Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1

ΘΕΜΑ:

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85507

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Μετα απο 3 χρονια και κατι μηνες και σχεδον 150.000 χιλιομετρα ειπα να αναβαθμισω λιγο το αμαξι ..δεν κρατηθηκα αλλο......Ετσι απευθυνθηκα στην rtmg στο υποκαταστημα Αθηνων και σε δυο μερες ειχα ενα αλλο αυτοκινητο απο πλευρας αποδοσης και δυναμης.Το αμαξι φοραγε ενα προγραμμα revo και ενα φιλτρο ελευθερας + r8 πολλαπλασιαστες...η αναβαθμιση εγινε περιφερειακα και δεν ανοιχτηκε μοτερ.Εχουμε και λεμε εισαγωγη rtmg,προγραμμα rtmg.τουρμπινα 360rs rtmg,σκαστρα rtmg, εξατμιση ολοσωμη με αγωνιστικο καταλυτη και intercooler απο θεοφιλο exust και τον Οδυσσεα στην μεταμορφωση.Δυναμομετριση δεν εχει γινει ακομα αλλα με τα λεγομενα του Χρηστου στην rtmg το αμαξι ειναι μεταξυ 270 και 290 αλογα στο 1.6bar που παιζει σταθερα αλλα για αυτο θα γινει και μια δυναμομετριση για ιπποδυναμη ακριβως..Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο πλεον σε οτι αφορα την δυναμη ..ισως αργοτερα γινει και σφυριλατο για να αποδωσει τα μεγιστα που μπορει να φτασει η τουρμπινα αυτη με μεθανολη τα 360 αλογα....

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": totio, gorinos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85509

  • thodoris
  • Το Άβαταρ του/της thodoris
  • Αποσυνδεμένος
  • Συντονιστής
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 1885
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 121
Επιτέλους! Εμφανίστηκε μετα από τόσα χρόνια ένα πιο δυνατό 1,4 από το δικο μου.:clap:
Με το καλό να το χαρείς οσο δε παει.

Σαν σχόλιο αυτό που εχω να πω είναι ότι μιλάμε για μια δοκιμασμένη επιλογή εδώ και αρκετά χρονια, αν το προσέχεις ευλαβικά δε θα εχεις απολύτως κανένα προβλημα αλλα μεχρι εκει. Αν συνεχίσεις και το πειράζεις μετα θα γίνεις κολλητός με τον μάστορα και θα πετάς τσάμπα λεφτα.
Και για να προλάβω όσους πουν ότι το εος δεν είναι για τόσα αλογα να θυμίσω ότι το 2.0Τ με απλά περιφερικά φτανει τα 260HP και βλέπουμε μετα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85513

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Ευχαριστώ πολύ εννοείται οτι θα το προσέχω ....το αμάξι φτιάχτηκε για να ικανοποιεί λίγο την τρέλα μου με την καλή έννοια με το γκάζι γιατί αυτό δεν θα φύγει ποτέ..Αλλά πάντα με σύνεση και λογική πλέον όντας και μπαμπάς εδω και τρία χρόνια σχεδόν..(μας πήραν τα χρόνια) Τώρα εκτός απο το σφυρίλατο που θα γίνει κάποια στιγμή 360 αλογάκια δεν θα ασχοληθώ άλλο και δεν χρειάζεται πλέον..γιατί μετά όπως πολύ καλά είπες αρχίζουν τα προβλήματα. Απλά θα μπει και το iboost controller για να έχω 3 προγράμματα και να μην είναι συνέχεια σε υψηλές πιέσεις και τεράστιες καταναλώσεις. Όσο για το 1.4 κυβικά που είπες το αμάξι γενικά το μοτέρ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα 2λιτρα.. Με σωστή βελτίωση (και μια μείωση του λογαριασμού σου βέβαια) γίνεται πύραυλος..:clap:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85514

  • thodoris
  • Το Άβαταρ του/της thodoris
  • Αποσυνδεμένος
  • Συντονιστής
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 1885
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 121
Γενικά η εμπειρία μου έχει δήξει όλα αυτά τα χρονιά ότι μετα την αλλαγή τουρμπίνας αρχίζεις και ξεφεύγεις παρα πολύ οικονομικά σε σημείο που αξιζει πιο πολύ η αλλαγή μοτερ ή αυτοκίνητο. Αλλο το ότι αντέχει άλλο το ότι είναι 1,4 όπως επίσης μη ξεχνάς ότι δε το φτιάχνεις και ξεμπερδεύεις, ολο και κατι θα χρειάζεται και θα θέλει συνεχώς αρκετά €€€
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85517

Να σου ζήσει το παιδάκι και να χαρείς την αμαξάρα σου !
Έχω και γω μια κορούλα 5 χρόνων και όλο μου λέει (άνοιξε το το cabrio)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85519

  • PETROS
  • Το Άβαταρ του/της PETROS
  • Αποσυνδεμένος
  • Platinum Μέλος
  • Platinum Μέλος
  • vw eos 2.0T fsi
  • Δημοσιεύσεις: 855
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 9

nontas466 έγραψε: Όσο για το 1.4 κυβικά που είπες το αμάξι γενικά το μοτέρ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα 2λιτρα...:clap:


Ωραια ειναι να ασχολουμαστε με τα αυτοκινητα μας, αλλα ηρεμα με τις υπερβολες...:nope:
Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85520

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Δεν καταλαβα το σχολιο σου φιλε μου μονο στο οτι λεμε υπερβολες για τα 1.400 κυβικα.....μαλλον θηχτηκες...(δεν ηταν προθεση μου να θιξω τους διλιτρους)να σε ενημερωσω λοιπον οτι ημουν κατοχος και 2.000cc και 2300cc αυτοκινητων
απλα ειπα οτι δεν εχει να ζηλεψει τιποτα εννοωντας οτι για τα κυβικα του 1.400cc με σωστες βελτιωσεις αυτα τα μοτερ πανε πολυ καλα σε σχεση με πολλα βελτιωμενα διλιτρα....καλη συνεχεια και να χαιρεσε το αμαξι σου...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85521

  • PETROS
  • Το Άβαταρ του/της PETROS
  • Αποσυνδεμένος
  • Platinum Μέλος
  • Platinum Μέλος
  • vw eos 2.0T fsi
  • Δημοσιεύσεις: 855
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Καταρχην, για ποιο λογο να θιχτω?:unsure:
Κατα δευτερον, απλα σχολιασα τη συγκριση των δυο κινητηρων.
Συμφωνα με αυτο που εγραψες (και οχι με αυτο που εννοουσες), ο 1.4 δεν εχει να 'ζηλεψει' τιποτα απο τον 2.0. Και ο 2.0 τοτε δεν θα χει να 'ζηλεψει' τιποτα απο τον 4.2 του rs5 και κατ επεκτεση ολοι οι κινητηρες του group vag ανεξαρτητως κυβικων ειναι το ιδιο. Προφανως και οι δυο κινητηρες παιρνουν βελτιωση(πολυ βελτιωση), αλλα η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν συγκρινονται ουτε σε αποδοση ουτε σε αξιοπιστια. Φανταζομαι οτι αφου ησουν κατοχος και 2.0 και 2.3 οπως λες ,καταλαβαινεις τι εννοω. Και παλι εκφραζοντας προσωπικη αποψη, το να παρεις τον 1.4, να του ριξεις μια περιουσια,να του αλλαξεις ολα τα περιφερειακα,ολα τα εντοσθια και να τον τροφοδοτεις με μεθανολη, με βρισκει αντιθετο. Παρε ενα gti και βαλτου μια τουρμπινα bolt on του ομιλου δοκιμασμενη. Και λιγοτερα θα δωσεις και 'φιλος' με το μηχανικο δεν θα γινεις και δεν θα συγκρινονται στο δρομο.Απο εκει και περα ο καθενας στο αμαξι του κανει οτι γουσταρει.
(Πολυ ωραιο το βιντεακι!)
Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85522

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Κοιτα πετρο δεν σε ξερω και δεν με ξερεις ..Εννοωντας οτι δεν εχω κατι προσωπικο μαζι σου...Αλλα με το ποστ που εκανες μονο για 5 λεξεις που ειπα χωρις να πεις κατι αλλο δεν ξερω μου φανηκε οτι πειραχτηκες...Μπορει να κανω και λαθος .Εγω απλα εκανα ενα προτζεκτ χιλιοδοκιμασμενο(δεν ξερω για eos) και ειπα να το παρουσιασω εδω στην παρεα και σε οποιον το δει ...ουτε ειπα παιδια ριχτε λεφτα και φτιαχτε το ουτε ηθελα να κανω διαφιμηση στην rtmg την ξερουν ολοι ετσι και αλλιως.....και εννοειτε δεν συγκρινα μοτερ ....αλλο τα 1400cc και τι μπορεις να παρεις με βελτιωση και αλλο τα 2000cc....οσο για την αξιοπιστια απο οτι εχω ακουσει στην πραξη απο μηχανικους και πολλους με διλιτρα μοτερ βγαζουν πολλα θεματα σε σχεση με τα 14αρια ...Τωρα ολα τα υπολοιπα ειναι προσωπικες αποψεις σου που καλα κανεις και τις λες (δημοκρατια εχουμε)αλλα αν ξεκινησουμε τωρα το γιατι εχω 14αρι τωρα η γιατι πολλοι εδω μεσα εχουν 14αρια και οχι διλιτρα η καλυτερα ενα διλιτρο οπως λες και μια τουρμπινα παμε αλλου και ξεφευγουμε ..αυτα δεν θα σχολιασω κατι αλλο δεν χρειαζετε ......απλα εξηγουμε για να μην παρεξηγουμε....ευχαριστω για το σχολιο για το βιντεακι ..μου λειπει αυτο το αμαξακι ηταν ωραιο προτζεκτ.....:klaps: Καλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχουμε και ολα τα αλλα γινονται

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85523

  • PETROS
  • Το Άβαταρ του/της PETROS
  • Αποσυνδεμένος
  • Platinum Μέλος
  • Platinum Μέλος
  • vw eos 2.0T fsi
  • Δημοσιεύσεις: 855
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Kανεις δεν εχει κατι προσωπικο με καποιον(τουλαχιστον απ τη μερια μου), κανεις δεν θα πει σε κανεναν τι αμαξι θα παρει ουτε τι θα του αλλαξει πανω, τις αποψεις μας λεμε. Πολυ καλα εκανες και εβαλες ο,τι εβαλες στο eos σου και να βαλεις και αλλα τοσα αν το θες και παντα με επιτυχια. Απλα ειπα την αποψη μου σε κατι που μου φανηκε,αν μη τι αλλο, υπερβολικο. Ποτε δεν εκρινα τι αμαξι εχεις, ουτε γιατι πηρες αυτο, ουτε υποστηριξα πως πρεπει να κυκλοφορουν μονο 2λιτρα. Απαντησα μονο στη συγκριση που εσυ εκανες.
Οπως και τωρα πως να κρατηθω οταν γραφεις οτι τα 2λιτρα παρουσιαζουν πολλα προβληματα(οχι οτι δεν εχουν) σε σχεση με τα 14αρια:friend:!
Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85524

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
χαχαχα .αφου εχουν οπως λες τι σε πειραξε.:PPP ...ολα εχουν τα θεματα τους οσο τα πιεζεις τοσο περισοτερα θεματα ....και τα 14αρια και γενικα .....καλα να ειμαστε να τα χαιρομαστε....εδω εχουμε πιο σοβαρα προβληματα δες την φωτο .....ετοιμος ειναι για την πιστα.... χαχαχα

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": gorinos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85525

  • PETROS
  • Το Άβαταρ του/της PETROS
  • Αποσυνδεμένος
  • Platinum Μέλος
  • Platinum Μέλος
  • vw eos 2.0T fsi
  • Δημοσιεύσεις: 855
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Αυτο ειναι οντως θεμα... ! :good:
να τον χαιρεσαι.
Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85526

  • nikitas tsi
  • Το Άβαταρ του/της nikitas tsi
  • Αποσυνδεμένος
  • Συντονιστής
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 4423
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 158
Εγω δεν τολμαω να πειραξω ενα μοτερ που σπαει τα πιστονια,χανει συμπιεση,καιει λαδια και εχει θεματα με τη καδενα.
Αν τα σπαει τωρα που δεν εχει προγραμμα,δεν θελω να σκεφτομαι τι θα γινει αφου το τσιπαρω.
Εκτος και το ανοιξω και τα αλλαξω ολα αλλα εκει νομιζω παμε αλλου.
Ο Πετρος και ο Θοδωρηςκαι ο Νωντας καλα εκαναν και τα πειραξαν και ειναι και ευχαριστημενοι,εγω φοβαμαι λιγο

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!
Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 3 Χρόνια 1 Μήνας πριν #85527

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Νικητα φιλε μου τα εχω ακουσει και γω αυτα για τα πρωτα tsi που εσπαγαν και ειχαν θεματα....αλλα φτου φτου μακρια απο εμας και μακρια απο ολους γενικα μεχρι στιγμης δεν μου εχει κανει κατι απο ολα αυτα που λες ....και πιο πριν που ειχα μονο ενα προγραμμα της revo και πολλαπλασιαστες r8 απο τα 45.000χιλιομετρα μονο καδενα αλλαξα και αυτη αρκετα αργα στα 125.000 με 130.000χιλιομετρα αν θυμαμαι καλα λογω φυσιολογικης φθορας με τα λεγομενα της εταιριας εκαναν μαλακια αλλα αλλο θεμα αυτο (εκανε τον γνωστο θορυβο κροταλισμα)τωρα λιγο λαδακι στα 7.000 χιλιομετρα που το αλλαζω εγω το τσιμπαγε γενικα και το τσιμπαει..αυτα τα μοτερακια τσιμπανε λαδακι αλλα παντα σε φυσιολογικα πλαισια στο δικο μου. Δεν ξερω για αλλα εδω στο κλαμπ που καινε πολυ λαδι...Τωρα αν αλλαξω και σωθικα σιγουρα θα εχω πιο υσηχο το κεφαλι μου ...αλλα και τωρα με προσοχη δηλαδη πατημα μονο ρολ απο 2500rpm και πανω και οχι χαμηλα φορτια με μεγαλη ταχυτητα πχ 4η και 2000rpm και να πατησεις,το αμαξι δεν θα παθει κατι ....αλλιως μπιελες και πιστονια θα τα παρω στο χερι...λογικο στο 1.6 σταθερο πιεση μεχρι κοφτη..τωρα αμα θες να το σκιζεις εννοειτε το κανεις σφυρι ....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 11 Μήνες πριν #85537

Καλησπέρα στην ομάδα.Σκέφτομαι εσω κ καιρό να κάνω stage 1 το 1.6 fsi . Παιδί π έκανε το ίδιο μ πε ότι έφτασε 145 άλογα και ότι είδε διαφορά . Τι γνώμη έχετε για όλο το εγχείρημα ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Re:EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 11 Μήνες πριν #85541

  • pavlito
  • Το Άβαταρ του/της pavlito
  • Αποσυνδεμένος
  • Premium Μέλος
  • Premium Μέλος
  • Go Hard Or Go Home..
  • Δημοσιεύσεις: 277
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
Πρώτη φορά ακούω σε ατμοσφαιρικό να γίνεται stage 1.
Γνωρίζεις τι περιλαμβάνει;; Αν δεν βάζουν τουρμπίνα στο μοτέρ, μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο με ΦΠΕ να παίρνεις 30 άλογα..

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Re:EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 11 Μήνες πριν #85542

Απ’ ότι ξέρω μπαίνει φίλτρο, προγραμμα, εξάτμιση,χταπόδι και βελτιωτης καυσίμου Bens. Απ αυτά παίρνεις στο περίπου 35 άλογα. Αν γνωρίζει κάποιος περισσότερα ή το χει επιχειρήσει ας γράψει από κάτω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Re:EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 10 Μήνες πριν #85580

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
φιλε μου και γω δεν εχω ακουσει κατι για το 1.6 fsi.....λογικα με αυτα τα πραγματα που λες ισως και να παρει αυτα τα αλογα που σου εχουν πει.....;) Δεν ειναι απιθανο....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 9 Μήνες πριν #85603

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5

Μετα απο 3 χρονια και κατι μηνες και σχεδον 150.000 χιλιομετρα ειπα να αναβαθμισω λιγο το αμαξι ..δεν κρατηθηκα αλλο......Ετσι απευθυνθηκα στην rtmg στο υποκαταστημα Αθηνων και σε δυο μερες ειχα ενα αλλο αυτοκινητο απο πλευρας αποδοσης και δυναμης.Το αμαξι φοραγε ενα προγραμμα revo και ενα φιλτρο ελευθερας + r8 πολλαπλασιαστες...η αναβαθμιση εγινε περιφερειακα και δεν ανοιχτηκε μοτερ.Εχουμε και λεμε εισαγωγη rtmg,προγραμμα rtmg.τουρμπινα 360rs rtmg,σκαστρα rtmg, εξατμιση ολοσωμη με αγωνιστικο καταλυτη και intercooler απο θεοφιλο exust και τον Οδυσσεα στην μεταμορφωση.Δυναμομετριση δεν εχει γινει ακομα αλλα με τα λεγομενα του Χρηστου στην rtmg το αμαξι ειναι μεταξυ 270 και 290 αλογα στο 1.6bar που παιζει σταθερα αλλα για αυτο θα γινει και μια δυναμομετριση για ιπποδυναμη ακριβως..Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο πλεον σε οτι αφορα την δυναμη ..ισως αργοτερα γινει και σφυριλατο για να αποδωσει τα μεγιστα που μπορει να φτασει η τουρμπινα αυτη με μεθανολη τα 360 αλογα....

Εφτασε η ωρα για την συνεχεια του project....Παραθετω και καποιες φωτο.σε λιγες μερες θα εχω το αυτοκινητο πλεον στρωσιμο(1000)χιλιομετρα και μετα αλλαγη λαδιων και δυναμομετρηση.....Στο μοτερ εκτος απο αλλαγη πιστονια μπιελες ελαττηρια εγινε αλλαγη στροφαλου,εκκεντροφορων (reprofile σε αυτους που ειχε το μοτερ) και ειναι πλεον 1600κυβικα..

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 9 Μήνες πριν #85606

  • thodoris
  • Το Άβαταρ του/της thodoris
  • Αποσυνδεμένος
  • Συντονιστής
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 1885
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 121
Ενδιαφέρων ολο αυτό μιας και δε το έχουν κάνει πολλοί, θα ήθελα να δω και τη δυναμομετρηση όταν έρθει η ώρα, βέβαια πιστεύω πως από εδώ και περα θα πρέπει να του κάνεις και λιγο ευλαβική χρήση και με προσοχή στα ανοίγματα για να σου κρατήσει.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 9 Μήνες πριν #85608

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Απο οτι μου εχουν πει και τα παιδια στην rtmg θα ειναι γυρω στα 330 χωρις μεθανολες και γυρω στα 400 με μεθανολες....δεν εχω αλλαξει μπεκ οποτε και γιαυτο θα ειναι 330 χωρις μεθανολη....και τα 330 με πιεση 1.5bar μπορει και λιγοτερο...αλλιως με παραπανω στεγνωνει το μοτερ και θα βαραει misfire...με την μεθανολη θα σηκωνει 2 μπαρ.....μπεκ δεν αλλαξα γιατι μετα θα πηγαινα σε big turbo εφαρμογη και μετα ξεφευγαμε σε λεφτα παρα πολυ.....ετσι και αλλιως το αμαξι δεν φτιαχτηκε για κοντρες ......Oταν με το καλο εχω δυναμομετριση θα την παραθεσω......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 9 Μήνες πριν #85609

  • thodoris
  • Το Άβαταρ του/της thodoris
  • Αποσυνδεμένος
  • Συντονιστής
  • Συντονιστής
  • Δημοσιεύσεις: 1885
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 121
Και κόντρα να θες να κάνεις αν πατήσεις με polo scirocco cupra με ιδιο setup θα τους βλέπεις με κιάλια λόγο βάρους.χαχαχα
Το θεμα είναι να είναι λειτουργικό το αυτοκίνητο σε καθημερινή χρήση άσχετα αν θα το κάνεις big turbo ή όχι. Το αν αξίζει ή όχι οικονομικά ολο αυτό δε μπορώ να κρίνω.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 9 Μήνες πριν #85610

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
καλα ναι με κιαλια δεν νομιζω χαχαχα αλλα θα ειμαι πισω λογω βαρους....μηπως παω σε big turbo kai να αρχισω το ξηλωμα.....χαχαχα χαχαχα χαχαχα.....μια χαρα λειτουργικο θα ειναι τρεις πιεσεις με το iboost οποτε χαλαρα ....δεν θα βαραει 2μπαρα συνεχεια....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 7 Μήνες πριν #85636

  • nontas466
  • Το Άβαταρ του/της nontas466 Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
  • Δημοσιεύσεις: 31
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Τελος επιτελους με το αμαξι εγινε και μια δυναμομετρηση σε διαφορες πιεσεις μεχρι 2 bar....περιπου οσα περιμεναμε με αυτην την τουρμπινα . Στα 2.4bar που μπορει να φτασει θα εφτανε και το μεγιστο του τουρμπο τα 360+ αλογα αλλα δεν χρειαζετε...(γενικα το μοτερ αφου εγινε στροκερ κιτ στα 1600 κυβικα αυτο αποφασιστηκε στην πορεια ενω ειχα βαλει το συγκεκριμενο τουρμπο θελει αλλη τουρμπινα πλεον για να το εκμεταλευτεις) (οπoτε θελω το ανεβαζω με το iboost στα 2.4bar...:silly:)αλλα μετα βλεπω να μην παταει ο δισκος απο την ροπηχαχαχα ...λογικα 50κιλα+...Παραθετω και καποιες φωτο απο την δυναμομετρηση..

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

EOS TSI 1.4 160 σε stage 3 απο RTMG 2 Χρόνια 4 Μήνες πριν #85665

  • Candlemass
  • Το Άβαταρ του/της Candlemass
  • Αποσυνδεμένος
  • Premium Μέλος
  • Premium Μέλος
  • Electrical & Computer Engineer
  • Δημοσιεύσεις: 311
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Υγραέριο παίρνει αυτό;

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
Συντονιστές: nikitas tsi
Ελληνικό Club Φίλων και Ιδιοκτητών Volkswagen Eos ©2024
Λέξη-Κλειδί