Καθαρισμός ζαντών

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62600 από Corbil
Detailing στις ζάντες. δημιουργήθηκε από Corbil
Να τολμήσω να ρωτήσω το εξής....
Αν χρησιμοποιήσω την παραπάνω διαδικασία σε χρωμιωμένες (όχι από τη μάνα τους) ζάντες θα έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα? Οι ζάντες έχουν μαζέψει άλατα επάνω τους τα οποία με κοινό σαμπουάν και ζεστό νερό δε φύγανε ποτέ. Επίσης δοκίμασα ξύδι, ειδικές κρέμες για χρώμια αλλά τίποτα. Φοβάμαι ότι αν χρησιμοποιήσω APC θα πάει περίπατο το βερνίκι μετά.
Αυτός που έβαψα τις ζάντες μου λέει οτι δίνει ενα εδικό σαμπουάν με ουδέτερο Ph με το οποίο θα πρέπει να τις πλένω. Θα κάνει τίποτα λές, ή θα πάει τσάμπα το 20άρικο?

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62604 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.

thodoris έγραψε: Μιας και το ανοίξαμε το θέμα για τα APC να φανταστώ ότι ισχύ κάτι παρόμοιο και για το εσωτερικό.
Edit: Πάντως συμφώνα με τα λεγόμενα σου δε μπορούσα να φανταστώ ότι το APC μπορεί να προκαλέσει και ζημία


Και τα πλαστικά στο εσωτερικό θέλουν προσοχή με τα APC για τους προαναφερθέντες λόγους.Χρησιμοποιούμε όσο το δυνατό safe αναλογία ενώ δοκιμάζουμε τα ευαίσθητα πλαστικά αν αντέχουν το χημικό πρίν προχωρήσουμε σε πλήρη εφαρμογή.Χρωματιστοί διακόπτες και μαλακά πλαστικά θέλουν μεγαλύτερη προσοχή ώστε να μην έχουμε ξεφλουδίσματα και αποχρωματισμούς.

@Παναγιώτη αν τα άλατα έχουν εισχωρήσει μέσα στο βερνίκι κάνοντας το λεγόμενο etching,δεν αφαιρούνται με ξύδι,σαμπουάν ή κρέμες μετάλλων.Χρειάζεται γυάλισμα η επιφάνεια με αλοιφή γυαλίσματος χρώματος που ανάλογα την δυσκολία θα είναι από ηπιότερες μέχρι επιθετικότερες(λιγότερο ή περισσότερο κοπτικές).Το αποτέλεσμα όμως και πάλι δεν μπορεί να είναι εγγυημένα 100% άψογο.Το σαμπουάν με το ουδέτερο pH δεν θα κάνει τίποτα στην περίπτωση αυτή αλλά είναι ιδανικό για πλύσιμο του χρώματος του αυτοκινήτου όπως όλα τα σαμπουάν αυτοκινήτου με pH7.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62605 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Μάλλον αυτό μου έχει συμβεί Χρήστο που περιγράφεις σε συνδυασμό με έναν ελαφρύ αποχρωματισμό

Τι προτέινεις?

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62607 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Να σου προτείνω την χ αλοιφή και να μην κάνει δουλειά ή την ψ και επίσης να μην κάνει δουλειά,δεν είναι σωστό.Θα χαλάσεις τον χρόνο,χρήμα και την διάθεση σου άδικα.Προτείνω να επισκεφτείς κάποιον pro και να δεί το μέγεθος του προβλήματος ώστε αξιολογώντας το να προχωρήσει σε αποτελεσματικές λύσεις ή να σου δώσει κάποιο προϊόν το οποίο αποδεδειγμένα θα είναι αποτελεσματικό για την περίπτωσή σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62609 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Σωστό πολύ σωστό....αλλά και ο pro που αναφέρεις όταν τον επισκέφτηκα πριν κάνα 6άμηνο, δεν ήταν σίγουρος κι αυτός για το άν τελικά θα μπορούσε να τα βγάλει, γι αυτό και έκανα την ερώτηση.
Μόνο με πειράματα θα μπορούσαμε να δοκιμάσουμε απ ότι καταλαβαίνω

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62610 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Δυστυχώς και εγώ που ρώτησα έναν pro γι αυτό το θέμα δε μου πρότεινε κάτι συγκεκριμένο παρά μόνο πως θα μπορέσω να το αποφύγω στο μέλλον και δυστυχώς εγώ έχω σε όλο το αμάξι μερικά σημάδια που δύσκολα φεύγουν.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62612 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Το θέμα μεταφέρθηκε για να μη χαλάσει το προηγούμενο......

