- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ένδειξη ψυκτικού υγρού
- andreas73
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Όχι, τίποτα. Δεν είναι και πολύ φυσιολογικό ε?
:no:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Εφ'οσον είδες οτι δεν έχεις διαρροες σιγουρα δεν ειναι κάτι ανησυχιτικό. Οταν το αμάξι σταμάτησε να δουλέυει παρατήρησες ξανα τη στάθμη του παραφλού? Ηταν στο ίδιο επίπεδο ή ειχε ανέβει?
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Η χρήση ακατάλληλου αντιψυκτικού μπορεί να προκαλέσει φθορά στα συστήματα ψύξης, πλαστικά, σωληνώσεις κολάρα, κτλ. Η σκληρότητα του νερού και τα άλατα που περιέχει μπορεί εύκολα να διαβρώσει τέτοια μέρη του συστήματος
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Κι όμως Δημήτρη, και σε μένα που στράγγιξε το δοχείο από τη διαρροή μου είπαν από το συνεργείο να συμπληρώσω με οποιοδήποτε νερό εκτός απιονισμένου, σε αυτό ήταν κάθετοι...Πάνο πολύ φοβάμαι οτι η προσθήκη νερού βρύσης ειναι ότι χειρότερο. Εγώ θα πρότεινα G12 με συμπλήρωμα απιονισμένου νερού.
Η χρήση ακατάλληλου αντιψυκτικού μπορεί να προκαλέσει φθορά στα συστήματα ψύξης, πλαστικά, σωληνώσεις κολάρα, κτλ. Η σκληρότητα του νερού και τα άλατα που περιέχει μπορεί εύκολα να διαβρώσει τέτοια μέρη του συστήματος
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
......και να κάνω και 2 διορθώσεις.
Απεσταγμένο νερό ήθελα να γράψω αντι για απιονισμένο.
My name is Bond. Panos Bond
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Εγώ πάντως έβαλα εμφιαλωμένο...Οσο κάθετοι και να ναι οι φίλτατοι, εγώ νερό βρύσης δε βάζω στο ψυγείο με τίποτα.
......και να κάνω και 2 διορθώσεις.
Απεσταγμένο νερό ήθελα να γράψω αντι για απιονισμένο.
My name is Bond. Panos Bond
Αν θυμάσαι Πάνο το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα αυτό...
ant έγραψε:
Τα Paraflu κλπ. ξεχάστε τα. Το Paraflu έτσι κι’ αλλιώς είναι εμπορική ονομασία που επικράτησε να αναφέρεται σε αντιψυκτικά υγρά έτοιμα προς χρήση, διαλυμένα με νερό.
Επίσης, καλό θα είναι να μην κάνουμε πειράματα και να μην ρίχνουμε (συμπληρώνουμε) οτιδήποτε βρούμε στο ψυγείο.
Προφανώς μιλάτε για το EOS…
Το EOS όπως όλα τα σύγχρονα VAG φοράει μείγμα G12+ με νερό σε αναλογία κοντά στα 40/60 κατά όγκο. Η επαλήθευση αυτού μπορεί να γίνει με ορόμετρο και αντιστοίχηση με το πίνακα διάλυσης που δίνεται στη συσκευασία του G12+ (Σημειώστε ότι κυκλοφορεί και G12++)
Σύμφωνα με το Manual, η αναλογία σε G12+ δεν πρέπει να είναι κάτω από 40% και άνω από 60%, ώστε να διατηρεί τις επιθυμητές ιδιότητες.
Η VW προτείνει τη συμπλήρωση νερού βρύσης και κατά προτίμησης ΟΧΙ βρόμικα νερά πηγαδιών ή πηγών (ναι, το γράφει το Bentley Manual!!!).
Σύμφωνα με κάποιες θεωρίες το απιονισμένο νερό είναι ιδιαίτερα διαβρωτικό σε συστήματα αλουμινίου, γι’ αυτό και δεν το προτείνει η VW.
Από την άλλη, το νερό στην Ελλάδα θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε σκληρό.
