- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Παιδικό όνειρο που έγινε πραγματικότητα!
- denkar13
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Με λένε Διονύση,ειμαι 21 ετών.Μένω στον Βύρωνα και σπουδάζω στο 3ο ετος της Σχολής Μηχανικών της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου.
Πριν απο 1 χρόνο και 3 μήνες πήρα το EOS που πάντα ήθελα.
Αυτό το αυτοκίνητο για εμένα ήταν ενα παιδικό όνειρο και αυτό για 5 λόγους
1)είχε πάρει ο αδελφός μου ενα Toyota MR2 Cabrio το 2005 και μου αρεσε πολυ το "κάμπριο"
2)Είχε τύχει και ειχα μπει οταν ημουν μικρός σε ενα EOS που το χε ο γιός κάποιον φίλων των γονιών μου και ειχα τρελαθεί με το πως ανοίγει η οροφή "transformers"
3)Στον αδελφό μου είχαν σκίσει την κουκούλα καποια καλα παιδιά για να μην κλέψουν τελικά τίποτα και επειδή βίωσα τι παει να πει επισκευή (σε χρήμα) αλλα και την ψυχολογικη φορτιση του οτι κάποιος άλλος ακούμπησε κάτι δικό σου δεν ήθελα το ύφασμα.Το ΕΟS το έλυσε και αυτό.
4)Είχα δεί τι παει να πει 2θέσιο.Είχα δει τον αδελφό μου να πέρνει πολλές φορές την οικογενειακή Κορόλα για να παει κάπου επειδη ήθελε να βάλει παρέα.
5)5ο και σημαντικότερο ήταν οτι καποια στιγμή ενας οικογενειακος φίλος πήρε το VW Touran 1.4 TSI 140hp (που εχει τον ιδιο κινητήρα σχεδόν με το δικό μας και αλλη χαρτογράφηση).Και μπήκα μέσα και τρελάθηκα απο το πως πήγαινε και ενω ηταν 5 άτομα μέσα.
Οταν δε έβαλε πρόγραμμα Revo (απο εκει εμαθα τι ειναι αυτό) τον ρώτησα αν το eos βγαίνει με αυτόν τον κινητήρα.Και μου ειπε νομίζω ναί.Απο τότε ήταν θέμα χρόνου να το πάρω.
Μετά απο 6-7 χρόνια και 1 χρόνο σκληρής δουλειάς σε Δεξαμενόπλοια,συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο του 2015 αυτό το όνειρο έγινε πραγματικότητα!
Όταν έψαχνα ήθελα 3 πράγματα να καλύπτει αυτό που θα βρώ (εννοείτε οτι κοίταγα μόνο 160άρια)
1)Να είναι μαύρο
2)Να έχει Δερμάτινο σαλόνι
3)Να έχει οθόνη
Τα πρώτα 2 τα είχε,το 3ο όχι αλλα πρόσφατα το έβαλα εγώ και αυτός ειναι και ο λόγος που άργησα να κάνω την παρουσίαση γιατι το ήθελα ολοκληρωμένο όπως το ονειρευόμουν.
Βρήκα λοιπόν αυτo το EOS 1.4 TSI 160hp ΜΥ2009 με 87.500 χιλιόμετρα σε έναν έμπορο το οποίο αφου ελεγχθηκε αγοράστηκε μετρητοίς.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετα απο 2 μήνες χρήσης και αφου εξοικονόμησα 500€ έκανα αυτό που θα θελα να χα κάνει απο την πρώτη μέρα.Έβαλα πρόγραμμα μαζι με ενα φίλτρο ελευθέρας (στο εργοστασιακο φιλτροκοτί) της Κ&Ν,αργότερα έβγαλα και τον πνίχτη!Αυτο ηταν και το τελειωτικό χτύπημα,πορώθηκα με το αυτοκίνητο και το συνιστώ σε όλους να το κάνουν και δεν θα το μετανιώσουν ασχετα με το ποιο πρόγραμμα θα επιλέξουν!
Επίσης όπως θα δείτε στις φωτό που ακολουθούν έχω αγοράσει ότι βλακεία-παιχνίδι υπάρχει στο ebay.
Αlloy Footrest (τα πεντάλ τα είχε οταν το αγόρασα)
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μεταλλικά διακοσμητικά EOS (Τα διακοσμητικά μαρσπιέ επίσης τα είχε)
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ετοιμο κομμένο αυτοκόλλητο "carbon" για να κάνω το σήμα όπως ο Thodoris (απο κει πήρα την ιδέα αλλα δεν το έχω με τις μικρές προσεκτικές κινήσεις

Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Διακοσμητικά Climatronic και φούσκα απο δέρμα με ραφή σε μπέζ (Την εργοστασιακή δερματίνη την άλλαξα επειδή είχε φθαρεί πολύ,αλλιώς το θεωρω πεταμένα λεφτά)
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Η οθόνη μου Ownice C180 (Quad Core 1.6GHz,2GB DDR3 RAM,16GB storage)
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το Vgate εν δράση.Κάπως έτσι θα είναι ο κάγκουρας στο μέλλον :PPP
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
To καντράν μου που του άλλαξα φωτισμό για να ταιριάζει καλύτερα με την οθόνη και να είναι οπως τα καινούργια.Μου φαινόταν οτι στο μπλέ δεν ήταν και πολύ φωτεινό. (Απο κοντά ειναι πολυ ωραιότερο απο οτι στις φωτό)
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Xenon (6000Κ) στα πορείας και led στα θέσεως.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Aftermarket Aυτόματα φώτα απο ebay.Να σημειώσω εδώ οτι έχωντας βάλει με τις οδηγίες του Νικήτα αν θυμάμαι καλά τις λειτουργίες Coming Home,Leaving Home και Cornering Lights με τους προβολείς ομίχλης το χα άγχος ποια απο αυτά θα δουλέυεουν και τελικά δουλεύεουν όλα.Προσοχή όμως,σε αλλα μοντέλα η και σε EOS παλαιότερα μπορεί να μην δουλεύουν όλα.Ειδικά στο Leaving Home ανάβουν μόνο αν χρειάζονται,δηλαδή αν δεν εχει ήλιο έξω.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Tέλος να πω οτι επίσης έχω βάλει Cruise Control με τον οδηγό επίσης του Νικήτα (Asset για το forum ο Νικήτας) καθώς επίσης εχω βάλει και αυτό το διακοσμητικό στην μίζα και αυτήν την θήκη στο κλειδί.Επίσης έχω βάλει αυτά τα led στα φώτα καμπίνας και περιμένω και για την πινακίδα.
Στα επόμενα σχέδια ειναι η ολοκληρωμένη μετάβαση σε Revo Stage 2 (με ολοσωμη εξάτμιση και άλλο Intercooler,η βαφή των πλαστικών του τιμονιού γύρω απο τα κουμπιά σε Piano Black όπως και των μπεζ εσωτερικών εκει κοντα στο τασάκι,όπως το χει κανει και ο Θοδωρής αν θυμάμαι καλά.Ίσως και η αλλαγή των "μεταλλικών" διακοσμητικών με piano black.
Επίσης Φιμέ μεμβράνες Llumar Titanium που όμως το σκέφτομαι γιατι και αυτό το ελαφρύ πράσινο που χει απο μόνο του μου αρέσει πολύ.Και ο φωτισμός δαπέδου μου κανει κλικ αλλα επισης δεν ξέρω αν τελικά θα μου αρέσει.
Στο μέλλον σκέφτομαι και αλλαγή σαλονιού,σίγουρα παλι δέρμα και ανοιχτόχρωμο αλλα με κάποια διχρωμία στο γαζί.
Και μια τελευταία φωτο :
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Χάρηκα πολύ που επιτέλους έκανα την παρουσίαση και καλώς σας βρήκα σωστά τώρα,αφου ειχα κάνει εγγραφή πολύ πριν πάρω το αυτοκίνητο για να διαβάζω για αυτό.Θα τα πούμε και απο κοντά με τους Αθηναίους στην συνάντηση στις 22/5 :good:
Updates Ιανουάριος 2017
Προστέθηκαν Led πινακίδας τα οποία για να δουλέψουν σωστά περάστηκαν μονιμες αντιστάσεις στην καλωδίωση του αυτοκινήτου (τώρα δεν εχω ένδειξη καμμένης λάμπας)
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Να πώ οτι εδω και αρκετους μηνες που εχω τα συγκεκριμενα (απλα canbus με 5ευρω τα 10 απο το ebay) δεν μου εχει καεί κανένα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Προστέθηκε ποτηροθήκη για τους πίσω. (Που δεν κάθεται ποτέ κανείς και ειδικά για ταξίδι,δεν ξέρω τι σκεφτόμουν...
Κλειστή
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Και ανοιχτή
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μετά έγινε μια Δυναμομέτρηση να δούμε τι κάνει το αυτοκίνητο.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ανέβηκε στα ράουλα,δέθηκε και απο μπροστά
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Και το αποτέλεσμα :
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Περισσότερα για την δυναμομέτρηση στο αντίστοιχο θέμα
Διακόπτης Γκαραζόπορτας με ελάχιστο κόστος αφου πήρα ετοιμο διακόπτη με την φύσα του και την καλωδίωση απο το ebay.
Inspired by Nikitas tsi
Οι διακόπτες μου προς το παρών.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το κουμπι κατα το modification :PPP
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
H δουλειά του μάστορα (το μόνο που δεν έκανα εγώ)
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Και το αποτέλεσμα την νύχτα :
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
Μία ένσταση, ότι οι 1.4 με τα 140 και 170 είναι μία "γενιά" παλιότεροι από τους 122 και 160..
Και επίσης αν μπορείς ένα λινκ για το αυτοκόλλητο πίσω;
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Goudis έγραψε: Φτου του,κουκλι όπως όλα άλλωστε!!
Μία ένσταση, ότι οι 1.4 με τα 140 και 170 είναι μία "γενιά" παλιότεροι από τους 122 και 160..
Και επίσης αν μπορείς ένα λινκ για το αυτοκόλλητο πίσω;
Ο 140,ο 170,ο 160 και ο 180 στο Polo 6R GTI είναι ο ίδιος κινητήρας (Twincharger) με πολυ μικρές διαφορές.Οι δυο τελευταίοι παίζει να εχουν και διαφορά μόνο στον χάρτη.
Ο 140 με τον 170 επίσης το ίδιο.
Ο 140 με τον 160 εχουν μια διαφορά στα ελατήρια τν βαλβιδων ως προς την αντοχή και κατι αλλο που μπορει να μην θυμάμαι.
Ο 122 ειναι εντελώς άλλος.Έχει μόνο Τουρμπίνα,όχι και κομπρέσσορα που εχει ο 140.
Οταν λεω ίδιος εννοώ σε γενικά πλαίσια.
Για το αυτοκόλλητο ενημέρωσα το αρχικό ποστ με υπερσύνδεσμο.Να πώ οτι ειναι ποιοτικό και ανάγλυφο.Επίσης είναι ελάχιστα μικρότερο απο τον χώρο που πρέπει να καλύψει και αυτό βοηθάει στην τοποθέτηση οτι δεν θα σου μείνουν φουσκάλες.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Εύχομαι να το χαρείς στο έπακρο. Σοφά τα θέλω σου και πολύ οι σωστές οι επιλογές σου που σε οδήγησαν στο να κάταλήξεις στο Eos.
Μια μικρή παρατήρηση μόνο απο έναν που έχει τα διπλάσια χρόνια σου, αν θές την αφουγκράζεσαι, αν θες την προσπερνάς.
Το Eos δεν είναι MR2 ούτε οι κινητήρες Vag έχουν την απόδοση και την αξιοπιστία των Toyota που είχατε συνηθίσει ως οικογένεια. Ενδέχεται να σε απαγοητεύσει πολλές φορές ο συγκεκριμένος κινητήρας που φοράς ιδίως αν αρχίσεις να τον σκαλίζεις. Γνώμη μου είναι να το αφήσεις ώς έχει το αμάξι, πηγαίνει παααααρα πολύ καλά έτσι πως είναι στημένο και δε χρειάζεται να μπλέκεις με προγράμματα αναβαθμίσεις κτλ. Επειδή έχω οδηγήσει όλες τις σειρές των Eos πλήν του 3.2, (χεχε ενα μόνο έχω δει στην Ελλάδα να κυκλοφορεί) σε πληροφορώ οτι το 160αρι μου έδινε την ίδια αυτοπεποίθηση και συγκίνηση όπως και το τουρμπο2λιτρο. Δε ξέρω εαν με έχουν πάρει τα χρόνια και μιλώ τόσο συντηριτικά, αλλά και στα 6 αμάξια που είχα ως τώρα ποτέ δεν ασχολήθηκα με τα μηχανικά τους μέρη σε συνεργεία.
Αυτά, και σου εύχομαι καλά και ασφαλή χιλιόμετρα με τη νέα σου κούκλα.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Για ζεστο και ρελαντι κοντα 1000 στροφες,ψηλα δεν δουλευει;
Τα νικελακια στα καθισματα τα ειχε παραγγειλει το κλαμπ καποτε,οποτε πιθανοτατα πηρες αυτοκινητο μελους του κλαμπ.
Χαιρομαι που ο οδηγος μου σου φανηκε χρησιμος!! :clap: :clap:
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Γενικά μου αρεσει πολύ που φαίνονται ολες οι ενδείξεις στην οθονη του ηχοσυστήματος και είναι και αρκέτα έγκυρες.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Επειδή δεν ξέρω να κάνω πολλαπλή παράθεσηθα απαντήσω σε εναν έναν χωρίς quote.
Πάνο (Corbil)
Ξερω τι ειναι Ιαπωνία αν και δεν την πάω καθόλου.
Είχαμε ενα Civic το οποίο όταν το κάναμε απόσυρση είχε 350.000χλμ και πήγαινε σαν καινούργιο (1/6 120 αλογα η καπου τοσο του 1992)
Ο Αδελφός μου στο MR2 που το πήρε 2ο (?) χέρι αυτή την στιγμή εχει 205.000 και αν ειναι αληθινά τα 50κατι που το πήρε.
Ξέρω τι βγάζει σε γενικές γραμμές.το δικό μου κοίταξα να χει αλλάξει αντλια νερού και καδένα.
Εμένα το μόνο που μου βγαλε μεχρι στιγμης στα 20.000χλμ που χω κανει είναι 2 πολλαπλασιαστές.Για τα προγραμματα νομιζω εχει ξεκαθαριστεί οτι μονο με ενα πρόγραμμα δεν θα παθεις τίποτα λόγο του προγράμματος (παντα σε συνδυασμο με καλη βενζίνη),το ιδιο και με μια εξατμιση.Τώρα για μετά συμφωνώ οτι παιζεις με την φλόγα οσο παει και περισσότερο.Αυτός ειναι και ο λόγος που οταν το κανω θα εχω και χρήματα να το φτιάξω αν σπάσει.(αν και δεν θα σπασει γιατι θα βαλω σφυρήλατα)
Επέτρεψε μου ομως να πώ οτι ναι μια χαρα πηγαίνει και μαμα αλλα με το πρόγραμμα ειναι ΑΛΛΟ αυτοκίνητο.Δεν το αλλάζω με τίποτα το πρόγραμμα.Θα πέσω σε κατάθλιψη αν μπει το βράδυ καποιος εξωγηινος στο αμάξι και το βγάλει :PPP
Θοδωρή
Το ίδιο εχω σκοπό να κάνω και εγώ (ισως με μια Garret και οχι υβρίδιιο) αφου τελειώσω την σχολή και μπαρκάρω σαν αξιωματικός.Θα θελα να το δω να πηγαίνει 350 άλογα (με εξατμιση,τουρμπινα,ιντερκουλερ,μεθανολες,εισαγωγή,σκάστρα,wastegate κλπ) αλλα αυτό να γίνει σωστα μαζι με φρένα και αναρτήσεις και να το κρατήσω για πάντα.Προς το παρών λάδια (και φίλτρο λαδιού φυσικά) κάθε 5.000 :klaps:
Για το τέλος ο Μaitre.
Νικήτα συγγνώμη που δν απάντησα με την σειρά αλλα ηταν λόγο κατηγορίας.
Ναι την έχω ξεβάψει!Δέν ήξερα οτι το χεις κάνει και εσύ λευκό (πως δεν το πηρε το ματι μου....)αλλά φαντάζομαι οτι εγω ειμαι η "μαστορατζα",εσύ το κανες μόνος σου,γιατί εγώ το κανα σε μαγαζί :PPP
Το ρελαντί στις 750 ειναι περίπου.Στην φωτό δν ξέρω τι έγινε.Πιθανο να ειχα σβήσει για λίγο και μετα να πηγα να ξαναφύγω και να ηταν στην αρχη στις 1.000
Γενικά κανενα πρόβλημα δν εχω με το ρελαντί,ούτε ανεβαζει στροφές όταν αναβω το κλιματιστικό (στο κορόλα το κανε :tsantila: )
Δεν λεω τα νικελάκια που λένε eos που είναι εκει που ρυθμίζεις το υψος του καθίσματος,αυτά τα βαλα εγώ.
Τα διακοσμητικά στους μαρσπίεδες είχε απο οταν πήρα και φαντάζομαι και απο την μάνα του.
Μακάρι να χω πάρει απο μέλος του κλάμπ και να μπορέσω να τον βρώ να μου πει με ποσα χλμ το δωσε

Και μια "επισήμανση" Πάνο : Δεν είναι κούκλα,δεν ειναι θυληκό.Είναι το αγόρι μου,ο γιός μου :friend:
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
denkar13 έγραψε: Θοδωρή
Το ίδιο εχω σκοπό να κάνω και εγώ (ισως με μια Garret και οχι υβρίδιιο) αφου τελειώσω την σχολή και μπαρκάρω σαν αξιωματικός.Θα θελα να το δω να πηγαίνει 350 άλογα (με εξατμιση,τουρμπινα,ιντερκουλερ,μεθανολες,εισαγωγή,σκάστρα,wastegate κλπ) αλλα αυτό να γίνει σωστα μαζι με φρένα και αναρτήσεις και να το κρατήσω για πάντα.Προς το παρών λάδια (και φίλτρο λαδιού φυσικά) κάθε 5.000 :klaps:
Αν έχεις τέτοιες σκέψεις έβαλες λάθος πρόγραμμα. Σου προτείνω να πάς μια βόλτα προς Θεσσαλονίκη και σύντομα

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Αυτο το σενάριο θα γίνει σε 3 χρόνια απο τώρα minimum.
Μέχρι τότε καλό ειναι το REVO

Κάτι άλλο που θέλω να πώ ειναι οτι αν ενδιαφέρει κάποιον να παρει τα αυτόματα φώτα να μου πει να φτιάξω ενα DIY για το οποίο έβγαλα φωτογραφίες όταν το έβαλα γιατί είχα στο μυαλό μου να μπορώ να κανω εναν οδηγό αν μου ζητηθεί και να βοηθήσω έστω και σε κάτι πολύ απλο παιδιά απο τα οποία εχω βοηθηθεί πάρα πολύ.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
denkar13 έγραψε:
Goudis έγραψε: Φτου του,κουκλι όπως όλα άλλωστε!!
Μία ένσταση, ότι οι 1.4 με τα 140 και 170 είναι μία "γενιά" παλιότεροι από τους 122 και 160..
Και επίσης αν μπορείς ένα λινκ για το αυτοκόλλητο πίσω;
Ο 140,ο 170,ο 160 και ο 180 στο Polo 6R GTI είναι ο ίδιος κινητήρας (Twincharger) με πολυ μικρές διαφορές.Οι δυο τελευταίοι παίζει να εχουν και διαφορά μόνο στον χάρτη.
Ο 140 με τον 170 επίσης το ίδιο.
Ο 140 με τον 160 εχουν μια διαφορά στα ελατήρια τν βαλβιδων ως προς την αντοχή και κατι αλλο που μπορει να μην θυμάμαι.
Ο 122 ειναι εντελώς άλλος.Έχει μόνο Τουρμπίνα,όχι και κομπρέσσορα που εχει ο 140.
Οταν λεω ίδιος εννοώ σε γενικά πλαίσια.
Είχα την εντύπωση ότι είναι διαφορετικοί λόγω και κωδίκων,BLG BMY CAXA και CAVD αν θυμάμαι καλά,αλλά για να επιμένει,πάω πάσο!
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Goudis έγραψε:
denkar13 έγραψε:
Goudis έγραψε: Φτου του,κουκλι όπως όλα άλλωστε!!
Μία ένσταση, ότι οι 1.4 με τα 140 και 170 είναι μία "γενιά" παλιότεροι από τους 122 και 160..
Και επίσης αν μπορείς ένα λινκ για το αυτοκόλλητο πίσω;
Ο 140,ο 170,ο 160 και ο 180 στο Polo 6R GTI είναι ο ίδιος κινητήρας (Twincharger) με πολυ μικρές διαφορές.Οι δυο τελευταίοι παίζει να εχουν και διαφορά μόνο στον χάρτη.
Ο 140 με τον 170 επίσης το ίδιο.
Ο 140 με τον 160 εχουν μια διαφορά στα ελατήρια τν βαλβιδων ως προς την αντοχή και κατι αλλο που μπορει να μην θυμάμαι.
Ο 122 ειναι εντελώς άλλος.Έχει μόνο Τουρμπίνα,όχι και κομπρέσσορα που εχει ο 140.
Οταν λεω ίδιος εννοώ σε γενικά πλαίσια.
Είχα την εντύπωση ότι είναι διαφορετικοί λόγω και κωδίκων,BLG BMY CAXA και CAVD αν θυμάμαι καλά,αλλά για να επιμένει,πάω πάσο!
Aκριβώς!ο κωδικός αλλάζει και μονο η χαρτογράφηση να αλλάξει όπως του Polo GTI που ειναι CAVE.
Αυτο δν σημαίνει οτι κατα τα άλλα ειναι ολόιδιοι.Αλλα ειναι σχεδόν ίδιοι με παρα πολυ μικρές διαφορές.Ο CAXA είναι του 122 που ειναι αλλο μοτέρ.Ο BMY και ο BLG είναι ο ίδιος του GOLF MK5 1.4 TSI (140) και GOLF GT (170)
Και χρονολογικά έχεις δίκιο οτι ειναι παλαιότεροι.οταν βγήκε το golf 5 tsi με 140 δεν υπήρχε καν το Σιρόκο και δν είχε μπεί TSI στο EOS (σε αυτα τα 2 πρωτοπήκε με 160)
Απόδειξη οτι είναι ο ίδιος ειναι οτι με ενα πρόγραμμα πάνε ακριβώς στα ίδια άλογα.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
Δεν το είχαμε σκοπό αλλά μας εψησες,αν δεν είναι κόπος καν'το το diy!
Και σορρυ που θα σε απογοητευσω για τον γιο,αλλα το eos το βγαλανε οι γερμανοί από την αρχαία Ηω,θεά της αυγής και του άνεμου,οπότε έχουμε όλοι κούκλες!!

Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Τελικά τι έγινε με την πηγή και τα θέματα που είχες, όλα καλά;
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Goudis έγραψε: Συμφωνησαμε ψιλοδιαφωνοντας.. χαχαχα
Δεν το είχαμε σκοπό αλλά μας εψησες,αν δεν είναι κόπος καν'το το diy!
Και σορρυ που θα σε απογοητευσω για τον γιο,αλλα το eos το βγαλανε οι γερμανοί από την αρχαία Ηω,θεά της αυγής και του άνεμου,οπότε έχουμε όλοι κούκλες!!
Το ξέρω...το χω διαβάσει...ασε με να ζήσω το όνειρο,τρανσέξουαλ μου τον έβγαλες :good: χαχαχα
CandlemassGR ναι την έστειλα πίσω και μου την άλλαξε.Αυτη που ήρθε δουλέυει καλα μόνο που δεν ειναι multitouch και τώρα θέλει ο κινέζος να μου στείλει το ανταλλακτικό και να την αλλάξω μόνος μου (το lcd panel).Μονο αυτό εχω σαν πρόβλημα κατα τα άλλα εξαιρετική,δεν κολλάει πουθενά και όντως παρα πολύ όμορφη,και δείχνει και ποιοτική.
Το μόνο πραγμα που μου την σπάει είναι οτι όποτε βάζω όπισθεν μπαινει σε reversing mode και δειχνει ενα μαυρο πραγμα (αφου δν εχω καμερα πισω με τις γραμμές του τιμονιού.Το ψαξα απο τις εφαρμογές και δυστηχώς δν μπορώ να το κάνω disable...Μάλλον θέλει root για να το κάνει.Το οποίο και δεν ξέρω πως γίνεται σε αυτά και λεω να μην το κάνω οσο είμαι εντός εγγύησης.Αρα με βλέπω να βάζω καμερα με το ζόρι...
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Σε κάθε περίπτωση οι μετατροπές αργούν πολύ...
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Επόμενα πράγματα που θα προστεθούν είναι :
Αυτόματος αντιθαμβωτικός καθρέπτης (aftermarket)
Νέα led για την καμπίνα , ελπίζω να είναι λευκά και λιγότερο φωτεινά απο τα προηγούμενα και να μην φαίνονται απο την θέση του οδηγού (είναι πιο κοντά απο αυτά που είχα)
Door exit lights
φωτισμός ποδιών επιβατών
Στο μακρινό μέλλον θα ήθελα και ενα σαλόνι σαν του Exclusive περίπου :
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
με τρυπητό δέρμα με παράλληλες γραμμές στην βάση του καθίσματως και μερι την μέση τς πλάτης περίπου σαν του passat cc με αυτό το kit θερμαινόμενων καθισμάτων
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
*Rotate μια εικόνα πως κάνω;;
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.