- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αγορά νεου eos και φήμες
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
εχει καποιες μερες που ανακαλυψα το φορουμ σας μιας και ψαχνω αρκετα στο ιντερνετ γιατι ενδιαφερομαι για την αποκτηση ενος νεου eos...απλα εχω ακουσει διαφορα και θα ηθελα και την δικη σας γνωμη...
καταρχην ενδιαφερομαι για την εκδοση 1.4 με τα 160αλογα.....
θελω να μου πειτε τι γινεται απο καταναλωση αλλα και γενικα απο συμπεριφορα του αυτοκινητου στον δρομο.... :shades: :shades:
απο την αλλη διαβασα καπου αλλου οτι το αυτοκινητο θελει καθε χρονο σερβις στα λαστιχα της οροφης και αυτο κοστιζει 1.000ευρω....ισχυει κατι τετοιο? γιατι αν ισχυει τοτε η αγορα αναβαλλεται... :klaps:
Σας ευχαριστω εκ των προτερων
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Καλώς τον!
Ξεκινώντας ανάποδα και ως κάτοχος του Eos (1.4/122) εδώ και 4 χρόνια, μπορώ να σου πώ πως οδηγικά θα το λατρέψεις το αυτοκίνητο. Είναι ένα άψογο cruiser για 4 άτομα, άνετα και απολαυστικά ταξίδια και -για τα δικά μου κριτήρια- εξαιρετικό στην κατηγορία του. Έχω οδηγήσει και το Astra CC και το Eos με ενθουσίασε περισσότερο. Έχει πάρα πολύ καλή αίσθηση τιμονιού (θα σου συνιστούσα και τη σπορ ανάρτηση, αξίζει) και καλή αντοχή στις στρεβλώσεις του αμαξώματος, ευαίσθητο σημείο στα cabrio.
Η οροφή είναι ένα ευαίσθητο κομάτι του αυτοκινήτου, ίσως το πιο ευαίσθητο. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι θα αποτελέσει και πρόβλημα. Αν ακολουθείς τις απλές οδηγίες χρήσης που αναφέρονται στο manual του αυτοκινήτου και αφορούν κυρίως το στη κλίση του δρόμου, στην απόσταση από το πίσω αυτοκίνητο αν υπάρχει κλπ και την τυπική συντήρηση δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Η λίπανση της οροφής είναι πολύ σημαντική αλλά δε χρειάζεται να πας σε κάποια αντιπροσωπεία για να την κάνεις και ούτε θα σου στοιχίσει 1000 ευρώ που λές. Αν δεις στο βίντεο λίπανσης που πριν λίγες μέρες ανεβάσαμε είναι μια διαδικασία που αν την κάνεις θα δείς ότι δεν είναι δύσκολη. Απλά θέλει λίγο χρόνο, περίπου 15-20 λεπτά. Προσωπική μου γνώμη είναι πως η μία φορά το χρόνο είναι λίγη, ίσως 2-3 θα ήταν πιο λογικό. Αν πάλι δεν πιάνουν τα χέρια σου καθόλου ή δεν έχεις χρόνο/χώρο, η λίπανση στην αντιπροσωπεία θα σου κοστίσει περίπου 100-150 ευρω (διορθώστε με οι υπόλοιποι αν κάνω λάθος). Εμένα με 3 λιπάνσεις το χρόνο (μόνος μου) δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Για τον 1.4/160 θα σου πούν τα παιδιά που έχουν, εγώ με το 1.4/122 κάνω ταξίδι Χαλκίδα-Λάρισα με 5.9-6.5lt/100χλμ. Mέσα στην πόλη φυσικά περισσότερο, εξαρτάται από την κίνηση και τη διαδρομή. Σαν μέσο όρο έχω περίπου 7.3-7.4 μεικτά.
Για μένα, αν έχεις τα λεφτά και θέλεις cabrio, με κλειστά τα μάτια....
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παραθέτω το υπόλοιπο της συζήτησης που για άγνωστη αιτια διεγράφη.
Geotrian:
φιλε πραγματικα ησουν κατατοπιστικοτατος.....σε ολα σου....σκεφτομουν αρχικα το 122 αλλα φοβομουν οτι δεν θα ειχε καλη αποδοση λογω του εξτρα βαρους της οροφης....
