Διασταση 225/45/17 αυξηση τριγμων-θορυβων ή μειωση

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33641 από gazza307
θα ηθελα να παραθεσω προς συζητηση το παρακατω θεματακι:

η αλλαγη της εργοστασιακης ζαντας 16" με ελαστικα 215/55/16 με 17" 225/45/17 προκειται να μου φερει στην επιφανεια μεγαλυτερης εντασης τριγμους?

η οπως εχω διαβασει σε προηγουμενο post θα μειωθουν???

παντως αν ειναι να δωσω καποια χχ χρηματα για να προσθεσω προβληματα στο κεφαλι μου καλιτερα να αλλαξω μονο λαστιχακια διατηρωντας την ιδια διασταση..

παρακαλω για τις αποψεις σας...

το EOS μου ειναι 2.0 FSI μοντελο του 2007...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33643 από Coo
Ανεβαίνοντας νούμερο στη ζάντα (16" → 17") σημαίνει ότι κατεβαίνεις νούμερο στο προφίλ (55 → 45) το οποίο σημαίνει μικρότερη απορρόφηση κραδασμών άρα περισσότερους τριγμούς.
Μπορείς να το ισοσταθμίσεις με επιλογή μαλακότερου ελαστικού (π.χ. Michelin)

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33644 από rallakias
Προσωπικά αλλαξα απο 215/55-16 σε 235/40-18.

Περιμενα οτι οι τριγμοι θα αυξανονταν.Στην πραξη ομως οι τριγμοι εμειναν ιδιοι.Οπως ετριζε πριν ,ετσι τριζει και τώρα.

Αυτο που αλλαξε ειναι η ανεση της αναρτησης.
Εκει που πριν περναγα ανετα τις λακουβες βούλιαζε η αναρτηση και επανερχοταν ανετα , τώρα περναω πιο σιγα και με προσοχή ,καθοτι χτυπάει περισσοτερο η αναρτηση.Η αποσβεση εχει γινει πιο ξερη.

Καμια σχέση ομως και πώς πηγαινει το αμαξι στις στροφές σε σχέση με πριν που ηταν βαρκα στο γιαλο.....
Και αλλο ενα συν στην εμφανιση.

Για εμενα βάλε αφοβα 17αρες!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33645 από gazza307
αυτη ηταν και η δικη μου εντυπωση οτι οσο μικροτερο προφιλ τοσο περισσοτερο καταλαβαινεις οτι περασες πανω απο εφημεριδα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33646 από Coo
coo έγραψε:

Ανεβαίνοντας νούμερο στη ζάντα (16" → 17") σημαίνει ότι κατεβαίνεις νούμερο στο προφίλ (55 → 45) το οποίο σημαίνει μικρότερη απορρόφηση κραδασμών άρα περισσότερους τριγμούς.
Μπορείς να το ισοσταθμίσεις με επιλογή μαλακότερου ελαστικού (π.χ. Michelin)


Διόρθωση. Ήθελα να πω κραδασμούς, πιθανότατα και τριγμούς. Συμφωνώ με τον Βασίλη με μία υποερώτηση σχετικά με το κράτημα. Αρκεί η αλλαγή σε μεγαλύτερη διάμετρο ζάντας για να αυξηθεί το κράτημα ή πρέπει να γίνει και αλλαγή στην ανάρτηση;


gazza307 ευελπιστώ μέσα στο μήνα να έχουν έρθει και οι δικές μου (αλλάζω και εγώ σε 17) οπότε θα έχω και πιο ολοκληρωμένη άποψη και προσωπική εμπειρία επ' αυτού για να σου πω.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33648 από gazza307
coo τι βαζεις εσυ? και τι ελαστικα εχεις επιλεξει?

απλα εγω το ψιλοβιαζομαι διοτι το σκ ειχα ενα ατυχηματακι πατωντας βραδυ μια κοτρωνα κ το μπροστινο-δεξι λαστικο εγινε "μπιπ" ,το κορουμπαλο δεν λεει τιποτε μπροστα σε αυτο που πεταχτηκε...και εχω βαλει ενα μεταχειρισμενο της κακιας ωρας και δεν σκοπευω να μεινω ουτε μερα με αυτο...

και αυτη την στιγμη εχω τρελο διλλημα¨
μενω με την 16 και βαζω μονο λαστιχα (Continental contiSport3)
ή
βαζω 17 (replica r32) πιθανοτατα με κατι πιο μαλακο οπως λετε πχ Michellin??????????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33649 από golfmkv89
Εγώ έχω αντικαταστήσει τις μαμά 16" με Chicago ρεπλικες με ελαστικό 225 40 R18.. οι τριγμοί παρέμειναν ως έιχαν και συνεχίζουν εννοείται..

Η απόσβεση των λακούβων όπως λέει και ο rallakias έχει μειωθεί και είναι περισσότερο αισθητές, αλλα σε θέμα κρατήματος στο δρόμο έχει ανεβεί κατακόρυφα !

Υ.Γ. Τα ελαστικά είναι KUMHO ECSTA Supra τα οποία είναι παντός καιρου αλλά για εξαιρετικές επιδόσεις σε θερμό κλίμα..

Γιώργος
Λευκό EOS TSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33651 από Coo
gazza307 έγραψε:

coo τι βαζεις εσυ? και τι ελαστικα εχεις επιλεξει?

απλα εγω το ψιλοβιαζομαι διοτι το σκ ειχα ενα ατυχηματακι πατωντας βραδυ μια κοτρωνα κ το μπροστινο-δεξι λαστικο εγινε "μπιπ" ,το κορουμπαλο δεν λεει τιποτε μπροστα σε αυτο που πεταχτηκε...και εχω βαλει ενα μεταχειρισμενο της κακιας ωρας και δεν σκοπευω να μεινω ουτε μερα με αυτο...

και αυτη την στιγμη εχω τρελο διλλημα¨
μενω με την 16 και βαζω μονο λαστιχα (Continental contiSport3)
ή
βαζω 17 (replica r32) πιθανοτατα με κατι πιο μαλακο οπως λετε πχ Michellin??????????


Έχω τις monza 16 και έχω παραγγείλει τις Chicago 17 με continental.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33658 από rallakias
coo έγραψε:

Συμφωνώ με τον Βασίλη με μία υποερώτηση σχετικά με το κράτημα. Αρκεί η αλλαγή σε μεγαλύτερη διάμετρο ζάντας για να αυξηθεί το κράτημα ή πρέπει να γίνει και αλλαγή στην ανάρτηση;


Αν θελεις να γινει σωστη και ολοκληρωμενη δουλεια ,προφανως πρεπει να αλλαξεις και αναρτηση ,αλλα τι να βαλεις σε ενα cabrio σαν το Eos.Ακομα πιο σκληρή αναρτηση?

Αλλάζοντας σε μεγαλύτερη διάμετρο ζάντας ,ουσιαστικα κερδιζεις απο το μικρότερο προφιλ που σου δίνει μικροτερη πλευρικη στρεβλωση (αρα μεγαλυτερη πλευρικη στήριξη) κοινως αποφευγεις το εντονο μπαλόνιασμα που εχει το 55αρι προφιλ του στοκ ελαστικού.

golfmkv89 έγραψε:

....
Υ.Γ. Τα ελαστικά είναι KUMHO ECSTA Supra τα οποία είναι παντός καιρου αλλά για εξαιρετικές επιδόσεις σε θερμό κλίμα..


Για πες εντυπώσεις απο το συγκεκριμενο λαστιχο.
το βρήκα αρκετα φθηνα και ψηνομαι ασχημα να το προτιμησω.....

Και ενα δοκιμασμενο και φθηνο site για ελαστικά.

www.camskill.co.uk/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33659 από Γελάδι
rallakias έγραψε:

Και ενα δοκιμασμενο και φθηνο site για ελαστικά.

www.camskill.co.uk/


Όντως! Ένας φίλος μου μου είχε μιλήσει για το συγκεκριμένο site και ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την παραλαβή και τα ελαστικά.

Την επόμενη φορά κι εγώ προς κάπου εκεί σκέφτομαι για αγορά παρόλο που βάζω λάστιχα σε πολύ γνωστό μου. Εάν η διαφορά είναι μεγάλη μάλλον θα το προτιμήσω.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33663 από golfmkv89
golfmkv89 έγραψε:

....
Υ.Γ. Τα ελαστικά είναι KUMHO ECSTA Supra τα οποία είναι παντός καιρου αλλά για εξαιρετικές επιδόσεις σε θερμό κλίμα..

Για πες εντυπώσεις απο το συγκεκριμενο λαστιχο.
το βρήκα αρκετα φθηνα και ψηνομαι ασχημα να το προτιμησω.....



Βασίλη οφείλώ να ομολογήσω πως είμαι υπέρ ευχαριστημένος και σε απόδοση και σε κράτημα και σε επίπεδα θορύβου..

Σε συγκριση με το Coninental Sport Contact 3 που είχα επιλέξει παλαιότερα.. μιλάμε καμία σχέση..
μπορώ να το συνδιάσω σαν κόλλα που κάνει άσφαλτο και αμάξι ένα !!

