Ενδείξεις για πρόβλημα,μετά απο αναβάθμιση σε revo stage1 - τυχαίο ή απλώς έγινε καλύτερα αντιληπτό?

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73724 από GoratrixGR
Καλημέρα παιδιά!

Τελικά μετά απο 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα, πήρα την απόφαση να αναβαθμίσω τον εγκέφαλο στο αυτοκίνητο, περνώντας του revo stage 1 πρόγραμμα.
Ο λόγος που προχώρησα σε αυτή την κίνηση, ήταν επειδή ήθελα να δώσω μια νότα ανανέωσης στο κινητήρα, να αποκτήσω λίγο πιο "ελαφρύ" γκάζι λαμβάνοντας καλύτερη ροπή και τέλος σύμφωνα με μερικούς (και κυρίως τους υπεύθυνους της revo) να κάνω καλύτερη τη λειτουργία του κινητήρα.
Μετά την εγκατάσταση του προγράμματος, βγήκαμε δοκιμή και όλα σύμφωνα με το παιδί που το κοίταξε μου είπε οτι όλα δείχνουν καλά (δεν είμαι σίγουρος αν η εγκατάσταση έγινε απο αυτούς που έπρεπε, γιατί πήγα λίγο τελευταία στιγμή και έκτακτα).
Πέρασα το πρόγραμμα Παρασκευή πριν τις απόκριες και απογειώθηκα για Κοζάνη που είχα κανονίσει τριήμερο την επόμενη ημέρα. Όλα ήταν καλά, μέχρι που απο κάποιο σημείο της διαδρομής και μετά διαπίστωσα οτι στα ανοίγματα μου, στο ξεκίνημα ο κινητήρας έριχνε ένα "σάλτο", κόμπιασμα, "καβάλημα" στιγμιαίο, κόψιμο (δε ξέρω ποια λέξη το περιγράφει καλύτερα) και μετά συνέχιζε να ανεβάζει. Αυτό το αντιλαμβανόμουν καλύτερα αν το άνοιγμα γινόταν μετά τις 3.000στροφές πατώντας σχετικά έντονα γκάζι. Μάλλον επειδή εκεί ο κινητήρας είναι στα πάνω του απο εκεί και πέρα και καταλαβαίνεις καλύτερα τις ροπές του, δεν είμαι και γνώστης για να είμαι ειλικρινής. Το ακόμη πιο περίεργο της υπόθεσης ήταν οτι το πρόβλημα δε μου το έκανε πάντα, δεν ήταν σταθερό.

Μετά απο αυτά, γύρισα σα την κυρία απο κοζάνη χωρίς να πιέζω αισθητά τον κινητήρα και πήγα πρωί πρωί την Τετάρτη στη cargate αρχικά για να το δουν και να μου πουν πρώτα αυτοί τη γνώμη τους. Μπήκαμε με τον technical manager για δοκιμή με το laptop κουμπωμένο και βγήκαμε εθνική. Αφού μου έβγαλε το λάδι, με τα χίλια ζόρια κατάφερα να το κάνω 1 ή 2 φορές αυτό το κόμπιασμα (καταραμένε Murphy..) όπου το κοπέλι το μόνο που πρόλαβε να δει εκείνη τη στιγμή όπως μου είπε, ήταν να δει την πίεση (δε θυμάμαι τώρα ποια πίεση εννοούσε, στο άγχος μου δε συγκράτησα, αλλά νομίζω του turbo. πρέπει να τον ξαναρωτήσω σήμερα να μου εξηγήσει) να πέφτει στιγμιαία απο 1.2 στα 0.8. Επίσης είδε στον ένα απο τους 4 κυλίνδρους να έχει περισσότερα missfires της τάξης των 300κάτι ενώ στους άλλους ήταν τάξης 15-20. Το σχόλιο ήταν οτι μυρίζει πολλαπλασιαστής ή μπουζί (τα οποία είναι αλλαγμένα στα 60000 όμως) και οτι δε πρέπει να έχει να κάνει με το πρόγραμμα. μου πρότεινε επίσης να το πάω και στο συνεργείο να δούμε τι θα μας πουν και απο εκεί. Σαν προσωρινό workaround μου είπε οτι κατέβασε πάρα πολύ λίγο το "αβάνς" για τη περίπτωση που μπορεί αυτό να προκαλούσε κάποιο θέμα και θα το ξαναγυρίζαμε στη θέση του αφού καταλήξουμε τι θέμα έχουμε (τι είναι το αβάνς τελικά..?:P)


