Δυναμομετρηση

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69005 από tasos_sib84
Δυναμομετρηση δημιουργήθηκε από tasos_sib84
Σημερα εκανα δυναμομετρηση ωστε να δω αν το αμαξι ειναι ενταξει μετα την επισκευη του κινητηρα γιατι ειχα καποιες αμφιβολειες.
Η δυναμομετρηση εγεινε στον Τσακανικα γιατι μετα απο ψαξιμο που εκανα ειδα οτι ειναι αξιοπιστος και τα αποτελεσματα ειναι αυτα. Ας το συζητησουμε λιγακι το θεμα, τισ γνωμες σας.

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69006 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Δυναμομετρηση
Εβαλα φωτο

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69007 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Δυναμομετρηση
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69009 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Δυναμομετρηση
Για επισκευασμένο μοτέρ τα νούμερα είναι πολύ καλά. Το μόνο που δε μου αρέσει είναι το πικ της ροπής στις 2100rpm. Γενικά όμως ροπή σχεδόν τραπέζι και πολύ ωραία καμπύλη ισχύς. Δυστυχώς δε βρήκα δυναμομέτρηση από το ίδιο δυναμόμετρο για σύγκριση οπότε βάζω μια που η μόνη αλλαγή που έχει το αυτοκίνητο είναι ότι έχει εισαγωγή vw racing που επηρεάζει πιστεύω αρκετά.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Γενικά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο είναι από τα πιο αξιόπιστα και το χρησιμοποιούν πολλοί για τις μετρήσεις τους.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69011 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Δυναμομετρηση
Σε αναζητηση βρήκα αυτή που ειναι απο μαμά scirocco , Η διάφορα ειναι πολυ μικρή .
Πιστεύω πως οι μετρήσεις μου ειναι αρκετά καλές αν παίζουν ρόλο και τα 300 κιλά βάρους που εχει επιπλέον το Eos .
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69013 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Δυναμομετρηση
Στην ισχύ δεν έχω να προσθέσω κάτι γιατί η καμπύλη σου είναι πολύ καλή. Μη ξεχνάς ότι τα άλογα επηρεάζονται από τη βενζίνη, την αλλαγή φίλτρου μέχρι και την αφαίρεση του πνίχτη με καθαρό φίλτρο όποτε οι διαφορές είναι απόλυτα φυσιολογικές. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η ροπή σου και όχι σαν νούμερο αλλά σαν καμπύλη. Όσο για το βάρος που ανέφερες δε παίζει κανένα ρόλο γιατί μετράμε κινητήρες που έχουμε ίδιο. Το βάρος επηρεάζει τη σύγκριση στο δρόμο.

Κάτι γενικό μιας και ανοίξαμε το θέμα. Τα άλογα που βγάζει το δυναμόμετρο δεν είναι ακριβώς όσο βγάζει το αυτοκίνητο απλά μια αρκετά καλή προσέγγιση λαμβάνοντας υποψιν και άλλους παράγοντες που επηρεάζουν γι αυτό υπάρχει η διορθωμένη αλλά ταυτόχρονα όχι και τόσο πραγματική ισχύ. Στο δρόμο δε σημαίνει ότι όσο πιο πολλά άλογα έχεις τόσο πιο μπροστά θα είσαι σε μια δοκιμή γιατί εκεί παίζουν ρόλο άλλα…. Που αυτά δεν είναι το βάρος, και ο κινητήρας.
Πριν λίγο καιρό έπεσα σε μια δοκιμή με 2 ιδία αυτοκίνητα με ίδιο κινητήρα, διαφορετικό πρόγραμμα και παρόμοια περιφερικά. Τα 2 τους είχαν λίγο λιγότερα από 10 άλογα διαφορά και όμως αυτό με τα λιγότερα ήταν μπροστά.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69014 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Δυναμομετρηση
Τι μπορεί να φταίει που ειναι έτσι η καμπύλη ;

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69015 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Δυναμομετρηση
Θοδωρη και κατι ακόμη αν προσεξες εμένα λέει τελική 211kmh και στις άλλες 240-250. Παίζει ρόλο σε τι σχέση κυβωτιου και σε τι τελική ταχύτητα πρέπει να γίνει η δυναμομετρηση ; Η ότι νάναι ;

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69019 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Δυναμομετρηση
Με κάθε επιφύλαξη στη μορφή της καμπύλης της ροπής πιθανότατα να παίζει ρόλο το μίγμα και το αβανς. Αλλά στο πικ που κάνει στις 2100 πιθανότατα εκεί να δίνει λίγο περισσότερη πίεση ο κομπρεσορας σε συνδυασμό μετά τα αλλά 2. Αυτά είναι υποθέσεις χωρίς να είμαι 100% σίγουρος.