μπορώ να πω πως δεν είναι πολύ θορυβώδες σε λογικά πλαίσια εννοείται.. αλλά είναι πολύ πιο αθόρυβα απο τα Bridgestone Potenza RE050 που φορά το Γκολφ της γυναίκας μου απο τη μαμα του.

Βασίλη πάρε σου συστήνω να τα πάρεις πριν τα πάρουν άλλοι !!!

Γιώργος
Λευκό EOS TSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33667 από gazza307
γνωριζει κανεις τα ελαστικα SAVA εγω σημερα τα ακουσα πρωτη φορα (ειναι θυγατρικη της Goodyear)???
δυστυχως το Contisport 3 δεν βγαινει σε διασταση 16...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33668 από vabatzis
gazza307 έγραψε:

γνωριζει κανεις τα ελαστικα SAVA εγω σημερα τα ακουσα πρωτη φορα (ειναι θυγατρικη της Goodyear)???
δυστυχως το Contisport 3 δεν βγαινει σε διασταση 16...

Είναι όντως θυγατρική της Goodyear και κατασκευάζει ελαστικά στη Σλοβενία.

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33671 από rallakias
golfmkv89 έγραψε:

Βασίλη οφείλώ να ομολογήσω πως είμαι υπέρ ευχαριστημένος και σε απόδοση και σε κράτημα και σε επίπεδα θορύβου..

Σε συγκριση με το Coninental Sport Contact 3 που είχα επιλέξει παλαιότερα.. μιλάμε καμία σχέση..
μπορώ να το συνδιάσω σαν κόλλα που κάνει άσφαλτο και αμάξι ένα !!

μπορώ να πω πως δεν είναι πολύ θορυβώδες σε λογικά πλαίσια εννοείται.. αλλά είναι πολύ πιο αθόρυβα απο τα Bridgestone Potenza RE050 που φορά το Γκολφ της γυναίκας μου απο τη μαμα του.

Βασίλη πάρε σου συστήνω να τα πάρεις πριν τα πάρουν άλλοι !!!


Συγνώμη ,αλλα μήπως ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ????(με την καλή εννοια) :good:

Για να σου δώσω να καταλαβεις ,τιμές για 4 λάστιχα σε 18αρες , με παραδοση στην πορτα μου:

Coninental Sport Contact3 630€
Kumho Ecsta Sport 377€
Kumho Ecsta Supra 270€


Εσυ αν καταλαβα καλα μου μιλάς για τα Ecsta Supra ,τα οποία εχουν το 40% της τιμής των Continental..... :crazyman:

Αν ειναι ετσι θα πάρω 2 τετράδες να εχω να αλλάζω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33672 από Coo
Παιδιά εγώ είμαι της λογικής πως ότι πληρώνεις παίρνεις. Με όλο το σεβασμό στην άποψη του golfmkv89 και την εντυπωσιακή τιμή που παραθέτει ο Βασίλης, εγώ δεν θα τα αγόραζα.
Σίγουρα δεν ισχύει πάντα ότι το ακριβότερο είναι και το καλύτερο, αλλά η επιλογή ελαστικού είναι σοβαρή υπόθεση και μου φαίνεται σχεδόν παράλογο ένα ελαστικό που κοστίζει 60% λιγότερο από ένα άλλο να είναι και καλύτερο. Κάποια τεστ αντοχής και συμπεριφοράς και κάποιες προδιαγραφές σίγουρα θα έχει, δεν το θεωρώ κακό ελαστικό. Πολύ περισσότερο από τη στιγμή που δεν έχω προσωπική εμεπιρία επ'αυτού. Όμως, όσο και εξοικονόμηση στα μεταφορικά ή την κατασκευή του εν λόγω ελαστικού από ανακυκλώσιμες πηγές μπλα μπλα μπλα γίνεται, ή όποια υπερτιμολόγιση γίνεται από το εργοστάσιο του πιο ακριβού ελαστικού, πιστεύω ότι σίγουρα κάπου θα υπάρχει ένα "catch" που λένε τα αμερικανάκια. Πιθανόν να είναι στην ποιότητα της γόμας, τα ανακυκλωμένα συστατικά, δε γνωρίζω τί και πώς. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με τις ζάντες. Από όσα μου έχουν πει όλοι οι λαστιχάδες που έχω ρωτήσει, κάποιες ιαπωνικές, κινέζικες κλπ ζάντες είναι πολύ πιο οικονομικές από τις ευρωπαϊκές στο ίδιο ακριβώς σχέδιο, αλλά η αντοχή τους είναι κατα πολύ διαφορετική στις καταπονήσεις, στο στράβωμα κλπ λόγω κράματος.
Προσωπικά θα προτιμούσα το (πιο) ακριβό ελαστικό.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33673 από Corbil
θα συμφωνήσω με τον Δημήτρη σε ολα. Αν και τα contisport 3 τα φοράω στο corsaκι μετά απο 72.000 χλμ και απίστευτα στροφιλίκια στην Μαρκοπούλου-Ωρωπού (για όποιον γνωρίζει τη διαδρομή), τα λαστιχάκια ακόμα κρατάνε. Βέβαια είναι η ώρα τους για αλλαγή, και μάλλον τα ίδια θα προτιμίσω πάλι.
Ειμαι της άποψης ότι για φρένα και ελαστικά δε θα πρεπει να ψάχνουμε το φθηνότερο, αλλά το καλύτερο, διοτι ειναι τα μοναδικά που θα μας κρατήσουν στο δρόμο τη δύσκολη στιγμή.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33674 από rallakias
Να διορθώσω κατι για τα Kumho Ecsta Sport.
Εκανα ενα λάθος στην τιμη.Στη διασταση που θελω κοστιζουν 433€.