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62614 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Θα κάνω μια χαζή ερώτηση. Αν δοκιμάσουμε ένα από τα διάφορα αντισκληριντικα νερου του εμπορίου που τα χρησιμοποιούμε στη καθημερινή χρήση π.χ calgon και το διαλύσουμε σε νερό και ψεκάσουμε τοπικά, πιστεύετε ότι θα έχει αποτέλεσμα; Σκέπτομαι στο επόμενο πλύσιμο να δοκιμάσω κάτι τέτοιο στο νίκελ στο πορτμπαγκάζ που είναι γεμάτο άλατα ώστε ότι και να γίνει δε θα πολυφαινετε.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62616 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Παναγιώτη ίσως θα μπορούσε να δοκιμάσει με μερικές αλοιφές,αν δεν το έκανε,ώστε να είναι σίγουρος αν μπορούν να βγούν ή όχι και σε τί βαθμό.Γενικότερα ο καθαρισμός ζαντών είναι PITA αφού εκτός του καθαρισμού πρέπει να είμαστε σύντομοι και σχολαστικοί στο σκούπισμα τους ώστε να μην μένουν νερά στην επιφάνεια.Όταν αυτά στεγνώνουν δημιουργούνται αυτά τα προβλήματα τα οποία επιδεινώνονται όταν το νερό είναι σκληρό και με πολλά άλατα.Ακόμα περισσότερο όταν η επιφάνεια των ζαντών δεν έχει καθόλου προστασία.
Θοδωρή τα water spots στο χρώμα αφαιρούνται σε πολύ μεγάλο βαθμό με correction στο χρώμα.Διαδικασία γυαλίσματος με ψιλές-μεσαίες και χονδρές αλοιφές.Επίσης στην περίπτωση αυτή η ποιότητα του νερού παίζει ρόλο καθώς και το σκούπισμά τους να είναι γρήγορο και αποτελεσματικό με καλής ποιότητας mf towels.Αν το χρώμα δεν έχει προστασία,τα προβλήματα είναι μεγαλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62617 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.

thodoris έγραψε: Θα κάνω μια χαζή ερώτηση. Αν δοκιμάσουμε ένα από τα διάφορα αντισκληριντικα νερου του εμπορίου που τα χρησιμοποιούμε στη καθημερινή χρήση π.χ calgon και το διαλύσουμε σε νερό και ψεκάσουμε τοπικά, πιστεύετε ότι θα έχει αποτέλεσμα; Σκέπτομαι στο επόμενο πλύσιμο να δοκιμάσω κάτι τέτοιο στο νίκελ στο πορτμπαγκάζ που είναι γεμάτο άλατα ώστε ότι και να γίνει δε θα πολυφαινετε.


Δοκίμασε αλλά έχω την εντύπωση πως δεν θα κάνεις τίποτα.Το calgon μαλακώνει το νερό αλά δεν αφαιρεί άλατα ιδιαίτερα δε όταν αυτά έχουν εισχωρήσει στην επιφάνεια.Το ξύδι πιθανόν να είναι αποτελεσματικότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62619 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Detailing στις ζάντες.

nuberlis έγραψε: Θοδωρή τα water spots στο χρώμα αφαιρούνται σε πολύ μεγάλο βαθμό με correction στο χρώμα.Διαδικασία γυαλίσματος με ψιλές-μεσαίες και χονδρές αλοιφές.Επίσης στην περίπτωση αυτή η ποιότητα του νερού παίζει ρόλο καθώς και το σκούπισμά τους να είναι γρήγορο και αποτελεσματικό με καλής ποιότητας mf towels.Αν το χρώμα δεν έχει προστασία,τα προβλήματα είναι μεγαλύτερα.


Ωραία. :crazyman: Άρα θα φύγουν κι αυτά μια και καλή με τις αράχνες όοοταν αρχίσω να μαζεύω υλικά για να κάνω ένα full correction detail.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62627 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Detailing στις ζάντες.

nuberlis έγραψε: Παναγιώτη ίσως θα μπορούσε να δοκιμάσει με μερικές αλοιφές,αν δεν το έκανε,ώστε να είναι σίγουρος αν μπορούν να βγούν ή όχι και σε τί βαθμό.Γενικότερα ο καθαρισμός ζαντών είναι PITA αφού εκτός του καθαρισμού πρέπει να είμαστε σύντομοι και σχολαστικοί στο σκούπισμα τους ώστε να μην μένουν νερά στην επιφάνεια.Όταν αυτά στεγνώνουν δημιουργούνται αυτά τα προβλήματα τα οποία επιδεινώνονται όταν το νερό είναι σκληρό και με πολλά άλατα.Ακόμα περισσότερο όταν η επιφάνεια των ζαντών δεν έχει καθόλου προστασία.
Θοδωρή τα water spots στο χρώμα αφαιρούνται σε πολύ μεγάλο βαθμό με correction στο χρώμα.Διαδικασία γυαλίσματος με ψιλές-μεσαίες και χονδρές αλοιφές.Επίσης στην περίπτωση αυτή η ποιότητα του νερού παίζει ρόλο καθώς και το σκούπισμά τους να είναι γρήγορο και αποτελεσματικό με καλής ποιότητας mf towels.Αν το χρώμα δεν έχει προστασία,τα προβλήματα είναι μεγαλύτερα.


Δυστυχώς το αμάξι ήταν παρκαρισμένο για καιρό δίπλα σε ενα μπεκ το οποίο πότιζε μόνο τη ζάντα και όχι το γκαζόν (πάλι καλα που δεν έβγαλε χόρτα η ζάντα :tsantila: )
Θα προσπαθήσω με αλοιφούλες να αφαιρέσω τα περιττά.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #65887 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Σήμερα έκατσα και έκανα ένα καλό καθαρισμό στις ζάντες. Γι αυτή τη δουλεία χρησιμοποίησα το Angelwax Bilberry σε αναλογία 1/5 μια βούρτσα για ζάντες ένα πινέλο ένα ψεκαστηρι αφρού και πιεστικό μηχάνημα. Ο λόγος αυτής της αναλογίας ήταν γιατί οι ζάντες δεν είχαν καθαριστεί ποτέ τόσο σχολαστικά.
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε πλήρως φυσικά στο μέλλον θα χρειαστώ deironeizing για να φύγουν εντελώς και τα υπολείμματα από τα τακάκια.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #65901 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Πολύ καλό το αποτέλεσμα. Εξαρτάται βεβαια και πόσο λερωμένες είναι η ζάντες.
Θοδωρή ήθελε πολύ τρίψιμο με την βούρτσα; Ή μόνο ο αφρός αρκούσε για να διαλύσει την βρωμιά;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #65908 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Εξαιρετικό αποτέλεσμα Θοδωρή αν και δεν είχες ιδιαίτερα βρώμικες ζάντες.

Απάντησε please στον Γελάδι για να μας φύγει η απορία και αν γίνεται να μας πείς και ένα κόστος γι αυτό το μπούρμπερι που χρησιμοποίησες. Ειναι ακριβό?

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #65910 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Για κάθε ζάντα χρειάστηκε περίπου 10 λεπτά τρίψιμο κυρίως λόγο της ιδιομορφίας της με τη βούρτσα και το πινέλο. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η χρήση του πιεστικού όπου έφυγαν τα πολλά πολλά με τη πρώτη. Για το συγκεκριμένο σκεύασμα η κανονική του αναλογία είναι 1/10 για το <εβδομαδιαίο> πλύσιμο αλλά μου είπε ο ιδικός να δοκιμάσω με αναλογία 1/5 για να καθαρίσουν καλά. Αφού έτριψα έριξα πάλι αφρό για να είναι πλούσιος και το άφησα 10 με 15 λεπτά για να δράσει καλά. Το ξέπλυμα έγινε πάλι με πιεστικό.
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.