Κατά συνέπεια, αν πρόκειται για συμπλήρωση (παρακαλώ συμβουλευτείτε το Manual πως), μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες της VW και των τεχνικών και να βάλετε νερό βρύσης. Εναλλακτικά θα έλεγα ότι θα μπορούσε κανείς να βάλει εμφιαλωμένο νερό, ή απιονισμένο νερό. Προσοχή, μιλάμε για συμπλήρωμα. Αν συμπληρώσουμε απιονισμένο νερό, πρακτικά αραιώνουμε ελαφρώς την περιεκτικότητα του υπάρχοντος νερού στο σύστημα σε ιόντα και άλατα.
Αν πρόκειται για πλήρη αντικατάσταση του νερού ψυγείου, τότε ίσως είναι ρίσκο να χρησιμοποιήσουμε μόνο απιονισμένο νερό στο διάλυμα μας, αλλά και το ελληνικό νερό βρύσης δεν είναι σίγουρο ότι είναι κατάλληλο…
Για όσους αναρωτιούνται γιατί το G12+ δεν διατίθεται έτοιμο σε διάλυμα, προφανώς για λόγους οικονομίας βάρους και όγκου από τη μία, και για τις διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες των διαφόρων αγορών, που απαιτούν διαφορετική αναλογία διαλύματος από την άλλη.
ant έγραψε:
Argyris έγραψε:
Ναι σωστο αλλα δεν δημιουργουνται αλατα με το νερο βρυσης???
Κατά τη γνώμη μου το (ελληνικό) νερό βρύσης συμφέρει (τις αντιπροσωπείες και τους μηχανικούς) γιατί:
1) είναι η φθηνότερη και πιο γρήγορη λύση για νερό συμπλήρωσης.
2) είναι αυτό που προτείνει η VW.
3) δεν δίνονται συγκεκριμένες προδιαγραφές από τη VW, οπότε ασχέτως σύστασης, περιοχής, τρόπου φύλαξης και μεθόδου συμπλήρωσης, θεωρούνται όλα κατάλληλα.
4) τα άλατα, τα μέταλλα και οι πιθανές προσμείξεις ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα όπως συσσώρευση αλάτων σε συγκεκριμένα σημεία, φραγή του κυκλώματος ή προβλήματα κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού, οξειδώσεις κλπ.
Με άλλα λόγια:
1) = μικρό κόστος και ευκολία.
2) και 3) = υπάρχει άλλοθι και κάλυψη.
4) = μαντέψτε ποιος πληρώνει για όλα αυτά.
Προσωπική μου γνώμη είναι ότι η VW σφάλει ιδιαιτέρως με την συγκεκριμένη οδηγία περί νερού βρύσης γιατί:
-Η σύσταση του νερού μπορεί να διαφέρει πολύ από περιοχή σε περιοχή.
-Ενδέχεται να εισαχθούν ξένα και ακατάλληλα σώματα στο νερό από το σύστημα σωληνώσεων του παρόχου υδρεύσεως, από τις υδραυλικές σωληνώσεις του εκάστοτε κτηρίου και τέλος ακόμα και από το δοχείο που θα χρησιμοποιηθεί για την ανάμειξη(*) ή τη συμπλήρωση.
Θα έπρεπε να προτείνουν μια τυποποιημένη λύση που να προστατεύει το κύκλωμα από νερό κακής ποιότητας ή από μόλυνση του κυκλώματος κατά την ανάμειξη ή συμπλήρωση.
Με άλλα λόγια, ο Θεός να μας φυλάει…
(*) Εδώ να σημειώσουμε ότι ποτέ δεν ελέγχεται από κανένα συνεργείο ο λόγος ανάμειξης του διαλύματος! Ειδικά όταν πρόκειται για γέμισμα ολόκληρου του κυκλώματος, πετάνε μέσα 2 μπουκάλια G12+ (αν θυμάμαι σωστά 1,6 Lt το μπουκάλι) και συμπληρώνουν (ή πιο σωστά υπερπληρώνουν μέχρι τη ραφή(!!!) με νερό βρύσης.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Vw Antifreeze And Vw Cooling System Maintenance:
1. Never top off the antifreeze tank with full concentrate G11 or G12 Vw antifreeze. Your Vw antifreeze should never exceed a antifreeze ratio of 80%. If it's over 80% an inefficient Vw cooling system will result, decreasing flow through the radiator along with poor heat transfer through the engine block.
2. Always top off your Vw antifreeze tank using a 50/50 mixture. If you're in a pinch and don't have any, use a small amount of distilled water. Remember, adding large amounts of water will change the alkalinity of the Vw antifreeze and throw off the glycol to water ratio, making it less effective in cold temperatures.
3. Never mix G11 blue antifreeze and G12 red antifreeze. It will turn into a brownish goo and plug up your Vw cooling system.
4. We highly recommend flushing your Vw's antifreeze when replacing your timing belt.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
...φθορά στα συστήματα ψύξης, πλαστικά, σωληνώσεις κολάρα, κτλ./quote]
Aκριβώς αυτά θα πάθαινα εάν δεν έβαζα νερό βρύσης... Σύμφωνα πάντα με 2 αντιπροσωπείες.... Μα ούτε γιαυτό δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι? :surrender:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Αυτο το αποφευγουν διοτι το νερο βρυσης περιεχει αλατα που μακροχρονια κανουν ζημια στον κινητηρα.
Αν εχετε παρατηρησει το νερο του οικιακου κλιματιστικου οταν πεφτει στα πλακακια στο μπαλκονι γλιστραει παρα πολυ επειδη δεν εχει αλατα(σε σχεση με το νερο βρυσης)
Τωρα για τη σταθμη στο δοχειο διαστολης.
Το δοχειο διαστολης αν το παρατηρησετε θα δειτε οτι εχει υψηλοτερη σταθμη οταν η μηχανη ειναι ζεστη και χαμηλοτερη οταν η μηχανη ειναι κρυα.
Αυτο συμβαινει επειδη οταν το νερο βρασει εχει πολυ μεγαλη πιεση η οποια πρεπει καπου να παει.
Αν δεν παει στο δοχειο διαστολης τοτε θα σπασει το ψυγειο ή καποιο κολαρο της μηχανης.
Δειτε στο σπιτι σας πως δουλευει η χυτρα μαγειρεματος,αν ο ατμος δεν κανει διαφυγη απο τη βαλβιδα τοτε θα σκασει η χυτρα.
Τωρα για το νερο που εξατμιζεται συντελουν πολλοι παραγοντες,στα περισσοτερα αυτοκινητα υπαρχει ενα σωληνακι που στελνει το παραπανησιο νερο ή τα εκνεφωματα του απο το δοχειο διαστολης στο δρομο.
Αυτο συμβαινει οταν η μηχανη σηκωνει υψηλες θερμοκρασιες,πχ το καλοκαιρι σε κινηση με A/C σε λειτουργια.
Παντως δεν θα εκανες ασχημα να παρατηρουσες αν καποιο κολαρο χανει νερο.
Δεν ειναι κατι αφυσικο μεσα σε 1 χρονο να κατεβει η σταθμη 1 δαχτυλο.
Ελπιζω να καλυψα πολλες αποριες.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gdm1974
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Συμφωνώ ότι σε καμία περίπτωση δεν βάζεις νερό βρίσης αλλά για διευκρινήστε πιά ειναι η διαφορά του απιονισμένου με το απεσταγμένο νερό???
Αυτό που βάζουμε στα ατμοσίδερα είναι απιονισμένο ή απεσταγμένο??
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Θοδωρή βρες τον κωδικό του ανταλλακτικού και βουρ στο ebay. Δεν είναι καιρός για 300άρια...Καλοκαιρινό κουστούμι μου ήρθε. Πριν λίγο καιρό έβλεπα ότι χάνει εύκολα παραφλου και από τις περιγραφές των προηγούμενων φαντάστηκα ότι θα έχει λασκάρει καμία σωλήνα. Σήμερα που βρήκα ευκαιρία και το σήκωσα για να δω τι τρέχει είδα ότι θέλει αντλία όπου το κόστος είναι περίπου 300€ χωρίς εργασία. :tsantila:
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Τον κωδικό θα τον βρω από την αντιπροσωπεία;
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Και κάποιος από τα παιδιά που έχει ΕΤΚΑ μπορεί να μας τον πει.Τον κωδικό θα τον βρω από την αντιπροσωπεία;
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Christaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Ο νέος με το EOS είναι ωραίος!
- Δημοσιεύσεις: 254
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πρίν λίγες ημέρες ένα φιλαράκι άλλαξε την αντλία νερού σε Golf GT και έδωσε πάνω απο 300 ευρώ! 'Εχουμε την ίδια μου είπε...
Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
up :superman: :help:
:think: :crazyman:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.