Supercharge se 1.600cc

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41462 από touzas088
Supercharge se 1.600cc δημιουργήθηκε από touzas088
Ελπιζω να μην με "φατε" μονο που διαβασατε τον τιτλο. Απλα μου γεννηθηκε η απορεια αν και εφοσον ειναι δυνατον ενα τετοιο εγχειρημα. Δηλαδη να βαλει καποιος κομπρεσορα στο 1.600 FSI. Πανω κατω κατι τετοιο:

Έντυ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41463 από touzas088
Απαντήθηκε από touzas088 στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc

Έντυ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41469 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα για το συγκεκριμένο. Πάντως, είναι η πρώτη φορά διαβάζοντας το παραπάνω λινκ που αρχίζω να σκέφτομαι να βάλω χέρι στην μηχανή...

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41470 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Κατ αρχιν να πουμε τη διαφορα κομπρεσορα και Supercharge. Ο κομπρεσορας δε δουλευει σε ολο το φασμα των στροφων και δεν ανεβαζει μεγαλες πιεσεις συνεπως ο FSI μπορει οριακα και υπο προηποθεσεις να τον δεχτει. Το Supercharge ανεβαζει πιεσεις σαν το turbo με τη διαφορα οτι δουλευει συνεχεια. Ο FSI δε μπορει να το δεχτει γιατι ολο το μπλοκ και η κυλινδροκεφαλη ειναι απο αλουμινιο συνεπως δε μπορει να αντεξει τις πιεσεις και τη θερμοκρασια. Επιλπεων πολυ πιθανον με το Supercharge να χρειαστει intercooler.

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41472 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
thodoris έγραψε:

Κατ αρχιν να πουμε τη διαφορα κομπρεσορα και Supercharge. Ο κομπρεσορας δε δουλευει σε ολο το φασμα των στροφων και δεν ανεβαζει μεγαλες πιεσεις συνεπως ο FSI μπορει οριακα και υπο προηποθεσεις να τον δεχτει. Το Supercharge ανεβαζει πιεσεις σαν το turbo με τη διαφορα οτι δουλευει συνεχεια. Ο FSI δε μπορει να το δεχτει γιατι ολο το μπλοκ και η κυλινδροκεφαλη ειναι απο αλουμινιο συνεπως δε μπορει να αντεξει τις πιεσεις και τη θερμοκρασια. Επιλπεων πολυ πιθανον με το Supercharge να χρειαστει intercooler.

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!



Μας ξενέρωσες τώρα. :PPP
Γιατί να χρειάζεται όμως intercooler από την στιγμή που λέει ότι δεν αναπτύσει μεγάλες θερμοκρασίες και ότι δεν απαιτείται τίποτα άλλο;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41473 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Δυστηχως ετσι πως εχει κανει η VW τους FSI το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις κανα προγραμμα για 10 15 αλογα το πολυ. Το κοστος της μετατροπης ειναι τοσο μεγαλο που με κατι παραπανω αλλαζεις κινητηρα. Παντως για οπιων τον ενδιαφερει γινεται...

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41474 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Μιας και εθεσες το θεμα (και εγω 1.6 εχω προφανως) μηπως ρωτησες και συγκεκριμενα σε αυτους πληροφοριες ?

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41475 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
mdsars έγραψε:

Μιας και εθεσες το θεμα (και εγω 1.6 εχω προφανως) μηπως ρωτησες και συγκεκριμενα σε αυτους πληροφοριες ?


Δε παιζουν ρολο τα κυβικα γι αυτα που λεω ειμαι 100% συγουρος μεχρι και για 3.0 με τη προηποθεση οτι ειναι απο αλουμινιο ο κινητηρας. Ουσιαστικα αυτα ειναι ο γενικος κανονας που ισχει.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41476 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Βασικα η ερωτηση πηγαινε στο παλικαρι που ανοιξε το θεμα αλλα καθε απαντηση δεκτη ;-)

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41477 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Εμένα πάντως μου κάνει εντύπωση όταν αναφέρουν ότι είναι η καλύτερη λύση για κάθε τύπο αυτοκινήτου και επιπλέον ότι δεν χρειάζεται τίποτα άλλο παρά μόνο η εγκατάσταση του. Ούτε inercooler, ούτε αλλαγή στο σύστημα λίπανσης ούτε ......

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41478 από touzas088
Απαντήθηκε από touzas088 στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Με μια ματια στον τροπο εγκαταστασης νομιζω πως intercooler. Παντως λεω να κανω ενα τηλεφωνο δεν χανω κατι.