Αυτά προς το παρόν, as we speak είμαι συνεργείο όπου σε πρώτη φάση διαπιστώνω οτι δεν έχουν αντιληφθεί το πρόγραμμα (ή δε τους νοιάζει ή το θεωρούν εγκεκριμένο το revo) και σε δεύτερη μου είπαν οτι είδαν εγκέφαλο, είδαν και σε δοκιμή το αμάξι και τους φάνηκε κυριλέ. Τώρα θα δουν και το τούρμπο και κάποια ακόμη πράγματα και θα ξαναβγούν δοκιμή. Τους είπα φυσικά ότι αν δε το βγάλουν, να βγω και εγώ με τον τεχνικό στο δρόμο για να προσπαθήσω να το αναπαράξω, μήπως τελικά δεν είναι και τίποτα και τσάμπα αγχώνομαι.


ούφ.. Αυτά, τα σχόλια δικά σας... Κάθε πρόταση/συμβουλή δεκτή. :friend: :friend:

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73728 από xristos
απο μενα η μονη συμβουλη ειναι οτι οταν εχεις ταξιδι μπροστα σου βαζεις μονο βενζινη κοιτας λαδια κ αερα!οχι το προγραμμα!!!κ ενα δευτερο οτι οταν κατι το πειραζεις σε πειραζει...μαλακα η κ δυνατα καμια φορα.

2007

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73730 από thodoris
Τα κομπιασματα οφείλονται στους πολλαπλασιαστες, συνηθησμενο και αναμενόμενο, το ότι άλλαξες μπουζι πρόσφατα δεν εχει καμία σχέση. Η πτώση πίεσης που σου έκανε σημαίνει ότι θες σκαστρα, απόλυτα φυσιολογικό και αναμενόμενο. Αυτά τα θέματακια δε στα προκάλεσε το προγραμμα, απλα σου εμφάνισε πιο έντονα το ιδη υπάρχων πρόβλημα. Το αβανς αν θυμάμαι καλα εχει σχέση με το ποτε θα γίνει η ανάφλεξη. Γενικά ειναι απόλυτα φυσιολογικά ολα αυτά που σου έβγαλε οπότε μην ανοισηχεις, άλλαξε σκαστρα πολλαπλασιαστες και θα είσαι οκ.
Για τι βενζίνη σου έβαλαν προγραμμα;

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73736 από GoratrixGR
Στη βενζίνη είπαμε για 100άρα, επειδή το αμάξι έτσι το έτρεχε και ο προηγούμενος και είπα να μην του αλλάξω το φαγητό. Έτσι και αλλιώς τα 10 λεπτά διαφορά δε θα μας κλείσει και το σπίτι, έχω βρει το EKO στην αντιστάσεως που γενικά ακούγεται οτι δεν είναι μάπα (ελπίζω) και βάζω απο εκεί με 1.74.

Τελικά απο το συνεργείο δε βρήκαν τίποτα.. Βγήκα και μαζί τους για να προσπαθήσω να το αναπαράξω εγώ το πρόβλημα, αλλά δεν το κατάφερα. Να μπω στη διαδικασία να αλλάξω σκάστρα-μπουζί-πολλαπλασιαστές τη στιγμή που το συνεργείο δε βρίσκει τίποτα ?

Ο cargate πάντως μου είπε να το αφήσουμε λίγο καιρό και βλέπουμε. Θα τον ενοχλήσω απο Δευτέρα πάλι για να δούμε τι θα κάνουμε.

