Χτύπος Οροφής στις πίσω κολώνες - ΛΥΣΗ πριν 12 Μήνες | |
Πολλοί θα αναφέρεστε σε έναν χτύπο που κάνει η οροφή και ακούγεται από τις πίσω κολώνες. Υπάρχει ένα σχετικό ΤΒ (Technical Bulletin) ή ελληνιστί Τεχνική Οδηγία η οποία αναφέρεται στην αφαίρεση κάποιων μεταλλικών ελασμάτων. Οι παλαιότεροι κάτοχοι θα γνωρίζουν ίσως για τι μιλάω αλλά επειδή υπάρχουν μέλη ή παρατηρητές οι οποίοι δεν το έχουν πάρει ακόμη το αυτοκίνητο καλό είναι να το ξέρουν.
Στην βάση του κινητού μέρους που περιλαμβάνει το πίσω παρμπρίζ υπάρχουν αριστερά και δεξιά 2 συμπαγή πλαστικά κομμάτια τα οποία υπάρχουν για να κρατούν το κομμάτι αυτό πιο σταθερό όταν η οροφή είναι κλειστή. Για να τα δείτε αυτά πρέπει να ανοίξετε την οροφή και να την αφήσετε για λίγο μισάνοιχτη. Αν βάλετε (με ανοιχτό τον κινητήρα και με προσοχή) το κεφάλι από κάτω θα δείτε ότι αυτά τα 2 κομμάτια είναι βιδωμένα με 2 βίδες το καθένα. Από την μέσα μεριά υπάρχουν κάποια μεταλλικά ελάσματα που παίζουν τον ρόλο των αποστασιοστατών. Σαν μεγάλες ροδέλες δηλαδή... Δεν είναι σίγουρο ότι είναι ακριβώς ο ίδιος αριθμός και στισ 2 πλευρές οπότε μην σας φανεί περίεργο αν στην δεξιά πλευρά δείτε 3 ελάσματα και στην αριστερή 1. Η τεχνική οδηγία αναφέρει ότι από την στιγμή που υπάρχει αυτός ο χτύπος, αφαιρείται ένα μεταλλικό έλασμα από την κάθε μεριά και γίνεται έλεγχος. Αν συνεχίζεται αφαιρείται ένα ακόμη κομμάτι και πάει λέγοντας... Στην δική μου περίπτωση αφαιρέθηκαν μονομιάς όλα τα κομμάτια. Το πρόβλημα από τότε έχει διορθωθει. Η φωτογραφία παρακάτω δημοσιεύτηκε στο vwvortex και είναι από την τεχνική οδηγία με κωδικό ΤΤ-07-80 του 2007 και είναι μονταρισμένη ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε το κομμάτι στο οποίο αναφέρομαι. ![]() Σε περίπτωση που δεν μπορείται να καταλάβετε πιο μέρος του αυτοκινήτου είναι προσέξτε το παρακάτω... Πρέπει να ανοιχτεί η οροφή ώστε να σηκωθεί το κινητό μέρος που περιλαμβάνει το πίσω παρμπρίζ. Το κομμάτι στο οποίο αναφέρομαι είναι κυκλωμένο. ![]() Αυτό είναι το αντίστοιχο από την δεξιά πλευρά. Φαίνονται οι δύο βίδες αστεράκια που συγκρατούν τα δύο αυτά "αυτάκια". Αν λυθούν αυτές οι δύο βίδες το κομμάτι βγαίνει και έχετε πρόσβαση σε αυτά τα μεταλλικά ελάσματα που σας έλεγα. Βγάζετε όσα θέλετε και νομίζετε ότι είναι ικανοποιητικά και ξαναβιδώνετε πάλι τα κομμάτια. ![]() Μερικές ακόμη από πιο κοντά και από κάτω. Σημαντική σημείωση!!!! α)Ότι κάνετε πρέπει το αυτοκίνητο να είναι σε λειτουργία ώστε να μην πέσει η οροφή από το βάρος και σημειωθεί ατύχημα και β) μην αφήνετε πάρα πολλή ώρα την οροφή ανοιχτή σε τέτοιο σημείο γιατί μπορεί μετά από κάποια λεπτά να ζεσταθεί το υδραυλικό σύστημα και να αρχίσει να τρέμει... Σε τέτοια περίπτωση κλείστε αμέσως την οροφή. Αν δεν κλείνει, σβήστε τον κινητήρα, αφήστε το λιγάκι να κρυώσει και ξαναδοκιμάστε αργότερα. ![]() ![]() Πιστεύω ότι η φθορά που φαίνεται στην μαύρη βαφή του κομματιού ίσως είναι από τους χτύπους αυτούς... Σε αυτή την φωτογραφία φαίνεται ακριβώς που πρέπει να είναι τα ελάσματα και θα τα δείτε κι εσείς. Είναι η κόκκινη γραμμή. Δυστυχώς (ή ευτυχώς για την περίπτωσή μου) δεν τα έχω. Εκεί θα δείτε 1,2 ή και 3 σε κάθε πλευρά. Ξαναθυμίζω ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα βρείτε ίδιο αριθμό ελασμάτων και στις δύο μεριές. ![]() Πιστεύω ήμουν κατατοπιστικός και ελπίζω να βοήθησα αρκετά. Σε περίπτωση που χρειαστείτε κάτι άλλο ξέρετε που θα με βρείτε... {jcomments on}
|