- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Πολλαπλασιαστές αλλαγή
- mdsars
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διαφορά δεν θα δείς επίσης αλλα το αμάξι θα δουλέυει καλύτερα σε παρατεταμένο σκίσιμο.
Μήκος έχουν όσο οι εργοστασιακοί ή ειναι πιο μεγάλοι αυτοί και χρειάζεται αντάπτορα για να κάτσουν καλά;
Αφου άλλαξες και τους 4 καλά έκανες και έβαλες τους κόκκινους ngk!!!
Θα μπορούσες αν ήθελες να γλιτώσεις χρήματα να αλλάξεις μόνο αυτον που σου κάηκε,οτι καηκε ενας δεν σημαίνει οτι θα καούν όλοι.Αυτα τα λένε στις αντιπροσωπειες για να μαζεύουν χρήμα :PPP
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nik
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 146
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Τον έχω όμως εδώ και 23.000χλμ απο τοτε που μου κάηκε ο 2ος.Ο πρώτος μου ειχε καεί πριν 26.000χλμ.
Σπύρο πρόγραμμα φοράς;
Πόσο παραπάνω απο 4αδα απλούς σου κόστισαν οι κόκκινοι;
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nik
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 146
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Ελπίζω να γυρίσει όλη την Ελλάδα παρέα με αποσκευές τότε αυτος που εχω πίσω :PPP
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
40% της βενζίνης (100 άρα). Επίσης έχει πέσει η απόδοση της μηχανής ,,, δεν έχει το "σκάσιμο" που είχε πάνω από τα 140 χλμ με 5η η 6η ταχύτητα ... Αυξημένη κατανάλωση δλδ με μειωμένη απόδοση . Θέλει ένα καλό ψάξιμο μόλις τελειώσουν οι διακοπές ....
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Στα 14άρια αν βάλεις τους κόκκινους NGK πρέπει να αλλάξεις κατι στις φίσες του αυτοκινήτου...Δεν ξέρω όμως τι συμβαίνει αν δεν τις αλλάξεις αν δουλευει δηλαδη με μειωμένη απόδοση η δεν δουλεύει καθόλου...Εσένα άλλαξαν τα καλώδια στις φίσες;
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Μπορείς να παρει τηλέφωνο και στον Ταξόπουλου που τους πουλάει και να ρωτησεις,να πεις οτι εχεις δίλιτρο!
Τι σκάσιμο εχει το διλιτρο πανω απο τα 140 δεν ξέρω αλλα μήπως δν εχεις βάλει καλη βενζίνη αυτήν την φορά;
Αν πρίν το αμάξι ειναι ίδιο και παει μια χαρά σε φουλ άνοιγμα δυσκολο να ειναι οι πολλαπλασιαστες το θέμα για μετά...
Ρώτα όμως σε κάθε περίπτωση!
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Vempire_G4
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 280
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 73
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΝΑΡΝΙΑΝ
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Σχετικά με τους πολλαπλασιαστές παρόλο που δεν είχα ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα τους άλλαξα με NGK και έχω βρει την ησυχία μου. επειδή η φύσα των NGK δεν ταιριάζει με τους εργοστασιακούς μπορείς να κάνεις μια μικρή μετατροπή στην φύσα και να κουμπώσουν, ή να βρεις τον ανάλογο αντάπτορα με κόστος 100-150 ευρώ. Όταν κουμπώσεις τους ΝGK το κάλυμα του κινητήρα δεν κουμπώνει καλά οπότε καλύτερο και για τον αερισμό του κινητήρα να το αφαιρέσεις,(εγω αυτό έκανα)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- polivios89
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 133
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΝΑΡΝΙΑΝ
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- polivios89
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 133
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 12
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Τους εβγαλα ολους εξω μαζι με τα μπουζι και παταγα μιζιες να δω ποιος δεν λειτουργει.
Τελικα βρηκα εναν νεκρο πολλαπλασιαστη και τον αλλαξα,ειχα βαλει τα μπουζι επανω τους και εβλεπα αν δινουν σπιθα.
Το vag com δεν μου ειχε δειξει καποιο προβλημα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.