How To / Αντικατάσταση footrest

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Κατ' αρχήν να σας ενημερώσω ότι πριν την δημιουργία αυτού του θέματος είχα ήδη τοποθετήσει παλιότερα το νέο footrest. Το σημαντικό είναι να καταλάβετε την διαδικασία! Θεώρησα σωστό πως έπρεπε να δείξω τον τρόπο με τον οποίο έγινε οπότε "ξήλωσα" για δεύτερη φορά το αυτοκίνητο... Χαρά μου όμως αν μπορώ και βοηθώ με οποιονδήποτε τρόπο. Εύχομαι καλή αντικατάσταση σε όποιον ενδιαφέρεται.

>>Βήμα 1ο>>
Τα εργαλεία που θα χρειαστείτε είναι ένα ίσιο κατσαβίδι και ένα κατσαβίδι αστεράκι. Το μέγεθος για το αστεράκι θα το δείτε σε επόμενο στάδιο.



>>Βήμα 2ο>>
Όλα ξεκινούν από εδώ. Είναι ο μοχλός που ανοίγει το καπό της μηχανής.



Τραβάμε το μοχλό που ανοίγει το καπό της μηχανής. Με το χέρι θα αντιληφθείτε ότι στην πίσω μεριά υπάρχει μία εγκοπή. Εκεί βάζετε την μύτη του ίσιου κατσαβιδιού και το σπρώχνετε ώστε να ξεκουμπώσει.



Η εγκοπή είναι κάπως έτσι...



Τα κομμάτια που θα αφαιρεθούν είναι αυτά. Αν είναι παραπάνω κάτι έσπασε...



>>Βήμα 3ο>>
Με το ίσιο κατσαβίδι επίσης, αφαιρείτε το καπάκι που καλύπτει την βίδα. Προσοχή να μην "εκτοξευτεί" το καπάκι και το ψάχνετε.



Ξεβιδώνετε την βίδα.



>>Βήμα 4ο>>
Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Όποιος δεν αντέχει εγχειρήσεις καλύτερα να μην το κάνει... Πρέπει να βγει το πλαινό πλαστικό κομμάτι. Είναι κουμπωτό με τα υπόλοιπα κομμάτια. Πρέπει πρώτα να βγει από την επάνω μεριά και αφού ελευθερωθεί από πάνω, σπρώχνετε προς τα εμπρός και δεξιά και βγαίνει εντελώς.





>>Βήμα 5ο>>
Αυτό που εμφανίζεται είναι αυτό



Ξεβίδώνουμε την μοναδική βίδα που συγκρατεί το footrest. Είναι αυτή που φαίνεται στην επόμενη φωτογραφία.



Πλέον το footrest είναι έτοιμο να βγει. Το σπρώχνουμε προς τα επάνω και μετά έξω. 



Έτσι είναι από πίσω...



Παίρνουμε το footrest που θέλουμε να βάλουμε...



και η διαδικασία μετά την τοποθέτηση είναι ακριβώς η αντίστροφη. Θα βρείτε σίγουρα μία δυσκολία στην τοποθέτηση του μοχλού ανοίγματος του καπό ώστε να κουμπώσει το πίσω ασφαλιστικό. Γι' αυτό καλό θα ήταν να βάζατε πρώτα το ασφαλιστικό στην θέση του πάνω στον μοχλό μέχρι πριν να κουμπώσει, ακουμπάτε τον μοχλό στην θέση που πρέπει να μπει και το σπρώχνεται γρήγορα προς τα μέσα. (Συνήθως πιάνει...)

Το τελικό αποτέλεσμα είναι έτσι και θεωρώ πως είναι αρκετά καλο...



Καλή επιτυχία σε όσους ασχοληθούν!>>

Ελληνικό Club Φίλων και Ιδιοκτητών Volkswagen Eos ©2023
Λέξη-Κλειδί