Έντυ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41481 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Έντυ πολύ ενδιαφέρον το ευρημα σου, αλλά και κοστοβόρο.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41491 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Εφόσον ο εισερχόμενος αέρας συμπιέζεται ,τότε η θερμοκρασια του ανεβαινει.Οι νόμοι της φυσικης δεν καταρρίπτονται ετσι απλά απο ενα μαρκετινιστικο κόλπο.
Το βέβαιο ειναι οτι για να γινει σωστή δουλεια θα χρειαστει και ιντερκουλερ και ας λέει οτι θέλει ο πωλητης.
Κατα τα αλλα οταν τουρμπίζουμε εναν κινητηρα ,αλλάζουμε συνηθως και πιστόνια/μπιέλες για να αλλαξουμε τη συμπίεση του κινητηρα προς το χαμηλότερο.Αλλιώς αν ανεβάσουμε την πιεση στο θάλαμο καυσης που εχει σχεδιαστει για ατμοσφαιρικη καυση ,τοτε θα εχουμε προβλήματα οπως πειράκια/προαναφλέξεις/υψηλές θερμοκρασιες καυσαερίων κτλ.

Ολα αυτα απαιτούν μελετη πριν να γινουν ,αν θελουμε το αποτελεσμα να ειναι αξιολογο.Αν θελουμε να πάρουμε 10 αλογα στα ψηλά ,τοτε το βάζουμε το μαραφετι και οτι γινει......

Το value for money πάντως αν γινει σωστή δουλειά ,δεν θα ειναι χαμηλό....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41493 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Αν και από τεχνικά δε γνωρίζω πολλά θα συμφωνήσω με το Βασίλη. Αν ήταν τόσο "απλά" τα πράγματα θα τα είχαν κάνει (ή αγοράσει) οι αυτοκινητοβιομηχανίες από καιρό για να σώσουν κάποια εκατομμύρια ευρω.
Εγώ τέτοιο χέρι στη μηχανή δε θα έβαζα.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41500 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
rallakias έγραψε:

Εφόσον ο εισερχόμενος αέρας συμπιέζεται ,τότε η θερμοκρασια του ανεβαινει.Οι νόμοι της φυσικης δεν καταρρίπτονται ετσι απλά απο ενα μαρκετινιστικο κόλπο.
Το βέβαιο ειναι οτι για να γινει σωστή δουλεια θα χρειαστει και ιντερκουλερ και ας λέει οτι θέλει ο πωλητης.
Κατα τα αλλα οταν τουρμπίζουμε εναν κινητηρα ,αλλάζουμε συνηθως και πιστόνια/μπιέλες για να αλλαξουμε τη συμπίεση του κινητηρα προς το χαμηλότερο.Αλλιώς αν ανεβάσουμε την πιεση στο θάλαμο καυσης που εχει σχεδιαστει για ατμοσφαιρικη καυση ,τοτε θα εχουμε προβλήματα οπως πειράκια/προαναφλέξεις/υψηλές θερμοκρασιες καυσαερίων κτλ.

Ολα αυτα απαιτούν μελετη πριν να γινουν ,αν θελουμε το αποτελεσμα να ειναι αξιολογο.Αν θελουμε να πάρουμε 10 αλογα στα ψηλά ,τοτε το βάζουμε το μαραφετι και οτι γινει......

Το value for money πάντως αν γινει σωστή δουλειά ,δεν θα ειναι χαμηλό....

++1 Απολυτα! Οσο για τα 10 αλογα σε FSI ειτε 1,6 ειτε 2,0 μπορουν να ανεβουν με ενα απλο προγραμμα χωρις μεγαλο ρισκο και πολλα λευτα. Επιπλεων να συμπληρωσω οτι οι FSI ειναι απο αλουμινιο και οχι απο χυτοσιδηρο οπως οι TSI που συμμενει οτι δεν αντεχουν τις πιεσει και της θερμοκρασιες που θα αναπτηχθουν. Οστοσο το να βαλεις κομπρεσορα σε ενα ατμοσφαιρικο κινητηρα ειναι οντως πολυ ευκολο αν ανερεσεις φυσικα ολες τις αλλες τις παραμετρους που αναφεραμαι.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41502 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Δηλαδη παιδια μονο καμμια 10 αλογακια μπορει να παρει εστω και ετσι ο κινητηρας μας .

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41504 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Τα οποια και δεν προκειται να τα δεις να χλιμιντριζουν....

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41506 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Χαχαχαχα καλο :-)

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41514 από touzas088
Απαντήθηκε από touzas088 στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Λοιπον ας τα παρουμε απ την αρχη. Εχω κατ αρχην προγραμμα και 10 αλογα δεν παιρνεις ποτε απο αυτο. Δευτερον αν διαβασετε για το προιον στην σελιδα θα δειτε οτι το λιγοτερο που κερδιζεις σε αλογα ειναι 50. Οποτε εχει βαση.
Σε αναμονη για περισσοτερα, εντος της ημερας ελπιζω, απ τον προμηθευτη.

Έντυ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41527 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Οντως 10 αλογα απο πρόγραμμα δεν τα παιρνεις!!
Οσο για το αν ''το λιγοτερο που κερδιζεις σε αλογα ειναι 50'' , θα πω μονο ''οπου ακους πολλά κεράσια , κρατα και μικρο καλάθι''.

Edit:ας σημειωθεί οτι απο αυτα που βλέπω στο site η τιμη του προιόντος ειναι 1570€+23% ΦΠΑ.
Δηλαδή 1930€ +τοποθετηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41531 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
50 αλογα ξερεις τι σημαινει?
Σχεδον 50% αυξηση ιπποδυναμης.
Θα χρειαστεις εξτρα εγκεφαλακι για ρυθμιση καυσιμου ,επαναπρογραματισμο, ιντερκουλερ, μεγαλυτερη εξατμιση, οργανα εποπτειας και το κυριοτερο,με 12 συμπιεση που πας?
Για να πιασεις τα 50 επιπλεον αλογα θες σχεδον 0.5bar πιεση φυσικα αν βαλεις τον τελειο κομπρεσσορα.
Η συμπιεση σου ομως θα σε προσγειωσει στο 0.2 αντε 0.3.
Και στη πρωτη βολτα που θα κανεις θα μαζευεις βιδες.

Υπαρχουν καποια αυτοκινητα οπως Toyota corolla TS 180 HP που πολλοι εχουν βαλει επιτυχως κομπρεσορα κι'ας εχουν υψηλη συμπιεση αλλα μιλαμε για αλλο μπλοκ και τεχνολογια.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41539 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Τοτε συμφωνα με αυτα που λες δε θελεις κομπρεσορα αλλα Supercharge ή εστω turbo για να φτασεις αυτες τις πιεσεις και επιπλεων αυτα που προανεφερες.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41567 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
Δείτε αρκετά βιντεάκια στο youtube. Πατήστε rotrex για να τα απολάυσετε.
θα πρότεινα να μην καταδικάζουμε το οτιδήποτε πρωτου το δοκιμάσει κάποιος, παρόλαυτα επαναλαμβάνω είναι αρκετά κοστοβόρο εγχείρημα.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41568 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
thodoris έγραψε:

Τοτε συμφωνα με αυτα που λες δε θελεις κομπρεσορα αλλα Supercharge ή εστω turbo για να φτασεις αυτες τις πιεσεις και επιπλεων αυτα που προανεφερες.


Ποια η διαφορα μεταξυ κομπρεσσορα και supercharger?
Ειναι το ιδιο πραγμα,αρκει να σου πω οτι το Εος 160 ΗΡ φοραει supercharger τυπου roots,κομπρεσσορας ειναι η γενικη ονομασια και η δουλεια του ειναι μεσω τροχαλιων να στελνει συμπιεσμενο αερα στην εισαγωγη.
Οσο για τη πιεση ολα εχουν την ικανοτητα να ανεβαζουν αρκετα υψηλες,εχουν ομως και μια βαλβιδα διαφυγης,κατι δηλαδη σαν wastegate.
Απο κει και περα υπαρχει ο roots που φοραμε εμεις

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


και ο lysholm που στην ουσια ειναι μισο turbo.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


οπως και ο rotrex

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


H επιλογη εχει να κανει περισσοτερο με χωροταξικο θεμα.

Οπως και η ''επιστημονικη'' ονομασια του turbo ειναι υπερσυμπιεστης εξατμισης.
Αν ομως πω οτι θα βαλω υπεσυμπιεστη εξατμισης και οχι turbo θα με κοιταζουν λες και κατεβηκα απ'τον Αρη.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 10 Μήνες πριν #41571 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Supercharge se 1.600cc
οπως τα λές Νικήτα..... ο κομπρέσσορας δίνει τη συμπίσεη μέσω του ιμάντα, ενώ το turbo την δίνει απο τα καυσαέρια.Θεωρώ οτι supercharger, compressor κτλ ειναι το ίδιο και το αυτό. Η διαφορά σε όλα αυτα τα τροχαλειοειδή ειναι στο εσωτερικό τους, που άλλα είναι με ποτηροκορώνες, άλλα με πλανητικά συστήματα (περίπτωση rotrex). Φαντάζομαι ότι όποιος επιτυγχάνει λιγότερες τριβές, θα έχει και καλύτερη απόδοση και συνάμα περισσότερο χρόνο ζωής.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi