- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Περίεργη κατανάλωση
- mdsars
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Η μόνη περίπτωση που έχεις κατανάλωση "0" είναι σε κατηφόρα και με ταχύτητα στο κιβώτιο. Όταν έχεις νεκρά τότε έχεις κατανάλωση την βενζίνη που χρειάζεται για να γυρίζει ο κινητήρας στο ρελαντί.
Με ταχύτητα μέσα ο κινητήρας παίρνει κίνηση από τους τροχούς, η πεταλούδα είναι κλειστή και δεν χρειάζεται καύσιμο.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Σε γενικές γραμμές όταν η αναλογία "ταχύτητα/σχέση σασμαν" είναι >2000 στρ/λεπτό και τσουλάει με ταχύτητα μέσα το αυτοκίνητο καταναλώνεις 0.0 !!!
Κάνε ένα τέστ στο δρόμο με ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης στην mfd και θα δείς..
Κάποτε προσπαθήσαμε να συμμετάσχουμε σαν club στο σεμινάριο οικονομικής οδήγησης της VW και τα είχαμε όλα κανονισμένα.. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Coo έγραψε: Δεν είναι καθόλου περίεργο. Είναι όπως ακριβώς σου εξήγησε ο Δημήτρης πιο πάνω. Μπορεί αρχικά να κούγεται παλαβό γιατί με ταχύτητα στο κιβώτιο οι στροφέ του κινητήρα είναι πιο υψηλές, όμως για το λόγο που σου είπε ο Δημήτρης θα σου συνιστούσα να μην αφήνεις το αυτοκίνητο να κυλάει με νεκρά γιατί ..καίει περισσότερο! Όμως κάτι που δεν είπε ο Δημήτρης είναι πως αυτό ισχύει μόνο όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι τόση ώστε να μη σου κλωτσάει. Αν πχ πας με 20 και βάλεις 6η και το αφήσεις λογικό είναι πως πλέον ο κινητήρας δεν τροφοδοτείται με κίνηση από τους τροχούς (ανεπαρκείς δύναμη) αλλά από τον κινητήρα.
Σε γενικές γραμμές όταν η αναλογία "ταχύτητα/σχέση σασμαν" είναι >2000 στρ/λεπτό και τσουλάει με ταχύτητα μέσα το αυτοκίνητο καταναλώνεις 0.0 !!!
Κάνε ένα τέστ στο δρόμο με ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης στην mfd και θα δείς..
Κάποτε προσπαθήσαμε να συμμετάσχουμε σαν club στο σεμινάριο οικονομικής οδήγησης της VW και τα είχαμε όλα κανονισμένα.. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά...
Όντως έτσι είναι, απλά ανέφερε σε κατηφόρα όπου εννοείται ότι φεύγει το αυτοκίνητο. Κατά τα άλλα είναι όπως τα λες. Και μάλιστα σε αυτή την περίπτωση καίει και αρκετά!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
thodoris έγραψε: Εμένα για νεκρά και να τσουλάει μου φαίνονται λίγα. Ο λόγος είναι ότι τουλάχιστον στα 1,4 η στιγμιαία κατανάλωση στο ρελαντί είναι κάπου στο 6 με 7 λιτ/100χλμ οπότε θα περίμενα και εσένα να είναι κάπου εκεί και ίσως λίγο παραπάνω. Αν είχες ταχύτητα στο κιβώτιο ισχύει ότι σου είπαν τα παιδιά, που σε τέτοια περιπτώσει έχουμε δει και πολύ λιγότερο.
Θοδωρή αναφέρει μέση κατανάλωση και όχι στιγμιαία. Επομένως, εάν έχει πετύχει καμία καλή κατηφόρα όπως π.χ. είναι στις στροφές Αλεξάκη πριν τα διόδια της Πελασγίας κατεβαίνοντας από Βόλο για Αθήνα (ξέρεις εκεί που δεν πιάνει ούτε ράδιο) το αυτοκίνητο μπορεί να τσουλάει και με 130-140 χλμ/ώρα. Άρα τα 100km (υποθετικά) υπολογίζει ότι θα τα διανύσει σε πολύ λιγότερο χρόνο από μία άλλη κατηφόρα με λιγότερη κλίση και η ταχύτητα του αυτοκινήτου μικρότερη. Εκεί θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση σαν μέση.
Μην ξεχνάτε ότι την κατανάλωση στην νεκρά την υπολογίζει πάντα σε χρόνο οπότε όταν υπολογίζει το αυτοκίνητο σε κίνηση παίζει πολύ η ταχύτητα που κινείται. Από αυτό εξαρτάται και η μέση κατανάλωση.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
thodoris έγραψε: Εμένα για νεκρά και να τσουλάει μου φαίνονται λίγα. Ο λόγος είναι ότι τουλάχιστον στα 1,4 η στιγμιαία κατανάλωση στο ρελαντί είναι κάπου στο 6 με 7 λιτ/100χλμ οπότε θα περίμενα και εσένα να είναι κάπου εκεί και ίσως λίγο παραπάνω. Αν είχες ταχύτητα στο κιβώτιο ισχύει ότι σου είπαν τα παιδιά, που σε τέτοια περιπτώσει έχουμε δει και πολύ λιγότερο.
Aν ρελαντί μας έκαιγε 6-7λτ/100χλμ ήμασταν χαμένοι.. Εννοείς 0.6-0.7λτ/100χλμ σε ακινησία για τα 1.4.. Εν κινήσει, με νεκρά έχω δεί μουρλούς αριθμούς στη στιγμιαία, από 0.3λτ/100χλμ έως και 8.6λτ/100χλμ.. Ότι νά ναι..
Την κατηφόρα που λές Δημήτρη πάντα την κατεβαίνω τσουλώντας με 5η-6η, είναι περίπου 3χλμ και συνήθως μειωνεται η μέση κατανάλωση ταξιδιού κατά 0.1-0.2 αφού σε όλη τη διαδρομή με περίπου 120-130χλμ/ω είμαι στο 0.0
Όταν παίζουμε με το γκάζι στο ταξίδι μπορούμε να πετύχουμε εξαιρετική οικονομία. Εγώ μια μέθοδος που ακολουθώ είναι των -10χλμ/ω, δλδ επιταχύνοντας στην επιθυμητή ταχύτητα αφήνω με 6η το αυτοκίνητο να τσουλήσει μέχρι να πέσει περίπου 10χλμ/ω, εκμεταλλευόμενος πάντα τις κλίσεις του δρόμου. Στις κατηφόρες ειδικά είναι πολύ πιο εύκολο να διατηρήσει ταχύτητα το αυτοκίνητο με λιγότερο συχνό πάτημα του γκαζιού. Με ελάχιστο γκάζι επανέρχεται πάλι στο +10 και φτού.. Επίσης αποφεύγω τις απότομες επιταχύνσεις (αν θέλω να αυξήσω ταχύτητα πατάω προοδευτικά το γκάζι) και λίγο πριν τα διόδια απλά αφήνω το γκάζι και σταδιακά φρενάρει μόνο του το αυτοκίνητο έχοντας ήδη διανύσει μια απόσταση με 0.0 κατανάλωση.
Όλα είναι στο στυλ του καθενός, δε λέω ότι κάνω το καλύτερο αλλά έχω πετύχει πολλά καλά νουμεράκια έτσι..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Coo έγραψε: Με ελάχιστο γκάζι επανέρχεται πάλι στο +10 και φτού.. Επίσης αποφεύγω τις απότομες επιταχύνσεις (αν θέλω να αυξήσω ταχύτητα πατάω προοδευτικά το γκάζι) και λίγο πριν τα διόδια απλά αφήνω το γκάζι και σταδιακά φρενάρει μόνο του το αυτοκίνητο έχοντας ήδη διανύσει μια απόσταση με 0.0 κατανάλωση.
....εκτός κι αν είμαι δίπλα σου εγώ ή το Γελάδι.....τότε σε πιάνει το κάτι τις :clap: :clap: :clap:
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Γελάδι έγραψε: Εμένα πάλι περίπου στις 1200 και κάτω αρχίζει η κατανάλωση. Τουλάχιστον στην στιγμιαία. Δεν ξέρω αν από 1200 έως 2000 καίει αλλά δεν το δείχνει.
Δημήτρη μπορεί να είναι και λίγο κάτω από τις 2,000 στρ/λπτ, το έβαλα ως ασφαλές νούμερο.
Corbil έγραψε: ....εκτός κι αν είμαι δίπλα σου εγώ ή το Γελάδι.....τότε σε πιάνει το κάτι τις :clap: :clap: :clap:
:whistle: Εσύ έχεις τα κυάλια μου βρε και τα ψάχνω; χαχαχα
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.