- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
αντλια βενζινης...
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
το αυτοκινητο δουλευει τζιτζι μεχρι τα 160 χλμ.καπου εκει (160-180)μπαινει σε safe mode.ο κομπιουτορας εδειξε χαμηλη ροη καυσιμου.γραμμη στον Τσακουλερη για αλλαγη βαλβιδας(μια χρυση φουσκα αριστερα της αντλιας πανω στην οποια κουμπωνει ο ανταπτορας).προληπτικα αλλαξα και το «ποτηρακι» της αντλιας, που δεν ειχε αλλαχτει ποτε, αν και δεν ειχε τιποτα.τωρα πρεπει να περιμενω να ξαναβγαλω το τουτου στην εθνικη για να δουμε αν διορθωθηκε το θεμα...αντε τωρα να εξηγησεις στους :cops οτι ετρεχες για «διαγνωστικους» λογους.....
Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς :superman:
Μπορείς να τα βάλεις με το τουρμπίσιο Σκόντα τους να δείς.. :shy:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Giannis P
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- betoven
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
μια η ωρα,ψιλοαδεια η εθνικη και ωρα να τσεκαρουμε το προβλημα.περναμε την εξοδο για Αττικη οδο και μεχρι τη γεφυρα της Βαρυπομπης κανουμε 3 πατηματα.πιανουμε τα 140 τζιτζι,πιανουμε τα 160 τζιτζι,πιανουμε τα 180 τζιτζι και λιγο πριν τα 200... τσουπ,το air/fuel στο μηδεν,το τουτου στεγνο και safe mode.δευτερο πατημα τα ιδια.τριτο πατημα και ενω ειμαστε αισιως στα 200+... τσουπ,να σου παλι.ο «ρουφιανος» για μια ακομα φορα εδειξε φτωχο μειγμα.ετσι δεν τη γλυτωνω,πρεπει να κατεβει ολη η εισαγωγη(τρελη δουλεια)για να αλλαχτει και η δευτερη βαλβιδα πιεσης καυσιμου που βρισκεται κατω απο τη μπεκιερα. εεερε γλεντια... :ouaaaaaaa
....μεγαλα καραβια μεγαλες φουρτουνες....
τοσα αλογα ρε Πετραν δεν μπορεις να τα εχεις στην διαιτα :shy:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
αλλιως θα αλλαξω αντλια και θα βαλω μια μεγαλυτερη(απο s3 πχ.)να τσιμπισουμε και καμια 10αρια αλογατα :lol: .απο την αλλη τοσο καιρο το αμαξι δουλευε τζιτζι με το ιδιο προγραμμα και την μαμα αντλια :think: ... δυστυχως τωρα δεν ειμαι Αθηνα και δεν μπορω να κανω κατι :tsantila: .απο 22 που θα ξανακατεβω θα ξανασχοληθω με το θεμα...
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρο, συνηθως αυτα τα προβλήματα προερχονται απο την πίσω αντλία.Δεν κοιτας μήπως τα εχει φτύσει?
αυτη ηταν η πρωτη μου σκεψη και εμενα γιατι κατι ειχα ακουσει σχετικα...

αλλα το 'μηχανημα' συμφωνα με το μαστορα δειχνει προβλημα μαλλον απο μπροστα... :thinking
λες να αλλαξα τις 2 βαλβιδες πιεσης τζαμπα? :ftoy:
ευτυχως στις χαμηλες ταχυτητες(<160) πηγαινει τζιτζι και δεν εχω προβλημα.απλα κανω υπομονη μεχρι να ξανακατεβω Αθηνα και να το ψαξω... :time:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Εσενα για να το κανει τοσο ψηλά ισως πάει να πει οτι ειναι κάτι αλλο.
Το θεμα το δικο σου ειναι και λιγο μυστηριο λόγω του ιδιαιτερου setup.Πάντως για αναβαθμισμενη αντλια απο s3 ή καμια άλλη aftermarket σε βλέπω σχετικα σύντομα.....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Αυτο το κοιταξες;
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Κοτσάρεις ενα vag com και ενω εισαι στην εθνικη με 200+χλμ/ωρα , λογκάρεις το block 140 για να βλέπεις την αντλια βενζινης και το block 003 για να βλέπεις πεταλουδα γκαζιού.