Η δυναμομετριση γίνετε συνήθως με 5η. Η δικια σου με αυτή που ανέβασα έχουν κοντινές τελικές, αυτό οφείλετε σε λίγο διαφορετικά σασμάν που έχουμε με το scirocco. To άλλο που έβαλες μάλλον είναι DSG που δεν έχει καμία σχέση με το χειροκίνητο.

Δες και αυτή που είναι του Διονύση. Εδώ μη κοιτάς τα νούμερα γιατί έχει πρόγραμμα απλά κοίτα τις καμπύλες σαν μορφή και την τελική ταχύτητα σε σχέση με τις στροφές που είναι σχεδόν ιδία με τη δική σου.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • geo
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69021 από geo
Απαντήθηκε από geo στο θέμα Δυναμομετρηση
παιδες στα 6αρια σασμαν η δυμαμομετρηση γινεται με 5η ..ενω στα 5αρια με 4η...επειδη βλεπω πολυ αποτομη καμπυλη ισως να σου ειχαν 4η μεσα κατα την δυναμομετρηση κατα 90%..γτ η καμπυλη σου ειναι πολυ αποτομη...αν ειχες 5η 8α φουσκωνε σταδιακα κ 8α επεφτε επισης ομοιομορφα...οποτε η λογικη λεει οτι η δοκιμη εγινε με 4η στο κιβωτιο!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69025 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Δυναμομετρηση
Mε βαση ομως τις προδιαγραφες του σαζμαν μας που αναφερονται εδω
www.vweos.gr/kunena/...s
η 4η ερχεται πιο κοντα στο 1 προς 1
και αν βαλουμε τις στροφες 5810 στο excel θα μας δειξει 178.5 χλμ,πολυ κοντα στο 181,2 που δειχνει το χαρτι του τασου.
Αντιθετα του scirocco που παραθετει ο Τασος εγινε με 5η αν και δεν γνωριζουμε τον ακριβη κωδικο του σαζμαν.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69158 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Δυναμομετρηση
Αυτές τις μέρες θα πάω για δυναμομέτρηση στο MAHA του Φωτινέλη στη Βάρης- Κορωπίου. Αν ενδιαφέρεται να έρθει κανένας άλλος ας με ενημερώσει.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69393 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Δυναμομετρηση
To Σάββατο κατά τις 10:15 κανονίσαμε με τον Διονύση δυναμομέτρηση στο ΜΑΗΑ του Τσακανίκα ( Χανίων 8 Αργυρούπολη). Θα είμαστε 1 εος και 3 sirocco και καταφέραμε τιμή 100ε και για τους 4. Όποιος θέλει να έρθει είτε με πρόγραμμα είτε χωρίς ας μας ενημερώσει μέχρι την Παρασκευή.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69554 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Δυναμομετρηση
Ολοκληρώθηκε το σημερινό dynoday. 1 eos 4 scirocco και συνολικά πάνω από 1000ΗΡ στο δυναμόμετρο.

Ξεκινώντας από τα θετικά της ημέρας. Για μένα ως η πρώτη μου δυναμομετρηση ήταν φανταστική η εμπειρία από την όλη διαδικασία που αν δε το ζήσεις δε μπορείς να το καταλάβεις και μετά η παρειστικη ατμόσφαιρα που ήμασταν τόσα άτομα.

Στα αρνητικά. Μιας και ήμουν ο πρώτος που μπήκα πόνεσε η καρδία μου μέχρι να κατέβει το αυτοκίνητο εκεί που ήταν το δυναμόμετρο γιατί πέρα από την μεγάλη κατηφόρα που είχε, από παντού περνούσε οριακά.
Δυστυχώς το χειρότερο από όλα ήταν το αποτέλεσμα: 204,8HP @ 5965rpm & 28,88 κιλά ροπή @ 4156rpm. Με αναμενόμενη ισχύς 220ΗΡ με 225ΗΡ. Η μέτρηση έγινε με 4 η, 100αρα βενζίνη και 100αρι setup.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



To μόνο που με καθησύχασε ήταν ότι και οι άλλοι συμμετέχοντες έβγαλαν πολύ λιγότερα από τα αναμενόμενα οπότε όλα αυτά αφήνουν υποψίες όπου δυστυχώς δε μπορώ να τις πω εδώ.

Τελικά αποτελέσματα και από τους υπόλοιπους με κινητήρα TSI 160
Διονύσης: e-tuners st2 218HP
Revo st2 218ΗΡ
APR st2 185HP (ήρθε με πρόβλημα στο πρόγραμμα)
Tsaousis st1 195HP

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Χρωστάω και το βίντεο του Διονύση.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69555 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα Δυναμομετρηση
περαστικά μας !τα πα εγώ η υποδοχή που μπαίνουν τα σχοινιά φταίει..μου δίνει βάρος και τρομάξανε τα άλογα και φύγανε..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69557 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Δυναμομετρηση
διακρινω μια πικρια η' ειναι ιδεα μου?? δεν τα βρισκω καθολου ασχημα τα αποτελεσματα.μιλαμε για κινητηρες 1.4 με προγραμμα μονο η' κανω λαθος?(το revo νομιζω εχει και εξατμιση,για αυτο εβγαλε και κατι παραπανω...)το βασικοτερο για εμενα δεν ειναι τα 10 αλογα πανω ,10 αλογα κατω,αλλα το πως αυτα βγαινουν.ειναι γραμμικα?κρατανε?θερμοκρασιες?μιγματα?κατα τα αλλα μια χαρα τα βλεπω.

(αυτο με τις 'υποψιες' δεν το καταλαβα.εννοεις οτι ψιλοεκλεβε το δυναμομετρο?αυτα ειναι τα καλυτερα.τα αλλα να αποφευγεις,τα αισιοδοξα.εμενα στον δικο μου ολα βγαινουν 10-20 αλογα κατω...)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69564 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Δυναμομετρηση
Πικρία μεγάλη. Γιατί όταν βάζεις την πιο διαδεδομένη κονσέρβα όπως η ρεβο περιμένεις να δεις νούμερα κοντά σε αυτά που σου υπόσχεται και που έχεις δει από άλλους και όχι τόσο χαμηλά. :tsantila: Έμενα σαν μετρό σύγκρισης είναι ο rallakias που έβγαλε 219 με 98αρι και το άλλο παιδί που το βάλαμε την ιδία μέρα που αυτός έβγαλε 227 με εισαγωγή και 100αρι.

Για τους άλλους: Το ρεβο είναι ΦΠΕ και το περιμέναμε +230
Ο Διονύσης σε σχέση με τη προηγούμενη που έβγαλε 210 τώρα έβγαλε 218 ΑΛΛΑ έβαλε εξάτμιση και st2 αρχείο με 98ari setup. Δε γίνετε όλα αυτά να του έδωσαν μόνο 8 άλογα από τη στιγμή που το περιμέναμε κοντά στα 225 και ίσως παραπάνω.

Όσο για τις υποψίες πιστεύω πως όντως ψιλοεκλεψε γιατί εκτός από τους 3 μας την πάτησε έτσι κι άλλος ένας πρόσφατα. :wacko: Το συγκεκριμένο το θεωρούμε όντως αξιόπιστο αλλά δε ξέρω τι μπορεί να έγινε.

Τελικά δίκιο έχει ο Διονύσης ο γάντζος ήταν πολύ βαρύς και με τόσο σφίξιμο από τους ιμάντες φοβήθηκαν τα άλογα και έφυγαν.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69567 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Δυναμομετρηση
ξαναλεω... μην κολλας σε διαφορες της ταξεως των 10hp,δεν εχουν τοση σημασια οση σου φαινεται.πηγαινε σε ενα αλλο δυναμομετρο να στο βγαλει 220 να εισαι ενταξει ψυχολογικα αν ειναι αυτο το θεμα σου.αλλα πιστεψε με δεν ειναι αυτο το σημαντικο.να ειχες καμια μεγαλη αποκλιση,να πω ενταξει.αλλα να μου λες περιμεναμε 225 λογω εξατμισης και εβγαλε μονο 218 δεν εχει νοημα.αλλωστε η εξατμιση 10-20hp max να σου δωσει.επισης το οτι 2 αυτοκινητα εχουν τον ιδιο κινητηρα δεν σημαινει οτι θα βγαλουν τα ιδια ακριβως αλογα με το ιδιο προγραμμα.το δικο μου καποια στιγμη λογω ρυθμισεων πεταξε και 295 στο δυναμομετρο και ομως στο δρομο κατι με χαλαγε.δεν ηταν γραμμικο,δεν ηταν δυνατο χαμηλα.τι να το κανω το 300 παρα αν δεν μου αρεσει?το εριξα στα 280+ και γαζωνει.