Το ιδιο λαστιχο στην ιδια διασταση απο ελληνικο online shop κοστιζουν 556€.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33679 από paterak
Λαμβάνοντας υπ'όψιν τις μεγάλες διαφορές τιμής που αναφέρει ο Βασίλης, σίγουρα θα υπάρχει διαφορά προδιαγραφών στα ελαστικά.

Μπορεί το ακριβό να είναι runflat ή να έχουν διαφορά σε construction and speed rating designations, load index, σειρά παραγωγής κλπ κλπ. Θα πρέπει τα λάστιχα που θα τοποθετηθούν να έχουν τα ίδια ή καλύτερα χαρακτηριστικά από της αυτά που φοράει από το εργοστάσιο.

Ενδεικτικά αναφέρω στο www.carbibles.com/ty...l μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες. Επίσης μια αναζήτηση στο google θα βρείτε πολλές πληροφορίες.

Προσωπικά επιλέγω μαλακά λάστιχα με καλή συμπεριφορά σε βρεγμένο δρόμο, με αυλακώσεις που διώχνουν όσο περισσότερο νερό γίνεται για να μην έχω φαινόμενα aqua planning, δηλαδή εγκλωβισμό νερού ανάμεσα στο οδόστρωμα και το ελαστικό με συνέπεια απώλεια τριβής. Λίγο πολύ στο στεγνό όλα τα λάστιχα είναι καλά, στο βρεγμένο θα σε προδώσουν. Όσο πιο μαλακή είναι η γόμμα του ελαστικού τόσο καλύτερο το κράτημα στην αρχή αλλά ξερένεται γρηγορότερα από τη ζέστη το καλοκαίρι, και έχει μικρότερη διάρκεια ζωής. Προτιμώ ασφάλεια για τρία χρόνια παρά διάρκεια ζωής.

Ιδανικός μήνας για αλλαγή ελαστικών θεωρώ ότι είναι ο Σεπτέμβριος γιατί δεν "καίγεται" το λάστιχο από τις ζέστες του καλοκαιριού και έχει χρόνο να "στρώσει" πριν μπει για καλά ο χειμώνας.

Stelios 1.4 TSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33681 από Coo
paterak έγραψε:

Ιδανικός μήνας για αλλαγή ελαστικών θεωρώ ότι είναι ο Σεπτέμβριος γιατί δεν "καίγεται" το λάστιχο από τις ζέστες του καλοκαιριού και έχει χρόνο να "στρώσει" πριν μπει για καλά ο χειμώνας.


Στέλιο υπάρχει ένα ενδιαφέρον θέμα σχετικά, εδώ . Αναφέρονται πολλές απόψεις και εγώ είμαι της άποψης ότι βαρυχειμςνιά ή καύσωνας, όταν ένα ελαστικό πρέπει να αλλαχτει ότι μήνας και να είναι πρέπει να το αλλάξουμε. Εκπτώσεις στην ασφάλεια σίγουρα δεν πρέπει να κάνουμε. Όπως θεωρώ ότι ο φίλος Corbil έχει αργήσει πάρα πολύ να αλλάξει ελαστικά, τα 72,000 είναι πάρα πολλά για ένα κύκλο ελαστικού.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33682 από Corbil
Το ελαστικό όπως πολύ σωστά είπε και ο Στέλιος τεστάρεται στην ποιο ακραία περίπτωση όταν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, εκεί που οι τριβές λιγοστεύουν.
Σίγουρα τα 72.000 χλμ είναι πολλά αλλά νοιώθω ότι το αμάξι τώρα που είναι ακόμα καλοκαίρι κρατάει πολύ γερά. Σίγουρα το φθινόπωρο πάω για αλλαγή.
Ειναι και μερικές φορές ο τρόπος που οδηγείς το αυτοκίνητο. Αλλό να ξεκινάς με σπιναρίσματα και άλλο σαν άνθρωπος. Αλλο να μπαίνεις στις στροφές με 100 κι αλλο με 60.. Οποσδήποτε παίζει ρόλο και το άζωτο που το χω βάλει απο την αρχή που αγόρασα τ αμάξι.
Πάντως φτου φτου ως τώρα τα ελαστικά δε μ εχουν προδώσει ούτε σε στροφή ούτε σε φρενάρισμα.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33686 από paterak
coo έγραψε:

paterak έγραψε:

Ιδανικός μήνας για αλλαγή ελαστικών θεωρώ ότι είναι ο Σεπτέμβριος γιατί δεν "καίγεται" το λάστιχο από τις ζέστες του καλοκαιριού και έχει χρόνο να "στρώσει" πριν μπει για καλά ο χειμώνας.


Στέλιο υπάρχει ένα ενδιαφέρον θέμα σχετικά, εδώ . Αναφέρονται πολλές απόψεις και εγώ είμαι της άποψης ότι βαρυχειμςνιά ή καύσωνας, όταν ένα ελαστικό πρέπει να αλλαχτει ότι μήνας και να είναι πρέπει να το αλλάξουμε. Εκπτώσεις στην ασφάλεια σίγουρα δεν πρέπει να κάνουμε. Όπως θεωρώ ότι ο φίλος Corbil έχει αργήσει πάρα πολύ να αλλάξει ελαστικά, τα 72,000 είναι πάρα πολλά για ένα κύκλο ελαστικού.


Δημήτρη, το διάβασα και είναι ενδιαφέρον. Εκπτώσεις με την ασφάλεια δεν κάνουμε. Δηλαδή λάστιχα, φρένα και αμορτισέρ. Αν ένα λάστιχο είναι "τελειωμένο" θέλει αλλαγή χθες, όχι τον Σεπτέμβριο. Θεωρητικά μιλώντας ή στην περίπτωση που το λάστιχο βγάζει λίγο ακόμα, αντί να το αλλάξεις Δεκέμβριο ή Ιανουάριο, είναι καλύτερα τον Σεπτέμβριο για να στρωθεί σωστά. Πάνο, σίγουρα ο τρόπος και οι συνθήκες οδήγησης παίζουν σημαντικό ρόλο στη φθορά ενός ελαστικού, αλλά συμφωνώ με τον Δημήτρη ότι τα παρακράτησες.

Stelios 1.4 TSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33690 από Corbil
όποιος θέλει τον πάω μια κατάβαση Ωρωπό....τώρα που ειναι ζεστές οι μέρες ακόμα....γιατι με τα πρωτοβρόχια θα τον κατέβουμε ποιο γρήγορα.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33691 από Corbil
Πέραν της πλάκας νομίζω οτι ο ειδικότερος στο αυτοκίνητο και στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου ειναι ο ίδιος ο οδηγός και κανένας άλλος. Μην ακούω τώρα για μέσους όρους, οτι ενα ελαστικό κανονικά πρέπει να αλλάζει στα 40.000 χλμ κτλ κτλ. Αυτοι οι μέσοι όροι έχουν βγεί για να τονόνεται η αγορά. Εαν εσυ αισθάνεσαι οτι το αυτοκίνητο σου αποκρίνεται στις ενέργειες σου τότε πιστεύω οτι δεν υπάρχει πρόβλημα. Δοκιμάζεις που και που τη συμπεριφορά του σε κάποιες ακραίες καταστάσεις και αναλόγως πράτεις.
Υπάρχουν 10αδες παραδείγματα στα οποία θα μπορούσα να αναφερθώ αλλά 1ον έχουμε ξεφύγει τελείως απο το θέμα που άνοιξε ο φίλος μας ο gazza και 2ον βαριέμαι να τα γράφω.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #33698 από nikitas tsi
Και η καταναλωση τωρα που ειναι και ακριβη η βενζινη που εκτοξευεται απο μια αλλαγη ζαντων-ελαστικων?

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi