- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Φιλτροχοανη vs Carbonio
- mdsars
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Edit: Αν σε ενδιαφέρει μη κοιτάς μόνο τη carbonio υπάρχουν και άλλες επιλογές όπως της VW Racing.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Η εισαγωγή είναι η Apr Carbonio από 2.0 TSI με φιλτροχοανη Κ&Ν και παροχή 350 με 390ΗΡ. Το κόστος της καινούργια έχει γύρω στα 420€ (την πήρα πολύ λιγότερα ελαφρώς μεταχειρισμένη)
Η σύγκριση που κάνω είναι σε σχέση με το φίλτρο- πάνελ Κ&Ν που είχα στο εργοστασιακό φιλτροκουτι που τα πλεονεκτήματα του έχουν ξανά αναφερθεί.
Στα θετικά: Σε ίδιες συνθήκες η θερμοκρασία εισαγωγής έχει μειωθεί 5 έως 7 βαθμούς γιατί τραβαει 100% κρύο αέρα από τη μετώπη. Είδα αισθητή διαφορά στην απόδοση σε στοκ ρύθμιση και ακόμα περισσότερο με το πρόγραμμα. Έχει φοβερό ήχο που ακούγεται όλος από μπροστά χωρίς να είναι καγκουρικος ή ενοχλητικός. Ο καθαρισμός είναι ο εύκολος και γνωστός για όλα τα φίλτρα Κ&Ν. Η κατανάλωση έχει παραμείνει ίδια παρόλη τη μεγάλη ποσότητα αέρα. Κατασκευή από πραγματικό ανθρακωνημα που προστατεύει τη χοάνη από τη θερμοκρασία του κινητήρα (ευτυχώς που ειναι μεσα στον κινητήρα και δε φαίνεται ).
Στα αρνητικά: Το κόστος, με 150€ υπάρχουν στην αγορά διάφορες φιλτροχοανες που τραβούν αέρα από το χώρο του κινητήρα. Επειδή η συγκεκριμένη ήταν από 2.0 TSI έπρεπε να κοπεί μέρος από το καπάκι του κινητήρα και να γίνει τρύπα στο λαιμό της εισαγωγής για να μπει το σωληνάκι από τις αναθυμιάσεις (σύντομα άκουσα ότι θα βγει και για 1.4 TSI 160HP). Δύσκολη προσαρμογή στη μετώπη και στη γωνία της εισαγωγής με αποτέλεσμα να μην ακουμπήσει ακριβώς στη τρύπα της μετώπης (στα scirocco μπαίνει ακριβώς :wacko: :tsantila: )
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gumbal
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 110
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gumbal
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 110
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gumbal
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 110
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.