Έκαψε Μπιστόνια (ή πιστόνια) και την καρδιά μου ;-(

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78744 από lancelot
Καλησπέρα σε όλους,

Αν και τα έχω πει εκτενέστερα με τον Corbil από εδώ, κάνω το μήνυμα μιας και δεν θα προχωρήσω άμεσα σε επισκευή, να μαζέψω επιπλέον απόψεις για όποιον έχει να την μοιραστεί μαζί μου ;-)

Δυστυχώς το Eos μου βγήκε off, με τον τεχνικό (Johnic στην Ηλιουπολεως 34) που το πήγα να μου λένε πως μάλλον όταν το πήρα μεταχειρισμένο, πιάστηκα κορόιδο αφού ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κατεβάσει χιλιόμετρα...(ο οποίος ήταν και από εδώ μέσα ή ήταν εδώ ο κολλητός του αν κατάλαβα καλά, έχουν περάσει και 3 χρόνια, άντε ψάξε βρες τώρα, απλά το αναφέρω, να του τα φάνε οι γιατροί αν βλέπει αυτό το μήνυμα, δεν θυμάμαι και το nickname του επειδή έχουμε αλλάξει fora και δεν έχω τα πριβέ μηνύματα που μου είχε στείλει τότε). Το πήρα δηλαδή με 20.000 χιλιόμετρα, αλλά λένε πως μάλλον είχε τότε 60-70.000

Τεσπά, σήμερα το αμάξι έχει 55.000 (ή το αντίστοιχο αν κάνετε την πρόσθεση) και δυστυχώς έκαψε τα μπιστόνια του (ή πιστόνια του, δεν ξέρω πως γράφεται). Η συνολική ζημία αν πάω για ένα ρεκτιφιέ θα πάει περίπου τα 2700-2800€ ενώ αν πάω στο να πάρω μοτέρ υπολογίζω περίπου 1500 το μοτέρ φαντάζομαι (ή λίγο πιο κάτω) + την εργασία, οπότε ας πούμε 1800 περίπου ευρώ, δηλαδή 1000 πιο κάτω.

Έκτοτε, ακούω ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.

- Κάνε ρεκτιφιέ ώστε να είσαι σίγουρος, να μηδενίσεις χιλιόμετρα και να βάλεις πράγματα καινούργια μέσα ώστε να είσαι σίγουρος πως όλα θα πάνε καλά.
Σε αυτή την λύση ο τεχνικός θέλει να πάρει ανταλλακτικά που είναι τα εξής:
Μπιστόνια
Κουζινέτα Μπιέλας
Κουζινέτα Βάσης Στόφαλου
Οδηγοί καπακίου (βαλβίδων 16 τεμ)
Φλάτζες γενικής
Καδένα με Γλύστρες (την έχει ξεχαρβαλώσει αυτήν που έχω)
Λάδια
Φ.Λαδιού
Παραφλού
Μπουζί
Φ.Αέρος
και μάλλον και ένα σετ αμπραγιάζ
Τα ανταλλακτικά 1850 περίπου, 400 η εργασία ρεκτιφιέ και άλλα 800 ευρώ η εργασία του τεχνικού

- Τι ρεκτιφιέ ρε; Τρελός είσαι που θα κάνεις ρεκτιφιέ σε EOS; Βρες από ένα συνεργείο μια μηχανή EOS ή από το Group Vag ενός τύπου που τράκαρε και το πουλάει και βάλτο πάνω. Απλά να είσαι σίγουρος πως δεν ήταν κοντράκιας και είναι σε καλή κατάσταση

Σε αυτή την λύση τάσσεται και ο Corbil από εδώ και πολύς κόσμος μαζί με ένα ακόμα φίλο που έχει Eos, αντίστοιχα βέβαια υπάρχει κόσμος στην πάνω λύση, αλλά κανείς που να έχει Eos.

Τι γνώμη έχετε; Αν κάποιος έχει χρόνο να απαντήσει ;-) Το αμάξι δεν παίρνει μπροστά οπότε ότι λύση βρω θα πρέπει να έχω και κανά 15ρικο για οδική να το μεταφέρει εκεί που πρέπει ;-) Ότι βοήθεια δώσετε, θα είναι χρήσιμη ώστε να επιστρέψει η καρδιά μου στην θέση της....

;-)

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78746 από Fixattos
Φιλε το πρόβλημα σου ειναι δύσκολο,.,.και οι δυο λύσεις που εχεις υπό όψιν σου εχουν ρίσκο,.το ρεκτιφιέ χρειάζεται καλο μάστορα που προφανώς να ειναι άριστος γνωστής του μοτέρ και αφετέρου να του εχεις πλήρη εμπιστοσύνη.Απο την αλλη η αγορά μεταχειρισμένου μοτερ ειναι φθηνότερη και πιο προσιτή λύση,,.
Τελος,εγω στη θέση σου θα έψαχνα για ενα τρακαρισμένο Εος,θα το παζάρευε και θα αγοραζα.Ετσι θα είχα το μοτέρ καθώς και τα ανταλλακτικά του (διότι οπως είπες αφου εχει γυρίσει χλμ πιθανώς να σου βγάλει άλλου πρόβλημα,).και ετσι θα εκανα αποςβεςη απο μελλοντικά πρόβληματα,.,.
Ελπίζω να σε βοήθησα,.!

Eos-Φόρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78747 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Έκαψε Μπιστόνια (ή πιστόνια) και την καρδιά μου ;-(
Πολύ άσχημο νέο αυτό...
Τα πολλά χλμ δεν νομίζω να λένε κάτι, πιο πιθανό είναι να μην είχε γίνει σωστή συντήρηση.
Στη θέση σου θα έψαχνα κάποιο τρακαρισμένο EOS και αν δεν έβρισκα τότε θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο κινητήρα. Ρεκτιφιέ δεν θα το σκεφτόμουν καν.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78750 από Corbil

dragonfighter έγραψε: Πολύ άσχημο νέο αυτό...
Τα πολλά χλμ δεν νομίζω να λένε κάτι, πιο πιθανό είναι να μην είχε γίνει σωστή συντήρηση.
Στη θέση σου θα έψαχνα κάποιο τρακαρισμένο EOS και αν δεν έβρισκα τότε θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο κινητήρα. Ρεκτιφιέ δεν θα το σκεφτόμουν καν.


+1

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78752 από thodoris

dragonfighter έγραψε: Πολύ άσχημο νέο αυτό...
Τα πολλά χλμ δεν νομίζω να λένε κάτι, πιο πιθανό είναι να μην είχε γίνει σωστή συντήρηση.
Στη θέση σου θα έψαχνα κάποιο τρακαρισμένο EOS και αν δεν έβρισκα τότε θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο κινητήρα. Ρεκτιφιέ δεν θα το σκεφτόμουν καν.


+1
Τα χλμ δε παίζουν ρόλο σε αυτα, ο πιθανός λογος που πιστεύω πως έγινε ειναι λογο καυσίμου,αυτο σημαίνει οτι ειτε μπήκε πολυ σκάρτη βενζίνη είτε να "κατούρησαν" τα μπεκ, το τελευταίο το εχω ακούσει να έχει γίνει ξανά.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78753 από Candlemass
Κρίμα φίλε. Η πιο λογική κίνηση στην περίπτωσή σου μάλλον είναι η αλλαγή μηχανής από τρακαρισμένο/τροπέτο.

Βιβλιαράκι σέρβις είχε το αυτοκίνητο όταν το αγόρασες; Ελέγχθηκε σε συνεργείο;

EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78758 από nikitas tsi

thodoris έγραψε:

dragonfighter έγραψε: Πολύ άσχημο νέο αυτό...
Τα πολλά χλμ δεν νομίζω να λένε κάτι, πιο πιθανό είναι να μην είχε γίνει σωστή συντήρηση.
Στη θέση σου θα έψαχνα κάποιο τρακαρισμένο EOS και αν δεν έβρισκα τότε θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο κινητήρα. Ρεκτιφιέ δεν θα το σκεφτόμουν καν.


+1
Τα χλμ δε παίζουν ρόλο σε αυτα, ο πιθανός λογος που πιστεύω πως έγινε ειναι λογο καυσίμου,αυτο σημαίνει οτι ειτε μπήκε πολυ σκάρτη βενζίνη είτε να "κατούρησαν" τα μπεκ, το τελευταίο το εχω ακούσει να έχει γίνει ξανά.

+1 Μελος μας εχει 250000 χλμ,δεν το κρυβει και δεν εχει το παραμικρο.

Για δωσε μας καμια φωτογραφια του αυτοκινητου να δουμε για ποιο μιλαμε.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78760 από lancelot
Καλησπέρα, ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και το χρόνο σας. Η λύση να πάρω ένα τρακαρισμένο EOS, νομίζω θα φτάσει ακόμα πιο πάνω σε κόστος και αυτή την περίοδο ακόμα και το μοτέρ μου είναι δύσκολο, οπότε ίδωμεν. Απλά ρώτησα ώστε να ξέρω αν η λύση του ρεκτιφιέ είναι η καλύτερη λύση και απλά δεν έχω τα χρήματα να το κάνω. Αν κάποιος δεν βαριέται, εγώ που το σκέφτομαι απλοικά πάντα, σκέφτομαι πως η λύση να φτιάξω μια μηχανή από την αρχή, με νέα πράγματα μέσα και σε ένα πολύ καλό τεχνικό, φαντάζει ως πιο καλή από την άποψη πως θα πας σε μηδέν χιλιόμετρα και στην ουσία νέα μηχανή. Ναι θα μεγαλώσει λίγο ο κύλινδρος αλλά τι άλλα προβλήματα παίζει να βγουν; Από την άποψη πως όπως έχει πει και ο Corbil, τα μοτέρ μας (του 2008-2009 δηλαδή) βγάλαν προβλήματα με πιστόνια και άρα υπάρχει περίπτωση ένα αντίστοιχο αν βρω, να έχει και αυτό πρόβλημα. Είναι δηλαδή λίγο τζόκερ η κατάσταση. Από την άλλη όποιον ρώτησα με EOS ή με επιπέδου EOS αμάξι, μου είπε ΟΧΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ και ήταν κάθετος, απλά ρωτάω αν κάποιος μπορεί να εξηγήσει το κακό στην λύση αυτή. Τι προβλήματα δηλαδή μπορεί να προκύψουν. (ο τεχνικός λέει πως στην λύση ΡΕΚΤΙΦΙΕ δίνει και 6μηνη εγγύηση)

Αρχικά επειδή τα οικονομικά είναι σε κακή φάση αυτή την στιγμή (βασικά έχουν αρχίσει και συνέρχονται αυτή την εποχή, αλλά θέλει κανά μήνα ακόμα να έρθουν στα ίσια τους) σκέφτομαι να το αράξω με κουκούλα μέχρι μέσα Δεκέμβρη, ώστε να έχω χρόνο να βρεθεί και ένα μοτέρ ή όποια άλλη λύση παίξει.

Ευχαριστώ και πάλι, έβαλα κάποιες φώτο από όταν του είχα κάνει ένα πλύσιμο, λίγο μετά αφού το είχα αγοράσει (έχουν περάσει σχεδόν 3 χρόνια από τότε)

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78761 από thodoris
Επειδή τώρα είδα ότι είσαι 160αρι και ακούγονται πολλά. Άλλο σπάω κινητήρα και άλλο λιώνω ή καίω. Οι κινητήρες αυτοί σπάνε μόνο όταν είναι υπερβολικά τσιτωμένοι και εννοώ πάνω από 280ΗΡ εκεί η επισκευή είναι πιο βατή γιατί αλλάζεις πιστόνια στρόφαλο και τίποτα άλλο. Αν όμως έλιωσε ή κάηκε αυτό οφείλεται καθαρά στο μείγμα αέρα καύσιμου, τι σημαίνει αυτό; Στα tsi & fsi το μπεκ ψεκάζει απεθειας καύσιμο στο κύλινδρο όπως στα ντίζελ. Αν το μπεκ χαλάσει και ρίξει ή πολύ παραπάνω καύσιμο ή λιγότερο ως καθόλου θα προκληθεί χημική αντίδραση στον κύλινδρο και θα λιώσουν τα μέταλλα. Και ερχόμαστε στην επισκευή, για πιστόνι οκ το λιγότερο, στο ρεκτιφιέ πιος σου εγγυάται ότι η διάβρωση είναι επιφανειακή και δεν έχει προχωρήσει προς τα μέσα; Μετά όμως από το ρεκτιφιέ θα μεγαλώσει η διάμετρος του κυλίνδρου οπού: Θες πιστόνια αντίστοιχης διαμέτρου και αντοχής και νέο πρόγραμμα custom από τη στιγμή που θα είσαι παραπάνω κυβικά. Το ότι στάζει το μπεκ το έχω ακούσει αρκετές φόρες και αφορά όλους τους άμεσου ψεκασμό κινητήρες είτε βενζίνης είτε ντίζελ.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78762 από lancelot
Ο Συνεργιάς έλεγε πως όντως θα βάλει μεγαλύτερα πιστόνια πάνω αν πάμε για ρεκτιφιέ, που λέει είναι καλύτερα, πίστόνια Μ ή μπορεί να μην έχω συγκρατήσει σωστά τι είπε, μπορώ να ξαναρωτήσω αν είναι.
Πριν οδηγηθεί σε αυτή την ζημιά το αμάξι, ξέχασα να το αναφέρω στο αρχικό μήνυμα, για περίπου 2 μήνες το αμάξι έχανε λάδια και του έβαζα νέα κάθε 2 εβδομάδες περίπου. Και μέσα στην μηχανή ο Συνεργιάς είπε πως βρήκε πολύ λάδι. Αρχικά η εκτίμηση σε 2 συνεργία που το είχα πάει (αλλά δεν είχαν λύσει την μηχανή όπως ο τρίτος) ήταν πως έχει πρόβλημα η τουρμπίνα και πρέπει να κάνω αλλαγή. Και ενώ είμαι σε αυτό το τέμπο και ψάχνω τουρμπίνα, το αμάξι ενώ έχω πάει κάπου και άρα δούλεψε για καμια ώρα, δεν παίρνει μπροστά καθόλου. Με τα πολλά το πηγαίνω με οδική στο 3ο συνεργειο όπου μου είπαν πως δεν είχε καθόλου πιέση και αφού το έλυσε οδηγηθήκαμε στην λύση που σας έγραψα (αυτός προτείνει ρεκτιφιέ).

Υπάρχει πάντα και η λύση να του ζητήσω να το δέσει (φαντάζομαι με κάποιο κόστος) και να το πάω πάλι με οδική στον Κατσουλέρη που βλέπω το πηγαίνετε όλοι για μια ακόμα γνώμη απλά δεν το πήγα εκεί εξαρχής γιατί ήταν μακριά μου (μένω Αργυρούπολη). Αν πιστεύετε μετά από τα παραπάνω πως αξίζει και αυτό, να το βάλω στο πρόγραμμα.

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78763 από nikitas tsi
Θελω να μαθεις το αυτοκινητο ποτε εχει 1η αδεια και ποτε το πηρες εσυ.
Αν ο προηγουμενος το ειχε 4 χρονια λογικα θα εχει περασει ΚΤΕΟ οποτε μπορεις να δεις τα πραγματικα χιλιομετρα και μετα κρινεις αν εχουν κατεβει η οχι,συνηθως τα κατεβαζουν πριν τη πωληση.
Εχανε λαδια λες,δηλαδη εσταζαν στο δρομο ή τα εκαιγε;;-Αυτο δεν σε προβληματισε καθολου;
Εχουν περασει στο συστημα ψυξης αυτα;

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78764 από lancelot
Δεν έχω τώρα το βιβλιαράκι εδώ, θα απαντήσω ξανά για αυτό. Δεν έβλεπα λάδια εγώ κάτω, αλλά όταν το πήγα στο συνεργείο 2, το σηκωσαν και βρήκαν πολύ λάδι κάτω, και κατέληξε και το συνεργείο 1 και 2 πως είναι θέμα τουρμπινας. Ο συνεργείο 3 είπε πως έχουν μπει παντού, αλλά να ρωτήσω για το σύστημα ψύξης που ρωτάς αύριο που θα πάρω τηλ

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78766 από Corbil
Μια μικρή διόρθωση.....δεν σου ειχα πει για συγκεκριμένη χρονολογία, είχα μιλήσει γενικά για τα 160αρια. Σε παλαιότερα post αν ψάξεις θα δεις οτι δε φταιει η βενζίνη!

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78767 από lancelot
Καλημέρα, ναι δικό μου λάθος. Άρα Παναγιώτη με αυτή την λογική, καλύτερα να ψάξω μηχανή που δεν θα είναι 160άρα; Ή και εδώ είναι θέμα τζόκερ;

Ναι εγώ δεν έγραψα γενικότερα εξαρχής κάτι για την βενζίνη.

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78768 από Corbil
160αρι έχεις 160αρα πρεπει να βρεις...αλλιως θ αλλάξεις και πολλά αλλα εαν πάς σε διαφορετικού τύπου μηχανή.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78769 από lancelot
Α μάλιστα, σόρυ παίδες αν σε κάποιες απορίες ακούγομαι πολύ αρχάριος, δεν ακούγομαι μόνο, είμαι κιόλας ;-)

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78772 από lancelot
Λοιπόν ενημέρωση ;-)

Πρώτα από όλα, η πρώτη άδεια του αμαξιού είναι στις 16.10.2008, εγώ το αγόρασα στις 15.11.2011, άρα το πρώτο ΚΤΕΟ ήταν από μένα και δεν μου είπαν κάτι σχετικό

Για αυτό που ρώτησε πάνω για πιθανή διάβρωση και που ξέρω αν έχει προχωρήσει προς τα μέσα, δεν έχω καθόλου διάβρωση, το πρόβλημα είναι πως έσπασε το πιστόνι και έκανε μια γραμμή και περνάει πίεση αέρα η οποία για να φτιαχτεί γίνεται μόνο μέσω ρεκτιφιέ. Θα μεγαλώσει ο κύλινδρος και για αυτό και θα βάλει μεγαλύτερα πιστόνια.

Ο συνεργιάς λέει πως επειδή θα το φτιάξει από την αρχή, θα ξέρουμε πως αυτά που μπήκαν μέσα είναι καινούργια, το αμάξι θα έχει 0 χιλιόμετρα και θα δώσει και 6 μήνες εγγύηση για το στρώσιμο και ότι βγει θα το καλύψει. Τι άλλο θα μπορούσε να βγει; Εννοώ τι είδους πρόβλημα θεωρείτε πως μπορεί να προκύψει;

Σε ένα μοτέρ, επειδή θα είναι κλειστό, σκέφτομαι πως δεν θα ξέρω ούτε αν ο τύπος έχει γυρίσει και αυτός χιλιόμετρα αλλά και αν όταν το πάρω, στο δίμηνο πάνω σπάσουν ξανά τα πιστόνια και μείνω...παγωτό ;-)

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78773 από thodoris
Άρα δεν ελιωσε αλλα έσπασε. Πιθανότερη αιτία να μην έγινε το γνωστό update μιας και βλέπω ότι είναι μοντέλο τέλη 08 αρχές 09, τότε έσπασαν αρκετοί κινητήρες και πολλές αντιπροσωπείες τους βαζαν πρόγραμμα για να μη γίνει τίποτα άλλο.

Προσωπικές επιλογές. Ή όπως είναι το πας Θεσσαλονίκη στο μοναδικό συνεργείο στην Ελλάδα που ασχολείται με τέτοια, του βάζεις ενισχυμένα σφυρήλατα πιστόνια, επισκευή και βελτίωση τούρμπο μιας και έχει βλάβη, εξάτμιση και μερικά ακόμα περιφερικά και πας για πλακά και 280ΗΡ υπέρsafe.
Ή πας για νέο μοτέρ και ανεξαρτήτως τι έχει κάνει ο άλλος σε χλμ του βάζεις ένα safe επώνυμο πρόγραμμα revo, unitronic, tmg και καθαρίζεις, μη ξεχνάς ότι ένας κινητήρας με safe πρόγραμμα δουλεύει πολύ καλυτέρα από ότι με το εργοστασιακό γιατί είναι προσαρμοσμένο στα δεδομένα της Ελλάδος.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78774 από Corbil
Λευτέρη αναρωτησου και αποφάσισε μόνος σου κάνωντας τις εξής ερωτήσεις στον εαυτό σου. Τι παει να πει οτι θα μεγαλώσει ο κύλινδρος? Πώς θα το κάνει αυτο ο μάστορας? Τι σημαίνει οτι θα έχω μεγαλύτερα πιστόνια?
Αρχικά σκέψου αυτά....αν ξέρεις να τ'απαντήσεις πάμε στο 2ο σετ

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78775 από nikitas tsi
σωστα Θοδωρη,το ειχα παραβλεψει,μπορεις φιλε μας να μας στειλεις μια φωτο απο vagcom απο το engine να δουμε τι firmware φορας?

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78776 από Candlemass
Ώπα, ποιό είναι το "γνωστό" update και επίσης, αφορά μόνο τα 160άρια;

EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78777 από nikitas tsi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": Candlemass

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78778 από chrisalex
Χωρίς την αναβάθμιση κ το δικό μου με 18600km 9/2009 κ μου τα εδωςε ολα στο χερι ,ηταν η εποχή που η καρέντα ηταν γεμάτη!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78787 από lancelot

thodoris έγραψε: Άρα δεν ελιωσε αλλα έσπασε. Πιθανότερη αιτία να μην έγινε το γνωστό update μιας και βλέπω ότι είναι μοντέλο τέλη 08 αρχές 09, τότε έσπασαν αρκετοί κινητήρες και πολλές αντιπροσωπείες τους βαζαν πρόγραμμα για να μη γίνει τίποτα άλλο.

Προσωπικές επιλογές. Ή όπως είναι το πας Θεσσαλονίκη στο μοναδικό συνεργείο στην Ελλάδα που ασχολείται με τέτοια, του βάζεις ενισχυμένα σφυρήλατα πιστόνια, επισκευή και βελτίωση τούρμπο μιας και έχει βλάβη, εξάτμιση και μερικά ακόμα περιφερικά και πας για πλακά και 280ΗΡ υπέρsafe.
Ή πας για νέο μοτέρ και ανεξαρτήτως τι έχει κάνει ο άλλος σε χλμ του βάζεις ένα safe επώνυμο πρόγραμμα revo, unitronic, tmg και καθαρίζεις, μη ξεχνάς ότι ένας κινητήρας με safe πρόγραμμα δουλεύει πολύ καλυτέρα από ότι με το εργοστασιακό γιατί είναι προσαρμοσμένο στα δεδομένα της Ελλάδος.


Καλημέρα, η πρώτη λύση δηλαδή εννοείς να πάμε σε ένα ρεκτιφιέ σωστά; Άρα εσύ το θεωρείς καλή λύση αρκεί ο τεχνικός να είναι αξιόπιστος. Εντάξει δύσκολο όπως καταλαβαίνεις να πάρω αμάξι και να το πάω Θεσσαλονίκη.

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #78788 από lancelot

Corbil έγραψε: Λευτέρη αναρωτησου και αποφάσισε μόνος σου κάνωντας τις εξής ερωτήσεις στον εαυτό σου. Τι παει να πει οτι θα μεγαλώσει ο κύλινδρος? Πώς θα το κάνει αυτο ο μάστορας? Τι σημαίνει οτι θα έχω μεγαλύτερα πιστόνια?
Αρχικά σκέψου αυτά....αν ξέρεις να τ'απαντήσεις πάμε στο 2ο σετ


Φαντάζομαι πως για να φύγει η γραμμή που έχει πάνω, θα τον τρίψει στο ρεκτιφιέ και για να βάλει τα νέα πιστόνια που λέει πως είναι καλύτερα και ενισχυμένα θα μεγαλώσει λίγο. Φαντάζομαι πως αυτό θα αυξήσει λίγο και τα κυβικά πιθανώς.

Το ερώτημα μου είναι τι κακό θα προκύψει από ένα πιθανό ρεκτιφιέ, αν έχετε δηλαδή κάποια εμπειρία να μεταφέρετε. Θεωρητικά βάζοντας νέα πράγματα μέσα, είναι η καλύτερη λύση απλά είναι και η πιο ακριβή.

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi