- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Δυναμομετρηση
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
12 Χρόνια 5 Μήνες πριν #69584
από thodoris
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:Re: Δυναμομετρηση
Σωστή παρατήρηση! Πιστεύω όμως ότι ως ένα σημείο καλύπτεται από την απενεργοποίηση του ESP από το κουμπί που έκανε ο χειριστής (αν και δεν απενεργοποιείται τελείως). Θέλω να πιστεύω πως μαζί με τις θερμοκρασίες, πιέσεις κτλ κτλ και αυτός ο παράγοντας να συμπεριλαμβάνεται στη διορθωμένη ισχύ. Κατά τη διάρκεια της μέτρησης μέσα είχαν ανάψει όλα τα λαμπάκια που αφορούν την ευστάθεια και σε κάποιους με άσπρη οθόνη έμειναν αναμμένα και έσβησαν αφού έφυγαν
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
9 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 9 Χρόνια 1 Μήνας πριν #81567
από denkar13
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Re:Re: Δυναμομετρηση
Καλησπέρα.
Πρίν λίγες μέρες είχα πάει για Δυναμομέτρηση στο δυναμόμετρο maha και εγώ του Τσακανίκα.
Η αλήθεια ειναι οτι δεν θα πήγαινα εκεί αν θυμόμουν οτι εκεί είχαν πάει άλλοι οι οποίοι ειχαν τις υποψίες τους μετά.
Παραθέτω τις φωτό απο την Δυναμομέτρηση τις οποίες σήμερα πήρα σε ηλεκτρονική μορφή.Η δυναμομέτρηση έγινε με την προσθήκη OBD καλωδίου,για αυτο και υπάρχουν οι επιπλέον πληροφορίες.Σαν στόχο να πω και εγώ οτι είχα τα νούμερα του Rallakia αφου φοράω το ίδιο πρόγραμμα (Revo ST1 για 98άρα),έχω το ιδιο φίλτρο ελευθέρας (K&N),έχω βγάλει και τον πνίχτη.
Να πώ οτι το αμάξι ειναι όπως κυκλοφορεί και δεν έγινε κάποια ιδιαίτερη προετοιμασία.
Ενδεικτικά να πώ οτι τα λάδια και το φίλτρο λαδιού είχαν 8.000χλμ τα μπουζί και τα αλλα φίλτρα 20.000 (τόσο έχει και να καθαριστεί το K&N).Μέσα στο τεπόζιτο είχα Shell V-Power που η Shell λέει οτι είναι 97 οκτάνια χωρίς κάποιο πρόσθετο.
Εδω είναι μόνο οι καμπύλες της δυναμομέτρηςη χωρίς τις πρόσθετες πληροφορίες απο την OBD.
Eδώ με τις OBD αλλα χωρίς την πιεση Turbo (αέρα εισαγωγής)
Εδώ και με την πιεση εισαγωγής μόνο που να πω οτι απο οτι βλέπετε ειναι -1 γιατι ειναι η ατμοσφαιρική (Για αυτο τον λόγο μου πε οτι το εμφανίζει έτσι)
Πιάνει δηλαδή 1.45bar στις 5200 και κρατάει 1.1 περίπου μέχρι κόφτη.
Παράπονο δεν έχω απο το αποτέλεσμα των αλόγων διοτι το Maha είναι το πιο αυστηρό δυναμόμετρο και τα νούμερα που λέει η Revo και ο κάθε προγραμματιστής ειναι για OBD μέτρηση.
Παράπονο εχω απο την ροπή διοτι η Revo υπόσχεται 30+ κιλά .Βέβαια αν πιστέψω οτι ειναι σωστή η μέτρηση στην ροπή θα πρέπει να παραδεχθώ οτι το αμάξι πριν το πρόγραμμα είχε το πολύ 21-22 κιλά γιατι η διαφορα με το πρόγραμμα δεν ειναι 3 κιλά αλλα τεράστια και αυτο το κατάλαβα απο το πρώτο άνοιγμα...