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73738 από PETROS
μιγμα σου εδειξαν στο προγραμμα? εχω δει πολλα revo (κυριως seat) που στα αποτομα ανεβασματα στεγνωναν επικινδυνα.ολα εδειχναν κομπλε και μολις το τσιμπαγες,το μιγμα στο διαγραμμα εμοιαζε με καρδιογραφημα. :shy:

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73739 από GoratrixGR
Γενικώς δε μου έχουν δείξει κάτι και δε γνωρίζω και πολλά πράγματα επίσης.
Εγώ απλώς την απόκριση ήθελα να φτιάξω λίγο ο ταλαίπωρος, η οποία δεν είμαι σίγουρος οτι αυτή τη στιγμή είναι όπως θα ήθελα.

Απ' όσο ξέρω ο revo πείραξε λίγο το "αβάνς" όπως έγραψα παραπάνω, που φαντάζομαι επηρεάζει αυτό που λες, με σκοπό να δει αν αυτό φτιάξει τα πράγματα που φυσικά δεν τα έφτιαξε:P

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73741 από Coo

xristos έγραψε: απο μενα η μονη συμβουλη ειναι οτι οταν εχεις ταξιδι μπροστα σου βαζεις μονο βενζινη κοιτας λαδια κ αερα!οχι το προγραμμα!!!κ ενα δευτερο οτι οταν κατι το πειραζεις σε πειραζει...μαλακα η κ δυνατα καμια φορα.


Συμφωνώ με το Χρήστο. Πέρα από αυτό ειμαι της γνώμης πως πριν κάποιος αποφασίσει να κάνει τέτοιες σοβαρές (γιατί μπορεί να ακούγεται ένα απλό software αλλά είναι πολλές οι παράμετροι που επηρεάζει) επεμβάσεις στον κινητήρα του, θα πρέπει πρώτα να διαβάζει ή να συζητά ώστε να ξέρει τί κάνει, και να ενημερώνεται για τα παρελκόμενα (αναβαθμισεις σε τμήματα του κινητήρα, πιθανά προβλήματα κλπ). Αφού επέλεξες να κανείς κάτι τέτοιο θα πρέπει (έστω και τώρα) να διαβάσεις και να ενημερωθεις πως δουλεύουν όλα αυτά, ποια είναι τα συνηθέστερα προβλήματα (γιατί θα σου βγάλει).

Συγνώμη αν ακούγομαι επικριτικός, αρνητικός δεν ειμαι σε αναβαθμισεις κλπ αλλά μόνο όταν ξέρεις τί κάνεις και τί σε περιμένει ψυχολογικά και οικονομικά.

Εύχομαι να μη συναντήσεις άλλο θέμα και να λυθεί άμεσα το πρόβλημα σου.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73742 από GoratrixGR

Coo έγραψε:

xristos έγραψε: απο μενα η μονη συμβουλη ειναι οτι οταν εχεις ταξιδι μπροστα σου βαζεις μονο βενζινη κοιτας λαδια κ αερα!οχι το προγραμμα!!!κ ενα δευτερο οτι οταν κατι το πειραζεις σε πειραζει...μαλακα η κ δυνατα καμια φορα.


Συμφωνώ με το Χρήστο. Πέρα από αυτό ειμαι της γνώμης πως πριν κάποιος αποφασίσει να κάνει τέτοιες σοβαρές (γιατί μπορεί να ακούγεται ένα απλό software αλλά είναι πολλές οι παράμετροι που επηρεάζει) επεμβάσεις στον κινητήρα του, θα πρέπει πρώτα να διαβάζει ή να συζητά ώστε να ξέρει τί κάνει, και να ενημερώνεται για τα παρελκόμενα (αναβαθμισεις σε τμήματα του κινητήρα, πιθανά προβλήματα κλπ). Αφού επέλεξες να κανείς κάτι τέτοιο θα πρέπει (έστω και τώρα) να διαβάσεις και να ενημερωθεις πως δουλεύουν όλα αυτά, ποια είναι τα συνηθέστερα προβλήματα (γιατί θα σου βγάλει).

Συγνώμη αν ακούγομαι επικριτικός, αρνητικός δεν ειμαι σε αναβαθμισεις κλπ αλλά μόνο όταν ξέρεις τί κάνεις και τί σε περιμένει ψυχολογικά και οικονομικά.

Εύχομαι να μη συναντήσεις άλλο θέμα και να λυθεί άμεσα το πρόβλημα σου.


Αλοιμονο, τα σχολια ειναι παντα δεκτα.

Η αλήθεια είναι ότι το έψαξα αρκετά πριν προχωρήσω και είχα δει οτι η συγκεκριμένη αναβάθμιση αποτελεί την πιο απλή μορφή και δεν επιφέρει θέματα, εκτός και αν το αμάξι είχε τα θέματα του έτσι και αλλιώς. Τώρα τι να πω, άβυσσος ..

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73743 από Coo

GoratrixGR έγραψε:

Coo έγραψε: ]

Αλοιμονο, τα σχολια ειναι παντα δεκτα.

Η αλήθεια είναι ότι το έψαξα αρκετά πριν προχωρήσω και είχα δει οτι η συγκεκριμένη αναβάθμιση αποτελεί την πιο απλή μορφή και δεν επιφέρει θέματα, εκτός και αν το αμάξι είχε τα θέματα του έτσι και αλλιώς. Τώρα τι να πω, άβυσσος ..


Γενικότερα το θέμα αυτοκίνητο είναι" λαχειο", ακόμη και αν είναι του κουτιού.. Το τι έχει ακουστεί κατά καιρούς για όλες τις μάρκες είναι να γράψει κανείς βιβλίο..
Πάντως λίγο πολύ είναι γνωστά κάποια προβλήματα που επιφέρει και αυτή η "απλή" αναβάθμιση, τα έχει αντιμετωπίσει ο Θοδωρής αρκετές φορές.


Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73746 από thodoris
Κατ αρχήν αφού ήθελες απλά να βελτιώσεις την απόκριση γιατί έβαλες 100αρι setup; Με το 100αρι δουλεύει το αυτοκίνητο φουλ ισχύ και τα σημεία που έχουμε τα γνωστά θέματα εμφανίζονται πιο άμεσα.
Το ότι βάζεις μόνιμα 100αρα δε παίζει ρόλο στο τι ρύθμιση θα βάλεις, ισα ισα για αυτά που ζητάς σε σχέση με το πόσο ασχολείσαι θα έπρεπε να βάλεις το 95αρι πρόγραμμα και ας καις 100αρα. 95αρα ρύθμιση με 100αρα βενζίνη είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις.
Όταν σου είπε ότι σου κατέβασε το αβάς μάλλον σου κατέβασε τη ρύθμιση γιατί το ρεβο είναι κονσέρβα και δεν επεμβαίνεις πουθενά.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73747 από GoratrixGR

thodoris έγραψε: Κατ αρχήν αφού ήθελες απλά να βελτιώσεις την απόκριση γιατί έβαλες 100αρι setup; Με το 100αρι δουλεύει το αυτοκίνητο φουλ ισχύ και τα σημεία που έχουμε τα γνωστά θέματα εμφανίζονται πιο άμεσα.
Το ότι βάζεις μόνιμα 100αρα δε παίζει ρόλο στο τι ρύθμιση θα βάλεις, ισα ισα για αυτά που ζητάς σε σχέση με το πόσο ασχολείσαι θα έπρεπε να βάλεις το 95αρι πρόγραμμα και ας καις 100αρα. 95αρα ρύθμιση με 100αρα βενζίνη είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις.
Όταν σου είπε ότι σου κατέβασε το αβάς μάλλον σου κατέβασε τη ρύθμιση γιατί το ρεβο είναι κονσέρβα και δεν επεμβαίνεις πουθενά.


