- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ!
- geo
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Michelin Primacy HP
Απευθύνεται στις μπερλίνες υψηλών επιδόσεων και μεγάλων αποστάσεων
Η γκάμα Υψηλών Επιδόσεων που προτιμούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, διαρκεί 25 % περισσότερο (1) κι έχει μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο δρόμο (2) !
Michelin Primacy HP
Η γκάμα υψηλών επιδόσεων που προτιμούν οι κατασκευαστές
αυτοκινήτων :
Το MICHELIN Primacy HP επέτυχε περισσότερες από 100 homologations.
Διαρκεί περισσότερο :
Το MICHELIN Primacy HP διαρκεί 25 % περισσότερο απ' όσο οι κυριότεροι ανταγωνιστές του (1).
Έχει μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο δρόμο :
Το MICHELIN Primacy HP έχει απόσταση φρεναρίσματος μειωμένη μέχρι και κατά 2 μέτρα (2).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geo
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aceoscy
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geo
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aceoscy
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Αν θες κανε ενα ποστ και ΕΔΩ για το αρχειο μας.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geo
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geo
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
το ξερω τοσο παιζουν...απλα ειναι γνωστος και μ τα αφησε 600 κομπλε...σε εναν αλλο παλι που ειχα ρωτισει ολα κομπλε (τοποθετηση,ζυγοσταθμιση)και αζωτο αντι για αερα (για καλυτερο κρατημα στα πολλα χιλιομετρα και καλυτερη αισθηση του τιμονιου παλι στα πολλα οπωσ και καλυτερο φρεναρισμα)690 μου ειχαν πει...
οπως και να εχει ειναι 90 ευρω!!!και οπως εχουν οι καιροι ειναι λεφτα!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gdm1974
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Εχω κανει πανω από 1000 χλμ και ... εχω πάθει πλάκα!!!
Φοβερό λάστιχο. Αποροφά ανωμαλίες, χαμηλό θόρυβο και πολύ καλο κράτημα ειδικα στο βρεγμένο.
Το έψαξα αρκετά, οι τιμές παίζουν από 675 έως ... 570 που τα έβαλα εγώ (με τοποθέτηση, ζυγοσταθμιση αλλά όχι άζωτο).
Οποιος θέλει να του πώ που τα βρήκα ας μου στείλει PM (για να μην λέτε ότι κάνω διαφήμιση...)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Όταν κάτι ειπώνεται προς όφελος όλων των μελών χωρίς σκοπιμότητες, δεν έχουμε πρόβλημα στο να αναφερθεί το όνομα του μαγαζιού.Οποιος θέλει να του πώ που τα βρήκα ας μου στείλει PM (για να μην λέτε ότι κάνω διαφήμιση...)
Από τη στιγμή που έμεινες ευχαριστημένος και η τιμή που σου έδωσαν είναι ανταγωνιστική, μπορείς να το αναφέρεις αν θέλεις...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- sferidis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Βαγγέλης 2.0 fsi
- Δημοσιεύσεις: 225
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Σημερα εβαλα και εγω τα michelin primacy HP
215/55 R16 93V DTI.
Τα πληρωσα 590 euro μαζι με βαλβιδες,φυσικα ζυγοσταθμιση,
αλλα χωρις αζωτο.
Εντυπωσεις θα σας γραψω συντομα.
ΒΑΓΓΕΛΗΣ 2.0FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- paterak
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 253
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Νομίζω φοράμε 91V
Το 93 δεν θα έχει πιο σκληρό πλαϊνό για να αντέχει περισσότερο βάρος ανά τροχό?
Περιμένω εντυπώσεις
Stelios 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geo
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aceoscy
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- paterak
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 253
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
91 = δείκτης βάρους ανά τροχό = 615 kg
93 = δείκτης βάρους ανά τροχό = 650 kg
Για να αντέχει περισσότερο βάρος το κάθε λάστιχο θα πρέπει να έχει περσσότερη πλευρική ενίσχυση, άρα πιθανότατα θα είναι και πιό σκληρό.
