G12 ψυκτικό
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Τι είναι ένα ψυκτικό μέσο;
Το καλύτερο ψυκτικό μέσο είναι το νερό. Αλλά επειδή ορισμένες επιβλαβείς ιδιότητες όπως είναι η ψύξη και το βράσιμο, ένα σύγχρονο ψυκτικό μέσο αναπτύχθηκε, το οποίο αποτελείται από Mono Αιθυλενογλυκόλη, συντομογραφία ΜΕΓ. Αλλά επίσης το MEG συμπυκνωμένο έχει κάποια μειονεκτήματα. Είναι ότι παγώνει σε -12 Ί C και έχει το σημείο ζέσεως σε 196 Ί C. Με την ανάμειξη MEG με νερό ψύξης θα αποκτήσετε ένα υγρό με πάγο προστασία έως - 26 Ί C ή - 36 Ί C, ανάλογα με το μίγμα MEG / νερού.
Σημειώστε: ένα ψυκτικό μέσο δεν χρησιμεύει μόνο για σκοπούς προστασίας παγετού. Στις περισσότερες σύγχρονες μηχανές η κύρια αποστολή ενός ψυκτικού μέσου είναι να μεταφέρει στα ανοικτά της θερμότητας, προκειμένου να αποτραπεί από την υπερθέρμανση του κινητήρα.
Στην ανασκόπηση που ακολουθεί θα βρείτε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφόρων ποιοτήτων.
Ψυκτικό μέσο με πυριτικό
Ποιότητα BS, όπως Wellrun αντι-BS παγώσει και Wellrun Υγρόψυκτο BS
BS αντιστοιχεί στα British Standard και συνεπάγεται το χαμηλότερο επίπεδο προδιαγραφής που διατίθεται για ένα ψυκτικό υγρό. Αυτό το ψυκτικό μέσον δεν θα μείνει περισσότερο από ένα έτος στο μέγιστο και στη συνέχεια να ανανεωθεί. Οι πρόσθετες ύλες σε αυτό το ψυκτικό μέσο θα χάσουν τα αποτελέσματά τους μετά από περίπου ένα χρόνο. Το προϊόν αυτό μπορεί μόνο να αναμιχθούν με νερό-Απαλλαγμένο από ανόργανα στοιχεία. Όταν χρησιμοποιείτε νερό βρύσης το σύστημα ψύξης θα μπορούσε να υποφέρει από εσωτερική λάσπη λόγω της παρουσίας του ασβεστίου στο νερό. Οι συνέπειες αυτού του φαινομένου μπορεί να φανούν το καλοκαίρι, όταν η θερμοκρασία αυξάνεται και οι άνθρωποι πηγαίνουν για διακοπές ταξίδι με αυτοκίνητο που σε μεγάλο βαθμό έχουν να έλκουν ρυμουλκούμενο ή τροχόσπιτο. Για τα ψυκτικά της BS ποιότητας ποτέ δε θα βρουν μια ομολογία ενός διάσημου κατασκευαστή αυτοκινήτων.
Ποιότητα G-48, όπως το πάγωμα Η Agip αντι-Plus / Η Agip Μόνιμη Fluid Plus / Glysantin Protect Plus
Μια ποιότητα που πληροί τις απαιτήσεις όλων των κατασκευαστών αυτοκινήτων, όπως για παράδειγμα ομίλου VAG, MB, MTU, BMW, MN, η Opel / GM, Porsche, SAAB, SEAT, SKODA.;;Eνα ποιοτικό ψυκτικό μέσο με αντοχή ζωής τα 2 έως 3 χρόνια. Χάρη στην καλύτερη ποιότητα των προσθέτων υλών, αυτό το ψυκτικό μέσο μπορεί να αναμιχθεί με νερό βρύσης. Τα προϊόντα αυτά προσφέρουν τη βέλτιστη προστασία κατά της υπερθέρμανσης και να προβεί σε παγετό-μέχρι μέγιστη προστασία - 36 Ί C. Απαιτείται μεταξύ άλλων. από την VAG ομάδα G11 για όλους τους κινητήρες.
