Χαλαρές καθημερινές συζητήσεις.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Κλασικά κάποια στιγμή σε χαλαρή οδήγηση άρχισα να εχω missfire στο 2ο κυλιδρο οπού το σφάλμα σβήστηκε άμεσα γνωρίζοντας την αιτία. Την επόμενη μέρα παλι missfire και ο κινητήρας άρχισε να ρετάρει, σταματάω δεξιά κατεβάζω πρόγραμμα και άρχισα να του πίνω το αίμα μέχρι να το ξανακάνει, φυσικά δεν έκανε κιχ. Την επόμενη μέρα πήγα cargate για να δούμε τι παίζει, το διαγνωστικό έδειξε αδυναμία επικοινωνίας 2ου κυλίνδρου. Κοιτάξαμε πολλαπλασιαστη και αφού ήταν ολα ΟΚ ξεκινήσαμε τα σκισίματα με ολα τα setup, φυσικά το vag-com δεν έδειξε το παραμικρό. Να σημειώσω οτι άλλαξα ολους τους πολλαπλασιαστες πριν 2500χλμ Τα συμπεράσματα δικά σας.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Μηπως να εβγαζες το προγραμα γενικως;
Αφου βλεπεις δε σε παει......
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Είναι όπως το λες ακριβώς τρελή γκαντεμιά τον τελευταίο χρόνο σε όλα.vabatzis έγραψε: Χεχε...μηπως να το πας να στο διαβασει κανεις????
Με το πρόγραμμα απλά έχω ηρεμήσει σε θέματα καταναλώσεις και πλέων το αυτοκίνητο είναι στα μέτρα μου για τη χρήση που του κάνω. Άμα ήθελα να κάνω πειράματα και να το πειράξω σωστά θα το είχα κάνει ήδη υβριδικό και δε θα έμενα μόνο σε φίλτρο πρόγραμμα που αυτό το έχουν οι περισσότεροι. Άλλωστε με τόσα που έχω ακούσει τελευταία γενικά από το vag-group ισχύει όντως ο νόμος του Μερφυ οπότε πλέων δε μου κάνει τίποτα εντύπωση.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
thodoris έγραψε:
Με το πρόγραμμα απλά έχω ηρεμήσει σε θέματα καταναλώσεις και πλέων το αυτοκίνητο είναι στα μέτρα μου για τη χρήση που του κάνω.
Εδώ που τα λέμε έχουν ένα δίκιο τα παιδια βρε Θοδωρή. Απο τότε που του έβαλες πανω προγραμμα σε παει νερό το αυτοκίνητο, όλο καμμένα ανταλλακτικά, έξοδα και συνεργεία είσαι. Επειδή εχω στην οικογένεια άτομο με φτιαγμένο MX5 στα 300+ και εχω δει κατα καιρούς πως το φτιάχνει, τί χαλάει και τί έξοδα-δυσλειτουργίες εχει, εχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως ειναι χόμπι ακριβό και συνέχεια θα σου ζητάει. Μέχρι και ο Πέτρος με το τέρας του εχει τα προβλήματα του το παιδι και ας εχει ρίξει τα άπειρα χρήματα σε επεμβάσεις σε όλο το αυτοκίνητο. Έχεις γλιτώσει καποια λ7 απο την οικονομία καυσίμου όπως λες αλλα τα έχεις δώσει τουλάχιστον πενταπλασια στα συνεργεία. Εγώ δεν θα το έριχνα στην ατυχία, σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να ειναι σύμπτωση.
Βγαλτο να ησυχασεις..
Sent from my iPhone using Tapatalk 5
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Μετα πως εξηγείτε οτι σε 1,5 χρόνο άλλαξα 3 αντλίες και μου έχουν κοπεί να μισα σκοινιά της οροφής. Προσωπικά θεωρώ οτι για την ηλικία του και τα χλμ που έχει οτι έχει βγάλει είναι αμελητέα.
Ο Πέτρος και ο φίλος σου με το ΜΧ5 το έχουν προχωρήσει αρκετά το θέμα της βελτίωσης, είναι σαν να λέμε οτι εγω είμαι st2 ή υβρίδιο.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Coo έγραψε:
thodoris έγραψε:
Με το πρόγραμμα απλά έχω ηρεμήσει σε θέματα καταναλώσεις και πλέων το αυτοκίνητο είναι στα μέτρα μου για τη χρήση που του κάνω.
Εδώ που τα λέμε έχουν ένα δίκιο τα παιδια βρε Θοδωρή. Απο τότε που του έβαλες πανω προγραμμα σε παει νερό το αυτοκίνητο, όλο καμμένα ανταλλακτικά, έξοδα και συνεργεία είσαι. Επειδή εχω στην οικογένεια άτομο με φτιαγμένο MX5 στα 300+ και εχω δει κατα καιρούς πως το φτιάχνει, τί χαλάει και τί έξοδα-δυσλειτουργίες εχει, εχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως ειναι χόμπι ακριβό και συνέχεια θα σου ζητάει. Μέχρι και ο Πέτρος με το τέρας του εχει τα προβλήματα του το παιδι και ας εχει ρίξει τα άπειρα χρήματα σε επεμβάσεις σε όλο το αυτοκίνητο. Έχεις γλιτώσει καποια λ7 απο την οικονομία καυσίμου όπως λες αλλα τα έχεις δώσει τουλάχιστον πενταπλασια στα συνεργεία. Εγώ δεν θα το έριχνα στην ατυχία, σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να ειναι σύμπτωση.
Βγαλτο να ησυχασεις..
μιας και ακουσα το ονομα μου και για ζημιες ,θελω να αναφερω οτι απο χτες αρχισε να χανει νερα το ψυγειο μου :tsantila: .ειναι ηδη στο "γιατρο" για την επεμβαση.
κατα τα αλλα θα συμφωνησω με αυτα που λετε.οποιος θελει να ασχοληθει με tuning πρεπει να ειναι ετοιμος να "πεταξει" λεφτα.οσο του βαζεις τοσο ζηταει... :PPP
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
thodoris έγραψε: Το πρόγραμμα το έβαλα λίγο πριν το Πάσχα και 30000χλμ και μου έχει κάψει 2 πολλαπλασιαστες, άσχετα που αργότερα τους άλλαξα όλους εντελώς προληπτικά, αυτα τα χλμ ενας φυσιολογικός οδηγός τα κάνει σε 1,5- 2 χρόνια οπότε ας το πάμε λίγο αναλογικά. Έπειτα η πρώτη σκαστρα που είχα άντεξε 120000χλμ και η δεύτερη που ήταν μεταχυρισμενη άλλα 30000 (πάλι καλα), έσφιξα στην αρχή λιγο τη westegate και τέλος απο αυτα που θεωρητικά επηρεάζονται απο το πρόγραμμα.
Μετα πως εξηγείτε οτι σε 1,5 χρόνο άλλαξα 3 αντλίες και μου έχουν κοπεί να μισα σκοινιά της οροφής. Προσωπικά θεωρώ οτι για την ηλικία του και τα χλμ που έχει οτι έχει βγάλει είναι αμελητέα.
Ο Πέτρος και ο φίλος σου με το ΜΧ5 το έχουν προχωρήσει αρκετά το θέμα της βελτίωσης, είναι σαν να λέμε οτι εγω είμαι st2 ή υβρίδιο.
Όπως είπε και ο Χρήστος δε χρειάζεται να το παίρνεις προσωπικά, δε σε κατηγορεί κανείς. Δικό σου είναι το αυτοκίνητο και τα χρήματα και όλα, και αν έχεις μεράκι καλά κάνεις και το κάνεις. Αυτό που λέμε είναι πως από τότε που το τέντωσες έστω και αυτό το λίγο, το αυτοκίνητο σου βγάζει προβλήματα. Σίγουρα η "παλαιότητα" βάσει χιλιομέτρων παίζει το ρόλο της, όλα τα μέρη έχουν το χρόνο ζωής τους, αλλά έχοντας κάνει τόσα χιλιόμετρα όσα εσύ είναι ένας λόγος παραπάνω να μην το πειράξεις το τουτού γιατί ξέρεις ότι θα σου "τελειώσουν" πολύ πιο γρήγορα. Εγώ προσωπικά δε θα έριχνα το φταίξιμο ούτε (μόνο) στην ηλικία του αυτοκινήτου μου, ούτε στην τύχη μου. Υπάρχουν και Eos μέσα σε αυτό το φόρουμ που έχουν 120k+ και 150k+ χλμ και αυτά που έχεις πάθει δεν τα έχουν πάθει. Αλλά επαναλαμβάνομαι και λέω πως δε σε κατηγορεί κανείς, δικό σου είναι το αυτοκίνητο και τα χρήματα και όλα, και αν έχεις μεράκι καλά κάνεις και το κάνεις. Εύχομαι να είναι η τελευταία ζημιά που παθαίνεις.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Άλλωστε υπο άλλους καιρούς και συνθήκες θα εφτιαχνα κι εγώ ένα σαν του κουνιάδου σου.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
xristos έγραψε: κ το καλιμπρα που ειναι πισω απο το mx5 πολυ τουμπανο ρε παιδια,εμφανιση κ πολλα αλογα!
Πονηρούληηηηηηη σαϊτα πάει ..... χαχαχα :PPP
Την πρώτη φορά που βρέθηκα δίπλα του στα πρώτα φανάρια στην παλαιά Ε.Ο. μόλις άναψε το πράσινο τρόμαξα !! χαχαχα
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
μα τοσο ασχετος?να μην μπορω να βαλω ενα βιντεακι απο you tube?
πως γινετε να ξερω για αλλη φορα???
Edit απο nikitas tsi
διορθωσα το λινκ,ειχες βαλει img και δυο φορες το http://
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
για να κανω κ δοκιμη με το βιντεο
[][/url]
ενταξει τα καταφερα χαχαχα ευχαριστω Νικητα!!!
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
:crazyman:
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Εχω παρατηρήσει οτι τον τελευταίο καιρό ανοίγονται με το παραμικρό νεα θέματα τα οποία είτε έχουν ξανασυζητηθει είτε αφορούν μόνο μια απλή ερώτηση. Θα πρότεινα πριν ανοιχτεί ενα νέο θέμα να ψάχνουμε και λίγο στο φόρουμ γιατί πιστεύω πως μετά απο τόσα χρόνια λειτουργίας το 90% των ερωτημάτων εχουν απαντηθεί. Οσο αφορά τα θεματα που ειναι μονο μια ερώτηση ή ειναι μια απλή αναφορά σε κατι θα πρότεινα να το ποσταρουμε εδω μιας και μετά απο λίγο καιρο ίσως και να μην υφίσταται.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.