Στον Πινακα οργανων βαζουμε ενα καθρεφτακι της ....ετσι και βλεπουμε μια τρυπα στο πισω μερος του τιμονιου με ενα αγκιστρο,αυτο το αγκιστρο το παταμε γερα να κατεβει προς τα κατω με ενα κατσαβιδι ισιο δοκιμαστικο.

Φερνουμε το τιμονι στο 1/4 της στροφης αριστερα και κανουμε το ιδιο,ο αεροσακος ξεκουμπωσε,φερνουμε το τιμονι στην ευθεια και βγαζουμε τα κλειδια απο τον διακοπτη και δεν τα ξαναβαζουμε για κανεναν λογο, και τον τραβαμε τον αεροσακο λιγο προς το μερος μας.

Βγαζουμε το κατω μαυρο καλωδιο και για το πανω κιτρινο καλωδιο θα τραβηξουμε προς το μερος μας την ασπρη ασφαλεια που βλεπουμε πανω στο κιτρινο φις και τραβαμε το κιτρινο φις προς το μερος μας.

Τωρα βλεπουμε το τιμονι διχως τον αεροσακο,
παιρνουμε το πολυσφηνο 12αρι με τη καστανια μας και τη προεκταση της και με ενα δευτερο ατομο να μας το κραταει πολυ γερα και σταθερα ωστε να μη μας φυγει και κλειδωσει,ξεβιβωνουμε τη βιδα,τη βγαζουμε και το τραβαμε προς το μερος μας.

Η θεα που θα εχουμε θα ειναι αυτη
(θυμαστε τον Mr.Bean που εβγαζε το τιμονι απο το μινι του)

Τωρα αφαιρουμε το μπροστινο καλυμα του πινακα οργανων τραβωντας το προς το μερος μας,μια απο τη δεξια πλευρα του και μια απο την αριστερη του
Στη συνεχεια οπως βλεπουμε τη γραμμη που διαχωριζει το πανω μερος απο το κατω των πλαστικων της κολωνας του τιμονιου,βαζουμε το ισιο κατσαβιδι μας και το ανασηκωνουμε ωστε να το βγαλουμε τελειως.

Με το torx T20 και μια μικρη καστανια με αποστατη ξεβιδωνουμε τις 2 βιδες και τη βιδα που ειναι απο κατω,διπλα στο μοχλο που ρυθμιζουμε το τιμονι.

Και το ενοχλητικο καλυμα της κολωνας του τιμονιου πηρε ποδι.

Αν παρομοιασουμε το διαφανο στρογγυλο που βλεπουμε με ενα ρολοι,στην ωρα 22.00 και 14.00 υπαρχουν 2 αυτακια,τα ανασηκωνουμε με το κατσαβιδι το ισιο για να ξεκουμπωσουν.
Στην ωρα 18.00 βλεπουμε μια βιδουλα,τη ξεβιδωνουμε με ενα torx T8.
Στη τρυπουλα που βλεπουμε λιγο δεξιοτερα και ενα ποντο χαμηλοτερα της βιδας,βαζουμε ενα μακρυ και λεπτο αλλενακι και απο την ευθεια που το εχουμε το κουναμε δεξια ωστε να κινηθει αριστερα και να ξεκουμπωσει τον εγκεφαλο του τιμονιου,το μετακινουμε αφου ξεκουμπωσει λιγο προς τα κατω και βγαζουμε το ενοχλητικο διαφανο καπακι(φωτοκυταρο ειναι)

Εδω ειμαστε

Ετσι πρεπει να δειχνει ο εγκεφαλος ξεκουμπωμενος,το φις του μοχλου των φλας να ειναι ξεκουμπωμενο καθως και αυτο των υαλοκαθαριστηρων.
Τωρα πισω απο τον μοχλο των φλας υπαρχει ενα αυτακι που τον συγκρατει,το ανασηκωνουμε και τραβαμε τον παλιο μοχλο προς τη θεση του οδηγου,βαζουμε το καινουργιο μας και ειμαστε ετοιμοι για την αντιστροφη διαδικασια που απαιτει το συναρμολογουμενο μας.


Ετοιμο το cruise control μας
Θα χρειαστουμε
ενα πολυσφηνο 12αρι(μοιαζει με τορξ αλλα δεν ειναι εχει 12 ακτινες αντι για 6 του τορξ)
ενα τορξ Νο 8
ενα τορξ Νο 20
κατσαβιδι ισιο (μεγαλο δοκιμαστικο)
ενα μακρυ και λεπτο αλλεν
εναν βοηθο για να κραταει κοντρα στο τιμονι,τα τσιγαρα και τους καφεδες.
Απαιτουμενος χρονος,το πολυ μια ωρα.
Κωδικοποίηση:
Με το προγραμμα (ν.805.4) πειραματιστηκα για λιγο και με τη πολυτιμη τηλεφωνικη βοηθεια του rallakia αλλαξα τον κωδικο του steering wheel απο 0000101 σε 0000131 και δουλευει μια χαρα.
Για την ιστορια αναφερω οτι για την επιτευξη του στοχου προχωρησα σε αφαιρεση του witson 721 και επανατοποθετηση του RCD-310 το οποιο δεν ξερω κατα ποσο επρεπε να γινει ή οχι απλα επειδη διαβασα σε αλλο φορουμ οτι μπορει να επηρεαζει στη κωδικοποιηση,γι'αυτο και το αφαιρεσα.
Αυριο θα ξαναβαλω τον Μαο Τσε Τουνγκ διχως θελω να ελπιζω παρενεργειες.
Eπιπλεον για τις προηγουμενες αποτυχημενες προσπαθειες ενεργοποιησης του μπορει να εφταιγαν οι παλαιοτερες εκδοσεις vagcom του rallakia και της καλης μας αγελαδας. Δηλαδη να ηθελε τη τελευταια εκδοση vagcom την οποια και εχω.
Επιπλεον οφειλω να ομολογησω οτι δεν πετυχε με τη πρωτη αλλα επρεπε να βγαλω τα κλειδια απο τη μιζα και να ξαναβαλω μπροστα τη μηχανη κατι που δεν θυμαμαι να εγινε στις προηγουμενες αποπειρες με τον Γελαδη και τον Rallakia.
Εννοειται πως δεν φερω καμια ευθυνη αν δοκιμασετε να το κανετε και γινει πυροτεχνημα ή ο πινακας οργανων γινει χριστουγεννιατικο δεντρο.
Αν δεν ειστε σιγουροι πως θα τα καταφερετε τοτε μην το επιχειρησετε,ειναι προτιμωτερο να δωσετε 50-100 ευρω σε ενα συνεργειο παρα να παθετε καποια ζημια