Χωρίς Πυριτικό ψυκτικό μέσο
Το χωρίς πυριτικό ψυκτικό μέσο έχει εισαχθεί το 1996 και χρησιμοποιείται, μεταξύ άλλων, από τη VAG ομάδα για κινητήρες με αφετηρία μοντέλο 08/1996. Σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα το πυριτικό αντιδρά κατά του αλουμινίου στη διάβρωση που προκαλεί και μπορεί να βλάψει σοβαρά τον κινητήρα. Η αντίδραση αυτή είναι ακόμα πιο ενισχυμένη στους πρόσφατους κινητήρες όπου οι θερμοκρασίες εξακολουθούν να αυξάνονται, λόγω της μεγαλύτερης ταχύτητας του κινητήρα και υψηλότερες πιέσεις. Λόγος αρκετός για να υιοθετήσουν τις νέες τεχνολογίες με χωρίς πυριτικό προϊόντα. Χάρη σε αυτές τις νέες τεχνολογίες η ανθεκτικότητα των χωρίς πυριτικό προϊόντων είναι περίπου 4 έως 5 χρόνια. χωρίς πυριτικό προϊόντα μπορούν να αναμιχθούν με νερό βρύσης. Εν τω μεταξύ τριών τύπων-πυριτική ελεύθερη ψυκτικά μέσα είναι διαθέσιμα στην αγορά G30, G33 και G34
G30, χρώματος μώβ, με τις ακόλουθες προδιαγραφές:
* VW G-12 κινητήρες spec: TL-774-D
* AUDI G-12 κινητήρες spec: TL-774-D
* SEAT G-12 κινητήρες spec: TL-774-D
* SKODA G-12 κινητήρες spec: TL-774-D
* MB MB 325,3
* MAN 324 MAN
* MTU MTL 5048
* PORSCHE TL-774-D
* Η Ford WSS-M79B44-D
G-30 μπορεί επίσης να χρησιμοποιούνται όταν τα ακόλουθα πρότυπα ή προδιαγραφές απαιτούνται:
ASTM D3306 & D4656/4985JASO M 325RENAULT 41 01 001BS 6580John Deere H24B1 & C1SCANIASAE J 1034GM/OPEL 1940656/6277MVolvoNATO S-759PSA B715110DAF/British Leyland LTS 22AF10
G-33: χρώμα πράσινο, η οποία εγκρίθηκε μόνο από την Peugeot και Citroen ακόλουθα PSA B715110.
G-34: πορτοκαλί χρώμα, έχουν εγκριθεί μόνο από την Opel / GM GM 6277 ξεκινώντας με τα μοντέλα 8 / 2000
Ορισμένες γενικές παρατηρήσεις:
1. Ποτέ μην συνδυάζετε χωρίς πυριτικό προϊόν με ένα προϊόν που περιέχει πυριτικό.
2. Ποτέ μην γεμίσετε ένα σύστημα ψύξης με καθαρό αντι-παγωτικό.Το Αντιπαγωτικό-έχει το σημείο ζέσεως σε 196 Ί C και μπορεί έτσι να προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη στον κινητήρα. Εκτός από αυτά τα πρόσθετα προσφέρουν τη μέγιστη προστασία κατά της διάβρωσης, οξείδωση και της γήρανσης του κινητήρα με ένα μείγμα από 40 ή 50%.
3. G-30, G-33 και G-34 είναι και τα τρία προϊόντα χωρίς πυριτικό και μπορούν να αναμειχθούν με κάθε άλλο.Εχετε στ μυαλό σας: θα υπάρχει ένα χρώμα διαφορετικό σε σύγκριση με το πρότυπο. Ο πωλητής ή ο εισαγωγέας θα μπορούσε να έχει αντιρρήσεις όσον αφορά μια πιθανή περίοδο της εγγύησης. Δεν υπάρχουν τεχνικές ενστάσεις.
4. Όταν χρησιμοποιείται ένα μίγμα έτοιμο προϊόν είναι χρήσιμο να μην προσθέσετε επιπλέον αντιπαγωτικό. Με αυτόν τον τρόπο το σύστημα θα μπορούσε να πάρετε μια υπερβολική δόση των αντιψυκτικών η οποία δεν θα βελτιωθεί, αλλά επιδεινώνει την αντιπαγωτική προστασία μέχρι ένα επίπεδο της τάξης του 0 Ί C.
Χρώμα μπλε Vw Αντιπηκτικά:
Βεβαιωθείτε ότι διαλέξατε το σωστό χρώμα Vw αντιψυκτικών!Τα Vw μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί πριν από το 1997 χρησιμοποιούν μπλε αντιψυκτικό. Ο αριθμός αυτός είναι Vw G011000. Αλλοι αριθμοί που έχουν χρησιμοποιηθεί για την G11 αντιψυκτικών, είναι VwW043611.Το μπλέ G11 Vw αντιψυκτικό δεν πρέπει να αναμιγνύεται με το κόκκινο, ροζ, μοβ G12 Vw αντιψυκτικών ή την πρώην ZVw 237 105 πράσινο αντιψυκτικών.Οι τιμές είναι συχνά για προ-αναμειγνυώμενο μπουκάλι αντιψυκτικών. Οι τιμές αντικατοπτρίζουν ένα συμπυκνωμένο 1.5L μπουκάλι, που σημαίνει περισσότερα για τα χρήματά σας.
Κόκκινο ή ροζ Vw Αντιπηκτικό:
Βεβαιωθείτε ότι διαλέξατε το σωστό χρώμα Vw αντιψυκτικών!Της Vw τα μοντέλα που κατασκευάζονται από το 1997-για χρήση το κόκκινο ή ροζ αντιψυκτικά. Οι αριθμοί είναι G012A8D και ZVw 237 G12. Αυτό G12 Vw αντιψυκτικό είναι ακόμα διαθέσιμο από εμάς, αλλά όταν είναι εξαντλημένο αποθέματος αυτό θα αντικατασταθεί από το παρακάτω G 012 A8F G12 + μοβ αντιψυκτικό. Αυτό το ροζ και το μοβ Vw αντιψυκτικό είναι εναλλάξιμα και μπορούν να αναμειχθούν. Ωστόσο, αυτό το αντιψυκτικό δεν πρέπει να αναμιγνύεται με το μπλε ή πράσινο αντιψυκτικό.Οι τιμές είναι συχνά για προ-αναμειγνυώμενο μπουκάλι αντιψυκτικών. Οι τιμές μας αντικατοπτρίζουν ένα συμπυκνωμένο 1.5L μπουκάλι, που σημαίνει περισσότερα για τα χρήματά σας.
Μωβ Vw Αντιπηκτικά:
Βεβαιωθείτε ότι διαλέξατε το σωστό χρώμα Vw αντιψυκτικών! Αυτά τα αντιψυκτικά δεν μπορούν να αναμειχθούν με μπλε ή πράσινο χρώμα Vw αντιψυκτικών.Η Vw χρησιμοποιεί στα μοντέλα της αυτό το μοβ αντιψυκτικό από το 2003. Οι διαφορετικοί αριθμοί είναι A8FM G 012, G 012 A8F Α1, ή Ζ 012 A8F Α4. Αυτό το Vw αντιψυκτικό έχει πρόσφατα εισαχθεί ως αντικαταστάση του (και είναι το ίδιο όπως και) για τα προηγούμενα κόκκινα ή ροζ G 012A8D Vw αντιψυκτικών. Το μωβ και ροζ της Vw αντιψυκτικών είναι εναλλάξιμα και μπορούν να αναμειχθούν. Αυτή είναι η ενημέρωση για το G12 + Vw αντιψυκτικών.Οι τιμές είναι συχνά για προ-αναμειγνυώμενο μπουκάλι αντιψυκτικών.Οι τιμές μας αντικατοπτρίζουν ένα συμπυκνωμένο 1.5L μπουκάλι, που σημαίνει περισσότερα για τα χρήματά σας.