Αν πέσει η πιεση στην αντλία θα φανει αμεσως ,αλλιως αν δεις και κλεισει η πεταλούδα του γκαζιου τοτε ειναι διορθωση του προγραμματος σε κάποιο άλλο σφάλμα.(για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος καθοτι δεν ξερω τι δικλειδες εχει το προγραμμα σου)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
καταρχην θελω να αναφερω ποσους ΑΣΧΕΤΟΥΣ ανθρωπους συναντησα,πολλοι εκ των οποιων εχουν και διπλωμα μηχανικων και καποιοι εργαζονται και σε αντιπροσωπειες ακομα,στην προσπαθεια μου να παρω διαφορες γνωμες.προσεξτε που πατε τα τουτου σας!!!
και περναω στο ζουμι.μετα απο πολυωρες συζητησεις και ερευνα κατεληξα στο οτι πρεπει να δοκιμασω μια αλλη αντλια βενζινης(την υψηλης).βεβαια καμια αντιπροσωπεια δεν δεχοταν να δοκιμασει μια στο αυτοκινητο και να την αγορασω αν λυνοταν το προβλημα.ηθελαν,χωρις να ξερουν τι φταιει,να τους πληρωσω 330 ευρώ και αν δεν λυνοταν το θεμα,να μου εμενε...για να μην τα πολυλογω βρηκα μια αντλια,πηγα στον Ηλια,την περασαμε και γραμμη στο δυναμομετρο.σε ολα τα πατηματα το αμαξι δεν εβγαλε κανενα safe και το μειγμα ξαναγινε τζιτζι.στο 11,5 σταθερο και απροβληματιστο :agree: .ετσι δεν πειραξαμε καθολου το προγραμμα.το βραδυ βγηκα να το τεσταρω.στο πρωτο πατημα στα 160,τσουπ safe mode.συγκρατω τα νευρα μου και συνεχιζω.για 4-5 πατηματα μετα,το αμαξι πεταγε στα 220+ χωρις κανενα προβλημα.την επομενη μερα ξανα τα ιδια.περναγαμε τα 200+ ανετα :violin .χαρουμενος οτι ολα λυθηκαν και οτι προφανως τα ειχε ψιλοπαιξει η πρωτη αντλια,εφυγα την κυριακη για Λευκαδα.ανοιγμα λιγο μετα την Κορινθο,210+ ολα τζιτζι.εξω απο το Αγρινιο στην ιονια οδο σε 3 πατηματα το αμαξι μολις επιανε 190-200 εμπαινε safe :wacko: .
να φταιει και η δευτερη αντλια?δυσκολο αφου αρχικα δουλευε κομπλε...
να μην ειχε προβλημα εξαρχης η αντλια?απιθανο αφου με την δευτερη και το μειγμα εφτιαξε και το αμαξι 200αρισε πολλες φορες ενω πριν εμπαινε σε safe στα 160-180...να εχει προβλημα και η πισω αντλια μαζι με την υψηλης?τοση τυχη...?και δεν θα κομπιαζε και πιο χαμηλα το αμαξι...?δεν θα ειχε προβλημα και σε χαμηλοτερες ταχυτητες με 5-6000rpm...?να φταιει κατι αλλο το οποιο χαλασε την αρχικα λειτουργικη δευτερη αντλια μετα απο καποια χρηση?και τι ειναι αυτο...? :think:
η ερευνα θα συνεχιστει απο 11/8 που θα ξανακατεβω Αθηνα.μαλλον πρεπει να συνδεθει το διαγνωστικο οταν το αμαξι θα 200αριζει,να δουμε τι θα δειξει.
πιθανον να χρειαζεται αντλια πιο 'ισχυρη' απο τη μαμα... :thinking
και λιγες φωτο για να εμπλουτιστει το θεμα:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
η καινουργια αντλια.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
αριστερα,η μια απο τις 2 βαλβιδες πιεσης.αυτη ειναι που κουμπωνει πανω στην αντλια.η αλλη(που δεν ειναι στη φωτο)κουμπωνει στη μπεκιερα.δεξια,το λεγομενο ''ποτηρακι'' της αντλιας.αλλαχτηκε προληπτικα,μιας και ηταν το ιδιο για 95000χλμ.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
αλλαχτηκε και η Ν75 με τη νεα ανασχεδιασμενη της vw-audi για μεγαλυτερες πιεσεις(στη φωτο ειναι η προηγουμενη που την πηρα μαζι με τη σκαστρα της forge)εμενα παντως ιδια με την προηγουμενη μου μοιαζει...
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Επιπλεον η νεα Ν75 εχει νομιζω ασπρα ακροφυσια.
Δες εδω
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
(η δικια μου Ν75 ηταν γκρι και η καινουργια ειναι παλι γκρι...αυτες που 'παραθεσες' ειναι για 2.0Τfsi?)
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.