eBay Tips
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
1) Δεν αγοράζουμε ποτέ μα ποτέ από κάποιον με λίγες αξιολογήσεις (κάτω από 50 ) ή ποσοστό θετικών μικρότερο από 98%
Για αγορές μεγαλύτερης αξίας ψάχνουμε για εκατοντάδες ή και χιλιάδες πωλήσεις και ποσοστό > 99.5% Στο ebay υπάρχουν και πολλοί απατεώνες!
2) Καλό είναι να επικοινωνούμε πριν τοποθετήσουμε μια προσφορά ή πριν αγοράσουμε, για να διευκρινίσουμε οτιδήποτε είναι ασαφές:
Συμβατότητες, αμεταχείριστο προϊόν ή όχι, τρόπος και χρόνος αποστολής, ταχυδρομικά, τρόπος πληρωμής. Δεν κάνουμε παζάρια. Ακόμη και όλα να είναι ξεκάθαρα καλό είναι να επικοινωνούμε. Από την ταχύτητα και το περιεχόμενο της απάντησης αντλούμε πολύτιμες πληροφορίες για το ποιόν του πωλητή. (Και αυτός για εμάς. Αν είμαστε νέοι στο Ebay θα έλεγα ότι επιβάλλεται η επικοινωνία)
3)Εφόσον κερδίσουμε δημοπρασία, ή αγοράσουμε, πληρώνουμε το συντομότερο δυνατόν, (εφόσον έχει γίνει το βήμα 2), μόλις πάρουμε την ειδοποίηση από το Ebay, και στέλνουμε μήνυμα ότι πλήρώσαμε, ζητώντας να μας ενημερώσει όταν το στείλει.
Επίσης δεν βλάπτει να δούμε τι άλλο πουλά ο συγκεκριμένος, μπορεί να βρούμε και κάτι άλλο που θέλουμε και να γλυτώσουμε τα ταχυδρομικά!
4)Πληρωμές:
Ιδανικός τρόπος πληρωμής είναι μέσω Paypal. Η εγγραφή είναι απλή, δέχονται κάρτες Visa και Mastercard, και κάρτες τύπου Εlectron. Σε περίπτωση που χρειαστεί επιστροφή μέρους ή ολόκληρης της πληρωμής καθώς και πληρωμή για αντικείμενο που εμείς πουλήσαμε αυτό πιστώνεται στον λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με την κάρτα μας. Εννοείται πως το Paypal password το προσέχουμε ιδιαίτερα και το αλλάζουμε συχνά. (Η Paypal έχει εξαγοραστεί και λειτουργεί ως θυγατρική του Ebay)
Κάποιοι πωλητές δεν δέχονται Paypal. Οι επόμενοι προτιμότεροι τρόποι είναι :
Μέσω Bidpay: Με χρέωση της κάρτας μας εκδίδεται μια εντολή πληρωμής στο όνομα του αγοραστή. Ύπάρχει προμήθεια εις βάρος μας, και κάποιοι περιμένουν να πάρουν την εντολή αν και οι περισσότεροι αρκούνται στην ειδοποίηση από το Bidpay.
Χαρτονομίσματα σε φάκελο εξπρές-συστημένο-ασφαλισμένο. Για μερικές αγορές από Γερμανία, όπου λίγοι δέχονται Paypal, το δοκίμασα μετά από υπόδειξη των πωλητών και απέδωσε. Προσοχή, τα ΕΛ.ΤΑ δεν δέχονται αποστολή χαρτονομισμάτων. Αν το αποφασίσετε, φροντίστε να είναι δύσκολα αντιληπτό το περιεχόμενο και αν σας ρωτήσουν, περιέχει "έγγραφα κάποιας αξίας" ή κάτι τέτοιο. Στα μείον, ο χρόνος μέχρι να λάβει το φάκελο ο πωλητής.
Πληρωμή μέσω Western Union ή με τραπεζικό έμβασμα μάλλον δεν θα σας απασχολήσει, γιατί οι προμήθειες είναι υπέρογκες.
