- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Τοποθέτηση εργοστασιακής κεραίας GPS στο πορτπαγκάζ
- andreas73
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Πραγματικά μιλάμε ότι το RNS απογειώθηκε. Κανονικά θα έπρεπε να την είχα τοποθετήσει από όταν έβαλα το RNS, αλλά τότε δεν είχα περάσει την εργοστασιακή κάμερα και το όλο εγχείρημα φάνταζε ακατόρθωτο…
Αφού λοιπόν είχα δοκιμάσει μία κινέζικη mouse κεραία σε διάφορα σημεία και μία VW original από τα αξεσουάρ την οποία την είχα πληρώσει 140 ευρώ, τελικά είδα το φως το αληθινό. Συνήθως η κεραία τοποθετείται επάνω από το RNS (έχει ένα κενό μεταξύ μονάδας και κεντρικών αεραγωγών) ή στις A-Pillar. Και στα δύο αυτά σημεία έπιανα συνήθως 4-6 και πολύ σπάνια 7 δορυφόρους στους 10-14. Αυτούς τους δορυφόρους δεν τους έπιανα σταθερά, αλλά ανεβοκατέβαινε το σήμα. Το αποτέλεσμα ήταν να πέφτει το σήμα από 3D σε 2D και τα VDOP και HDOP χανόντουσαν. Μετά από όλα αυτά το RNS δεν είχε ακρίβεια και κάποιες φορές έβγαινε εκτός δρόμου. Ο μόνος τρόπος λοιπόν για να λειτουργεί το RNS σωστά είναι ή να μπει η εργοστασιακή κεραία ή να τοποθετήσετε την κεραία επάνω στο ταμπλό ή το τζάμι. Πολλοί θα πείτε ότι δεν έχετε πρόβλημα λήψης, όμως αυτό δεν είναι αλήθεια. Αυτό πίστευα και εγώ μέχρι που έβαλα την κεραία στο πορτπαγκάζ και τσέκαρα το RNS. Μιλάμε λοιπόν για μόνιμο κλείδωμα 8-10 στους 10 ή ακόμα και 14 στους 14 χωρίς σκαμπανεβάσματα και με μοναδική ακρίβεια στην πλοήγηση. Το όλο εγχείρημα είναι αρκετά δύσκολο μιας και το καλώδιο πρέπει να διασχίσει όλο το αμάξι από πίσω μέχρι μπροστά, αν θέλουμε να ακολουθήσουμε την εργοστασιακή οδό -όπως προσπαθώ να κάνω πάντα.
Πάμε λοιπόν να δούμε πως γίνεται:
Τα ανταλλακτικά που χρειαζόμαστε:
H κεραία μαζί με την βάση (από ebay 40-60 ευρώ, ανάλογα με τον πωλητή ή από αντιπροσωπία περίπου 80 ευρώ η κεραία και περίπου 50 ευρώ η βάση)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Καλώδιο fakra από εδώ (θα τους ζητήσετε να είναι γύρω στα 7.5m για να φτάνει μέχρι το RNS)
www.carsystems.pl/vw...l
Βύσμα GPS, βίδες, βάσεις βίδας, πλαστικά πριτσίνια και βάσεις καλωδίων
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Προαιρετικά μπορούμε να αλλάξουμε τις πλαστικές βίδες που συγκρατούν την επάνω ταπετσαρία (πορτπαγκάζ), την κάτω ταπετσαρία (χώρου αποσκευών) και τα πλαστικά της κλειδαριάς. Εγώ συνήθως αλλάζω βίδες και πλαστικά που βγαίνουν με καινούργια γιατί δεν θέλω να έχουν φθορές…
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Και ξεκινάμε…
Πρώτα πρέπει να αφαιρέσουμε την ταπετσαρία του πορτπαγκάζ. Οι 8 βίδες βγαίνουν με ένα τορξάκι και κάποιες φορές με τη βοήθεια ενός μικρού ίσιου κατσαβιδιού που χρησιμοποιούμε ως μοχλό ενώ ταυτόχρονα ξεβιδώνουμε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τα πλαστικά αριστερά και δεξιά βγαίνουν τραβώντας τα απαλά. Έχουν τρία κουμπωματάκια που τα συγκρατούν
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
To πλαστικό της κλειδαριάς βγαίνει τραβώντας το από το επάνω σημείο όπως φαίνεται στη φωτό
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Βγάζουμε τις δύο βίδες που βρίσκονται κρυμμένες στο σημείο από όπου τραβάμε για να κλείσουμε το πορτπαγκάζ
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τέλος αφαιρούμε την εσωτερική ταπετσαρία και η εικόνα που βλέπουμε είναι αυτή