το βιντεο το ειδα και πραγματικα τα λετε πολυ αναλυτικα και εκει...και οσο για τοσο πιανουν τα χερια μου μετο παραπανω........ μαλλον την παρασκευη θα παω να το δω....γιατι ειμαι ετοιμος να το παρω..αλλα διαβασα αυτο με το 1000ευρο και τρομαξα..... απο προβληματα γενικοτερα το αυτοκινητο πως παει?
(μεχρι τωρα ειχα ενα audi a3(2004) & audi a2(2002) και σκεφτομουν να αντικαταστησω το α2..... αξιζει η αλλαγη??
Και με τον 122 δεν καταλαβαίνεις το βάρος, καθόλου. Σε αυτό βοηθάει αρκετά η ροπή από χαμηλά. Και μπορείς να κάνεις και αρκετά γρήγορες προσπεράσεις, ακόμα κ χωρίς να κατεβάσεις ταχύτητα (ανάλογα την περίπτωση βέβαια). Φαντάζομαι ότι με τα 160 θα είναι ακόμα καλύτερα. Εγώ ποτέ δεν παραπονέθηκα για το "τράβηγμα", ούτε γενικότερα έχω παράπονο από τον 122. Απλά όταν το πήρα δεν υπήρχε ο 160. Όπως είπα για τον 160 θα σου πούν τα παιδιά.
Εγώ δεν έχω προβλήματα. Τα συνήθη προβλήματα είναι αυτά που έχουν όλα τα VW, κυρίως στα παράθυρα (γρύλος και ανεβοκατεβάσματα, αλλά όχι κάτι τραγικό ειδικά αν έχεις εγγύηση). Ηλεκτρολογικά δεν έβγαλε σε κανέναν κάτι, είναι αρκετά αξιόπιστο το αυτοκίνητο σε αυτά.
Για τα 160 όμως έχουν παρατηρηθεί κάποια θεματάκια με το μοτέρ, κάτι misfire στους κυλίνδρους και πολλαπλασιαστές, αλλά σε αναλογία με το σύνολο είναι περιστατικά και όχι ο κανόνας.
Δεν γνωρίζω τα αυτοκίνητα που αναφέρεις ως οδηγός για να έχω γνώμη, αλλά το να μπεις στην κατηγορία του δίπορτου κάμπριο είναι σίγουρα μια αλλαγή. Προς το καλό ή κακό εσύ θα κρίνεις. Εγώ έχω και παιδί και δε με έχει ενοχλήσει ούτε το ένα (δίπορτο) ούτε το άλλο.
Αν οδηγήσεις ένα σούρουπο σε κάποιον επαρχιακό δρόμο θα καταλάβεις ότι πραγματικά άξιζε...
Geotrian:
μμμ οκ.....λιγα προβληματακια κοινως...παλι καλα....
....
οσον αφορα το ηθελα πολυ το καμπριο γιατι ετσι και αλλιως οικογενειακο αυτοκινητο εχω για ολη την οικογενεια....... audi q5 ...οποτε δεν τιθεται ζητημα χωρου σε καμια περιπτωση......
απο την αλλη λογω της φυσης της δουλειας μου κανω καθημερινα πολλα χιλιομετρα εκτος πολυ οποτε θελω την ανεση μου....αλλα και την αξιοπιστια....π.χ. το α2 εχει 170.000χμ πανω και τωρα αρχισε να μου καιει λιγα λαδια....στο EOS εχουν ακουστει παρομοια περιστατικα?
Θα περιμενω να μου πουν και τα αλλα τα παιδια την γνωμη τους για το 160αρι...... οσες περισσοτερες γνωμες τοσο καλυτερα...
...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Αυτό βέβαια που πρέπει να αναφέρουμε είναι το ότι όλη αυτή η συζήτηση δεν γίνεται για το νέο Eos, του οποίου προς το παρόν δε γνωρίζουμε τα τυχόν "κουσούρια" του...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
την ιδια μηχανη με το προηγουμενο eos δεν εχει και το καινουριο??
και περα απο μια αλλαγη στα φωτα τι αλλο αλλαξαν στο νεο? γιατι εγω δεν ειδα και καμια τρομακτικη αλλαγη.....
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Η μηχανή ίδια είναι, όσες αλλαγές έγιναν ήταν κυρίως εμφανισιακού χαρακτήρα. Το σχόλιο μου πήγαινε κυρίως στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο, δεν ξέρω τι διαφορές μπορεί να έχει από το δικό μας. Δεν έχει τύχει κιόλας να συζητήσουμε με κάποιον που να έχει πάρει το καινούριο...μμμ διαγραφηκε η συζητηση??? καποιος προσπαθει να με πεισει να μην παρω το αμαξι..... :shades: :shades: χαχαχαχα...
την ιδια μηχανη με το πορηγουμενο eos δεν εχει και το καινουριο??
και περα απο μια αλλαγη θα φωτα τι αλλο αλλαξαν στο νεο? γιατι εγω δεν ειδα και καμια τρομακτικη αλλαγη.....
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
οσον αφορα το νεο ΕΟS οσο ειδα reviews στο ιντερνετ απο διαφορα περιοδικα ή εκπομπες δεν ειπαν οτι ειχε καμια διαφορα απο το παλιο.....το πηρε κανεις το καινουριο στο φορουμ ή ολοι το πορηγουμενο μοντελο εχετε?
και μια ερωτηση που δεν μου απαντηθηκε....δεν πιστευω στα 50.000χμ να αρχισει να καιει λαδια.....
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
τωρα απο εξτρα τι αξιζει πραγματικα να βαλω εργοστασιακο??? το αμαξι μπορει να φτασει τα 35.000.....
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Για τα πολλά χιλιόμετρα εγω μάλλον ειμαι ο κατάλληλος. Εχω το eos TSI 160 HP 3,5 χρονια (παραλαβή 11/2008) και εχω φτάσει τα 105000 χλμ. Αν του κανείς τις συντηρήσεις όπως σου ορίζει η αντιπροσωπεία δε θα εχεις απολύτως κανένα πρόβλημα.
μιας και σε βρηκα φιλε.... πως ειναι το 160αρι? σαν συμπεριφορα στον δρομο??? αλλα και απο καταναλωση....
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
τωρα απο εξτρα τι αξιζει πραγματικα να βαλω εργοστασιακο??? το αμαξι μπορει να φτασει τα 35.000.....
Θα σου πρότεινα:
Εργοστασιακή σπορ ανάρτηση
Bi-Xenon (Όσοι δεν έβαλαν το μετάνοιωσαν)
RNS-510 (περιλαμβάνει DVD player, 7" οθόνη, και GPS - αν διαθέτεις τόσα $ για ηχοσύστημα)
Δερμάτινα καθίσματα (πιο πρακτικά, πιο elegant, όχι ότι αν βάλεις υφασμάτινα δεν είναι καλό)
Chicago Ζάντες (για άψογα "παπούτσια", έρχονται μόνο σε 18", αλλιώς διάλεξε κάτι σε 17")
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Απο εξτρα για μενα βαλε xenon θα τα ευχαριστηθείς πολύ και ζάντες πολυακτινες.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
εγω σκεφτομουν να βαλω
σπορ αναρτηση
δερματινο σαλονι (θερμαινομενο)
RNS-510
ανεμοθωρακα
cruise control
τωρα αμα καποιο απο τα παραπανω δεν αξιζει πειτε το μου να μην πεταμε τα λεφτα μας.....
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Πολύ ανετο στις προσπεράσεις ειδικά αμα τη ξεκινήσεις όταν μπαίνει το turbo (3000 με 3500 rpm) ροπη από χαμηλά, παρα πολύ ανετο και ξεκούραστο στο ταξιδι. Από καταναλώσεις εξαρτατε τη διαδρομή και το ποσο το πατας .Εχω δει μεση κατανάλωση από 4 lit/100χλμ εως και 10 lit/100χλμ αλλα συνήθως παίζει γυρω στο 6 lit/100χλμ με 7,5 lit/100χλμ
Απο εξτρα για μενα βαλε xenon θα τα ευχαριστηθείς πολύ και ζάντες πολυακτινες.
Sorry για το offtopic αλλά turbo στις 3500 ? Πιό χαμηλά μπαίνει...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
geortrian έγραψε:
εγω σκεφτομουν να βαλω
σπορ αναρτηση
δερματινο σαλονι (θερμαινομενο)
RNS-510
ανεμοθωρακα
cruise control
Αξίζουν όλα! Και θα τα ευχαριστηθείς! Θα συμφωνήσω επιπλέων με τα λεγόμενα του Coo για τα xenon.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
εξηγησε μου λιγο τι ειναι το light and sight?τι ακριβως προσφερει
Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει εσωτερικό καθρέπτη και εξωτερικό καθρέπτη οδηγού με αυτόματη αντιθαμβωτική λειτουργία, εξωτερικό καθρέπτη συνοδηγού με λειτουργία βύθισης κατά την οπισθοπορεία, λειτουργία "Coming home" και "Leaving home", αισθητήρα βροχής και αισθητήρα φωτός. Επίσης οι εξωτερικοί καθρέπτες είναι ανακλινόμενοι και διαθέτουν περιμετρικό φωτισμό.
Καλώς μας βρήκες!
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Σωστα 2500 με 3000 ηθελα να πω.
geortrian έγραψε:εγω σκεφτομουν να βαλω
σπορ αναρτηση
δερματινο σαλονι (θερμαινομενο)
RNS-510
ανεμοθωρακα
cruise control
Αξίζουν όλα! Και θα τα ευχαριστηθείς! Θα συμφωνήσω επιπλέων με τα λεγόμενα του Coo για τα xenon.
θα τα προσθεσω και αυτα τοτε στην λιστα μου..
και επισης εμπρος υποβραχιονιο υπαρχει? ή πρεπει να μπει και αυτο εξτρα?
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Aν παρεις το 160αρι που εχει κομπρεσσορα τοτε εχεις πιεση απο το πρωτο πατημα του γκαζιου,απλα κατα τις 2500 σαλ αποσυμπλεκεται ο κομπρεσσορας και αναλαμβανει η τουρμπινα.Σωστα 2500 με 3000 ηθελα να πω.
geortrian έγραψε:εγω σκεφτομουν να βαλω
σπορ αναρτηση
δερματινο σαλονι (θερμαινομενο)
RNS-510
ανεμοθωρακα
cruise control
Αξίζουν όλα! Και θα τα ευχαριστηθείς! Θα συμφωνήσω επιπλέων με τα λεγόμενα του Coo για τα xenon.
Light & sight οπωσδηποτε.
Σπορ αναρτηση εχουν ολα τα 160ρια καθως και bucket καθισματα.
Θερμαινομενα νομιζω υπαρχουν και υφασματινα.
Δερματινο σαλονι επειδη εχω στο i30 μου,δεν θα ξαναβαζα.
Δεν μπορω να παθαινω εγκαυματα το καλοκαιρι και να γλιστραω οποτε το γυαλιζω,ουτε να καλυπτω τα καθισματα με πετσετες θαλασης.
RNS-510,πολυ ακριβο για πρωτη αγορα,το βρισκεις στο 1/3 της τιμης ελαφρως μεταχ/μενο.
Ανεμοθωρακα αν δεν εχεις οικογενεια και παιδια παρε.
Οι βαλιτσες ειναι εξυπηρετικες.
Cruise contro,οπωσδηποτε.
Απο καταναλωση μεσ'τη πολη περιπου 10λιτρα,στο ταξιδι που παω πλακωμενος πανω απο 160 χλμ περιπου 8.5λιτρα
Εχεις σκεφτει την εκδοχη του diesel κινητηρα;
Δεν γνωριζω αν το βγαζει με πετρελαιο,απλα ρωταω.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
γιατι το ψιλο μετανιωσα που δεν το εχω βαλει στο q5 οποτε σκεφτομουν εδω να το δοκιμασω...
.αλλα απο την αλλη το δερμα δεν εχει και σαν κλιματισμο το καλοκαιρι? ειχα μπει σε ενος φιλου μου δερματινο (mercedes ML) και το καλοκαιρι το καθισμα ηταν σαν να φυσουσε δροσερο αερα και λεω μηπως υπαρχει και εδω.
δεν εχω παιδια σκυλια ακομα... :whistle:
και οσον αφορα το rns δεν ειμαι γενικα απο τα ατομα που θα βαλουν μετα χερι στο αυτοκινητο....γενικα το αφηνω ως εχει....οποτε μαλλον θα προτιμησω το εργοστασιακο....
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Να προσθέσω ότι αν επιλέξεις εργοστασιακό δέρμα, τα μπροστινά καθίσματα θα είναι και θερμαινόμενα...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
κατι που μου ηρθε τωρα στο μυαλο...ο χωρος αποσκευων για 4 ατομα ειναι επαρκης? με κλειστη οροφη φυσικα...για ανοιχτη ουτε λογος....
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.