Αναρωτιέστε πώς να αδειάζουμε και να αλλάζουμε ένα Vw αντιψυκτικό; Έχουν περάσει 2 ή 3 χρόνια από την τελευταία σας αλλαγή αντιψυκτικού; Ή μήπως το Vw αντιψυκτικό είναι πράσινου χρώματος; Αν είναι, τότε έχετε δουλειά! Θα χρειαστεί να ξεπλύνετε το Vw σύστημα ψύξης, το συντομότερο δυνατό και να ξαναγέμισετε με το σωστό αντι-φωσφο αντι-αμίνη G11 ή G12 Vw αντιψυκτικό. Τυπικά το αιθυλενογλυκόλης αντιψυκτικό δεν αντιδρά καλά με τα υλικά που έχει το Vw συστήματος ψύξης και μπορεί να φάει το μέταλλο, καουτσούκ και πλαστικά εξαρτήματα.
* Το άδειασμα του Vw αντιψυκτικού είναι πιο εύκολο να γίνει από το να αντικαστήσετε τον ιμάντα χρονισμού.
* Ανατρέξτε στο εργοστασιακό εγχειρίδιο της VW Bentley για το σύστημα ψύξης σε ικανότητες και το μείγμα σε αναλογίες.
* Συνιστούμε να είναι A.S.E. Vw πιστοποιημένοι μηχανικοί για να κάνουν την αλλαγή του Vw αντιψυκτικού.
* Πάντα να φοράτε γάντια και γυαλιά ασφαλείας κατά το χειρισμό Vw υγρών.
* Αυτή είναι η βασική επισκόπηση του τι γίνεται όταν αλλάζουν τα Vw αντιψυκτικά. Δεν προορίζεται να αντικαταστήσει το εργοστασιακό εγχειρίδιο της Bentley. Σας παραπέμπουμε στο εργοστασιακό εγχειρίδιο της Bentley για λεπτομερείς οδηγίες.
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Aντιψυκτικά της αγοράς.
AGIP ANTIFREEZE EXTRA: 134.3 C , 16.5min
AMSOIL PROPYLENE GLYCOL: 130.6 C , 16.4min
AQUAFLU: 130.2 C , 16.2min
ARAL ANTIFREEZE EXTRA: 132.3C , 16.4min
BP ANTIFROST: 132.9 C , 17.4 min
CASTROL ANTIFREEZE: 132.6 C , 17.8min
ELF COOLELF CLASSIC: 133.3 C , 17.7 min
EVANS NPO-R: 215 C , 16.4min
FL PARAFLU 11: 132.7 C , 16.7min
FUCHS FRICOFIN S: 133.1 C , 17.2min
IGOL ANTIGEL: 132.4 C , 16.8min
IP ECOBLU 100: 132.5 C , 16.6min
LOCTITE ANTIFREEZE: 132.1 C , 17.2min
MOTUL INUGEL EXPERT: 133.6 C , 16.9min
REPSOL ANTICONGELANTE: 132.8 C , 11.4min
SHELL GLYCOSHELL CONCETRATE: 132.2 C , 17min
VALVOLINE ANTIFREEZE: 132.5 C , 16.4min
YACCO LR ORGANIQUE: 136.2 C , 15.7min
FUCHS FRICOFIN G12: 132.8 C , 16min
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Το G12 αντικαταστραθηκε απο το G13.
Eνα εκπληκτικο αρθρο για τα συστυματα ψυξης.
www.powermag.gr/el/%...l
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Στην Ελλάδα ζούμε.Για να παγώσει τουλάχιστον δεν εχουμε φόβο...Τώρα αν χανει λογο βρασμού εδω είμαστε να ξανασυμπληρώσουμε σε 1 χρόνο.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Τώρα αν αυτό θα έπρεπε να με προβληματίσει ή όχι δεν το ξέρω, και για να πώ την αλήθεια την επομένη το είχα ήδη ξεχάσει - από τότε δεν το έχω ελεγξει ξανά, μυαλό δε βάζω.. :ntropalos:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
captain έγραψε: Τα παλαιά υγρά που είχε ήταν στους -27 βαθμούς χωρίς ίχνους σκουριάς η λάσπης γενικά σε πολύ καλή κατάσταση. Μετά την αλλαγή στους -33 θαβμούς με μια φιάλη αντιψυκτικού υγρού.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Έβαλα καθαρο νερό γιατι δεν ήξερα αν εβαζα G12 πόσο νερό ακόμη θα πρέπει να βάλω αφου το κύκλωμα δεν ήταν άδειο.Σκέφτηκα οτι να παγώσει δεν παίζει γιατι πάλι θα εχει αρκετό G12 μέσα (και είμαστε και στην Ελλάδα και δή εγω στην Αθήνα ) και οτι αν πέσει η στάθμη λόγο βρασμού,εδώ είμαστε να ξαναβάλουμε.4 λίτρα ειναι άλλωστε το "μπετόνι" ...
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Και σκέτο απιονισμένο νερό να βάζεις μια χαρά είσαι.Πότε και πού στην Ελλάδα εχει κάτω αποτο 0...Το πολύ πολύ να χάνει λίγο και να συμπληρώνεις!
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Μη ξεχνας οτι το ιδιο υγρο ψυχει την τουρμπινα,οποτε κυριολεκτικα τηγανιζεται.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
nikitas tsi έγραψε: Μη κοιτας μονο το σημειο πηξης του αλλα και το σημειο βρασμου καθως και τον βαθμο αποβολης θερμοτητας.
Μη ξεχνας οτι το ιδιο υγρο ψυχει την τουρμπινα,οποτε κυριολεκτικα τηγανιζεται.
Για αυτό δεν βάζω σκέτο νερό.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
α) Διάβρωσεις
β) Σπηλαιώσεις
γ) Εναπωθέσεις αλάτων
δ) Αφρισμός
όλα τα παραπάνω έχουν βλαπτικές συνέπειες στις εσωτερικές σωληνώσεις μας.
Το νερό καλό θα είναι να είναι απιονισμένο, , οχι τόσο λόγω του μεγάλύτερου σημείου ζέσεως σε σχέση με το νερό, αλλά λόγω της απουσίας αλάτων.
Καθαρό νερό βρύσης, οχι σκληρό (μεγαλο ποσοστό αλάτων), είναι ok αν και στα περισσότερα συνεργεία δε μας βάζει κανείς απιονισμένο.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Corbil έγραψε: Εκτός των παραπάνω χωρίς τη χρήση του αντιψυκτικού που προτείνει ο κατασκευαστής και στην αναλογία που προτείνει, το σύστημα ψύξης μπορεί να παρουσιασει προβλήματα όπως...
α) Διάβρωσεις
β) Σπηλαιώσεις
γ) Εναπωθέσεις αλάτων
δ) Αφρισμός
όλα τα παραπάνω έχουν βλαπτικές συνέπειες στις εσωτερικές σωληνώσεις μας.
Το νερό καλό θα είναι να είναι απιονισμένο, , οχι τόσο λόγω του μεγάλύτερου σημείου ζέσεως σε σχέση με το νερό, αλλά λόγω της απουσίας αλάτων.
Καθαρό νερό βρύσης, οχι σκληρό (μεγαλο ποσοστό αλάτων), είναι ok αν και στα περισσότερα συνεργεία δε μας βάζει κανείς απιονισμένο.
Όπως τα λες,με μεγαλύτερο κίνδυνο τα άλατα λογο αυξημένων πιθανοτήτων.Και η σπηλαίωση βέβαια ειναι μην σου τύχει.Για αυτο καλό ειναι να συμπληρώνουμε εμεις ειτε G13,είτε απιονισμένο νερό και να μην το αφήνουμε στην τύχη του ούτε σε αντιπροσωπεία!
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Καλυπτει τη προδιαγραφη vag tl774d
τιμη 4 ευρω
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Wveos
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 40
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Wveos
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 40
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.