5. Μέθοδοι αποστολής / Τελωνείο
Η καλύτερη μέθοδος αποστολής από Η.Π.Α. για μικρού όγκου αντικείμενα είναι μέσω της ταχυδρομικής τους υπηρεσίας, USPS. Τα ταχυδρομικά είναι χαμηλά και η παράδοση έχει κυμανθεί μεταξύ 2(!) και 13 ημερών. Δεν μου έχει γίνει ποτέ έλεγχος τελωνείου σε τέτοια αποστολή. (Σε μέγιστο μέγεθος πακέτου όσο η συσκευασία ενός laptop και αναγραφόμενη τιμή $300). Επίσης δεν έχω χάσει ποτέ αποστολή (επί μεγάλου αριθμού, πιστέψτε με). Για μεγάλης αξίας παραγγελίες πάντως, συνήθως ζητώ να ασφαλιστεί το πακέτο στο ύψος της τιμής αγοράς, (συνήθως κοστίζει $1-3 παραπάνω)
Αντικείμενα κάποιας αξίας μέσω UPS-Fedex είναι σχεδόν σίγουρο πως θα περάσουν από τελωνείο, με συχνά προβλήματα, δείτε τα σχετικά thread.
Αν το προτείνει ο πωλητής, ή το αφήσει να εννοηθεί, σας συμφέρει να αναγράψει μικρότερη αξία, ή δείγμα ή δώρο ή επιστροφή από επισκευή. Εγώ δεν θα ζητούσα πρώτος κάτι τέτοιο.
Τα ταχυδρομεία Καναδά, Αγγλίας, Γερμανίας και ...Χονγκ Κονγκ είναι επίσης αξιόπιστα από όσα συζητούνται στα forum του Ebay.
Από την Ε.Ε. εννοείται ότι δεν μπαίνει θέμα τελωνείου. Λίγοι πωλητές χρεώνουν Φ.Π.Α.
6. Αξιολόγηση. Είναι κάτι στο οποίο οι πωλητές δίνουν μεγάλη σημασία, για ευνόητους λόγους. Αν πάρουμε το προϊόν και είμαστε ικανοποιημένοι, θα πρέπει να τους αφήσουμε μια θετική αξιολόγηση. Καλό είναι να ενημερώσουμε ότι το λάβαμε και αφήσαμε αξιολόγηση. Συνήθως αυτοί αφήνουν για εμάς μόλις έχει γίνει σωστά η πληρωμή.
Ας είμαστε πολύ προσεκτικοί πριν αφήσουμε αρνητική αξιολόγηση. Να έχει προηγηθεί επαρκής επικοινωνία και να αποκλείεται κάθε περίπτωση παρεξήγησης ή καυθυστέρησης της αποστολής. Είναι το σημαντικότερο όπλο μας και δεν θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε πρόωρα.
Καλή αξιολόγηση είναι σημαντική και για μας. Ένας πωλητής μπορεί να γράφει "Δεν στέλνω στην Ευρώπη", ή "Paypal μόνο από H.Π.Α." αλλά αν του το ζητήσουμε και δει κάποιο αριθμό θετικών, μπορεί να κάνει εξαίρεση για μας.
Σε περίπτωση που δεν είμαστε ικανοποιημένοι, ο επαγγελματίας πωλητής θα κάνει ότι μπορεί για να αποφύγει την αρνητική αξιολόγηση, κάποιες φορές ακόμη και αν δεν έχει πειστεί πως έχει άδικο.
Σε πάρα πολλές αγορές μου, μια μόνο φορά μου έστειλαν ασύμβατο προϊόν και μια άργησε πάρα πολύ. Και στις δύο περιπτώσεις βγήκε άκρη τελικά.
Τελευταία μας λύση είναι η αρνητική αξιολόγηση και η καταγγελία στα forums του Ebay.
7. Αν δεν βιαζόμαστε περιμένουμε να βρούμε το προϊόν σε καλή τιμή σε δημοπρασία, αλλιώς πάμε σε άμεση αγορά (Buy Now). Σε κάποια προϊόντα δεν υπάρχει σημαντική διαφορά τιμής, σε άλλα μπορεί να φτάσει και το 40%.
8. Εννοείται ότι πρέπει να γνωρίζετε καλά τη χρήση της μηχανής αναζήτησης του Ebay, για να μην μας ξεφεύγουν ευκαιρίες. Προτείνω το Advanced Search, όπου μπορείτε να βάλετε στα κριτήρια να στέλνει ο πωλητής στην Ελλάδα, όρια τιμής, να δέχεται Paypal κ.λπ.
9. Κατά τη δημοπρασία: Έχουμε υπολογίσει από πριν το μέγιστο ποσό που είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε. Δεν χτυπάμε παρά μόνο μια φορά, λίγο πριν το τέλος. Κάθε άλλη τακτική οδηγεί στο ανέβασμα της τιμής. Οι άλλοι ενδιαφερόμενοι (και μιλάμε για το Ebay!) γνωρίζουν την παρουσία μας, και θα φερθούν ανάλογα. Όταν χτυπήσουμε, δίνουμε το μέγιστο ποσό που θέλουμε. Το Ebay θα προσαρμόσει την προσφορά μας στο ελάχιστο ύψος ώστε να κερδίζει. Αν στη συνέχεια κάποιος πλειοδοτήσει, θα αναπροσαρμόσει την προσφορά μας ώστε είτε να κερδίζει, ή ως το μέγιστο ποσό. Άρα δεν έχουν νόημα τα πολλαπλά χτυπήματα.
10. Ε, με τόσα που μάθατε ως τώρα, να και το μυστικό των "μυημένων":
Auction Sniping, To "δολοφονικό" χτύπημα των τελευταίων δευτερολέπτων. Παρακολουθούμε την εξέλιξη σιωπηλά, και συγχρονίζουμε την προσφορά μας ώστε να τεθεί στα τελευταία δευτερόλεπτα πριν τη λήξη. Αυτό μας δίνει τα πλεονεκτήματα του 9. και δεν αφήνει χρόνο στους άλλους να ανεβάσουν την προσφορά τους.
Ιδίως ο μέχρι τότε πλειοδότης ...μένει ξερός Grin. Φοβόμαστε πλέον μόνο τους άλλους Snipers.
Θα μου πείτε, θα κάθομαι στις 5.50 π.μ. στο pc; Και αν μου πέσει η σύνδεση την κρίσιμη στιγμή;
Ε, ας είναι καλά τα sniping tools. Π.χ. www.auctionstealer.com . Τους λέτε τη δημοπρασία και το ποσό, και χτυπάνε αυτόματα για σας, 10 δευτερόλεπτα πριν τη λήξη!
Πηγή: www.iphonehellas.gr
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Christaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Ο νέος με το EOS είναι ωραίος!
- Δημοσιεύσεις: 254
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Να' σαι καλα και να μας βοηθας παντα! :clap: :good:
Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αγορασα ενα κιτ φωτων xenon απο πωλητη στην αγγλία.Μετα απο πολλά emails μου χωρις απαντηση απο τον πωλητη ,σχετικα με το γιατι δεν ερχοταν το πακετο ,ανοιξα ενα ''dispute'' στο ebay και ενα στο paypal ,δηλωνοντας οτι δεν εχω παραλαβει το αντικειμενο.Τελικα μετα απο 20 μερες απο την πληρωμη παρελαβα το αντικειμενο και γι αυτο βλακωδως εκλεισα τα disputes.ΚΑΚΩΣ!Το συστημα με ενημερωσε οτι αν εκλεινα το dispute δεν θα μπορουσα να το ξαναανοιξω!
Πραγματι οταν μετα απο αλλες 10 μερες δοκιμασα τα φωτα και ειδα οτι ηταν προβληματικα ,δεν μπορουσα να ξαναανοιξω dispute και γι αυτο επικοινωνησα με τον πωλητη.Πραγματι μου ειπε οτι θα εστελνε αλλο κιτ για ανταλλαγη.Το δευτερο κιτ δεν εφτασε ποτε και οταν του είπα οτι θελω να μου επιστρεψει τα χρηματα ,μου απαντησε να του στείλω πισω το αρχικο κιτ και τοτε να μου επιστρεψει τα λεφτα.Τι πιο λογικο?
Να μην τα πολυλογώ ,με τα περιμενε και περιμενε και ''τωρα θα φτασει το δευτερο πακετο'' και ''δεν παρελαβα ακόμα την επιστροφή'' ,περασαν οι προθεσμιες .Τωρα και feedback δεν μπορω να αφησω (45 μερες περιθωριο) και dispute δεν μπορω να κανω και επεστρεψα και το προιόν που πληρωσα.
Κοινως ολα λαθος τα εκανα.
Την πρωτη φορα που ετυχε η στραβη ,την πατησα αλλα εμαθα για την δευτερη.Ελπίζω το παθημα μου να γινει μαθημα και για καποιον αλλο και σε αντιστοιχη ιστορια να προσεξει να μην περασουν οι προθεσμιες και βεβαια να μην κλεισει το dispute πριν ειναι απολυτα βεβαιος οτι το προιον που αγορασε ειναι όπως πρέπει.
Εκ των υστερων ο τύπος αποδειχθηκε λαμογιο γιατι ενω οταν αγορασα εγω ειχε 150 πωλήσεις με 99,9% feedback ,τώρα εχει 200 πωλησεις με 95% feedback .Ευτυχως προλαβαν και τον ''μαυρισαν'' καποιοι αλλοι αγοραστες που την πατησαν κι αυτοι.
Αντε σε καλη μερια....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Πάντως αν ο τύπος έχει ακόμα ανοιχτή δημοπρασία, οφείλει να αναφέρει τους όρους επιστροφής ελλατωματικού προϊόντος. Αν δε σε καλύψει, δοκίμασε το resolution center απευθείας μέσα από το paypal. Αν δε σε καλύψουν και αυτοί, κάνε καταγγελία στο ίδιο το paypal. Θα επικοινωνήσουν μαζί σου, οπότε θα έχεις την ευκαιρία να εξηγήσεις τους λόγους για τους οποίους δεν πρόλαβες τα χρονικά "περιθώρια".
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- djlgm
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 241
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Με βρίσκει 99% σύμφωνο, έχοντας και εγώ πολύ μακρά εμπειρία στο χώρο (απο το 2001 μέλος με 849 feedback 100%)
(για την περιέργεια : myworld.ebay.com/djlgm )
Αυτό που μπορώ να προσθέσω είναι πως γενικά Αγγλοι και Γερμανοί και Σκανδιναυοί είναι οι πιο αξιόπιστοι στο ebay, υπάρχουν βέβαια και λαμόγια παντού. Αυτούς που ποτέ και να με συγχωρείτε εδώ για την αναφορά δεν εμπιστεύομαι (έκανα το λάθος δυο φορές) και είναι πραγματικά λαμόγια είναι οι Ισραηλίτες... όχι τόσο επειδή δεν σου στέλνουν όσο επειδή για να πάρουν τα χρήματα μπορεί να δώσουν και ελειπή ή ψεύτικη περιγραφή... άσε που από τιμές είναι ..εβραίοι!
Τωρα όσο αφορά για την Γερμανία, ναι παλιότερα δεν είχαν paypal και έχω στείλει και εγώ δεκάδες φορές χρήματα σε φάκελλο.. Όμως τα τελευταία 2 χρόνια όλοι πια εχουν και paypal...
Επίσης καλό είναι όταν κάνετε search να βάζετε την επιλογή worldwide.. βρίσκεις και πράγματα που ίσως δεν θα στα έβγαζε αλλιώς... Και επίσης αν πχ ψάχνετε κάτι που ξέρετε πχ θα το βρείτε σίγουρα στην Γερμανία μπείτε και στο γερμανικό ebay κατευθείαν. Μπορεί κάτι να βγαίνει εκεί στο search που δεν βγαίνει στο worldwide, το πιθανότερο είναι να μην βγαίνει επειδή ο πωλητής δεν στέλνει πχ εκτός Γερμανίας, όμως τις περισσότερες φορές και ειδικά αν δουνε ότι έχετε καλό feedback σίγουρα θα κάνουν εξαίρεση αν επικοινωνήσετε μαζί τους.
Με μένα έχει δουλέψει πολύ αυτό ειδικά με Γερμανία...
Για περαιτέρω απορίες ρωτήστε!
ΓΙΩΡΓΟΣ
(LGM)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Από εκεί και ύστερα κοιτάω όλες οι συναλλαγές μου να γίνονται με PayPal. Παλαιότερα όταν αγόρασα ένα μπρελόκ (!) από τη Γερμανία που κόστιζε 6.00, μου ζητήθηκε κατάθεση στην τράπεζα η οποία με τα δικά της "έξοδα" μου ζητούσε τα τριπλάσια. Οπότε απαίτησα από τον Γερμανό να τον πληρώσω με PP αλλιώς να ακύρωνε την αγορά και παρά τις αντιρρήσεις του δέχτηκε μετά από 3-4 email και πλήρωσα με ΡΡ. Γενικότερα να αποφεύγετε επιταγές, τράπεζες, φακέλους. Επίσης γνωστός μου που έπεσε θύμα απάτης, πήρε τα λεφτά του πίσω (δε θυμάμαι αν ήταν το συνολικό ποσό ή είχε κάποια μικρή χασούρα) μέσω του ΡayPal.
Σα γενικό κανόνα κοιτάξτε να έχει το ψηλότερο rating με τις περισσότερες συναλλαγές, το κόστος αποστολής-τελωνείου και να δέχεται PayPal.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Ο ένας μου λέει ότι έχει στείλει το αντικείμενο εδώ κι ένα μήνα και δεν έχει έρθει ακόμα. Μου είπε εδώ και 2 μέρες ότι θα κάνει refund, αλλά δεν το έχει κάνει ακόμα και του έδωσα διορία για να το κάνει μέχρι σήμερα το μεσημέρι. Οι 45 ημέρες λήγουν αύριο.
Ο άλλος μου έστειλε τα αντικείμενα από αγορά που έκανα σχετικά πρόσφατα αλλά μου έστειλε μήνυμα ότι του είπαν από τη μεταφορική του ότι τα πράγματα χάθηκαν και αν θέλω να μου κάνει refund η να τα ξανα-αγοράσω πληρώνοντας μια διαφορά της τάξης των 10 €. Η πλάκα είναι οτι το ίδιο μήνυμα ακριβώς έχει στείλει σε άλλους τρεις φίλους που πήραμε το ίδιο αντικείμενο περίπου την ίδια ημέρα και απ ότι βλέπω ο τύπος θα μας ταλαιπωρήσει.
Τι προτείνετε και στις δυο περιπτώσεις?
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
το resolution center στο welcome to customer support γιατί δε το βλέπω πουθενά?
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
άστο Βαγγο το βρήκα...... το resolution center σε οδηγεί στο open a case
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Τι γίνεται ακριβώς?
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Μέχρι τις 20 του μήνα ψώνιζα κανονικά, από τότε τρώω άκυρο ακόμα και σε μικροποσά.
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Και το όριο φαίνεται να είναι συνολικό για όλους τους πελάτες της τράπεζας, όχι μεμονωμένα για τον καθένα.
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και δε με άφηνε.
Προσπάθησα αργότερα να αγοράσω αυτό ....
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και τελικά δέχτηκε την πληρωμή. Απ ότι καταλαβαίνω μάλλον έχει να κάνει με το πώς είναι δηλωμένος ο πωλητής στο ebay παρά με το τι κατηγορία προϊόντων αγοράζεις. Αφού πρόκειται και τα 2 πράγματα να έχουν να κάνουν με αυτοκίνητο δεν υπάρχει άλλη εξήγηση απο αυτή που αναφέρω.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.