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παίρνουμε τα κλιπσάκια για τις βίδες και τα τοποθετούμε στο επάνω σημείο. Ένα αριστερά και ένα δεξιά όπως φαίνεται στην εικόνα
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετά τοποθετούμε την κεραία πρώτα στο κάτω μέρος και μετά στο επάνω και βιδώνουμε τις 4 βίδες
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τέλος βάζουμε τα δύο πλαστικά πριτσίνια στο κέντρο της κεραίας και τα σπρώχνουμε με ένα κατσαβιδάκι για να κλειδώσουν
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Οπότε η βάση με την κεραία είναι στη θέση της
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Σειρά έχει το καλώδιο. Το φέρνουμε προς τα δεξιά και βάζουμε τις βάσεις στήριξης στα σωστά σημεία για να κουμπώσουν μέσα στις τρύπες του πορτπαγκάζ. Το καλώδιο με τις βάσεις στηρίζεται με υφασμάτινη ταινία όπως αυτή που χρησιμοποιείται από το εργοστάσιο
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Βάζουμε την άκρη του καλωδίου (προέκταση) μέσα στη βάση και σπρώχνουμε μέχρι να κλειδώσει
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ενώνουμε τα δύο βύσματα (προέκτασης και κεραίας) μέχρι να κλειδώσουν:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τώρα αρχίζει το πιο δύσκολο κομμάτι. Το πέρασμα του καλωδίου από το επάνω μέρος στο κάτω μέσα από τον σωλήνα που βρίσκεται στο πλάι της οροφής. Το όλο εγχείρημα θέλει πολύ προσοχή γιατί τα πλαστικά κομμάτια της οροφής έχουν μεγάλο κόστος…
Το καλώδιο το οδηγούμε μέσα από τις υφασμάτινες ταινίες -αφού τις βγάλουμε προσεκτικά- μαζί με τα υπόλοιπα καλώδια για να φαίνεται ότι η εγκατάσταση έχει γίνει από το εργοστάσιο.
Πρώτα στο επάνω σημείο
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετά στη μέση ξεκουμπώνοντας το πλαστικό κομματάκι (πιάνει σε τρία σημεία και βγαίνει πολύ εύκολα τραβώντας ελαφρά)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το σωληνάκι που περνάνε τα καλώδια σφίγγει με ταινία στις δύο άκρες του. Βγάζοντας την ταινία το σωληνάκι έχει ελαστικότητα και με υπομονή περνάνε τα καλώδια
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Με το που περνάμε το καλώδιο κατευθείαν βάζουμε πίσω τις ταινίες και συνεχίζουμε στο επόμενο κομμάτι
Βγάζουμε τα πλαστικά κομμάτια που υπάρχουν στο πλάι για να κρύβουν τα καλώδια. Βάζουμε αρκετή μονωτική ταινία στο μεσαίο κομμάτι (το μικρότερο) γιατί γρατζουνιέται πολύ εύκολα. Ανασηκώνουμε τις δύο άκρες (υπάρχουν δύο δοντάκια στις δύο άκρες που κουμπώνουν με το επάνω και το κάτω κομμάτι) και σπρώχνουμε προς τα εμπρός
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετά τραβάμε το μεγάλο κομμάτι προς το μέρος μας αφού ξεκουμπώσουμε ένα μικρό κομματάκι που στηρίζεται επάνω του
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τέλος ξεβιδώνουμε την βίδα που φαίνεται και βγάζουμε και το μικρό κομμάτι πλαστικού τραβώντας το προς τα αριστερά
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Με ένα πολύ μικρό κατσαβιδάκι βγάζουμε τα κλιπσάκια που συγκρατούν τον πλαστικό οδηγό καλωδίων επάνω στο μπράτσο της οροφής. Υπάρχουν τρία τέτοια κλιπσάκια που βγαίνουν ανασηκώνοντας με το ένα χέρι και πιέζοντας με το κατσαβιδάκι τα δύο δοντάκια για να ξεκουμπώσουν (γενικά είναι πολύ δύσκολο και θέλει υπομονή)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετά πρέπει να βγάλουμε τα τρία μεταλλικά κλιπσάκια που συγκρατούν τα καλώδια και τα σωληνάκια της οροφής, τα οποία φαίνονται αν κοιτάξετε αριστερά και δεξιά στην οροφή εκεί που είναι τα μπράτσα. Για να τα βγάλουμε θα πρέπει να ανοίξουμε και να σταματήσουμε την οροφή στο πρώτο στάδιο, εκεί που βγαίνει το καπό προς τα πίσω και να βγάλουμε τα κλειδιά ώστε να μπορούμε να δουλέψουμε χωρίς τον κίνδυνο υπερθέρμανσης. Τα κλιπσάκια βγαίνουν βάζοντας ένα μικρό κατσαβιδάκι και τραβώντας προς τα έξω. Τα κλιπσάκια ελευθερώνουν τα καλώδια από τα μπράτσα, όμως θα πρέπει να λύσουμε και τις ταινίες που βρίσκονται επάνω και κάτω από τα κλιπσάκια για να μπορέσουμε να περάσουμε το καλώδιο από το σωληνάκι
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφού περάσουμε το καλώδιο από το σωληνάκι και βάλουμε τις ταινίες σφιχτά στη θέση τους, κουμπώνουμε τα κλιπσάκια, κλείνουμε την οροφή και βάζουμε πίσω το επάνω κομμάτι ταπετσαρίας με τις βίδες, τα πλαστικά κουμπώματα (αυτά ξαναμπαίνουν σπρώχνοντας και όχι βιδώνοντας), τα πλαστικό κλειδαριάς και τσ πλαστικά αριστερά και δεξιά.
Έχουμε τελειώσει με το επάνω κομμάτι και ξεκινάμε το πέρασμα στο κάτω κομμάτι:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πρώτα θα πρέπει να βγάλουμε το πλαστικό κομμάτι που είναι η πλαφονιέρα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να βγάλουμε τον πάτο του πορτπαγκάζ (επάνω από τη ρεζέρβα), το τρίγωνο και να ξεβιδώσουμε τις 2 πλαστικές βίδες που βρίσκονται από κάτω. Μετά τραβώντας προς τα επάνω ξεκουμπώνει (προσοχή στο μικρό κομματάκι που βρίσκεται γύρω από την κλειδαριά). Τέλος ξεσυνδέουμε και την πλαφονιέρα και αφαιρούμε το πλαστικό. Αναλυτικός οδηγός από τον Γελάδιο εδώ www.vweos.gr/kunena/...i
Mετά πρέπει να βγάλουμε το κλείστρο της οροφής. Αφού το ξεκουμπώσουμε από αριστερά το τραβάμε προς τα έξω και αριστερά και το αφαιρούμε. Μετά αφαιρούμε τη βίδα από το δεξί κομμάτι και το αφαιρούμε
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Έπειτα αφαιρούμε τραβώντας ελαφρά τον ελαστικό δακτύλιο στα δεξιά μας, καθώς επίσης και το πλαστικό κομμάτι
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Κατόπιν ξεβιδώνουμε τις 4 πλαστικές βίδες (δύο στο κάτω μέρος και δύο επάνω) που συγκρατούν το δεξί μέρος της ταπετσαρίας
Οι δύο κάτω:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Η επάνω δεξιά:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Η μεσαία:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφού βγάλουμε τις βίδες τραβάμε από το σημείο που βγάλαμε το πλαστικό που συγκρατούσε το κλείστρο, καθώς επίσης και το σημείο που βρίσκεται γύρω από το δεξί φανάρι. Τέλος περνάμε τραβώντας δυνατά την ταπετσαρία να φύγει από το κομμάτι πλαστικού που βγάλαμε νωρίτερα. Προσοχή με αυτόν τον τρόπο η ταπετσαρία δεν βγαίνει τελείως, απλά την ανασηκώνουμε για να κάνουμε τη δουλειά μας…
Αν θέλουμε βάζουμε και κάτι από κάτω (π.χ. το τρίγωνο που βγάλαμε νωρίτερα) για να μπορούμε να δουλέψουμε
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφού τραβήξουμε την ταπετσαρία βλέπουμε το τελείωμα του σωλήνα που περνάνε τα καλώδια και περνάμε το καλώδιό μας, αφού πρώτα βγάλουμε τη βίδα που συγκρατεί τον οδηγό των καλωδίων στο κάτω μέρος για να μπορέσουμε να δουλέψουμε άνετα, αλλά και για να σφίξουμε την ταινία στο τελείωμα το καλωδίου
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφού περάσουμε το καλώδιο από τον οδηγό το ξαναβιδώνουμε και συνεχίζουμε να βγάζουμε την εργοστασιακή ταινία και να περνάμε το καλώδιο επάνω στην καλωδίωση (αν δεν σας νοιάζει το περνάτε αυτό το βήμα)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Στο τελείωμα αυτής της διαδρομής θα δείτε πως υπάρχει ένας οδηγός που κατευθύνει τα καλώδια στο εσωτερικό. Αφού βγάλετε μία χοντρή ταινία που έχει στην άκρη σπρώχνετε το καλώδιο προς τα μέσα
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Στη συνέχεια κουμπώνουμε ξανά την ταπετσαρία, βάζουμε το κλείστρο της οροφής στη θέση του, καθώς επίσης και το πλαστικό της πλαφονιέρας. Η συνέχεια είναι μέσα στο αυτοκίνητο…
Ανοίγουμε πλήρως την οροφή, βγάζουμε το κάτω μέρος του πίσω καθίσματος τραβώντας το προς τα επάνω. Ξεβιδώνουμε τις δύο βίδες που βρίσκονται στην βάση της πλάτης του πίσω καθίσματος. Μία αριστερά και μία δεξιά. Τραβάμε προς τα πίσω τα πλαστικά καπάκια πίσω από τα προσκέφαλα, πιέζοντας το ύφασμα του προσκέφαλου προς τα κάτω. Για ασφάλεια καλό θα είναι το πρόσωπό μας να μην βρίσκεται επάνω από τα καπάκια γιατί εκεί μέσα βρίσκονται τα roll bar…
Τραβάμε την πλάτη του καθίσματος προς τα επάνω και παίρνουμε το κάθισμα στο… χέρι.
Η μορφή που θα έχουμε και το σημείο που θα επικεντρωθούμε είναι το παρακάτω
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετά θα πρέπει να βγάλουμε τον πλαϊνό μασπιέ, την γωνία (C-pillar) και την την πλαϊνή ταπετσαρία. Ο μασπιές βγαίνει τραβώντας τον προς τα επάνω, από μπροστά προς τα πίσω. Στο πίσω μέρος εκεί που ενώνεται με την πίσω ταπετσαρία θα πρέπει να τον ξεκουμπώσουμε από την ταπετσαρία και να βγάλουμε ένα ποδαράκι που μπαίνει μέσα στην μοκέτα στο πίσω μέρος.
Μετά βγάζουμε το πλαϊνό καπάκι του ταμπλό, βάζοντας ένα κατσαβιδάκι στην εγκοπή που υπάρχει και μετά την γωνία στο κάτω μέρος της κολόνας (αυτή που ενώνεται με τον μασπιέ
Η πίσω ταπετσαρία έχει δύο βίδες στο κάτω μέρος και μία βίδα στην τρύπα που βγαίνει η ζώνη (προσοχή στη βίδα να μην χαλάσει και να μην χαθεί. Η εν λόγω βίδα δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό). Η ταπετσαρία βγαίνει τραβώντας προς τα εμπρός και προς τα επάνω. Δεν την βγάζουμε τελείως γιατί θα πρέπει να αφαιρέσουμε και την ζώνη, αλλά δεν είναι απαραίτητο. Απλά την βάζουμε στην άκρη για να περάσουμε το καλώδιο.
Τελευταίο βήμα είναι να βγάλουμε το μονωτικό υλικό που βρίσκεται πίσω από την ταπετσαρία για να έχουμε πλήρη πρόσβαση στην καλωδίωση
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Από αυτό το σημείο έρχεται το καλώδιο από πίσω. Συνεχίζουμε να περνάμε το καλώδιο επάνω στην κεντρική καλωδίωση βγάζοντας και ξαναβάζοντας τις ταινίες. Αυτό γίνεται μέχρι το καλώδιο να φτάσει μπροστά στην C-pillar. Μετά αρχίζουμε να ξανακουμπώνουμε ώστε να φτάσουμε στο τελικό στάδιο (ουφ)
Τέλος θα πρέπει να βγάλουμε το RNS και το ντουλαπάκι. Το RNS βγαίνει χρησιμοποιώντας ειδική σπάτουλα για να βγάλουμε το πλαστικό διακοσμητικό και αφαιρώντας τις τέσσερις βίδες που το συγκρατούν. Το αφαιρούμε βγάζοντας τις φίσες. Πολύ προσοχή μη σπάσει καμιά κεραία.
Το ντουλαπάκι βγαίνει αφαιρώντας με ένα κατσαβιδάκι το καπάκι επάνω από το τασάκι και στο κάτω μέρος του ταμπλό (έχει δύο κλιπσάκια που κουμπώνει αριστερά και δεξιά)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετά ξεβιδώνουμε την βίδα στα δεξιά για να μπορεί να βγει το ντουλαπάκι
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Κατόπιν αφαιρούμε τις 6 βίδες, 3 επάνω και 3 κάτω που συγκρατούν το ντουλαπάκι
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Και μετά τραβάμε συρταρωτά το ντουλαπάκι. Θα πρέπει να βγάλουμε όλες τις φίσες και το σωληνάκι του air condition
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Κατευθύνουμε το καλώδιο στην κεντρική καλωδίωση, ακριβώς κάτω από τον αερόσακο και δένουμε το καλώδιο επάνω στην καλωδίωση με μονωτική ταινία. Κατόπιν το καλώδιο δένεται με υφασμάτινη ταινία μαζί με τις άλλες κεραίες που πάνε στο RNS
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Aυτό ήταν τελειώσαμε. Πλέον έχουμε εργοστασιακή κεραία στο RNS μας με ασύλληπτη λήψη!!!
Θα ζητήσω συγνώμη για κάποιες ελλείψεις που έχει ο οδηγός, αλλά ήταν δύσκολο το όλο project και γι' αυτό επικεντρώθηκα στα κομμάτια που δεν υπάρχουν στο δίκτυο. Τα υπόλοιπα (καθίσματα και μασπιέδες) υπάρχουν και σε αυτό το forum και σε άλλα. Ψάχνοντας για να βρω πληροφορίες για αυτή την τοποθέτηση δεν βρήκα τίποτα. Προφανώς ή είμαι ο πρώτος ή κάποιος άλλος δεν έχει ανεβάσει πληροφορίες. Το μόνο στοιχείο που είχα ήταν ότι δεν υπήρχαν διαφορετικά πορτπαγκάζ στο ETKA. Ένα δηλαδή για αυτά που είχαν κεραία από το εργοστάσιο και σε αυτά που δεν είχαν. Φοβόμουνα μήπως δεν υπήρχαν τα πλαστικά στο εσωτερικό για να κάτσει η βάση. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά. Το όλο project υλοποιήθηκε σε περίπου τρεις ημέρες (όχι με συνεχόμενη δουλειά, αλλά με πολλές ώρες)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Corbil έγραψε: Το respect Ανδρέα φαντάζει λιγοστό πλέον. Το αμάξι σου θα πρέπει να είναι πολύ χαρούμενο που σε έχει ιδιοκτήτη του
+1...ιδιαίτερα όσον αφορά στο σχόλιο σου...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vaggelis4
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
vabatzis έγραψε:
Corbil έγραψε: Το respect Ανδρέα φαντάζει λιγοστό πλέον. Το αμάξι σου θα πρέπει να είναι πολύ χαρούμενο που σε έχει ιδιοκτήτη του
+1...ιδιαίτερα όσον αφορά στο σχόλιο σου...
+2! Μπράβο Αντρέα!! 3 μέρες;; Χαρά στο κουράγιο σου και στην επιμονή - υπομονή σου πάντως! Respect στο τετράγωνο!
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Μπράβο φίλε μου, εξαιρετικός..και καλορίζικος!
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Όταν αποφασίσεις να πουλήσεις το αυτοκίνητο στείλε μου ένα πμ πρώτα... Πριν το μάθει κάποιος άλλος!!!
Για τον οδηγό είναι περιττό να πω κάτι. Κάτι τέτοιες δουλειές είναι απλά στολίδια για ένα φόρουμ! Πολλά από αυτά που γράφεις δεν πιστεύω ότι υπάρχουν κάπου αλλού παγκοσμίως.
Μπράβο σου!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πολύ καλή δουλειά και εγώ για την εργοστασιακή πίσω θα πάω, αλλά θα αφεθω στα χέρια του Γρατσία και ελπίζω να μη κάνει μάπα δουλειά. Αν αρχίσω να λυνω μόνος μου θα το πάρω στο χέρι το αμάξι
Και πάλι μπράβο, εξαιρετικό DIY :good: :good: :good: :friend:
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Η εγκατάσταση της κεραίας έγινε ταυτόχρονα με την εγκατάσταση της αυθεντικής κάμερας-σήμα οπισθοπορείας RVC - θα ανεβάσω αναλυτικό οδηγό άμεσα. :good:
Χίλια ευχαριστώ στον Ανδρέα που ήταν πρωτοπόρος σε αυτές τις εγκαταστάσεις. :clap:
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.