- Δημοσιεύσεις: 348
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Supercharge se 1.600cc
- touzas088
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
Έντυ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- touzas088
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 348
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Κατ αρχιν να πουμε τη διαφορα κομπρεσορα και Supercharge. Ο κομπρεσορας δε δουλευει σε ολο το φασμα των στροφων και δεν ανεβαζει μεγαλες πιεσεις συνεπως ο FSI μπορει οριακα και υπο προηποθεσεις να τον δεχτει. Το Supercharge ανεβαζει πιεσεις σαν το turbo με τη διαφορα οτι δουλευει συνεχεια. Ο FSI δε μπορει να το δεχτει γιατι ολο το μπλοκ και η κυλινδροκεφαλη ειναι απο αλουμινιο συνεπως δε μπορει να αντεξει τις πιεσεις και τη θερμοκρασια. Επιλπεων πολυ πιθανον με το Supercharge να χρειαστει intercooler.
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!Προσωπικη μου αποψη μεγαλο ρισκο και μεγαλο κοστος για τη μετατροπη
Μας ξενέρωσες τώρα. :PPP
Γιατί να χρειάζεται όμως intercooler από την στιγμή που λέει ότι δεν αναπτύσει μεγάλες θερμοκρασίες και ότι δεν απαιτείται τίποτα άλλο;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Μιας και εθεσες το θεμα (και εγω 1.6 εχω προφανως) μηπως ρωτησες και συγκεκριμενα σε αυτους πληροφοριες ?
Δε παιζουν ρολο τα κυβικα γι αυτα που λεω ειμαι 100% συγουρος μεχρι και για 3.0 με τη προηποθεση οτι ειναι απο αλουμινιο ο κινητηρας. Ουσιαστικα αυτα ειναι ο γενικος κανονας που ισχει.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- touzas088
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 348
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Έντυ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Το βέβαιο ειναι οτι για να γινει σωστή δουλεια θα χρειαστει και ιντερκουλερ και ας λέει οτι θέλει ο πωλητης.
Κατα τα αλλα οταν τουρμπίζουμε εναν κινητηρα ,αλλάζουμε συνηθως και πιστόνια/μπιέλες για να αλλαξουμε τη συμπίεση του κινητηρα προς το χαμηλότερο.Αλλιώς αν ανεβάσουμε την πιεση στο θάλαμο καυσης που εχει σχεδιαστει για ατμοσφαιρικη καυση ,τοτε θα εχουμε προβλήματα οπως πειράκια/προαναφλέξεις/υψηλές θερμοκρασιες καυσαερίων κτλ.
Ολα αυτα απαιτούν μελετη πριν να γινουν ,αν θελουμε το αποτελεσμα να ειναι αξιολογο.Αν θελουμε να πάρουμε 10 αλογα στα ψηλά ,τοτε το βάζουμε το μαραφετι και οτι γινει......
Το value for money πάντως αν γινει σωστή δουλειά ,δεν θα ειναι χαμηλό....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Εγώ τέτοιο χέρι στη μηχανή δε θα έβαζα.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
++1 Απολυτα! Οσο για τα 10 αλογα σε FSI ειτε 1,6 ειτε 2,0 μπορουν να ανεβουν με ενα απλο προγραμμα χωρις μεγαλο ρισκο και πολλα λευτα. Επιπλεων να συμπληρωσω οτι οι FSI ειναι απο αλουμινιο και οχι απο χυτοσιδηρο οπως οι TSI που συμμενει οτι δεν αντεχουν τις πιεσει και της θερμοκρασιες που θα αναπτηχθουν. Οστοσο το να βαλεις κομπρεσορα σε ενα ατμοσφαιρικο κινητηρα ειναι οντως πολυ ευκολο αν ανερεσεις φυσικα ολες τις αλλες τις παραμετρους που αναφεραμαι.Εφόσον ο εισερχόμενος αέρας συμπιέζεται ,τότε η θερμοκρασια του ανεβαινει.Οι νόμοι της φυσικης δεν καταρρίπτονται ετσι απλά απο ενα μαρκετινιστικο κόλπο.
Το βέβαιο ειναι οτι για να γινει σωστή δουλεια θα χρειαστει και ιντερκουλερ και ας λέει οτι θέλει ο πωλητης.
Κατα τα αλλα οταν τουρμπίζουμε εναν κινητηρα ,αλλάζουμε συνηθως και πιστόνια/μπιέλες για να αλλαξουμε τη συμπίεση του κινητηρα προς το χαμηλότερο.Αλλιώς αν ανεβάσουμε την πιεση στο θάλαμο καυσης που εχει σχεδιαστει για ατμοσφαιρικη καυση ,τοτε θα εχουμε προβλήματα οπως πειράκια/προαναφλέξεις/υψηλές θερμοκρασιες καυσαερίων κτλ.
Ολα αυτα απαιτούν μελετη πριν να γινουν ,αν θελουμε το αποτελεσμα να ειναι αξιολογο.Αν θελουμε να πάρουμε 10 αλογα στα ψηλά ,τοτε το βάζουμε το μαραφετι και οτι γινει......
Το value for money πάντως αν γινει σωστή δουλειά ,δεν θα ειναι χαμηλό....
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- touzas088
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 348
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Σε αναμονη για περισσοτερα, εντος της ημερας ελπιζω, απ τον προμηθευτη.
Έντυ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Οσο για το αν ''το λιγοτερο που κερδιζεις σε αλογα ειναι 50'' , θα πω μονο ''οπου ακους πολλά κεράσια , κρατα και μικρο καλάθι''.
Edit:ας σημειωθεί οτι απο αυτα που βλέπω στο site η τιμη του προιόντος ειναι 1570€+23% ΦΠΑ.
Δηλαδή 1930€ +τοποθετηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Σχεδον 50% αυξηση ιπποδυναμης.
Θα χρειαστεις εξτρα εγκεφαλακι για ρυθμιση καυσιμου ,επαναπρογραματισμο, ιντερκουλερ, μεγαλυτερη εξατμιση, οργανα εποπτειας και το κυριοτερο,με 12 συμπιεση που πας?
Για να πιασεις τα 50 επιπλεον αλογα θες σχεδον 0.5bar πιεση φυσικα αν βαλεις τον τελειο κομπρεσσορα.
Η συμπιεση σου ομως θα σε προσγειωσει στο 0.2 αντε 0.3.
Και στη πρωτη βολτα που θα κανεις θα μαζευεις βιδες.
Υπαρχουν καποια αυτοκινητα οπως Toyota corolla TS 180 HP που πολλοι εχουν βαλει επιτυχως κομπρεσορα κι'ας εχουν υψηλη συμπιεση αλλα μιλαμε για αλλο μπλοκ και τεχνολογια.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
θα πρότεινα να μην καταδικάζουμε το οτιδήποτε πρωτου το δοκιμάσει κάποιος, παρόλαυτα επαναλαμβάνω είναι αρκετά κοστοβόρο εγχείρημα.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Τοτε συμφωνα με αυτα που λες δε θελεις κομπρεσορα αλλα Supercharge ή εστω turbo για να φτασεις αυτες τις πιεσεις και επιπλεων αυτα που προανεφερες.
Ποια η διαφορα μεταξυ κομπρεσσορα και supercharger?
Ειναι το ιδιο πραγμα,αρκει να σου πω οτι το Εος 160 ΗΡ φοραει supercharger τυπου roots,κομπρεσσορας ειναι η γενικη ονομασια και η δουλεια του ειναι μεσω τροχαλιων να στελνει συμπιεσμενο αερα στην εισαγωγη.
Οσο για τη πιεση ολα εχουν την ικανοτητα να ανεβαζουν αρκετα υψηλες,εχουν ομως και μια βαλβιδα διαφυγης,κατι δηλαδη σαν wastegate.
Απο κει και περα υπαρχει ο roots που φοραμε εμεις
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και ο lysholm που στην ουσια ειναι μισο turbo.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
οπως και ο rotrex
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
H επιλογη εχει να κανει περισσοτερο με χωροταξικο θεμα.
Οπως και η ''επιστημονικη'' ονομασια του turbo ειναι υπερσυμπιεστης εξατμισης.
Αν ομως πω οτι θα βαλω υπεσυμπιεστη εξατμισης και οχι turbo θα με κοιταζουν λες και κατεβηκα απ'τον Αρη.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.