TRMS. Και όμως δουλεύει

  • andreas73
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 3 Μήνες πριν #34019 από andreas73
TRMS. Και όμως δουλεύει δημιουργήθηκε από andreas73
Λοίπον σήμερα το πρωί καθώς πήγαινα στη δουλειά, τσουπ ανάβει το λαμπάκι (πριν καιρό το είχα τσεκάρει μέσω vag-com γιατί ήταν ξετσεκαρισμένο). Σταματάω κοιτάζω τα λάστιχα και το εμπρός δεξί είχε χάσει αέρα. Πήγα και έβαλα αέρα και από τις 32 ατμόσφαιρες είχε πέσει στις 22. Το φούσκωσα και πήγα για επισκευή. Είχα πατήσει κάποια πρόκα...
Πραγματικά το συστηματάκι με έσωσε. Διαφορετικά θα πήγαινα το απόγευμα για να το πάρω και θα ήταν κλαταρισμένο. Όχι τίποτα άλλο, αλλά εκεί που παρκάρω είναι κεντρικός δρόμος και το λάστιχο από την πλευρά του πεζοδρομίου...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 3 Μήνες πριν #34021 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:TRMS. Και όμως δουλεύει
:good:

Την πρώτη φορά που δε μου δούλεψε, έφταιγα εγώ. Το είχα σετάρει (ή έτσι νόμιζα) σταματημένος, ενώ θα πρέπει να κινείται το αυτοκίνητο. :ntropalos:

Τη δεύτερη που δε μου δούλεψε έφταιγε αυτό. :OXI:

Μετά το service δούλεψε σωστά... :violin

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 3 Μήνες πριν #34035 από gumbal
Απαντήθηκε από gumbal στο θέμα Απ:TRMS. Και όμως δουλεύει
Τελικά πώς πρέπει να σεταριστει το TPMS, σταματημένος ή εν κινήσει???????

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 3 Μήνες πριν #34036 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:TRMS. Και όμως δουλεύει
Το σύστημα που έχουμε λειτουργεί μέσω των αισθητήρων του ABS. Συλλέγει τα δεδομένα εν κινήσει για τον κάθε τροχό ξεχωριστά, και διαβάζει την εκάστοτε ταχύτητα. Σε περίπτωση που το λάστιχο χάσει αέρα, μικραίνει η διάμετρος του, οπότε ο τροχός γυρνάει γρηγορότερα από τους υπόλοιπους και στέλνει σήμα ότι κάποιος από τους τροχούς έχει χάσει αέρα. Από τη στιγμή που η λειτουργία του γίνεται μέσω της ανίχνευσης της κίνησης (συγκεκριμένα απόκλιση σε γωνιακή ταχύτητα του τροχού) η αρχική ρύθμιση λογικά θα πρέπει να γίνει με μια πρώτη ανάγνωση της ταχύτητας όλων των τροχών όταν κινείται το αυτοκίνητο σε ευθεία ώστε να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης για το σύστημα. Αν γίνει η ρύθμιση με σταματημένο όχημα πώς θα πάρει τα δεδομένα για την ταχύτητα που θα πρέπει κανονικά να έχει ο τροχός;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 3 Μήνες πριν #34043 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:TRMS. Και όμως δουλεύει
Το πατας το κουμπάκι αμεσως μολις ελέγξεις-ρυθμίσεις την πίεση των ελαστικών σε ενα βενζιναδικο ,ακομα και αν εισαι εν στάσει.
Αυτο θεωρεί οτι πλέον όλα τα λάστιχα ειναι σωστά φουσκωμένα και οτι η ταχυτητα κύλισης απο εκεινη τη στιγμη και μετα ειναι η σωστή.Ετσι είτε το πατησεις εν κινησει ,ειτε εν στάσει το ιδιο πράγμα θα καταλάβει αφου το κουμπί αυτό ειναι απλά ενα ''reset''.
Μηδενιζεις και αμεσως μετα αυτό ,λαμβανει δεδομενα.

Αν μηδενισεις εν στάσει ,μετα δεν θα κινηθει το αυτοκινητο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 3 Μήνες πριν #34044 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:TRMS. Και όμως δουλεύει
Ολες οι συμβουλές για τη σωστή λειτουργία του tpms βρίσκονται στο :rtfm: στο έντυπο 3.2 στη σελίδα 70~72. Ποιο συγκεκριμένα στη σελίδα 70 αναφέρει.

Μετά απο αλλαγή της πίεσης ελαστικών ή μετά απο αλλαγή ενός η περισσοτέρων τροχών ακόμη και μετά απο την αλλαγή των ελαστικών πρέπει με αναμμένη την ανάφλεξη να πατήσετε το πλήκτρο για την ένδειξη ελέγχου ελαστικών εως ότου ακουστεί ένας ήχος επιβεβαίωσης......μπλα μπλα μπλα

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi