- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
LPG Φυσικο αεριο
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Ο πρώτος είναι η κλασική μπουκάλα στον χώρο αποσκευών, όπου πράγματι μειώνει τον όγκο του.
Ο δεύτερος είναι η αντικατάσταση της ρεζέρβας με μία κυκλική φιάλη.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τώρα θα μου πεις "Και χωρίς ρεζέρβα πού θα πάω;"
Μπορείς να πάρεις ένα κιτ επισκευής και είσαι κομπλέ. Άλλωστε πολλά αυτοκίνητα πλέον έχουν κιτ επισκευής και όχι ρεζέρβα...
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
EDIT: Βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα τα σχετικά πρόσφατα άρθρα των 4 τροχών και σας τα παραθέτω. Όπως τα λέει, money... εξ ουρανού! :fly:
Άρθρο 1
Άρθρο 2
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Καθότι μεγάλος παθών απο χιλιόμετρα ειμαι 99 % σίγουρος ότι μέχρι το καλοκαίρι θα το εχω βάλει και προς το παρών ακόμα συμφέρει.
Ενα καλό ειναι ότι αυξάνονται τα πρατήρια που γεμίζουν με γκάζι (τουλάχιστο στην Αθήνα) διότι ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας για μένα μεχρι τώρα ήταν ο ανεφοδιασμός www.kokkinakis-servi...s
Το κόστος για το Corsa που ρώτησα είναι γύρω στα 1500€. Το αμάξι είναι έτοιμο σε 2 εργάσιμες. Γνωστός μου απο Θεσσαλονίκη έκανε τη μετατροπή στη Βουλγαρία, όπου το κόστος εγκατάστασης εκεί είναι ακριβώς το μισό.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Για το θεμα του κοστους αν μπορω να το αποσβεσω σε 20000km με 30000km θα το βαλω την αλλη μερα. Το θεμα ειναι οτι με προβληματιζει ο ογκος στο χωρο αποσκευων και το κατα ποσο ειναι ασφαλες.
Για το 1ο σου απάντησε ο Γελάδης.
Για το 2ο θα σω πώ το εξής. Είναι τόσο ασφαλές όσο ασφαλές είναι και το ρεζερβουάρ της βενζίνης που ήδη έχει το αμάξι σου. Και τα 2 καύσιμα έχουν ιδιαίτερα πτητικές ιδιότητες και αυτό τα κάνει εξαιρετικά επικύνδυνα σε ανάφλεξη. Ενας κίνδυνος παραπάνω ειναι στο lpg το οποίο είναι σε δοχείο υπο πίεση. Στο site που ανέβασα περι υγραεριοκίνησης υπάρχουν 2 βιντεάκια που αναφέρονται στην ασφάλεια. Δε ξέρω αν ειναι μαρκετινιστικο βίντεο πάντως η γνώμη μου είναι ότι αν ήταν τόσο επικύνδυνο δε θα ψηφιζόταν με ΠΔ η ελεύθερη και νόμιμη εγκτάσταση των συστημάτων αυτών.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4438
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Συνταξιούχος ταρίφας φίλος, είχε βάλει γκάζι στο ταξί απο το 83 (παράνομη τότε η τοποθέτηση του) , και μιλάμε για πεπαλαιωμένα συστήματα, όχι σαν τα σημερινά με άμεσους ψεκασμούς κτλ, και ειχε κάνει 1.000.000 χλμ χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4438
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Εαν το αυτοκίνητο δεν είναι η ώρα του ακόμα να περάσει το κανονικό ΚΤΕΟ που περνάει στα 4 χρόνια και κάνουμε εμεις τη μετατροπή πρίν τον 4ο χρόνο, τότε υποχρεωτικά και μέσα σε μια εβδομάδα πρέπει το αυτοκίνητο να περάσει ΚΤΕΟ οπωσδήποτε. Βεβαια μου τόνισαν οτι ο νομος δεν είναι ακομα ξεκάθαρος και οτι αυτή η οδηγία μπορεί να αλλάξει απο μέρα σε μέρα.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Επίσης βρήκα προσφορά για τοποθέτηση άμεσα σε πολύ συμφέρουσα τιμή (γύρω στα 700 ευρώ) αν θέλετε να σας το πω και δεν παραβιάζω κάποιο κανόνα του forum.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6706
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Ελεύθερα Γιάννη, απλώς σε περίπτωση που υπάρξει συνεργασία με το club θα πρέπει να συναντηθείς με τον προμηθευτή μαζί με κάποιον εκπρόσωπο μας.Επίσης βρήκα προσφορά για τοποθέτηση άμεσα σε πολύ συμφέρουσα τιμή, αν θέλετε να σας το πω και δεν παραβιάζω κάποιο κανόνα του forum.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
www.cargate.gr/produ...l
Πάντως εγώ το σκέφτομαι μόνο για το αυτοκίνητο της δουλειάς καθώς ΚΤΕΟ δεν θέλω να περάσω ακόμα στο EOS και επίσης χάνεται και η εγγύηση της VW στα μηχανικά μέρη.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6706
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Edit: Τώρα είδα ότι ο Γιάννης έχει αναφέρει τιμή παραπάνω...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6706
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
- Άλιμος / 0,799
- Μοσχάτο / 0,795
- Ίλιον / 0,775
- Μεταμόρφωση / 0,770
- Αιγάλεω / 0,770
- Περιστέρι / 0,769
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Γνωρίζει κανείς τι αυτονομία έχει με μια τέτοια δεξαμενή, τι κατανάλωση και πόσο στοιχίζει το φουλάρισμα;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Μπορείς ταυτόχρονα να έχεις και LPG και βενζίνη; Γιατί αν πάω με το αμάξι στην Άνω Κολοπετινίτσα και δεν έχει ανεφοδιασμό με LPG θα το σπρώχνω για να το ανεβάσω στον γερανο και να μου το πάει σε LPGάδικο(κατα το βανζινάδικο).
Γνωρίζει κανείς τι αυτονομία έχει με μια τέτοια δεξαμενή, τι κατανάλωση και πόσο στοιχίζει το φουλάρισμα;
Μήτσο έτσι κι αλλιώς δεν ακυρώνεται το σύστημα ψεκασμού που έχει το αυτοκίνητο για την βενζίνη. Απλά προστίθεται επιπλέον και η δυνατότητα για το υγραέριο. Γι' αυτό λένε στα διαφημιστικά 2πλάσια αυτονομία γιατί στην ουσία προσθέτεις ένα ακόμη ρεζερβουάρ. Κατά την εγκατάσταση βάζουν και έναν διακόπτη μέσα στο αυτοκίνητο όπου διαλέγεις με τί θέλεις να κινηθείς.
Μία παρατήρηση μόνο... Μέχρι τώρα ήξερα ότι η εκκίνηση του αυτοκινήτου πρέπει πάντα να γίνεται με την βενζίνη και μετά από κάποια δευτερόλεπτα μεταβαίνει αυτόματα στο υγραέριο. Επομένως, πρέπει να έχετε πάντα έστω και λίγη βενζίνη.
Αυτό που είδα ψάχνοντας λίγο είναι από μία σελίδα όπου αναφέρει για 5ης γενιάς σύστημα όπου ακόμη και για την εκκίνηση δεν χρειάζεται βενζίνη, ότι είναι πιο εύκολη η εγκατάσταση καθώς και ότι είναι κατάλληλο για κινητήρες FSI.
Μιλάω για αυτή την σελίδα. Υπόψιν ότι αυτό δεν αποτελεί διαφήμιση, αλλά χρησιμοποιείται για την διαυκρίνηση των παραπάνω που έγραψα.
Επίσης, αναδημοσιεύω ένα ποστ από άλλο φόρουμ το οποίο είναι κατατοπιστικότατο και εξηγεί ακριβώς την λειτουργία τους και τις διαφορές των δύο γενεών.
"Η μια γενιά έχει τελείως ανεξάρτητο εγκέφαλο για το αέριο και δεν μπορεί να έχει
οποιαδήποτε επικοινωνία με τον εγκέφαλο του οχήματος. Ετσι αναγκαζόμαστε και
κλεβουμε το σήμα απο την μπεκιέρα, το περνάμε στον εγκέφαλο του αερίου, (για να ξέρουμε πότε είναι να ψεκάσει καυσιμο), ψεκάζουμε τα μπέκ του αερίου, αλλά το σταματάμε απο το να πάει στο μπέκ καυσιμου για να μην ψεκάσει και βενζίνη.. Ομοίως, δρομολογούμε το σήμα ψεκασμού απο το μπέκ αερίου προς την DME για να νομίζει ο εγκέφαλος του οχήματος οτι ψεκάσαμε βενζίνη. Μετα η DME αναλαμβάνει το αβάνς και το ρευμα προς τόυς πολλαπλασιαστες.. Ετσι δεν βλέπει missfire..
Σε αυτή τη γενιά των συστημάτων, το όχημα υποχρεωτικά ανάβει με βενζίνη σαν καυσιμο, και μετά απο κάποιο χρόνο (και μόνο όταν είναι ζεστο) περνάει σε αέριο..
Το σύστημα απαιτεί χαρτοφράφιση, και έχει δικό του διαγνωστικό software/hardware
Η επόμενη γενιά, προσαρμόζεται στην DME του οχήματος, και αναλαμβάνει εξολοκλήρου την διαχείρηση αερίου αλλά και βενζίνης, συμπεριλαμβανομένων όλων των παραμέτρων όπως αβάνς πολλαπλασιαστές αισθητήρες λ κλπ, κλπ.. Εχει κανονικά adoptive software με όλες τις παραμέτρους μιας DME.
Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να κινήσει το όχημα αυτόνομα, δηλαδή ακόμα και χωρίς σταγονα βενζίνης, δεν απαιτεί βενζίνη για να εκκινήσει, και βλέπεις όλες τις παραμέτρους
λειτουργίας κανονικά απο το στάνταρ διαγνωστικό.
Ο εγκέφαλος DME του οχήματος, παρακάμπτεται πλήρως.
Σαν χρήστης, βλέπεις υπολοιπόμενα χιλιόμετρα με αέριο, στιγμιαία κατανάλωση, και όλες
τις ενδείξεις σου κανονικά.."
Πηγή: Δημοσίευμα του rapid_fast sto bmw-motorsport.gr
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Γνωρίζει κανείς τι αυτονομία έχει με μια τέτοια δεξαμενή, τι κατανάλωση και πόσο στοιχίζει το φουλάρισμα;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Η κατανάλωση του υγραερίου δεν είναι σταθερή και είναι ανάλογη της κατανάλωσης που έχει το κάθε αυτοκίνητο σε βενζίνη. Ένα το κρατούμενο.
Δεύτερον. Ρεζερβουάρ υπάρχουν από 35lt έως και 100lt. Για το φουλάρισμα υπολόγισε με τις παραπάνω τιμές που γράψαμε και βγάζεις το αποτέλεσμα.
Την μόνη ενδεικτική κατανάλωση που μπόρεσα να βρω είναι για το KIA Sorento όπου η μέση κατανάλωσή του με βάση τον κατασκευαστή είναι τα 10,8lt/100km ενώ με υγραέριο έχει περίπου 9,7lt/100km πραγματική. Ακόμη κι έτσι ανόμοια να τα συγκρίνουμε υπάρχει μία διαφορά στα 100km της τάξης του:
Βενζίνη: 10,8lt x 1,588 (μέση τιμή βενζίνης) = 17,1504€
Υγραέριο: 9,7lt x 0,78 (μέση τιμή υγραερίου) = 7,566€
Οπότε καταλαβαίνεις ότι σίγουρα είναι το μισό κόστος για την τσέπη σου αν όχι λιγότερο. Έστω, και 40% λιγότερο να πληρώνεις είναι μεγάλη διαφορά.
Σίγουρα για το Eos σου θα έχεις και μικρότερη κατανάλωση από την παραπάνω που περιγράφω, διότι ναι μεν είσαι βαρύς αλλά όχι και τζιπ! Και σίγουρα ο κατασκευαστής σου δεν σου δίνει 10,8lt/100km μέση κατανάλωση... :autoktonia:
Ελπίζω να βοηθάει λιγάκι αυτό. :sofos:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Παρα πολυ ωραια αυτα που βρηκες οπως και συμαντικα. Προσωπικα ομως αν και με καιει να το βαλω λογο πολλων χιλιομετρων που κανω θα το ψαξω να δω και σε EOS τι παιζει γιατι οσο να' ναι εχει αρκετες παρεμβασεις πανω και το ψιλοφοβαμαι.
Ρώτα πάντως γι' αυτή την λεγόμενη "5η γενιά", η οποία (λένε) ότι είναι κατάλληλη για κινητήρες FSΙ. Μπορεί να κάνει και για εσένα άσχετα που είσαι TSIάκιας και μπορεί όντως να έχει κάποια προτερήματα όπως ισχυρίζονται.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6706
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.