Περισσότερα στο παρακάτω σύνδεσμο
www.carbibles.com/ty...s
Stelios 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
coo έγραψε:
Να τολμήσω να ρωτήσω τί δείκτης είναι αυτός γιατί δε γνωρίζω; Έχει σχέση με το πόσο γρήγορα ζεσταίνονται ή άσχετο;
Είναι δείκτης ταχύτητας του ελαστικού Μήτσε! Δείχνει την μέγιστη δυνατότητα ταχύτητας του αυτοκινήτου, ανάλογα με το ελαστικό και τον δείκτη ταχύτητας... Ορίστε για παράδειγμα:
>Σύμβολο Ταχύτητας “Q” 160 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "R" 170 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "S" 180 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "T" 190 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "H" 210 Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "V" 240 (1)Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "W" 270 (2)Χλμ/ώρα
>Σύμβολο Ταχύτητας "Y" 300 (3)Χλμ/ώρα
>Ελαστικά μόνο με την ένδειξη "ZR" μόνο. Πάνω από 240 (2) Χλμ/ώρα
>Ελαστικά με ένδειξη ZR και σύμβολο ταχύτητας "W" 270 (2)Χλμ/ώρα
>Ελαστικά με ένδειξη ZR και σύμβολο ταχύτητας "Y" 300 (3) Χλμ/ώρα
>Ελαστικά με ένδειξη ZR και σύμβολο ταχύτητας "Y" ως μέρος των προδιαγραφών συντήρησης σε παρένθεση, π.χ. "(95Y)" Πάνω από 300 (3)Χλμ/ώρα .
Να συμπληρώσω λοιπόν κι εγώ μέσω του γελάδιου
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- paterak
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 253
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Το διψήφιο νούμερο πριν το γράμμα όπως προείπα, δείχνει το βάρος ανά τροχό.
Τα περισσότερα επιβατηγά όπως και το δικό μας φοράνε 91.
Αν πάς σε λιγότερο, αυξάνεται η πιθανότητα να πετάξει "βυζί" το λάστιχο σε καμιά ανωμαλία του δρόμου.
Αν πάς σε μεγαλύτερο, έχει πιό ενισχυμένο πλαϊνό και αντέχει καλύτερα στους Ελληνικούς δρόμους, είναι όμως πιο σκληρό.
Είναι όμως και θέμα κατασκευαστή, πχ Bridgestone 91V πιθανώς να αντιστοιχεί σε Michelin 93V.
Ένας τρόπος μόνο υπάρχει για να ξέρει κανείς: Trial and Error
Stelios 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gdm1974
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
www.agoraelastikon.gr/
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- marios_eos_160ps
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Παιδια για τους κατόχους 17'' και 18'' προτεινω να μην βαλουν το ιδιο νουμερο ελαστικου με το εργοστασιακο (235) διοτι οταν εβαλα εγω καινουργια το 225/40/18 ειχε 700 ευρω ενω στο ιδιο λαστιχο το 235/40/18 ειχε 900......δεν αξιζει για κανενα λογο, ιδιαιτερα για μενα που ηρθε με Dunlop απο το εργοστασιο.
Θα συμφωνήσω απόλυτα...
και εγώ πήγα σε διάσταση 225-45-17 αντί της 235-45-17
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- marios_eos_160ps
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
αυτο το προβλημα το αντιμετωπιζω και εγω με 235/40/18 που ειναι αισθητα πιο ακριβο απο ενα 225/40/18. δυστυχως η ζαντα μου ειναι 8.5" και το 225 ενω δεν εχει προβλημα,δεν καθεται τοσο καλα πανω (οπτικα)...
εαν απο 45 το κανεις 40 το προφιλ ειναι μια χαρα.......το ειχα προσεξει κι εγω στο δικο μου γιατι για 45 πηγαινα και μολις ειδα το πρωτο μονταρισμενο ηταν λες και τραβιοταν μεσα.....το 40αρι ειναι αψογο σε οψη.....πονοκεφαλος ομως σε λακουβα.
edit γλωσεψα τη μπερδα μου και οπου επρεπε να βαλω 45 εβαλα 40 και αναποδα....... :shy:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.