Αλλαγή φίλτρου αέρα
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Σύμφωνα με το site της εταιρείας, για EOS υπάρχουν δύο ειδών φίλτρα...
Υπάρχει το VOLKSWAGEN Eos 1.4L L4 F/I - 160BHP που είναι πλακέ....
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
... και το VOLKSWAGEN Eos 1.4L L4 F/I - 122BHP το οποίο είναι βαρελάκι...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Οπότε φαντάζομαι ότι χρειάζομαι το 'βαρελάκι' (νομίζω είναι και πιό ακριβό από το πλακέ)... Από ότι έχω διαβάσει θα επηρρεάσει ελάχιστα τον θόρυβο (όχι καμμια καγκουρια :fart: ) και θέλει καθαρισμα με κάποια ειδικα υγρα και λάδι.
Έχει ένα κόστος γύρω στο 100άρι φαντάζομαι...(είναι λίγο τσιμπημένο)
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δεν πρέπει να είναι και δύσκολο στην τοποθέτηση από ότι βλέπω στο σχεδιάγραμμα. Άν και περισσότερο θέλω να το βάλω για να έχω κάτι ποιοτικό στο αυτοκίνητο (όχι ότι αυτό που έχει δεν θα είναι), από συζήτηση μου είπανε ότι είναι φίλτρο..για μιά ζωή! Το καθαρίζεις και συνεχίζει... Όσον αφορά την ιπποδύναμη, χωρίς να καίγομαι και ιδιαίτερα, πιστεύεις θα δώ διαφορά;
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Σούπερ! Σ'ευχαριστώ Χρήστο!
Δεν πρέπει να είναι και δύσκολο στην τοποθέτηση από ότι βλέπω στο σχεδιάγραμμα. Άν και περισσότερο θέλω να το βάλω για να έχω κάτι ποιοτικό στο αυτοκίνητο (όχι ότι αυτό που έχει δεν θα είναι), από συζήτηση μου είπανε ότι είναι φίλτρο..για μιά ζωή! Το καθαρίζεις και συνεχίζει... Όσον αφορά την ιπποδύναμη, χωρίς να καίγομαι και ιδιαίτερα, πιστεύεις θα δώ διαφορά;
μονος μπορεις να το βαλεις ανετα και οντως κραταει για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα,τουλαχιστον 60000.
διαφορα θα εχεις μικρη και αφορα την ροπη αφου θα αναπνεει καλυτερα και αρα θα τραβαει και καλυτερα με το πατημα του γκαζιου.μην περιμενεις ομως θεαματικα αποτελεσματα και πολλα κιλα ροπης απο ενα φιλτρο.το καλο επισης ειναι οτι δεν θα εχεις θορυβο και αυτο γιατι ειναι μεσα στο φιλτροκουτι το βαρελακι αυτο.
καθαρισμος μονο με το ειδικο κιτακι της kn που δεν γνωριζω αν συμπεριλαμβανεται μεσα στην συσκευασια του φιλτρου,αλλα και να μην το εχει μπορεις να το αγορασεις με κοστος κανα 15αρι ευρω.
πρωτα το τιναζεις λιγακι ωστε να φυγουν οι περισσοτερες βρωμιες,μετα το ραντιζεις με το ειδικο καθαριστικο που εχεις αγορασει και το αφηνεις να παπαρωσει κανα 10λεπτο.κατοπιν το ξεπλενεις με νερο βρυσης με φορα που το νερο να περναει μεσα απο την καθαρη πλευρα του φιλτρου προς την βρωμικη εξω πλευρα του.αν το κανεις αντιθετα οι ποροι θα φραξουν απο τις βρωμιες και δεν θα καθαριζεται μετα ευκολα.
μετα αφησε το να στεγνωσει καλα για οση ωρα χρειαστει,μην το φυσηξεις με πιεση κλπ γιατι μπορει να σκιστει,υστερα με το ειδικο λιπαντικο ψεκασε το φιλτρο απο την εξω πλευρα του αλλα προσεξε να μην το παπαρωσεις με το λαδι!αστο να απορροφηθει το λιπαντικο κανα μισωρο και μετα δες αν εχει παει παντου το λαδι που ψεκασες.οπου δεν θα εχει λαδι θα φαινεται ασπρο το σημειο πανω στο φιλτρο,ψεκασε το και αστο παλι να απορροφησει αρκετη ωριτσα.μολις στεγνωσει εντελως ειναι ετοιμο για τοποθετηση,ωραιο και πετακαθαρο!
φροντιζε να το ελεγχεις συχνα για βρωμιες,βεβαια ειναι αναλογα και την περιοχη που μενει καποιος αν εχεις σκονες η ατμοσφαιρα κλπ.δηλαδη μπορει να το καθαριζεις καθε 5-7000 χιλιομετρα,μπορει ομως και καθε 15-20000 χιλιομετρα.αυτο θα το δεις εσυ στην πορεια ποσο και καθε ποτε βρωμιζει ωστε να εχεις κατα νου και την συντηρηση του.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
100% είναι ότι λέει ο Χρήστος αληθινά, και αυτο γιατί στο Astraki που είχα, είχα βάλει και τα 2 φίλτρα αυτά της Κ&Ν. Τη πρώτη φορά έβαλα στο φιλτροκούτι το 1ο φίλτρο αντικαθιστόντας το άθλιο ψεύτικο χάρτινο φίλτρο της μαμα εταιρείας. Μετά έβγαλα όλο το πλαστικό φιλτροκούτι και το αντικατέστησα με το βαρελάκι, το οποίο είναι εύκολο να μπεί, και υπήρχε και μια έξτρα στήριξη (περιλαμβανόνταν στο κιτ) για να δέσει το βαρελάκι με το σασί ετσι ώστε όταν γκαζώνεις να μην επηρεάζεται απ τις μετακινήσεις.
Το τελευταίο έδωσε στο αμάξι ενα ποιο ωραίο γλυκό ήχο και το ξεμπούκωσε. Δεν έχεις περισσότερα άλογα, απλά έχεις την αίσθηση οτι το αυτοκίνητο αναπνέει καλύτερα, ειδικά τους κρύους μήνες.
Για τον καθαρισμό του τώρα, ότι είπε ο Χρήστος είναι όλα σωστά. Θα διαφωνούσα μόνο στο φύσημα. Οι οδηγίες στο κουτί των καθαριστικών προτείνουν τον καθαρισμό με πεπιεσμένο αέρα (απο απόσταση ομως) έτσι ώστε τα συγκρατημένα σωματιδια να απομακρυνθούν πλήρως απο την επιφάνεια του φίλτρου. Δε νομίζω οτι φτάνει μόνο το νεράκι.
Δε ξέρω αμα θα σου κρατήσει για μια ζωή αλλά σίγουρα εαν το συντηρείς σωστά το βέβαιο είναι οτι θα κρατήσει για πολλά χιλιόμετρα.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Costas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Διαφορά πάντως δεν είδα ιδιαίτερη....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Για τον καθαρισμό παιδιά πραγματικά πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σας, ευχαριστώ πολύ! Φυσικά και δεν περιμένω θεαματικές αλλαγές όσον αφορά την ιπποδύναμη τουλάχιστον, αλλά πιστεύω ότι θα το βοηθήσει το αυτοκίνητο λιγάκι...
Τουλάχιστον ο αδερφός μου που το πέρασε στο δικό του (ατμοσφαιρικό φυσικά) Φόκους είδε ίσως μια καλύτερη απόκριση του αυτοκινήτου, όχι τρελά πράγματα...
Κ&Ν είχουμε περάσει και σε ένα Samurai που έχουμε από κοινού και είναι τζέτ! :lol:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Costas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Κώστα το έχεις περάσει ήδη δηλαδή στο Eos σου;
Για τον καθαρισμό παιδιά πραγματικά πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σας, ευχαριστώ πολύ! Φυσικά και δεν περιμένω θεαματικές αλλαγές όσον αφορά την ιπποδύναμη τουλάχιστον, αλλά πιστεύω ότι θα το βοηθήσει το αυτοκίνητο λιγάκι...
Τουλάχιστον ο αδερφός μου που το πέρασε στο δικό του (ατμοσφαιρικό φυσικά) Φόκους είδε ίσως μια καλύτερη απόκριση του αυτοκινήτου, όχι τρελά πράγματα...
Κ&Ν είχουμε περάσει και σε ένα Samurai που έχουμε από κοινού και είναι τζέτ! :lol:
Το έχω περάσει εδώ και 8 μήνες...
Προσωπικά πιστεύω πάντως οτι σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες βλέπεις μεγαλύτερη διαφορά από οτι σε τούρμπο.
Τα τούρμπο έτσι και αλλιώς πέρνουν παραπάνω αέρα από οτι τα ατμοσφαιρικά λόγω τουρμπίνας, με αποτέλεσμα το φίλτρο να μην κάνει τόσο αισθητή διαφορά σε σχέσει πάντα με ένα ατμοσφαιρικό που εκεί η διαφορά στην παροχή αέρα είναι σημαντική...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
www.carcrazy.gr/esho...6
Αυτό είναι το καθαριστικό;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Φυσικά και υπάρχουν φίλτρα και για FSi... Και μάλιστα ίσως το FSi το χρειάζεται περισσότερο από ότι το TSi.... :shades:
Ναι ε;; Γιατί ρε παιδιά;;
Μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος, γιατί έχω λίγη άγνοια επί του θέματος! Ίσως ο Χρήστος ή ο Νικήτας... Δηλαδή ποια η διαφορά; Που ακριβώς φαίνεται η διαφορά στο ότι "αναπνέει καλύτερα" που ακούω;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Ναι ε;; Γιατί ρε παιδιά;;
Μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος, γιατί έχω λίγη άγνοια επί του θέματος! Ίσως ο Χρήστος ή ο Νικήτας... Δηλαδή ποια η διαφορά; Που ακριβώς φαίνεται η διαφορά στο ότι "αναπνέει καλύτερα" που ακούω;
Κάπως έτσι... Ούτε εγώ είμαι ειδικός, αλλά αν κρίνω από χρήστες του φίλτρου είδαν μια μικ΄ρη διαφορά στην απόκριση του γκαζιού και 'ενιωθαν' (δεν ξέρω πώς!) τον κινητήρα να αναπνέει καλύτερα. Προφανώς αλλάζει η αναλογία στο μίγμα βενζίνης-αέρα και κάτι μαγικό γίνεται από ότι φαντάζομαι...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Απλά διαφωτιστικότατος! :ole: :ole:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
φανταζομαι οτι ο Νικητας θα εχει περισσοτερα να πει καθως αν θυμαμαι καλα εχει χρησιμοποιησει στο παρελθον φιλτρο ελευθερας.
εγω ειμαι της...θεωρητικης κατευθυνσης:whistle:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Σίγουρα το κάτι παραπάνω δεν πειράζει! Αλλά για μένα αυτά είναι αρκετά!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Η λειτουργια του στηριζεται (οπως λεει κι'η λεξη) στο οτι ειναι πιο αεροδιαπερατα.
Και κατι επιπλεον,μια πνιγμενη εισαγωγη φρεναρει τον αερα.
Δηλαδη και φιλτρο να αλλαξουμε αν η εισαγωγη ειναι σχεδιασμενη ετσι ωστε να πνιγει το θορυβο της μηχανης(που δυστυχως ετσι ειναι) δεν θα δουμε και μεγαλη διαφορα.
Για'μενα ειναι προτιμοτερο να μπει μια φιλτροχοανη.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Και αυτό το κατάλαβα!!! Εύκολο ήταν τελικά!!
Ευχαριστώ Νικήτα!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Στην ουσια μιλαμε για ενα σφουγγαρι.
Μια ολοκληρωμενη εισαγωγη μπορει να σου κοστισει απο 50 € μεχρι και 400€ αν εχει ανοξειδωτες σωληνες και τετοια.
Εγω εχω δοσει το Ο.Κ στον αδελφο μου να μου βρει κολαρα σιλικονης και να το φτιαξουμε μονοι μας.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Νικήτα δε σου φτάνουν τα 160 ; Θές να φτάσεις τον αδερφό σου στα 180 ???:PPP
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Ολα αυτα μπαινογαινουν με 3 βιδες,τα ξαναβαζεις κ εισαι κυριος.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Όσο για τα σέρβις και τις αντιπροσωπείες πόσες φορές τα έχουμε πεί... #$%#$%@
Όλοι πατάνε πάνω στην εγγύηση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το επίσημο συνεργείο της :shhhh: στη Χαλκίδα, όταν ακόμα ήταν μέσα στην εγγύηση το αυτοκίνητο της γυναίκας μου, μου έβγαζαν το λάδι και τα $$$ με την ασφάλεια του 'επίσημου' σε στύλ 'άμα γουστάρεις'.... Όταν πέρασε η εγγύηση μόνο τα πόδια δε μας φιλούσαν να το πάμε εκεί γι σέρβις...φυσικά τώρα το πηγαίνω σε ένα συνοικιακό και είναι μια χαρά και πιό φτηνά...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.