Επίσης να πώ ότι ο χειριστής του δυναμόμετρου μου είπε βλέπωντας την αβανς (Ignition) και τον Lamda οτι το πρόγραμα ειναι πολύ χαλαρό,και καθόλου πιεσμένο σε τέτοιο βαθμό που ειναι upersafe με την κακή έννοια! Και οτι αν πάω σε Custom πρόγραμμα και οχι κονσέρβα και θα δώ παραπάνω άλογα και ροπή και θα ειναι safe.Τουλάχιστον όπως ειναι τώρα δεν θα παθει τιποτα και μπορω να ειμαι ήσυχος οτι και να του κάνω...Πάντως θα μιλησω με την Revo μπάς και γίνεται να το τσιτώσω λίγο.
Πρίν λίγες μέρες είχα πάει για Δυναμομέτρηση στο δυναμόμετρο maha και εγώ του Τσακανίκα.
Η αλήθεια ειναι οτι δεν θα πήγαινα εκεί αν θυμόμουν οτι εκεί είχαν πάει άλλοι οι οποίοι ειχαν τις υποψίες τους μετά.
Παραθέτω τις φωτό απο την Δυναμομέτρηση τις οποίες σήμερα πήρα σε ηλεκτρονική μορφή.Η δυναμομέτρηση έγινε με την προσθήκη OBD καλωδίου,για αυτο και υπάρχουν οι επιπλέον πληροφορίες.Σαν στόχο να πω και εγώ οτι είχα τα νούμερα του Rallakia αφου φοράω το ίδιο πρόγραμμα (Revo ST1 για 98άρα),έχω το ιδιο φίλτρο ελευθέρας (K&N),έχω βγάλει και τον πνίχτη.
Να πώ οτι το αμάξι ειναι όπως κυκλοφορεί και δεν έγινε κάποια ιδιαίτερη προετοιμασία.
Ενδεικτικά να πώ οτι τα λάδια και το φίλτρο λαδιού είχαν 8.000χλμ τα μπουζί και τα αλλα φίλτρα 20.000 (τόσο έχει και να καθαριστεί το K&N).Μέσα στο τεπόζιτο είχα Shell V-Power που η Shell λέει οτι είναι 97 οκτάνια χωρίς κάποιο πρόσθετο.
Εδω είναι μόνο οι καμπύλες της δυναμομέτρηςη χωρίς τις πρόσθετες πληροφορίες απο την OBD.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Eδώ με τις OBD αλλα χωρίς την πιεση Turbo (αέρα εισαγωγής)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Εδώ και με την πιεση εισαγωγής μόνο που να πω οτι απο οτι βλέπετε ειναι -1 γιατι ειναι η ατμοσφαιρική (Για αυτο τον λόγο μου πε οτι το εμφανίζει έτσι)
Πιάνει δηλαδή 1.45bar στις 5200 και κρατάει 1.1 περίπου μέχρι κόφτη.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παράπονο δεν έχω απο το αποτέλεσμα των αλόγων διοτι το Maha είναι το πιο αυστηρό δυναμόμετρο και τα νούμερα που λέει η Revo και ο κάθε προγραμματιστής ειναι για OBD μέτρηση.
Παράπονο εχω απο την ροπή διοτι η Revo υπόσχεται 30+ κιλά .Βέβαια αν πιστέψω οτι ειναι σωστή η μέτρηση στην ροπή θα πρέπει να παραδεχθώ οτι το αμάξι πριν το πρόγραμμα είχε το πολύ 21-22 κιλά γιατι η διαφορα με το πρόγραμμα δεν ειναι 3 κιλά αλλα τεράστια και αυτο το κατάλαβα απο το πρώτο άνοιγμα...
Επίσης να πώ ότι ο χειριστής του δυναμόμετρου μου είπε βλέπωντας την αβανς (Ignition) και τον Lamda οτι το πρόγραμα ειναι πολύ χαλαρό,και καθόλου πιεσμένο σε τέτοιο βαθμό που ειναι upersafe με την κακή έννοια! Και οτι αν πάω σε Custom πρόγραμμα και οχι κονσέρβα και θα δώ παραπάνω άλογα και ροπή και θα ειναι safe.Τουλάχιστον όπως ειναι τώρα δεν θα παθει τιποτα και μπορω να ειμαι ήσυχος οτι και να του κάνω...Πάντως θα μιλησω με την Revo μπάς και γίνεται να το τσιτώσω λίγο.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi