LPG Φυσικο αεριο

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41540 από thodoris
LPG Φυσικο αεριο δημιουργήθηκε από thodoris
Ξεκινάω το θέμα μιας και τον τελευταίο καιρό έχουν ακουστεί πολλά για το φυσικό αέριο ή LPG. Ειδικά για όσους από εμάς κάνουμε πολλά χιλιόμετρα το χρόνο πιστεύω πως μια τέτοια επένδυση θα άξιζε τον κόπο και θα την αποσβέναμε πολύ σύντομα. Το θέμα είναι ότι κατά ποσό θα μπορούσε να μπει αυτό στα αυτοκίνητα μας.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41552 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα μπαίνει. Πέρα από τις μηχανολογικές μόντες, χρειάζεσαι χώρο στο πορτ μπαγκάζ. Το θέμα είναι αν με τις τρέχουσες τιμές συμφέρει η εγκατάσταση ενός τέτοιου συστήματος και ο αριθμός των σημείων ανεφοδιασμού ανα την Ελλάδα.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41556 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Για το θεμα του κοστους αν μπορω να το αποσβεσω σε 20000km με 30000km θα το βαλω την αλλη μερα. Το θεμα ειναι οτι με προβληματιζει ο ογκος στο χωρο αποσκευων και το κατα ποσο ειναι ασφαλες.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41557 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Για τις φιάλες υπάρχουν 2 τρόποι εγκατάστασης.
Ο πρώτος είναι η κλασική μπουκάλα στον χώρο αποσκευών, όπου πράγματι μειώνει τον όγκο του.
Ο δεύτερος είναι η αντικατάσταση της ρεζέρβας με μία κυκλική φιάλη.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Τώρα θα μου πεις "Και χωρίς ρεζέρβα πού θα πάω;"
Μπορείς να πάρεις ένα κιτ επισκευής και είσαι κομπλέ. Άλλωστε πολλά αυτοκίνητα πλέον έχουν κιτ επισκευής και όχι ρεζέρβα...

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41562 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Πολύ καλή λύση μου ακούγεται. Βέβαια δεν ξέρω το κόστος της μετατροπής. Πρέπει να αρχίσουμε να παίρνουμε τα μέτρα μας, πριν φτάσει η βενζίνη τα 2 ευρώ...

EDIT: Βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα τα σχετικά πρόσφατα άρθρα των 4 τροχών και σας τα παραθέτω. Όπως τα λέει, money... εξ ουρανού! :fly:

Άρθρο 1

Άρθρο 2

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41563 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Πριν μερικούς μήνες είχα ανακινήσει το ίδιο θέμα εδώ .
Καθότι μεγάλος παθών απο χιλιόμετρα ειμαι 99 % σίγουρος ότι μέχρι το καλοκαίρι θα το εχω βάλει και προς το παρών ακόμα συμφέρει.
Ενα καλό ειναι ότι αυξάνονται τα πρατήρια που γεμίζουν με γκάζι (τουλάχιστο στην Αθήνα) διότι ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας για μένα μεχρι τώρα ήταν ο ανεφοδιασμός www.kokkinakis-servi...s

Το κόστος για το Corsa που ρώτησα είναι γύρω στα 1500€. Το αμάξι είναι έτοιμο σε 2 εργάσιμες. Γνωστός μου απο Θεσσαλονίκη έκανε τη μετατροπή στη Βουλγαρία, όπου το κόστος εγκατάστασης εκεί είναι ακριβώς το μισό.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41564 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
thodoris έγραψε:

Για το θεμα του κοστους αν μπορω να το αποσβεσω σε 20000km με 30000km θα το βαλω την αλλη μερα. Το θεμα ειναι οτι με προβληματιζει ο ογκος στο χωρο αποσκευων και το κατα ποσο ειναι ασφαλες.



Για το 1ο σου απάντησε ο Γελάδης.
Για το 2ο θα σω πώ το εξής. Είναι τόσο ασφαλές όσο ασφαλές είναι και το ρεζερβουάρ της βενζίνης που ήδη έχει το αμάξι σου. Και τα 2 καύσιμα έχουν ιδιαίτερα πτητικές ιδιότητες και αυτό τα κάνει εξαιρετικά επικύνδυνα σε ανάφλεξη. Ενας κίνδυνος παραπάνω ειναι στο lpg το οποίο είναι σε δοχείο υπο πίεση. Στο site που ανέβασα περι υγραεριοκίνησης υπάρχουν 2 βιντεάκια που αναφέρονται στην ασφάλεια. Δε ξέρω αν ειναι μαρκετινιστικο βίντεο πάντως η γνώμη μου είναι ότι αν ήταν τόσο επικύνδυνο δε θα ψηφιζόταν με ΠΔ η ελεύθερη και νόμιμη εγκτάσταση των συστημάτων αυτών.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41569 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Σε αλλο φορουμ για ενα μικρο αυτοκινητο το κοστος ειναι 1600 ευρω και περιλαμβανει 3 χρονια εγγυηση και 3 χρονια σερβις μεσ'τη τιμη,δεξαμενη στη ρεζερβα,σερβις ανα 500 ωρες ή 25000 χλμ,αυξηση καταναλωσης 17% και εξοικονομηση χρηματων απο το γυρισμα σε αεριο 49.3%

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41573 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Σε άλλο πάλι forum Νικήτα που οι ανησυχιές τους είναι εαν θα πέσει η ιπποδύναμη, πόση αυτονομία έχει το αυτοκίνητο, o φορουμίτης που το έχει βάλει στ αμάξι του είναι απόλυτα ευχαριστημένος, έχει διανύσει 150.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα στον κινητήρα και δηλώνει ότι πλέον είναι απο τους τυχερούς που στις απεργίες των βενζινοπολών τη βγάζει ζάχαρη αφού έχει διπλάσια αυτονομία χάρις στην εναλλαγή υγραερίου-βενζίνης.
Συνταξιούχος ταρίφας φίλος, είχε βάλει γκάζι στο ταξί απο το 83 (παράνομη τότε η τοποθέτηση του) , και μιλάμε για πεπαλαιωμένα συστήματα, όχι σαν τα σημερινά με άμεσους ψεκασμούς κτλ, και ειχε κάνει 1.000.000 χλμ χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41578 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Να τονισουμε εδω οτι το οχημα θα πρεπει να περασει και απο ΚΤΕΟ.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41579 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
απ ότι ρώτησα όταν πέρναγα ΚΤΕΟ το Eos, οι τύποι εκεί μου είπαν τα εξής όσον αφορά το υγραέριο.
Εαν το αυτοκίνητο δεν είναι η ώρα του ακόμα να περάσει το κανονικό ΚΤΕΟ που περνάει στα 4 χρόνια και κάνουμε εμεις τη μετατροπή πρίν τον 4ο χρόνο, τότε υποχρεωτικά και μέσα σε μια εβδομάδα πρέπει το αυτοκίνητο να περάσει ΚΤΕΟ οπωσδήποτε. Βεβαια μου τόνισαν οτι ο νομος δεν είναι ακομα ξεκάθαρος και οτι αυτή η οδηγία μπορεί να αλλάξει απο μέρα σε μέρα.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41582 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Από κόστος ανεφοδιασμού και συντήρησης γνωρίζουμε;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41584 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Κόστος ανεφοδιασμού, νομίζω είναι στα 0,7 ευρώ το λίτρο μέχρι στιγμής. Συντήρηση θέλει σπάνια, μια φορά τα 2 χρόνια.

Επίσης βρήκα προσφορά για τοποθέτηση άμεσα σε πολύ συμφέρουσα τιμή (γύρω στα 700 ευρώ) αν θέλετε να σας το πω και δεν παραβιάζω κάποιο κανόνα του forum.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41585 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
dragonfighter έγραψε:

Επίσης βρήκα προσφορά για τοποθέτηση άμεσα σε πολύ συμφέρουσα τιμή, αν θέλετε να σας το πω και δεν παραβιάζω κάποιο κανόνα του forum.

Ελεύθερα Γιάννη, απλώς σε περίπτωση που υπάρξει συνεργασία με το club θα πρέπει να συναντηθείς με τον προμηθευτή μαζί με κάποιον εκπρόσωπο μας.

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41589 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Δείτε εδώ:
www.cargate.gr/produ...l

Πάντως εγώ το σκέφτομαι μόνο για το αυτοκίνητο της δουλειάς καθώς ΚΤΕΟ δεν θέλω να περάσω ακόμα στο EOS και επίσης χάνεται και η εγγύηση της VW στα μηχανικά μέρη.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41590 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Ξέρουμε πόσο κοστίζει μια τέτοια εγκατάσταση;

Edit: Τώρα είδα ότι ο Γιάννης έχει αναφέρει τιμή παραπάνω...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41591 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Βρήκα κάποιες τιμές και σταθμούς ανεφοδιασμού (για Αθήνα):

- Άλιμος / 0,799
- Μοσχάτο / 0,795
- Ίλιον / 0,775
- Μεταμόρφωση / 0,770
- Αιγάλεω / 0,770
- Περιστέρι / 0,769

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41599 από Jimmy LarisEOS
Απαντήθηκε από Jimmy LarisEOS στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Μπορείς ταυτόχρονα να έχεις και LPG και βενζίνη; Γιατί αν πάω με το αμάξι στην Άνω Κολοπετινίτσα και δεν έχει ανεφοδιασμό με LPG θα το σπρώχνω για να το ανεβάσω στον γερανο και να μου το πάει σε LPGάδικο(κατα το βανζινάδικο).
Γνωρίζει κανείς τι αυτονομία έχει με μια τέτοια δεξαμενή, τι κατανάλωση και πόσο στοιχίζει το φουλάρισμα;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41603 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Jimmy LarisEOS έγραψε:

Μπορείς ταυτόχρονα να έχεις και LPG και βενζίνη; Γιατί αν πάω με το αμάξι στην Άνω Κολοπετινίτσα και δεν έχει ανεφοδιασμό με LPG θα το σπρώχνω για να το ανεβάσω στον γερανο και να μου το πάει σε LPGάδικο(κατα το βανζινάδικο).
Γνωρίζει κανείς τι αυτονομία έχει με μια τέτοια δεξαμενή, τι κατανάλωση και πόσο στοιχίζει το φουλάρισμα;


Μήτσο έτσι κι αλλιώς δεν ακυρώνεται το σύστημα ψεκασμού που έχει το αυτοκίνητο για την βενζίνη. Απλά προστίθεται επιπλέον και η δυνατότητα για το υγραέριο. Γι' αυτό λένε στα διαφημιστικά 2πλάσια αυτονομία γιατί στην ουσία προσθέτεις ένα ακόμη ρεζερβουάρ. Κατά την εγκατάσταση βάζουν και έναν διακόπτη μέσα στο αυτοκίνητο όπου διαλέγεις με τί θέλεις να κινηθείς.

Μία παρατήρηση μόνο... Μέχρι τώρα ήξερα ότι η εκκίνηση του αυτοκινήτου πρέπει πάντα να γίνεται με την βενζίνη και μετά από κάποια δευτερόλεπτα μεταβαίνει αυτόματα στο υγραέριο. Επομένως, πρέπει να έχετε πάντα έστω και λίγη βενζίνη.

Αυτό που είδα ψάχνοντας λίγο είναι από μία σελίδα όπου αναφέρει για 5ης γενιάς σύστημα όπου ακόμη και για την εκκίνηση δεν χρειάζεται βενζίνη, ότι είναι πιο εύκολη η εγκατάσταση καθώς και ότι είναι κατάλληλο για κινητήρες FSI.

Μιλάω για αυτή την σελίδα. Υπόψιν ότι αυτό δεν αποτελεί διαφήμιση, αλλά χρησιμοποιείται για την διαυκρίνηση των παραπάνω που έγραψα.

Επίσης, αναδημοσιεύω ένα ποστ από άλλο φόρουμ το οποίο είναι κατατοπιστικότατο και εξηγεί ακριβώς την λειτουργία τους και τις διαφορές των δύο γενεών.



"Η μια γενιά έχει τελείως ανεξάρτητο εγκέφαλο για το αέριο και δεν μπορεί να έχει
οποιαδήποτε επικοινωνία με τον εγκέφαλο του οχήματος. Ετσι αναγκαζόμαστε και
κλεβουμε το σήμα απο την μπεκιέρα, το περνάμε στον εγκέφαλο του αερίου, (για να ξέρουμε πότε είναι να ψεκάσει καυσιμο), ψεκάζουμε τα μπέκ του αερίου, αλλά το σταματάμε απο το να πάει στο μπέκ καυσιμου για να μην ψεκάσει και βενζίνη.. Ομοίως, δρομολογούμε το σήμα ψεκασμού απο το μπέκ αερίου προς την DME για να νομίζει ο εγκέφαλος του οχήματος οτι ψεκάσαμε βενζίνη. Μετα η DME αναλαμβάνει το αβάνς και το ρευμα προς τόυς πολλαπλασιαστες.. Ετσι δεν βλέπει missfire..
Σε αυτή τη γενιά των συστημάτων, το όχημα υποχρεωτικά ανάβει με βενζίνη σαν καυσιμο, και μετά απο κάποιο χρόνο (και μόνο όταν είναι ζεστο) περνάει σε αέριο..
Το σύστημα απαιτεί χαρτοφράφιση, και έχει δικό του διαγνωστικό software/hardware

Η επόμενη γενιά, προσαρμόζεται στην DME του οχήματος, και αναλαμβάνει εξολοκλήρου την διαχείρηση αερίου αλλά και βενζίνης, συμπεριλαμβανομένων όλων των παραμέτρων όπως αβάνς πολλαπλασιαστές αισθητήρες λ κλπ, κλπ.. Εχει κανονικά adoptive software με όλες τις παραμέτρους μιας DME.
Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να κινήσει το όχημα αυτόνομα, δηλαδή ακόμα και χωρίς σταγονα βενζίνης, δεν απαιτεί βενζίνη για να εκκινήσει, και βλέπεις όλες τις παραμέτρους
λειτουργίας κανονικά απο το στάνταρ διαγνωστικό.
Ο εγκέφαλος DME του οχήματος, παρακάμπτεται πλήρως.
Σαν χρήστης, βλέπεις υπολοιπόμενα χιλιόμετρα με αέριο, στιγμιαία κατανάλωση, και όλες
τις ενδείξεις σου κανονικά.."


Πηγή: Δημοσίευμα του rapid_fast sto bmw-motorsport.gr

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41604 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Πάντως το καλύτερο όλων είναι ότι η συγκεκριμένη εγκατάσταση αφαιρείται και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλο αυτοκίνητο χωρίς να χρειάζεται να πληρώνεις από την αρχή όλο το σύστημα. :agree:

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41607 από Jimmy LarisEOS
Απαντήθηκε από Jimmy LarisEOS στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Jimmy LarisEOS έγραψε:

Γνωρίζει κανείς τι αυτονομία έχει με μια τέτοια δεξαμενή, τι κατανάλωση και πόσο στοιχίζει το φουλάρισμα;


ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41609 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Λοιπόν, δυστυχώς δεν μπορούμε να ξέρουμε στο Eos ακριβώς πως έχουν τα πράγματα.

Η κατανάλωση του υγραερίου δεν είναι σταθερή και είναι ανάλογη της κατανάλωσης που έχει το κάθε αυτοκίνητο σε βενζίνη. Ένα το κρατούμενο.

Δεύτερον. Ρεζερβουάρ υπάρχουν από 35lt έως και 100lt. Για το φουλάρισμα υπολόγισε με τις παραπάνω τιμές που γράψαμε και βγάζεις το αποτέλεσμα.

Την μόνη ενδεικτική κατανάλωση που μπόρεσα να βρω είναι για το KIA Sorento όπου η μέση κατανάλωσή του με βάση τον κατασκευαστή είναι τα 10,8lt/100km ενώ με υγραέριο έχει περίπου 9,7lt/100km πραγματική. Ακόμη κι έτσι ανόμοια να τα συγκρίνουμε υπάρχει μία διαφορά στα 100km της τάξης του:

Βενζίνη: 10,8lt x 1,588 (μέση τιμή βενζίνης) = 17,1504€
Υγραέριο: 9,7lt x 0,78 (μέση τιμή υγραερίου) = 7,566€

Οπότε καταλαβαίνεις ότι σίγουρα είναι το μισό κόστος για την τσέπη σου αν όχι λιγότερο. Έστω, και 40% λιγότερο να πληρώνεις είναι μεγάλη διαφορά.

Σίγουρα για το Eos σου θα έχεις και μικρότερη κατανάλωση από την παραπάνω που περιγράφω, διότι ναι μεν είσαι βαρύς αλλά όχι και τζιπ! Και σίγουρα ο κατασκευαστής σου δεν σου δίνει 10,8lt/100km μέση κατανάλωση... :autoktonia:

Ελπίζω να βοηθάει λιγάκι αυτό. :sofos:

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41610 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Παρα πολυ ωραια αυτα που βρηκες οπως και συμαντικα. Προσωπικα ομως αν και με καιει να το βαλω λογο πολλων χιλιομετρων που κανω θα το ψαξω να δω και σε EOS τι παιζει γιατι οσο να' ναι εχει αρκετες παρεμβασεις πανω και το ψιλοφοβαμαι.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #41611 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
thodoris έγραψε:

Παρα πολυ ωραια αυτα που βρηκες οπως και συμαντικα. Προσωπικα ομως αν και με καιει να το βαλω λογο πολλων χιλιομετρων που κανω θα το ψαξω να δω και σε EOS τι παιζει γιατι οσο να' ναι εχει αρκετες παρεμβασεις πανω και το ψιλοφοβαμαι.


Ρώτα πάντως γι' αυτή την λεγόμενη "5η γενιά", η οποία (λένε) ότι είναι κατάλληλη για κινητήρες FSΙ. Μπορεί να κάνει και για εσένα άσχετα που είσαι TSIάκιας και μπορεί όντως να έχει κάποια προτερήματα όπως ισχυρίζονται.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 2 Μήνες πριν #42002 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:LPG Φυσικο αεριο
Εδώ υπάρχει μια επικαιροποιημένη λίστα με πρατήρια που προμηθεύουν υγραέριο ανά την Ελλάδα, όπως και πιστοποιημένοι εγκαταστάτες του συστήματος, σύμφωνα πάντοτε με την Ένωση Πρατηριούχων Υγραερίου Αυτοκινήτων Ελλάδος.

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi