- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Με το καλό να το χαρείς οσο δε παει.
Σαν σχόλιο αυτό που εχω να πω είναι ότι μιλάμε για μια δοκιμασμένη επιλογή εδώ και αρκετά χρονια, αν το προσέχεις ευλαβικά δε θα εχεις απολύτως κανένα προβλημα αλλα μεχρι εκει. Αν συνεχίσεις και το πειράζεις μετα θα γίνεις κολλητός με τον μάστορα και θα πετάς τσάμπα λεφτα.
Και για να προλάβω όσους πουν ότι το εος δεν είναι για τόσα αλογα να θυμίσω ότι το 2.0Τ με απλά περιφερικά φτανει τα 260HP και βλέπουμε μετα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gorinos
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 50
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
Έχω και γω μια κορούλα 5 χρόνων και όλο μου λέει (άνοιξε το το cabrio)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
nontas466 έγραψε: Όσο για το 1.4 κυβικά που είπες το αμάξι γενικά το μοτέρ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα 2λιτρα...:clap:
Ωραια ειναι να ασχολουμαστε με τα αυτοκινητα μας, αλλα ηρεμα με τις υπερβολες...:nope:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9

Κατα δευτερον, απλα σχολιασα τη συγκριση των δυο κινητηρων.
Συμφωνα με αυτο που εγραψες (και οχι με αυτο που εννοουσες), ο 1.4 δεν εχει να 'ζηλεψει' τιποτα απο τον 2.0. Και ο 2.0 τοτε δεν θα χει να 'ζηλεψει' τιποτα απο τον 4.2 του rs5 και κατ επεκτεση ολοι οι κινητηρες του group vag ανεξαρτητως κυβικων ειναι το ιδιο. Προφανως και οι δυο κινητηρες παιρνουν βελτιωση(πολυ βελτιωση), αλλα η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν συγκρινονται ουτε σε αποδοση ουτε σε αξιοπιστια. Φανταζομαι οτι αφου ησουν κατοχος και 2.0 και 2.3 οπως λες ,καταλαβαινεις τι εννοω. Και παλι εκφραζοντας προσωπικη αποψη, το να παρεις τον 1.4, να του ριξεις μια περιουσια,να του αλλαξεις ολα τα περιφερειακα,ολα τα εντοσθια και να τον τροφοδοτεις με μεθανολη, με βρισκει αντιθετο. Παρε ενα gti και βαλτου μια τουρμπινα bolt on του ομιλου δοκιμασμενη. Και λιγοτερα θα δωσεις και 'φιλος' με το μηχανικο δεν θα γινεις και δεν θα συγκρινονται στο δρομο.Απο εκει και περα ο καθενας στο αμαξι του κανει οτι γουσταρει.
(Πολυ ωραιο το βιντεακι!)
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Οπως και τωρα πως να κρατηθω οταν γραφεις οτι τα 2λιτρα παρουσιαζουν πολλα προβληματα(οχι οτι δεν εχουν) σε σχεση με τα 14αρια:friend:!
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
να τον χαιρεσαι.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Αν τα σπαει τωρα που δεν εχει προγραμμα,δεν θελω να σκεφτομαι τι θα γινει αφου το τσιπαρω.
Εκτος και το ανοιξω και τα αλλαξω ολα αλλα εκει νομιζω παμε αλλου.
Ο Πετρος και ο Θοδωρηςκαι ο Νωντας καλα εκαναν και τα πειραξαν και ειναι και ευχαριστημενοι,εγω φοβαμαι λιγο
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Anargyros
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 68
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
Γνωρίζεις τι περιλαμβάνει;; Αν δεν βάζουν τουρμπίνα στο μοτέρ, μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο με ΦΠΕ να παίρνεις 30 άλογα..
Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Anargyros
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 68
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Μετα απο 3 χρονια και κατι μηνες και σχεδον 150.000 χιλιομετρα ειπα να αναβαθμισω λιγο το αμαξι ..δεν κρατηθηκα αλλο......Ετσι απευθυνθηκα στην rtmg στο υποκαταστημα Αθηνων και σε δυο μερες ειχα ενα αλλο αυτοκινητο απο πλευρας αποδοσης και δυναμης.Το αμαξι φοραγε ενα προγραμμα revo και ενα φιλτρο ελευθερας + r8 πολλαπλασιαστες...η αναβαθμιση εγινε περιφερειακα και δεν ανοιχτηκε μοτερ.Εχουμε και λεμε εισαγωγη rtmg,προγραμμα rtmg.τουρμπινα 360rs rtmg,σκαστρα rtmg, εξατμιση ολοσωμη με αγωνιστικο καταλυτη και intercooler απο θεοφιλο exust και τον Οδυσσεα στην μεταμορφωση.Δυναμομετριση δεν εχει γινει ακομα αλλα με τα λεγομενα του Χρηστου στην rtmg το αμαξι ειναι μεταξυ 270 και 290 αλογα στο 1.6bar που παιζει σταθερα αλλα για αυτο θα γινει και μια δυναμομετριση για ιπποδυναμη ακριβως..Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο πλεον σε οτι αφορα την δυναμη ..ισως αργοτερα γινει και σφυριλατο για να αποδωσει τα μεγιστα που μπορει να φτασει η τουρμπινα αυτη με μεθανολη τα 360 αλογα....
Εφτασε η ωρα για την συνεχεια του project....Παραθετω και καποιες φωτο.σε λιγες μερες θα εχω το αυτοκινητο πλεον στρωσιμο(1000)χιλιομετρα και μετα αλλαγη λαδιων και δυναμομετρηση.....Στο μοτερ εκτος απο αλλαγη πιστονια μπιελες ελαττηρια εγινε αλλαγη στροφαλου,εκκεντροφορων (reprofile σε αυτους που ειχε το μοτερ) και ειναι πλεον 1600κυβικα..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Το θεμα είναι να είναι λειτουργικό το αυτοκίνητο σε καθημερινή χρήση άσχετα αν θα το κάνεις big turbo ή όχι. Το αν αξίζει ή όχι οικονομικά ολο αυτό δε μπορώ να κρίνω.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nontas466
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 31
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.