(για αυτο δεν μου αρεσουν οι κονσερβες.οχι γιατι δεν ειναι καλες σαν προγραμμα,αλλα γιατι δεν τις φτιαχνεις ακριβως οπως θελεις πανω στο αυτοκινητο.και επισης θεωρω προσωπικα απαραδεκτο το οτι οι 'κονσερβαδες' δεν κανουν καπακι με το προγραμμα και δυναμομετρηση σαν αποδεικτικο οτι εκαναν αυτο που εταξαν αρχικα και με νουμερα...)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • jimmy81
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69568 από jimmy81
Απαντήθηκε από jimmy81 στο θέμα Re:Re: Δυναμομετρηση
Καλημέρα! Ηθελα κ εγώ να κάνω μια δυναμομετρηση σε tSI μαμά, έτσι για την απορία γιατί ώρες ώρες μου φαίνεται λίγο down. Δυστυχώς δεν προλαβαινα χθες, οποτε στην επόμενη ευκαιρία θα έρθω κ εγώ.

:)
Υγ1 : υπηρχαν tsi 31/12/2002?
Υγ2 : καλά παραμονή πρωτοχρονιας 11 και κάτι βραδιατικα κάνατε δυναμομετρηση??
:)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 4 Beta

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69569 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:Re: Δυναμομετρηση

jimmy81 έγραψε: Καλημέρα! Ηθελα κ εγώ να κάνω μια δυναμομετρηση σε tSI μαμά, έτσι για την απορία γιατί ώρες ώρες μου φαίνεται λίγο down. Δυστυχώς δεν προλαβαινα χθες, οποτε στην επόμενη ευκαιρία θα έρθω κ εγώ.

Οκ θα σε έχω υποψιν μου για την επόμενη. Αν παρατήρησες πεσμένη απόδοση τώρα το καλοκαίρι μην ανησυχείς γιατί με τη ζεστή ψοφανε τα άλογα στα tsi. Αν έχεις 160αρι και πάνω από 70-80000χλμ ρίξε μια ματιά στη σκαστρα και στη Ν75.

jimmy81 έγραψε: :)
Υγ1 : υπηρχαν tsi 31/12/2002?
Υγ2 : καλά παραμονή πρωτοχρονιας 11 και κάτι βραδιατικα κάνατε δυναμομετρηση??
:)

Σωστή παρατήρηση και ύποπτη. Στου Τάσου έχει κανονική ημ/νια που έβγαλε τα αναμενόμενα ως μαμά και την είδαμε στο αρχείο του δυναμόμετρου ως πρόσφατη. Σε εμένα και στου Διονύση μερικά ποστ πιο πάνω έχει του 2002. Έτσι συνεχίζω να πιστεύω ότι κάτι δε πήγε καλά και δεν αναφέρομαι στην αξιοπιστία του δυναμόμετρου.

Πέτρο πίστεψε με όλη αυτή τη κουβέντα τη κάνουμε απλά για νούμερα που ως γνωστών δε λένε και κάτι απλά δίνουν αφορμή για ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Εγώ προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος έτσι πως έγινε το αυτοκίνητο ανεξαρτήτως αν πηρέ 10 ή 200 άλογα στο δυναμόμετρο. Αν με ενδιέφεραν τόσο τα άλογα θα πήγαινα την άλλη μέρα και όχι μετά από 2 μήνες.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69570 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Δυναμομετρηση
Δεν πιστεύω να παίζει κάποιο ρόλο η ημερομηνία γιατι κ εμένα εκείνη τη στιγμή τη ρύθμισε , ίσως να το ξεχασε σε εσάς.
Θοδωρη του έκανες πάτημα με το προγραμμα εκτός να δεις τι σου βγάζει ;
Το revo 40 η 60 άλογα σου δίνει ;

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69574 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Δυναμομετρηση
Όχι γιατί έβαλα το πρόγραμμα μέσα σε 2 μέρες και δε πρόλαβα, αν και τώρα το μετάνιωσα που δεν έκανα. Και να θέλω όμως τώρα το στοκ που έχω δεν είναι όλο ίδιο με το μαμά. Η ρεβο όντως τόσα υπόσχεται.
Αν δε κάνω άλλη μέτρηση σε άλλο ΜΑΗΑ θα κάνω μια δοκιμή στο δρόμο με άλλο ρεβο που θα έχει μόνο φίλτρο και έβγαλε κοντά στα 220 πιο παλιά, εκεί τα 15- 20 άλογα θα φανούν με τη μια.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69578 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Δυναμομετρηση

thodoris έγραψε: Αν δε κάνω άλλη μέτρηση σε άλλο ΜΑΗΑ θα κάνω μια δοκιμή στο δρόμο με άλλο ρεβο που θα έχει μόνο φίλτρο και έβγαλε κοντά στα 220 πιο παλιά, εκεί τα 15- 20 άλογα θα φανούν με τη μια.


:shhhh: κακό παιδί... :shy:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69581 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Re:Re: Δυναμομετρηση
Να κάνω κι εγώ μια χαζη ερώτηση,η ασφάλεια τού esp μήπως πρέπει να είναι βγαλμένη διότι φρενάρει τους κινητηριους τροχούς με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση;

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69583 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Re:Re: Δυναμομετρηση
Βάσει Wikipedia

Αποτελεί μετεξέλιξη των συστημάτων ABS και traction control system και περιλαμβάνει τα ίδια εξαρτήματα με τα δύο αυτά συστήματα* και, επιπλέον, έναν μεγάλο αριθμό αισθητήρων που έχουν την ικανότητα να «προβλέπουν» πιθανή απώλεια ελέγχου του οχήματος. Οι επιπρόσθετοι αυτοί αισθητήρες είναι οι εξής:
Αισθητήρας γωνίας στροφής τιμονιού,
Αισθητήρας γωνίας στροφής του οχήματος. Τα στοιχεία συγκρίνονται με αυτά του προηγούμενου αισθητήρα, ώστε να ανιχνευτεί τυχόν απόκλιση μεταξύ της επιθυμητής από τον οδηγό πορείας και της πραγματικής πορείας του αυτοκινήτου,
Αισθητήρας ταχύτητας και επιτάχυνσης του αυτοκινήτου,
Αισθητήρας ταχύτητας για τον κάθε τροχό του αυτοκινήτου ξεχωριστά,
Αισθητήρας πλευρικής και γωνιακής επιτάχυνσης.
Όλοι οι παραπάνω αισθητήρες ελέγχονται πλήρως από μία Κεντρική Ηλεκτρονική Μονάδα, η οποία διαρκώς επεξεργάζεται τις πληροφορίες που λαμβάνει και τις συγκρίνει με τις εντολές του οδηγού 25 φορές / δευτερόλεπτο. Με βάση τον συνδυασμό όλων αυτών των πληροφοριών, μπορεί να αντιληφθεί εγκαίρως αν υπάρχει απόκλιση μεταξύ των εντολών του οδηγού και της πορείας του οχήματος. Αν διαπιστώσει κίνδυνο εκτροπής από την επιθυμητή πορεία, τότε:
ενεργοποιεί το φρένο του κατάλληλου τροχού ή τροχών και τον / τους φρενάρει (στην πρωταρχική του μορφή - σε κάποια μεταγενέστερα μοντέλα, η μορφή αυτή αναφερόταν ως Σύστημα Ευστάθειας στις Στροφές / Cornering Stability Control / CSC, σε αντιδιαστολή με το πλήρες ESP και είχε υπό έλεγχο το σύστημα πέδησης κατά την οδήγηση σε στροφές),
στα νεότερα μοντέλα μπορεί ακόμα και να μειώσει προσωρινά την ισχύ του κινητήρα, ώστε να σταθεροποιήσει το αυτοκίνητο και να βοηθήσει τον οδηγό να το επαναφέρει στην επιθυμητή πορεία του.



Εάν διαβάσει κανείς τα bolded τότε υπάρχει πιθανότητα αυτό που λέει ο Νικήτας να ισχύει

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi