- Δημοσιεύσεις: 253
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Εξάτμιση
- paterak
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
οταν πρωτοπηρα το τουτου απο τον εξατμισα και εκανα τα πρωτα 2-3 χλμ σκεφτομουν οτι τζαμπα λεφτα πεταξα παλι :klaps: .δεν διαπιστωνα καμια απολυτως διαφορα.βεβαια ημουν στη θηβων,μεσα στην κινηση,και ετσι εκανα υπομονη να ανοιξει λιγο ο δρομος.βγαινω στην εθνικη λοιπον οπου παλι υπηρχε κινηση,αλλα καπως καλυτερα,ετσι αρχισα να δοκιμαζω το γκαζι ανεβαζοντας λιγο στροφες για να δω αποκριση.προς μεγαλη μου λυπη και απογοητευση δεν διαπιστωσα καμια διαφορα απο την προηγουμενη εξατμιση :ooooops .ισως μια ανεπαισθητη εως μηδαμινη αυξηση του ηχου.το μονο που με καθησυχαζε ειναι οτι το αμαξι τουλαχιστον δεν κρεμασε χαμηλα ουτε αναψε λαμπακια λογω καταλυτη η' αλλαγης της θεσης του πρωτου λ,που ηταν και ο μεγαλυτερος φοβος μου :few: .
βεβαια γνωριζα οτι το αυτοκινητο ηθελε καποιο χρονο για adaptation,να προσαρμοσει δηλαδη ο εγκεφαλος τα νεα δεδομενα απο τους λ,αλλα πιστευα οτι τα 10-15 περιπου χλμ που εκανα θα ηταν αρκετα.δυστυχως μετα ,λογω υποχρεωσεων δεν μπορουσα να ασχοληθω αλλο.ετσι περιμενα υπομονετικα το βραδυ οπου γυριζοντας απο εξοδο και οντας πια μονος στο αυτοκινητο,επρεπε να διαπιστωσω τι γινεται.να σημειωσω οτι κατα την προαναφερθεισα εξοδο το αυτοκινητο εδειξε σημαδια ανακαμψης που λογω ομως κινησης(παραλιακη)δεν μπορουσα να εκτιμησω.βγαινω λοιπον αθηνων-κορινθου,αρχικα χαλαρα και μετα αρχισε το πλακωμα και οι απανωτες καρφωτες.
αποτελεσμα,οσο περνουσε η ωρα το αυτοκινητο 'μεταμορφωνοταν' :lol: ...
σε καθε πατημα ηταν σαν να ξεμπουκωνε.και το καλυτερο,οταν πηγαινεις χαλαρα και με νορμαλ στροφες (3000-3200) δεν ακουγεται τιποτα,οπως ηταν και πριν(εκανε δουλεια το μεσαιο).το ιδιο και στο ρελαντι που ακουγεται μονο ενα ελαφρυ γουργουρισμα απο τον κινητηρα.οταν αποφασισεις να το πατησεις και να πας αποτομα 3500-4000+ στροφες,καταλαβαινεις οτι η εξατμιση δεν ειναι μαμα :shades: ...ηχος βαθυς με φοβερο μπασο χωρις σκασιματα που δεν γινεται καθολου ενοχλητικος ακομα και με ξεσκεπαστο αυτοκινητο.
οσον αφορα τις επιδοσεις δεν πιστευω οτι το κερδος ηταν φοβερο τουλαχιστον στην ιπποδυναμη.υπολογιζω(καθαρα εμπειρικα)μια 10-αρια αλογα το πολυ.η εμφανης αλλαγη ειναι στη ροπη :agree: και μαλιστα απο χαμηλα με αρκετα μεγαλο ευρος κατα την συντομη εμπειρια μου.επιπλεον κερδος,παρα τα πατηματα,το πυρομετρο δεν ανεβηκε πανω απο τους 550 βαθμους,λογω προφανως της καλυτερης ροης των καυσαεριων.δηλαδη 100-200 βαθμοι μειωση στη θερμοκρασια της τουρμπινας και ταχυτερη αποφορτιση της οταν κοβεις.θα αφησω καμια 500-αρια χλμ (να ανοιξει που λενε)και μετα θα το ανεβασω στο δυναμομετρο να δω και με νουμερα τι γινεται...
ελπιζω να μην κουρασα με την πολυλογια μου :violin .
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αν πήρες 10 αλογα ,μπόλικη ευστροφία ,λίγη ροπή και -200οC στο πυρόμετρο ,δεν θελεις τίποτα αλλο!!!
Για πες μας και καμια τιμη να ενημερωνόμαστε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Όπως και οι υπόλοιποι περιμένω και εγώ να ακούσω το γουργούρισμα..ή καλύτερα βρυχηθμό;;; :music:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
(Για πες μας και καμια τιμη να ενημερωνόμαστε.)
ο καταλυτης κανει γυρω στα 400-450 ευρω.εγω τον πηρα 300 απο ενα φιλο που τον εβγαλε απο το cupra του.ο εξατμισας μου εκανε πολυ καλη τιμη ,300 ευρω για dp ,μεσαιο και σωληνωσεις.το τελικο το ειχα...
η αληθεια ειναι οτι το αμαξι ανοιγει σαφως καλυτερα.τωρα αν μια φουλ 70-αρα και οχι 70-63 θα ηταν καλυτερη,δεν ξερω.μου δινει μια αισθηση οταν το παταω οτι θα μπορουσε να 'ελευθερωθει' και αλλο,αλλα ισως και να ειναι η ιδεα μου :thinking .ο τσακουλερης μου ειπε οτι με 70-αρα θα το κανω χειροτερο απο οτι ειναι και πως το σωστοτερο για τα αλογα μου ειναι 70-63.ειπα να μην το διακινδυνεψω.αλλωστε 70 βαζουν στα s3 και cupra που φορανε k04,πως γινεται ιδια διατομη να μπαινει και στην k03...? :think:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aceoscy
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
αντε να περιμενουμε και κ04:>
μη μου ξυνεις πληγες ... και τη γλυκοκοιταω πολυ αυτην που εχω στην αποθηκη :whistle: . αλλα,κρατιεμαι (προς το παρον).σειρα εχει το intercooler τωρα απο s3 που κουμπωνει κουτι πανω.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- paterak
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 253
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
αυτο ειναι το καινουργιο...
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Νομίζω ότι θα ομορφαίνει κατα πολύ το σημείο που κόβεται ο προφυλακτήρας για να εμφανιστεί το τελικό - σε όσους το έχουν κάνει.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.