DIY Καθαρισμος-Ξεβούλωμα πίσω υδροροης
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Σήμερα αποφάσισα να την ξεβουλωσω και παράλληλα να καταγράψω τη διαδικασία σε βοήθεια όποιου αντιμετωπίσει το ίδιο θέμα.
Ξεκινάμε φυσικά με το να βρούμε την πίσω υδροροη ανοίγοντας την οροφή στη θέση επισκευής και συντήρησης.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Η υδροροη βρίσκεται σε αυτό το σημείο, στην ενωση των λαστιχων της οροφής.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Στην οπή της υδροροης είναι συνδεδεμένο ένα σπιράλ το οποίο ακολουθεί μια διαδρομή και καταλήγει πίσω από το αμορτισέρ μέσα στο θόλο της πίσω ροδας. Δυστυχώς στην αρχή του είναι συνδεδεμένο με ένα πλαστικό σχήματος Τ το οποίο δημιουργεί γωνίες που εμποδίζουν την είσοδο ατσαλινας. Εγώ επέλεξα να ελευθερωσω το σπιράλ από το Τ ώστε να έχω άμεση πρόσβαση σε αυτό.
Κόβουμε το δεματικο που το συγκρατεί και με αργές κινήσεις για να μην κάνουμε ζημία στις υπόλοιπες συνδέσεις τραβάμε προς τα έξω την πλαστική άκρη του σπιράλ.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αρχικά προσπάθησα να φυσηξω δυνατά μέσα στο σπιράλ και κατάλαβα πως ήταν βουλωμενο εντελώς αφού δεν κατάφερα να περάσω καθόλου αέρα. Μετα από μερικές προσπάθειες και αρκετή δύναμη στο φύσημα ακούστηκε ένα κλακ και ξαφνικά άρχισε να περνάει λίγος αέρας. Προφανώς στο σημείο το οποίο υπήρχε συσσωρευμενη λασπη υποχώρησε η βρωμιά και πλέον μπορούσε να περάσει ο αέρας και το νερό.
Tip: Αν έχετε κάποιο τρόπο να περάσετε μέσα αέρα με πίεση θα είναι ευκολότερο από το να σας ξεκολλήσουν οι πνεύμονες.
Αφού έβγαλα ότι μπορούσα με τον αέρα, έριξα λίγο νερό μέσα στο σωλήνα ώστε να μαλακωσω τα απομεινάρια.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Επόμενη κίνηση ήταν να αποκτήσω πρόσβαση από το άλλο άκρο του σπιράλ που βρίσκεται πίσω από το αμορτισέρ. Έβγαλα την πίσω ροδα και αμέσως εμφανίστηκε η απόληξη της υδροροης. Σε εκείνο το σημείο υπάρχει μια λαστιχένια τάπα η οποία έχει ένα σκίσιμο σε σχήμα Χ.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφού καθάρισα εξωτερικά τη λαστιχένια ταπα Χ..
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
εφαρμοσα το πάνω μέρος του σπιράλ στο λάστιχο της βρύσης...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
..και άφησα να πέφτει μέσα λίγο νερό. Παράλληλα με το δάχτυλο μέσα στη λαστιχένια οπή (πονηρά μυαλά) στο θόλο καθάρισα ότι είχε πέσει από την διαδρομή του σπιράλ εσωτερικά στην τάπα στο τέλος της διαδρομης και στο τελος πέρασα και μια ατσάλινα..
Το τι βγήκε δεν περιγράφεται...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφού καθάρισα ότι μπορούσα, έριξα μέσα στην υδροροη νερό με πίεση...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πλέον όσο νερό και να ρίξω φεύγει αμέσως..
Επανατοποθέτησα τον πίσω τροχό, ξανακουμπωσα το σπιράλ πάνω στο Τ μέσα στην πίσω κολώνα με καινούργιο δεματικο και όλα πλέον δουλεύουν άψογα !
Και μια και πήρα φορά το έκανα και από την άλλη μεριά..
Είναι εύκολο, χρειάζεται περίπου 10-15 λεπτα.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Πάντως εγώ εμεινα ευχαριστημένος από τη δουλειά που εγινε και κακώς το φοβόμουν. Το μόνο σημείο που θέλει προσοχή είναι το βάλε βγάλε του πάνω συνδέσμου για να μην πειραχτεί κυρίως η πίσω ταπετσαρία με τα κορδονακια από κάποια άστοχη απότομη κινηση, τα υπόλοιπα είναι επιλογή του καθένα.
:woohoo:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Μπράβο Δημήτριε, πολύ χρήσιμο για όταν χρειαστεί!
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- sferidis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Βαγγέλης 2.0 fsi
- Δημοσιεύσεις: 225
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
ΒΑΓΓΕΛΗΣ 2.0FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Πρεσαρα στη τρυπα και ενω στην αρχη τα νερα μου τα γυριζε,εβαλα πανια ωστε να μη τα κανω μουσκεμα και επανελαβα τη διαδικασια πολλες φορες ωστε καθαρισε εντελως.
Παντως οφειλω να ομολογησω οτι η διαδικασια που ακολουθησε ο Δημητρης ειναι σχολαστικοτερη,ειδικα στο τμημα της πισω ροδας και θα την ακολουθησω κι'εγω.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- totio
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- 1,6fsi 2006
- Δημοσιεύσεις: 55
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Silver 1.6 FSI, 2006
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- polivios89
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 129
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- totio
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- 1,6fsi 2006
- Δημοσιεύσεις: 55
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Silver 1.6 FSI, 2006
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DIMITRISD
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 38
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Δεν υπαρχει καποιο υγρο που μπορουμε να ριχνουμε κατα διαστηματα ωστε να μενουν παντα καθαρες οι υδρορροες χωρις να εχουμε φοβο να μαζεψουν λασπη και να βουλωσουν?
πχ νερο με αζαξ, η νερο με σοδα η δεν ξερω καποιο αλλο καθαριστικο που να μην κανει ζημια στο πλαστικο και στο λαστιχο που εχουν οι υδρορροες.
ριχνετε κατι αλλο εκτος απο νερο στις υδρορροες για να μενουν καθαρες?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Vempire_G4
-
- Εκτός
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 73
Νεράκι με πίεση και θα είναι μία χαρά!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- totio
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- 1,6fsi 2006
- Δημοσιεύσεις: 55
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
www.youtube.com/watc...s
Silver 1.6 FSI, 2006
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.