- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
LPG Φυσικο αεριο
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nik
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 146
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nik
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 146
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
www.youtube.com/watc...g
www.youtube.com/watc...g
www.youtube.com/watc...g
Ξέχασα να πω ότι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να ψάξει κανείς να βρει από την ιστοσελίδα www.adac.de τα βίντεο που αναφέρονται σχετικά με δοκιμές σύγκρουσης (crash-test) αυτοκινήτων με καύσιμα βενζίνη, υγραέριο, πετρέλαιο κλπ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
cyberten έγραψε: Ξέχασα να πω ότι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να ψάξει κανείς να βρει από την ιστοσελίδα www.adac.de τα βίντεο που αναφέρονται σχετικά με δοκιμές σύγκρουσης (crash-test) αυτοκινήτων με καύσιμα βενζίνη, υγραέριο, πετρέλαιο κλπ.
Επειδή το adac δε λέει να φορτώσει, βρήκα από youtube κάτι σχετικό:
www.youtube.com/watc...k
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Από wikipedia:
Το υγραέριο ή LPG (προπάνιο ή βουτάνιο) δεν πρέπει να συγχέεται με το φυσικό αέριο (CNG) που είναι κυρίως μεθάνιο (λαμβάνεται με εξόρυξη από το υπέδαφος). Επίσης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση το υγραέριο να συγχέεται με το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Το φυσικό αέριο (CNG) εκτός του ότι είναι πιο ασφαλές σε περίπτωση διαρροής, αφού είναι ελαφρύτερο από τον αέρα, είναι και πιο φθηνό ως καύσιμο.
Επίσης, δεν οδηγεί σε φθορά των βαλβίδων όπως το LPG.
Επίσης η VW λάνσαρε πρόσφατα μια εργοστασιακή έκδοση του VW UP με φυσικό αέριο (CNG).
Η Kosmocar αναφέρει πως με 2,8 ευρώ μπορεί κάποιος να διανύσει με το eco up! 100 χλμ.
Σχετικά άρθρα:
www.econews.gr/2013/.../
www.diffen.com/diffe...G
www.tanea.gr/news/ec.../
www.4tforum.gr/phpBB...0
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Επίσης το φυσικό αέριο μπορείς να το έχεις και με μετατροπή.
www.youtube.com/watc...A
Τέλος το wikipedia, για ότι γράφεται, έχει και τις πηγές του στο τέλος, οπότε μόνο αξιόπιστο δεν είναι.
Φιλικά πάντα
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το Golf 1.4 TGI αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής, καταναλώνει 3,5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. (αντιστοιχούν σε σχεδόν 3,5 ευρώ), εκπέμπει μόλις 94 γρ./χλμ. CO2 και έχει αυτονομία περίπου 420 χιλιόμετρα. Με την χρήση βενζίνης καταναλώνει 5,3 λτ./100 χλμ. καυσίμου, ενώ συνδυαστικά η θεωρητική αυτονομία (με 15 κιλά φυσικό αέριο και 50 λτ. βενζίνη) φτάνει τα 1.360 χλμ. Επίσης, με το DSG7 κιβώτιο επιτυγχάνει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 (3,4 κιλά/100 χλμ. CNG, 5.0 λτ./100 χλμ. βενζίνης και 92 γρ./χλμ. CO2). Όσον αφορά στις επιδόσεις του Golf 1.4 TGI επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 194 χλμ./ώρα.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Τώρα σε ότι αφορά ό,τι έγραφες στο μήνυμα σου πιο πάνω για το wikipedia, δέχομαι να ποστάρεις το link από όπου αντέγραψες το κείμενο που πόσταρες για να μπορώ να διαπιστώσω το πόσο αξιόπιστος είναι ο συγγραφέας του παραπάνω σχολίου. Για να μην μπλέκουμε όμως το θέμα, επαναδιατυπώνω την άποψη μου μην τυχόν και παρεξηγήθηκα. Το Wikipedia δεν αποτελεί επίσημη εγκυκλοπαίδεια επειδή ακριβώς είναι "ανοιχτού περιεχομένου" και μπορεί ο καθένας να διαλέξει ένα αντικείμενο και να προσπαθήσει να γράψει γι'αυτό με ό,τι γνωρίζει. Δεν μπορεί δηλαδή να συγκριθεί με την Britanica! Τέλος, θα ήθελα να υπενθυμισω ότι το παρόν θέμα είναι διπλού περιεχομένου LPG / CNG και αρχικά ξεκίνησε μόνο ως LPG γιατί όλοι για το υγραέριο έγραφαν (παρόλο που είχε διπλό τίτλο). Τώρα βέβαια που υπάρχει και η δυνατότητα για CNG μετατροπές ή μη (εννοώ φυσικά αγορά νέων αυτοκινήτων με CNG), συμφωνώ ότι είναι καλύτερα να μεταφερθούν όποια σχόλια κριθούν απαραίτητο σε μια νέα οντότητα. Δεν νομίζω να με κατηγορείς όμως με το σχόλιό σου
ότι έχω δημιουργήσει λανθασμένες εντυπώσεις επειδή, πάντα κατά την άποψή μου, δεν το επέτρεψα γράφωντας αόριστα.dragonfighter έγραψε: Αυτοί κάνουν εγκατάσταση LPG (υγραέριο), δεν είδα να αναφέρουν κάπου για CNG (φυσικό αέριο)...
Παντα και μονο φιλικα, αλίμονο! Σκοπός είναι να ανοίξει ο ένας τα μάτια του άλλου και όχι να του τα βγάλει... :good: !
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
cyberten έγραψε: Επειδή το adac δε λέει να φορτώσει, βρήκα από youtube κάτι σχετικό:
Μπόρεσα και φόρτωσα το Adac.de και επισυνάπτω τις δοκιμές που έκαναν.
www.adac.de/infotest...0
Δυστυχώς είναι στα Γερμανικά αλλά εάν έχετε εγκατεστημένο τον Google Chrome θα σας το μεταφράσει αυτόματα. Τέλος σας ενημερώνω ότι η σελίδα έχει καρτέλες όπου παρουσιάζονται σχετικά video και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Επιχειρείται στο μεταξύ να αρθούν τα εμπόδια για την αύξηση της κυκλοφορίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Με νομοσχέδιο που κατατέθηκε παρέχεται ουσιαστικά η δυνατότητα μετατροπής του κινητήρα ενός αυτοκινήτου σε διπλής καύσης, ώστε να μπορεί να κινείται με συμβατικά καύσιμα αλλά και με φυσικό αέριο.
Παράλληλα ορίζεται ότι το πολύ σε έξι μήνες θα υπάρξει απόφαση από τα συναρμόδια υπουργεία, η οποία θα καθορίζει τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις τεχνικές προδιαγραφές συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα εγκατασταθούν στους υφιστάμενους ή υπό αδειοδότηση στεγασμένους ή υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων, στα συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων και στα δημόσια ή ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
Σε ό,τι αφορά στο φυσικό αέριο, θεσμοθετούνται οι διαδικασίες μετατροπής, κάτι το οποίο, σύμφωνα με το υπουργείο, μειώνει σημαντικά το κόστος.
Οι μετατροπές των κινητήρων θα πραγματοποιούνται πλέον με χρήση εγκεκριμένων εξαρτημάτων από κατόχους άδειας ασκήσεως επαγγέλματος τεχνίτη συσκευών αερίων καυσίμων, ενώ για τα τροποποιημένα οχήματα που θα κινούνται με καύσιμο πεπιεσμένο φυσικό αέριο, όπως και για όσα κινούνται με καύσιμο υγραέριο, θα πραγματοποιείται έλεγχος διασκευασμένου κινητήρα από τα ΚΤΕΟ και σχετική αλλαγή άδειας, για την οποία θα απαιτείται παράβολο που θα οριστεί πιθανότατα στα 75 ευρώ.
Σήμερα η μετατροπή ενός κινητήρα ώστε να δουλεύει και με φυσικό αέριο υπολογίζεται ότι κοστίζει από 1.500 έως 2.000 ευρώ. Ωστόσο, εκτιμάται ότι οι τιμές σταδιακά θα πέσουν.
Πηγή: Έθνος
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Αλλιώς με βλέπω με καμιά μηχανή για 2η μετακίνηση. :silly:
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
dragonfighter έγραψε: Εγώ πάντως το σκέφτομαι σοβαρά ανάλογα βέβαια και την τιμή μετατροπής...
Αλλιώς με βλέπω με καμιά μηχανή για 2η μετακίνηση. :silly:
Εγώ TSi δεν πειράζω.. Έχω τη μηχανούλα μου και το Eos μόνο για καμια βόλτα/ταξιδάκι. Τις άλλες μέρες στο γκαράζ.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Coo έγραψε: Εγώ TSi δεν πειράζω.. Έχω τη μηχανούλα μου και το Eos μόνο για καμια βόλτα/ταξιδάκι. Τις άλλες μέρες στο γκαράζ.
Τυχερός εσύ! Κι εγώ το σκέφτομαι πολύ σοβαρά. Αρκεί να τα "βρούμε" στο χρηματικό!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
cyberten έγραψε:
Coo έγραψε: Εγώ TSi δεν πειράζω.. Έχω τη μηχανούλα μου και το Eos μόνο για καμια βόλτα/ταξιδάκι. Τις άλλες μέρες στο γκαράζ.
Τυχερός εσύ! Κι εγώ το σκέφτομαι πολύ σοβαρά. Αρκεί να τα "βρούμε" στο χρηματικό!
Τα $$ σε βενζίνες που έχω γλιτώσει τα τελευταία δύο χρόνια (με scooter και μηχανή) μη σου πω πως έχω κάνει απόσβεση ήδη.. :hahaha:
Πάντως -ειδικά για Tsi- όσες εγγυήσεις και αν μου έδιναν αέριο δε θα έβαζα. Πιστεύω πως ένας κινητήρας σχεδιάζεται με μία φιλοσοφία. Όταν πας να του την αλλάξεις (αέριο, ιπποδυνάμεις, προγράμματα κλπ) άστα βράστα. Κάποια στιγμή θα τον πάρεις ολόκληρο ή τμήμα του στο χέρι..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Coo έγραψε: Τα $$ σε βενζίνες που έχω γλιτώσει τα τελευταία δύο χρόνια (με scooter και μηχανή) μη σου πω πως έχω κάνει απόσβεση ήδη.. :hahaha:
Πάντως -ειδικά για Tsi- όσες εγγυήσεις και αν μου έδιναν αέριο δε θα έβαζα. Πιστεύω πως ένας κινητήρας σχεδιάζεται με μία φιλοσοφία. Όταν πας να του την αλλάξεις (αέριο, ιπποδυνάμεις, προγράμματα κλπ) άστα βράστα. Κάποια στιγμή θα τον πάρεις ολόκληρο ή τμήμα του στο χέρι..
Για τα προγράμματα κλπ. συμφωνώ κι εγώ - δεν ασχολιέμαι. Όμως ειδικά για το φυσικό αέριο, θεωρώ ότι η ίδια η VW διαθέτει, πλέον και στη χώρα μας, το VW Passat 1.4TSi Ecofuel που έχει ακριβώς ίδιο κινητήρα με το "απλό" Passat 1,4TSi (μην τυχόν και θεωρηθεί ότι επειδή συνδυάζει το Ecofuel turbo & compressor πως κάτι αλλάζει στον κινητήρα). Δεν βλέπω δηλαδή κάποιο ρίσκο στη μετατροπή αυτή. Μπορώ να πω ότι πιο πολύ σκεφτόμουν τη μετατροπή σε υγραέριο παρά σε φυσικό αέριο!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Προτιμώ να το μετατρεψω σε CNG και να υπάρχει μικρός κίνδυνος για τον κινητήρα παρά μεγάλος για εμένα!
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.