Χτύπος Οροφής στις πίσω κολώνες - ΛΥΣΗ
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Πολλοί θα αναφέρεστε σε έναν χτύπο που κάνει η οροφή και ακούγεται από τις πίσω κολώνες. Υπάρχει ένα σχετικό ΤΒ (Technical Bulletin) ή ελληνιστί Τεχνική Οδηγία η οποία αναφέρεται στην αφαίρεση κάποιων μεταλλικών ελασμάτων. Οι παλαιότεροι κάτοχοι θα γνωρίζουν ίσως για τι μιλάω αλλά επειδή υπάρχουν μέλη ή παρατηρητές οι οποίοι δεν το έχουν πάρει ακόμη το αυτοκίνητο καλό είναι να το ξέρουν.
Στην βάση του κινητού μέρους που περιλαμβάνει το πίσω παρμπρίζ υπάρχουν αριστερά και δεξιά 2 συμπαγή πλαστικά κομμάτια τα οποία υπάρχουν για να κρατούν το κομμάτι αυτό πιο σταθερό όταν η οροφή είναι κλειστή. Για να τα δείτε αυτά πρέπει να ανοίξετε την οροφή και να την αφήσετε για λίγο μισάνοιχτη. Αν βάλετε (με ανοιχτό τον κινητήρα και με προσοχή) το κεφάλι από κάτω θα δείτε ότι αυτά τα 2 κομμάτια είναι βιδωμένα με 2 βίδες το καθένα. Από την μέσα μεριά υπάρχουν κάποια μεταλλικά ελάσματα που παίζουν τον ρόλο των αποστασιοστατών. Σαν μεγάλες ροδέλες δηλαδή... Δεν είναι σίγουρο ότι είναι ακριβώς ο ίδιος αριθμός και στισ 2 πλευρές οπότε μην σας φανεί περίεργο αν στην δεξιά πλευρά δείτε 3 ελάσματα και στην αριστερή 1. Η τεχνική οδηγία αναφέρει ότι από την στιγμή που υπάρχει αυτός ο χτύπος, αφαιρείται ένα μεταλλικό έλασμα από την κάθε μεριά και γίνεται έλεγχος. Αν συνεχίζεται αφαιρείται ένα ακόμη κομμάτι και πάει λέγοντας... Στην δική μου περίπτωση αφαιρέθηκαν μονομιάς όλα τα κομμάτια. Το πρόβλημα από τότε έχει διορθωθει.
Η φωτογραφία παρακάτω δημοσιεύτηκε στο vwvortex και είναι από την τεχνική οδηγία με κωδικό ΤΤ-07-80 του 2007 και είναι μονταρισμένη ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε το κομμάτι στο οποίο αναφέρομαι.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Στην βάση του κινητού μέρους που περιλαμβάνει το πίσω παρμπρίζ υπάρχουν αριστερά και δεξιά 2 συμπαγή πλαστικά κομμάτια τα οποία υπάρχουν για να κρατούν το κομμάτι αυτό πιο σταθερό όταν η οροφή είναι κλειστή. Για να τα δείτε αυτά πρέπει να ανοίξετε την οροφή και να την αφήσετε για λίγο μισάνοιχτη. Αν βάλετε (με ανοιχτό τον κινητήρα και με προσοχή) το κεφάλι από κάτω θα δείτε ότι αυτά τα 2 κομμάτια είναι βιδωμένα με 2 βίδες το καθένα. Από την μέσα μεριά υπάρχουν κάποια μεταλλικά ελάσματα που παίζουν τον ρόλο των αποστασιοστατών. Σαν μεγάλες ροδέλες δηλαδή... Δεν είναι σίγουρο ότι είναι ακριβώς ο ίδιος αριθμός και στισ 2 πλευρές οπότε μην σας φανεί περίεργο αν στην δεξιά πλευρά δείτε 3 ελάσματα και στην αριστερή 1. Η τεχνική οδηγία αναφέρει ότι από την στιγμή που υπάρχει αυτός ο χτύπος, αφαιρείται ένα μεταλλικό έλασμα από την κάθε μεριά και γίνεται έλεγχος. Αν συνεχίζεται αφαιρείται ένα ακόμη κομμάτι και πάει λέγοντας... Στην δική μου περίπτωση αφαιρέθηκαν μονομιάς όλα τα κομμάτια. Το πρόβλημα από τότε έχει διορθωθει.
Η φωτογραφία παρακάτω δημοσιεύτηκε στο vwvortex και είναι από την τεχνική οδηγία με κωδικό ΤΤ-07-80 του 2007 και είναι μονταρισμένη ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε το κομμάτι στο οποίο αναφέρομαι.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Σε περίπτωση που δεν μπορείται να καταλάβετε πιο μέρος του αυτοκινήτου είναι προσέξτε το παρακάτω...
Πρέπει να ανοιχτεί η οροφή ώστε να σηκωθεί το κινητό μέρος που περιλαμβάνει το πίσω παρμπρίζ. Το κομμάτι στο οποίο αναφέρομαι είναι κυκλωμένο.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτό είναι το αντίστοιχο από την δεξιά πλευρά. Φαίνονται οι δύο βίδες αστεράκια που συγκρατούν τα δύο αυτά "αυτάκια". Αν λυθούν αυτές οι δύο βίδες το κομμάτι βγαίνει και έχετε πρόσβαση σε αυτά τα μεταλλικά ελάσματα που σας έλεγα. Βγάζετε όσα θέλετε και νομίζετε ότι είναι ικανοποιητικά και ξαναβιδώνετε πάλι τα κομμάτια.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μερικές ακόμη από πιο κοντά και από κάτω. Σημαντική σημείωση!!!! α)Ότι κάνετε πρέπει το αυτοκίνητο να είναι σε λειτουργία ώστε να μην πέσει η οροφή από το βάρος και σημειωθεί ατύχημα και β) μην αφήνετε πάρα πολλή ώρα την οροφή ανοιχτή σε τέτοιο σημείο γιατί μπορεί μετά από κάποια λεπτά να ζεσταθεί το υδραυλικό σύστημα και να αρχίσει να τρέμει... Σε τέτοια περίπτωση κλείστε αμέσως την οροφή. Αν δεν κλείνει, σβήστε τον κινητήρα, αφήστε το λιγάκι να κρυώσει και ξαναδοκιμάστε αργότερα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πιστεύω ότι η φθορά που φαίνεται στην μαύρη βαφή του κομματιού ίσως είναι από τους χτύπους αυτούς...
Σε αυτή την φωτογραφία φαίνεται ακριβώς που πρέπει να είναι τα ελάσματα και θα τα δείτε κι εσείς. Είναι η κόκκινη γραμμή. Δυστυχώς (ή ευτυχώς για την περίπτωσή μου) δεν τα έχω. Εκεί θα δείτε 1,2 ή και 3 σε κάθε πλευρά. Ξαναθυμίζω ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα βρείτε ίδιο αριθμό ελασμάτων και στις δύο μεριές.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πιστεύω ήμουν κατατοπιστικός και ελπίζω να βοήθησα αρκετά. Σε περίπτωση που χρειαστείτε κάτι άλλο ξέρετε που θα με βρείτε...
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Επίσης δοκίμασε την λύση του Κυριάκου όπου έβαλε τσοχάκια στα σημεία που στις φωτογραφίες φαίνονται φθαρμένα. Με βάση τα λεγόμενά του έχει δει μεγάλη διαφορά!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- halkis_13
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 82
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
KONSTANTINOS
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thanosk6
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 124
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Ελπίζω να μην χρεώνουν για το βγάλσιμο των ελασμάτων:gun:
H Ελλάδα είναι ο Παράδεισος…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Δεν με πάει καθόλου...Έχω που έχω μια βδομάδα με το τρίξιμο στο ντουλαπάκι,σήμερα και ενώ έιχα πάει μια εκδρομή στην Αράχωβα άκουσα τον χτύπο στις πίσω κωλόνες:wall: Μακάρι να μην συνεχιστεί η γκαντεμιά μου...Τέλος της εβδομάδας θα κατευθυνθώ για την αντιπρωσοπεία:wall: :wall: :wall:
Ελπίζω να μην χρεώνουν για το βγάλσιμο των ελασμάτων:gun:
Με τίποτα Θανάση!!! Είναι "πρόβλημα" που παρουσιάζει και υπάρχει σχετική οδηγία γι' αυτό! Ούτε λόγος!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thanosk6
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 124
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Ευχαριστω Γελάδι:ole: :ole: :ole: :ole:
H Ελλάδα είναι ο Παράδεισος…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thanosk6
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 124
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
H Ελλάδα είναι ο Παράδεισος…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Το έπιασες το υπονοούμενο ε;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thanosk6
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 124
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
H Ελλάδα είναι ο Παράδεισος…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Κοίταξα και έχω 2 ελάσματα από την κάθε μεριά.Εγώ αυτό που δεν μπορω να καταλάβω είναι, γιατι ξεκίνησε να μου κάνει το χτυπημα μετά από 1,5χρόνο.Μήπως στην περιπτωσή μου να φταίει κάτι άλλο?:wtf:
Ναι Θανάση!!
Ακριβώς πάνω από αυτά τα σημεία, δηλαδή στις κολώνες αριστερά και δεξιά του πίσω παρμπρίζ υπάρχουν εσωτερικά 3 βίδες σε κάθε πλευρά όπου πολλές φορές με τον καιρό και την χρήση ξεσφίγγουν! Θα πρέπει όταν πας να τους το πεις να τις ελέγξουν.
Η διαδικασία είναι ότι ανοίγουν την οροφή μέχρι να σηκωθεί το πίσω παρμπρίζ και βάζοντας χέρι (γιατί χωρίς χέρι δεν γίνεται τίποτα) μέσα από το ύφασμα, εντοπίζουν τις βίδες και τις σγίγγουν. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο! Ίσως δηλαδή να έχει χαλαρώσει η οροφή σαν σύνολο!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thanosk6
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 124
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
H Ελλάδα είναι ο Παράδεισος…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thanosk6
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 124
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
H Ελλάδα είναι ο Παράδεισος…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Μέρος αυτής είναι στο αρχικό ποστ όπου το είχα βρει στο vwvortex. Αν πας στο συνεργείο και σου λένε διάφορα μπορείς να την επικαλεστείς! Έχουν αρχείο και αν ανατρέξουν θα την βρούνε σε ένα λεπτό. (Πιστεύω δηλαδή... :whistle: )
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thanosk6
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 124
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Δεν μπορώ να καταλάβω την γίνεται:crazyman: :crazyman: :crazyman:
H Ελλάδα είναι ο Παράδεισος…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Η ακομα πιθανοτερο, να τα βιδωσαν λιγοτερο η περισοτερο απο οτι τα βιδωσες εσυ και δεν κανουν θορυβο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thanosk6
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 124
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Βέβαια θέλει ακόμα προσοχή, μπορεί αύριο να αρχίσει να ξαναχτυπαει...
H Ελλάδα είναι ο Παράδεισος…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Λοιπόν σήμερα πρωί πρωί πήρα την απόφαση να βγάλω τα ελάσματα μόνος μου...Είχα δύο σε κάθε μεριά!Άφαίρούσα ένα ένα και το δοκίμαζα όπως λέει και η σχετική οδηγία!Ομαλοποιόταν το χτύπημα, και τελικά έφτασα στο σημείο να τα βγάλω όλα για να μην ακούγεται!!!!Πράγματικά έιχε σταματήσει ο χτύπος!Εϊδα όμως οτι στο κλείσιμο της οροφής, στο πίσω τζάμι και ενώ κούμπωναι στο πίσω νίκελο, άφηνε ένα μικρό κενο το οποίο φαινόταν από συγκρεκρίμένη θέση!!!Δηλαδή σε μερικά σημεία φαινόταν να πατάει καλά η οροφή και σε άλλα όχι.(μιλάμε για χιλιοστα ,αλλα σίγουρα θα μπορούσε να περασει νερό από εκει...)
Θανάση τί να σου πω! Αυτό το ακούω πρώτη φορά! Να ξέρεις ότι οι αντιπροσωπείες τα βγάζουν κατ' ευθείαν βάσει τις οδηγίας όταν τους αναφέρεις τέτοιο πρόβλημα! Το συγκεκριμένο εννοείται ότι δεν έχει παρουσιαστεί σε μένα, Ποτέ δεν έχει τύχει να βάλει νερά από εκεί, ούτε το έχω ακούσει από κάποιον, αλλά ούτε μπορώ να καταλάβω τι ρόλο μπορεί να παίζει αυτό! Αν παρατηρήσεις αυτά τα "δόντια" δεν μπορούν να λειτουργήσουν έτσι ώστε με κάποιο τρόπο να "πατήσουν" την οροφή πιο κάτω! Από την άλλη βέβαια δεν μπορώ να αμφισβητήσω αυτό που μου λες, αν και μου φαίνεταο πολύ παράξενο!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.