Χμ, εδώ έχει να κάνει με το πόσο καλά με τοποθέτησε ο μάστορας στη revo, όσον αφορά τη ρύθμιση.
το 100άρι το έβαλα επειδή εγώ παίζω έτσι και αλλιώς με 100άρα βενζίνη και απο τα λεγόμενα κατάλαβα οτι εφόσον του δίνω 100άρα, αυτό το setup πρέπει να φορέσει και το αμάξι για να παίζει σωστά. Γενικά μου άφησε να εννοηθεί οτι βενζίνη-setup πρέπει κατά κύριο λόγο να συμφωνούν. Τώρα με μπερδεύεις λίγο που μου λες οτι δεν παίζει ρόλο αυτό και οτι αντιθέτως τσίτωσα και το αμάξι που το έβαλα σε 100άρι setup.

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #73752 από thodoris
Και αν σου βάλουν μάπα 100αρα τι θα κάνεις; Όταν πήγαμε μαζί θυμάσαι τι σου έλεγαν τα παιδιά για τα setup; Οπότε στην επόμενη επίσκεψη πες τους να στο γυρίσουν σε 95αρι και βάζοντας 100αρα θα σου καίει και λίγο λιγότερο γιατί θα βάζεις βενζίνη καλύτερη από τη ρύθμιση που έχεις και θα είναι πιο χαλαρό και δε θα έχεις με το παραμικρό θέματα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #74240 από GoratrixGR
Τελικά οι γάτοι της cargate είχαν δίκιο! Άλλαξα απλά σκάστρα και Ν75 (εργοστασιακά ανταλλακτικά, 80 και 50 ευρώ αντίστοιχα συνολικά με εργασία κτλ) και το αυτοκίνητο πραγματικά είναι σαν να απογειώθηκε!! Σούπερ γραμμικό και σπιρτόζικο!

Το αρνητικό της υπόθεσης είναι οτι πλέον ΚΑΙ η αντιπροσωπεία αντιλήφ8ηκε αυτό το ελαφρύ "καβάλημα" που καταλάβαινα εγώ πιο πριν και δε με πίστευε κανένας εκτός της cargate.
Η VW υποθέτει μήπως είναι προπομπός για πρόβλημα στο τούρμπο, αλλά σε έλεγχο που έκαναν με τη χειρο-κάτι τρομπάρει κομπλέ και έχει επαναφορά κανονικά ένα πιράκι που έχει πίσω. Μονάχα που αυτό το πιράκι ένα περίεργο θέμα, τους έκανε εντύπωση οτι δε πάει ευθεία μπρος-πίσω αλλά κάνει ένα αριστερά και μετά ευθεία, αλλά γενικά έχει καλή επαναφορά (δε το πιάνω γιατί και πως.. ).
Μου είπαν να το αφήσω έτσι και να δούμε τι μπορεί να συμβεί, ενδεχομένως να είναι κάτι άλλο (με ρώτησε και για μπουζί π.χ.) αλλά προς το παρόν δε μπορούν να κρίνουν σίγουρα. Το "θετικό" είναι οτι στη χειρότερη-χειρότερη-χειρότερη αν το αφήσω και γίνει κάτι τελείως στραβό απλά θα πάρω τελείως στο χέρι το τούρμπο και δε πρόκειται να πάθω τίποτα χειρότερο (όχι οτι το χιλιάρικο είναι λίγο, αλλά λέμε τώρα:P)


Απο την άλλη τα παιδιά στη cargate, θεωρούν οτι αν και είναι περίεργο αυτό με το πυράκι, μάλλον δε σχετίζεται. Οπότε προς το παρόν το σταυρώνω και το αφήνω να δω τι θα κάνω μέχρι το σέρβις όπου θα του αλλάξω και τα μπουζιά του..


Τα σχόλια δικά σας, ότι χρήσιμο έχει καθένας μου λέει.

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #74242 από thodoris
Το θέμα σκαστρα Ν75 ειναι συνηθισμένο στα 1,4 TSI και δεν υπήρχε περίπτωση τα παιδιά στη cargate να μη το βρουν αμέσως, άλλωστε μη ξεχνάς οτι έχεις και αρκετά χιλιόμετρα.

Στο τούρμπο όντως έχουν λίγο θεμα τα 1,4, εδω δύστυχος η VW στα δεν εχει ανταλλακτικό για κάθε ξεχωριστό κομμάτι όπως σε άλλα μοντέλα γι αυτο και το δίνει ενιαίο με μεγάλο κόστος. Σε αυτή τη περίπτωση υπάρχει και λύση αν γίνει κατι να πας σε τουρμπινά και να στην επισκευάσει με μικρότερο κόστος.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #74243 από GoratrixGR
Να προσθέσω οτι η VW (πρόσφατα κιόλας απ' οτι κατάλαβα) έβγαλε ένα "κιτ επισκευής" το οποίο έχει κόστος περί τα 500-600 ευρώ απ' οτι μου είπαν.
Αλλά νομίζω αν είναι να τη φας, καλύτερα να αλλάξεις όλο το εργαλείο να είσαι ήσυχος.
Άλλωστε τι 15 εκατοστά, τι 17, αν τη φάς αντε πες οτι δε την έφαγες που λέμε :P

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #74475 από GoratrixGR
Τελικά αφού διαπίστωσα απο 45 διαφορετικές γνώμες τεχνικών και μη οτι μυρίζουν πολλαπλασιαστές όσον αφορά το "καβάλημα", λέω να κάνω και την τελευταία μου κίνηση για να ρεφάρω και να αλλάξω πολλαπλασιαστές - μπουζί.
Χοντρικά όλα μαζί γύρω στα 200 υπολογίζω να βγουν και θα είναι και τα τελευταία ελπίζω που δίνω για το θέμα.

Ίσως να το καθυστερήσω λίγο, ώστε να κάνω μια και καλή και το service του αυτοκινήτου για να είναι κομπλέ. Θα δείξει όμως γιατί δε μπορώ να περιμένω και πολύ, θέλω να κλείνω με τις εκκρεμότητες και να το απολαύσω χωρίς άγχος.


Άσχετη Σημείωση: Έχω αφήσει το αμάξι για Πάσχα και έχω πάθει στέρησηηηηηηηηηηηηη!! Γυρίζω 28/4 Αθήνα και δεν βλέπω την ώρα να το πάρω να το βολτάρω. ΤΟΣΟ ΚΑΨΟΥΡΗΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΡΙΌ:P

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #74478 από thodoris
Δε χρειαζόταν να διαστρώσεις και πολλές γνώμες για τους πολλαπλασιαστές, αυτό φαίνεται με τη μια στο vagcom. Άλλωστε ήταν κάτι που στο είπα πριν καν βάλεις πρόγραμμα για το τι πρέπει να κάνεις.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #74480 από GoratrixGR
Ναι θυμάμαι που τα λέγαμε, απλά κανένας δεν μου έδωσε σαφή απάντηση με βάση vagcom. Ούτε αντιπροσωπεία ούτε cargate.

Όλοι δηλαδή λένε ότι δε βλέπουν σοβαρό θέμα, εκτός απο κάποια missfire που δε θεωρούνται άκρως ανησυχητικά ακόμη.

Γι' αυτό το θέτω έτσι. Για Να δούμε, θα ενημερωσω το θέμα απο βδομάδα όταν κάνω την αλλαγή!

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #74481 από thodoris
To πόσο σοβαρό ή οχι είναι να έχεις missfire είναι σχετικό. Μπορεί να σου τύχουν 1-2 και να τα περάσεις στο ετσι και μπορεί και να έχεις και συνέχεια. Το που οφείλεται είναι στάνταρ, αλλά απο εκεί και πέρα εσύ κρίνεις αν είναι σοβαρό ή οχι με το πόσο συχνά γίνονται. Η cargate η αντιπροσωπεία ή και οποιοσδήποτε με vagcom άπλα βλέπει αν έγιναν το missfire και σε πιο κύλινδρο μόνο όταν σου ανάβει το check engine, τα υπόλοιπα τα βλέπεις εσύ και κρίνεις.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi