Βενζίνη κακής ποιότητας - Λάδι
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!
Αυθεντικό post
Καλησπέρα παιδια,Ειναι το πρωτο μου post στο φορουμ, αν και το διαβαζω καιρο χωρις να ειμαι user.
Παρακάτω θα περιγραψω το προβλημα με το polaκι μου.Εινι ενα μοντελο του 2004 (αγορασμενο το καλοκαιρι του ιδιου ετους) στα 1400cc 16βαλβιδο με 101bhp.Γενικα απο το πρωτο καιρο, και εχοντας κανει λιγα σχετικα χιλιομετρα μου ζητησε λαδακια, ειχε αναψει η σχετικη ενδειξη. Αμεσως το πηγα για σερβις μιας και πλησιαζε το καθιερωμενο σερβις. Τα τυπακια εκει περα με καθυσηχασαν, οτι ειναι κατι πολυ φυσιολογικο λογω του μικρου καπακιου του κινητηρα.Προσεξτε, επισημη αποψη του σερβις και της VW ηταν οτι δεν ετρεχε κατι και φυσιολογικα να ζηταει λιιιιγο παραπανω λαδι απο το φυσιολογικο.Επειτα απο καιρο και περιπου λιγο πριν την 2η καθιερομενη επισκεψη σερβις, ξανααναβει λαμπακι λαδιου, ξαναπαω εκτακτως στο VW Service, ξαναρωταω και απορω το ιδιο, και με ξανακαθυσηχαζουν οι τεχνικοι εκει περα.Προσεξτε παλι, 2η φορα που παραπονιεμαι και τους παω ολοκαινουριο polo με ενδειξη λαδιου.Περναει καιρος και ακολουθω φυσικα πιστα το προγραμα των σερβις σε ξουσιοδοτημενα παραρτηματα-συνεργεια(Πατησιων, Αργυρουπολης, Χαλκιδας). Απο τοτε, αναβει αρκετα συχνα η ενδειξη λαδιου και προσθετω μονος μου καθε φορα που επισκεπτομαι βενζιναδικο. Πιο συγκεκριμενα, πλεον προσθετω ενα λιτρο λαδι καθε 3,500 χιλιομετρα χωρις πλεον να ταλαιπορουμε στα σερβις της VW. Αφου δεν μου δινουν σημασια απο οτι φαινεται. Ετσι, το αποσταγμα ολων των παραπανω, ειναι οτι εχω ενα πολο που θελει 1λιτρο λαδιου καθε 4.000 χιλιομετρα. Κατα VW απολυτως φυσιολογικο.
Παμε στα φετινα τωρα. Τον Μαρτη που μας περασε καθως πηγαινα Καλαβρυτα για snowboard αναβαει το λαμπακι κινητρα, χαρακτηριστηκα λεγεται Engine Check στο manual.Την επομενη εργασιμη παω το πολο για ελεγχο (εκτος εγγυησης πλεον, υστερα απο 5χρονια αγορας) και μου λενε οτι : εχει βουλωσει μια απο τις βαλβιδες εξαγωγης καυσαεριων και τα σχετικα φιλτρα απο καταλοιπα καυσης κακης ποιοτητας βενζινης.Ολο αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μενει ανοιχτη η βαλβιδα, και ο κινητηρας να δυσλειτουργει, εξου και η φωτεινη ενδειξη. ΕΠισης μου ειπαν πως αν το αφησω και δεν κανω επισκευη ισως και να επεκταθει η βλαβει απο την "μουργα" (ετσι ειπαν τα καταλοιπα στην αρχη) στον προκαταλυτη/καταλυτη. Φυσικα, υστερα απο ολα αυτα και 350 ευρω για αλλαγη βαλβιδας εξαγωγης, καθαρισμο πεταλουδας γκαζιου, και καθαρισμο σχετιικων φιλτρων, εφτιαξα το προβλημα και η ενδειξη εσβησε. Το γεγονος συνεπεσε με αλλαγη ελαστικων/ζαντων με αποτελεσμα να μην εχω καθαρη αποψη για διαφορα καταναλωσης. Παρολα αυτα παρατηρησα γυρω στο 1λιτρο /100χλμ παραπανω καταναλωση.Ολα τα παραπανω το Μαρτη του 2009.φτανουμε τον Αυγουστο του 2009 τωρα. Αναβει ξανα η ιδια ενδειξη, με εμφανη πλεον αυξημενη καταναλωση καυσιμου αλλα και προσθηκη ενος ακομα λιτρου λαδιου. Επισης, το ρελαντι του κινητρα ηταν ασυγχρονιστο. Μπορει να εμενε κολημενο στις 1000-1100 στροφες, η να ενιωθα τον κινητρα να χοροπηδαει για λιγα δευτερα.Επισκεπτομαι παλι το σερβις στην Αργυρουπολη, και μπαινω μεσα για επισκευες. Την επομενη μερα, με παιρνει τηλ ο συμβουλος σερβις (ονομα δε λεω) και μου λεει τα μαντατα:
- Η βαλβιδα που αλλαξαν το μαρτιο, εχει ξανα βρωμισει απο τη μουργα του κακου καμενου καυσιμου και πρεπει να αλλαχθει.
- Ολος ο κινητρας ειναι γεματος μουργα απο το καμενο καυσιμο, και πρεπει να ανοιχθει το καπακι του, και να καθαριστει.
- Ο προκαταλυτης εχει προβλημα πλεον και πολυ συντομα θα παρω στο χερι και τον καταλυτη. εχει αρχισει και ψιλοβρωμαει ηδη.
Συνολο ~ 2000ευρω για επισκευη.Οπως καταλαβαινετε τρελαθηκα, οχι μονο λογο του ποσου, αλλα και λογο του οτι δεν ενηργησαν καταλληλα το ΜΑρτη που τοτε ο καταλυτης και το καπακι ηταν καθαρα(υποτηθετε).Εφυγα αρων-αρων απο κει, χωρις επισκευη. Και πηγα σε διαφορα εξωτερικα συνεργεια και επιστους τεχνικους που τους συμβουλευομαι χρονια τωρα για αλλα αυτοκινητα που εχω.Η πρωτη τους κουβεντα, αφου τους πω ολα τα παραπανω ειναι: Ο κινητηρας καιει λαδια και ειναι ελλατωματικος απο τη μαμα.Η δικαιολογια της "κακης βενζινης" ειναι φτηνη και αστεια.Η βρωμα εχει γινει απο το λαδι που καιει ο κινητηρας και για αυτο εχει βουλωσει το συμπαν εκει μεσα.Ας σημειωθει εδω οτι για 1.5 χρονο περιπου γεμιζω με 100αρα.
το ιδιο απο δω μου ειπε και ενα εμπιστο φιλαρακι στο σερβις VW της Χαλκιδας, και μαλιστα γελαγε με την δικαιολογια της μουργας απο τη βενζινη.
Λοιπον συμπερασμα,
αγοραζω ενα πολο καινουργιο το 2004 με 16.000ευρω.απο τοτε ζηταει λαδια.το σερβις λέει οτι ειναι νορμαλ παρολο που διαμαρτυρομαι συνεχεια σε καθε επισκεψη.υστερα απο 5χρονια και 100.000χλμ ο κινητηρας και καταλυτες πανε για φουντο σιγα σιγα.το σερβις τα ριχνει στη βενζινη.Τι να κανω και τι επιλογες εχω κατα την αποψη σας!
Εχω στηλει τα μαιλ μου στη VW group στη γερμανια , το επεξεργαζονται το θεμα ακομα.Η KosmoCar εδω ελλαδα, το ελυσε κιολας το θεμα, και με πηρε χθες ενα παλικαρακι και μου επανελαβε οτι ακριβως ειχα ακουσει απο το Service της Αργυρουπολης. Μαλιστα μου επανελλαβε πολλες φορες οτι "αυτη ειναι η επισημη αποψη της εταιριας"Τα σχολια και η συμβολες δικες σας!
Ευχαριστω για το χρονο σας εκ'των προτερων.
Mετά από αυτό, μπήκα σε σκέψεις σχετικά με το τί επιπτώσεις μπορεί να έχει η κακή βενζίνη στο αυτοκίνητο μας. Είναι περισσότερο το κακό,εκτός από τη λογική μείωση στην απόδοση; Ισχύει αυτό που ισχυρίζονται οι κύριοι της vw πως η φτωχή ποιότητα σε οκτάνια επιφέρει αυτό το μπούκωμα και αργότερα την καταστροφή κάποιων μερών; Να σημειώσω ότι παλαιότερα κατα την ανάγνωση του εγκεφάλου στο συνεργείο μου είχαν βρεί σφάλμα στον αισθητήρα "λ" λόγω κακής ποιότητας καυσίμου. Μήπως τελικά αξίζει περισσότερο να πληρώνει κάποιος παραπάνω στη βενζίνη (ακόμα και αν δεν τον συμφέρει αναλογικά $/χιλιόμετρα) για να έχει το κεφάλι του (πιο) ήσυχο; (γιατί εντελώς ήσυχο δεν θα το έχει ποτέ).
'Η μήπως όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα για να ασχοληθεί κανείς; Πάντως αν είναι, αυτός ο φίλος θα δώσει ...χοντρά χρήματα για αυτά τα ψιλά γράμματα.... ????????????
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pr1g1pas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Πέρα από την ακραία αυτή περίπτωση όμως, υπάρχει πράγματι περίπτωση να δημιουργηθούν κατάλοιπα άκαυτης βενζίνης στον κινητήρα; Γιατί κάπου είχα ακούσει για μια βενζίνη μιας εταιρίας που υποστήριζαν ότι "καθαρίζει" τον κινητήρα. Αυτό εννοούσαν;
Μέχρι τώρα λίγες φορές είχα βάλει 100άρα και σκέφτομαι να το αλλάξω το τροπάριο...Το θέμα είναι ότι την 100άρα τη νοθεύεις με 95άρα, την 95άρα με τί;;; Τί το ταΐζω το τουτού μουυυυυυυυυ mpouxouxouxo trelos:unsure:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pr1g1pas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Βρείτε ένα καλό βενζινάδικο και μην το αλλάζετε με τίποτα!!!
Και από που βρε Μήτσε βλέπεις ότι είναι καλό το βενζινάδικο; Ποτέ δεν ξέρεις τί έχουν, άσχετα με την τιμή, αν και οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι όσο πιο φτηνό το βενζινάδικο τόσο πιο νοθευμένη... Μόνο αν σου βαράνε πιράκια και το τουτού κλωτσάει, εκεί μπορείς να καταλάβεις αν κάτι δεν πάει καλα...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Εχω απεναντι μου ενα πρατηριο ΒΡ με αρκετα φτηνη τιμη κι'απο κει βαζω συνηθως.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pr1g1pas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
bp Ultimate 100 / EKO Kinitron 100 / Shell V-Power Racing 99+
Υγρό πυρ;
Aυξάνονται και πληθύνονται οι αμόλυβδες βενζίνες υψηλού αριθμού οκτανίων που πλέον
προσφέρονται και από τους τρεις «μεγάλους» της ελληνικής αγοράς πετρελαιοειδών. Στη
δοκιμή που ακολουθεί, διαπιστώνουμε τι παραπάνω προσφέρουν, αλλά και τις μεταξύ τους
διαφορές.
Κείμενο: Πέτρος Γλαντζής
Η APXH έγινε από τη Shell, στα μέσα του 2002, όταν παρουσίασε στην ελληνική αγορά την
αμόλυβδη βενζίνη V-Power Racing 99+, με αριθμό οκτανίων που, σύμφωνα με την ίδια
εταιρεία, ξεπερνούσε τα 99. Ένα χρόνο αργότερα, την ακολούθησε η bp, διαθέτοντας στα
πρατήριά της την αμόλυβδη βενζίνη Ultimate των 100 οκτανίων. Η παρουσία των δύο αυτών
επώνυμων και ανταγωνιστικών προϊόντων έδειξε να πείθει τους Έλληνες οδηγούς, γεγονός που
ενίσχυσε την αγορά καυσίμων υψηλού αριθμού οκτανίων. Με αφορμή λοιπόν την παρουσίαση, από
την ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών ΕΚΟ, της νέας αμόλυβδης βενζίνης 100 οκτανίων
Kinitron 100 οργανώσαμε μια συγκριτική δοκιμή, ώστε να αξιολογήσουμε την απόδοση των
τριών παραπάνω καυσίμων τόσο μεταξύ τους όσο και με τη «συμβατική» αμόλυβδη βενζίνη των
95 οκτανίων. Γι? αυτήν τη δοκιμή επιλέξαμε το Ford Mondeo 1.8 SCi, τεχνολογίας άμεσου
ψεκασμού, επειδή η υψηλή πίεση ψεκασμού, αλλά και η σχετικά μεγάλη σχέση συμπίεσης που
χαρακτηρίζει αυτού του είδους τους κινητήρες, τους καθιστούν πιο ευαίσθητους στην
ποιότητα και στις αντικροτικές ιδιότητες του καυσίμου.
Επί της διαδικασίας
Nα ?μαστε, λοιπόν, στο δυναμόμετρο, όπου αρχικά θα λαμβάναμε τις καμπύλες ιπποδύναμης και
ροπής του κινητήρα για κάθε τύπο βενζίνης, ενώ επιπλέον θα πραγματοποιούσαμε μετρήσεις
των επιταχύνσεων εν κινήσει. Ο λόγος που επιλέξαμε το δυναμόμετρο για τη δεύτερη
διαδικασία είναι το γεγονός ότι προσφέρει ένα σαφώς πιο ελεγχόμενο περιβάλλον σε σχέση με
τις μετρήσεις στον ανοικτό δρόμο, εξασφαλίζοντας σταθερές συνθήκες και υψηλή
επαναληψιμότητα των μετρήσεων, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια συγκριτική δοκιμή.
Περνώντας στη διαδικασία της δοκιμής, πριν από κάθε μέτρηση, το ρεζερβουάρ άδειαζε πλήρως
και, στη συνέχεια, το γεμίζαμε με το υπό δοκιμήν καύσιμο. Προτού γίνει η μέτρηση στο
δυναμόμετρο, οδηγούσαμε το αυτοκίνητο για 250 χλμ., προκειμένου η ηλεκτρονική διαχείριση
του κινητήρα να προσαρμοστεί πλήρως στις ιδιαιτερότητες του εκάστοτε καυσίμου. Κάθε
δυναμομέτρηση και μέτρηση επιδόσεων επαναλαμβάνονταν, ώστε να εξασφαλίσουμε, στο μέγιστο
δυνατό βαθμό, την ορθότητα των αποτελεσμάτων. Eκτός από τις bp Ultimate, ΕΚΟ Kinitron 100
και Shell V-Power Racing 99+, στη συγκριτική δοκιμή συμπεριλάβαμε και την αμόλυβδη
βενζίνη 95 οκτανίων της bp, η οποία λειτούργησε ως σημείο αναφοράς.
Μετρήσεις ισχύος και ροπής
Ξεκινώντας από την αμόλυβδη των 95 οκτανίων της bp, η μέγιστη ισχύς στους τροχούς του
Mondeo έφτασε στους 110,3 ίππους στις 6.100 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή τα 14,4 χλγμ. στις
4.400 σ.α.λ. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι τρεις 100άρες βενζίνες παρουσίασαν καλύτερη
απόδοση. Αναλυτικότερα, με την Ultimate της bp, η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε στους 112,1
ίππους στις 6.200 στροφές, ενώ αντίστοιχα αυξημένη ήταν και η ροπή, με μέγιστη τιμή τα
14,8 χλγμ. στις 4.400 σ.α.λ. Με ελαφρώς καλύτερα νούμερα από την Ultimate, η V-Power
Racing 99+ της Shell απέδωσε μέγιστη ισχύ 112,7 ίππους στις 6.100 σ.α.λ., ενώ η ροπή, που
κορυφωνόταν στις 4.400 σ.α.λ., δε μεταβλήθηκε ιδιαίτερα (14,9 χλγμ.). Η μεγαλύτερη τιμή
ισχύος της δοκιμής, μετρημένη στους τροχούς πάντα, προέκυψε από την 100άρα Kinitron της
ΕΚΟ (113,2 ίπποι στις 6.100 σ.α.λ.), με τη μέγιστη ροπή να κυμαίνεται στα επίπεδα των
Ultimate και V-Power Racing (14,8 χλγμ. στις 4.400 σ.α.λ.). Το συμπέρασμα από τη
δυναμομέτρηση δεν αφορά τόσο τις διαφορές μεταξύ των τριών καυσίμων υψηλού αριθμού
οκτανίων, οι οποίες ήταν μικρές στη συγκεκριμένη δοκιμασία, όσο τη βελτίωση που επιφέρουν
στην απόδοση σε σχέση με την αμόλυβδη των 95 οκτανίων.
Μετρώντας τις επιδόσεις
Oι διαφορές που προέκυψαν ανάμεσα στις βενζίνες της δοκιμής κατά τη μέτρηση των
επιταχύνσεων εν κινήσει είναι μεγαλύτερες από εκείνες της δυναμομέτρησης, δίνοντας μια
πιο σαφή εικόνα. Ειδικότερα, παρά τη δεύτερη θέση στη δυναμομέτρηση, η V-Power
κατατάσσεται τρίτη στη δοκιμασία των ρεπρίζ, αφήνοντας, όπως ήταν αναμενόμενο, την απλή
αμόλυβδη της bp στην τέταρτη θέση. Δεύτερη, η Ultimate της bp διατηρεί το προβάδισμα σε
χρόνους έναντι της V-Power Racing, που κυμαίνεται από 0,5 έως 2 δέκατα του δευτερολέπτου.
Η καλύτερη επίδοση στη δοκιμασία των ρεπρίζ προέρχεται από την Kinitron 100 της ΕΚΟ, η
οποία σημείωσε εν γένει καλύτερους χρόνους από την Ultimate, ενώ με έκτη σχέση,
παρουσίασε σχετικά μεγάλες διαφορές από τους ανταγωνιστές της, που αγγίζουν τα 4 δέκατα
του δευτερολέπτου για την Ultimate και το μισό δευτερόλεπτο για τη V-Power Racing.
Επιτάχυνση εν κινήσει
80-110 χλμ./ώρα (δλ.)
Σχέση μετάδοσης
3η 4η 5η 6η
Καύσιμο
bp Ultimate 100 5,88 8,27 12,40 18,05
EKO Kinitron 100 5,88 8,30 12,33 17,70
Shell V-Power Racing 99+ 5,93 8,47 12,50 18,20
bp unleaded 95 5,96 8,44 12,66 18,47
Επιτάχυνση εν κινήσει
120-140 χλμ./ώρα (δλ.)
Σχέση μετάδοσης
4η 5η 6η
Καύσιμο
bp Ultimate 100 6,36 9,39 16,36
EKO Kinitron 100 6,24 9,22 15,99
Shell V-Power Racing 99+ 6,42 9,48 16,5
bp unleaded 95 6,40 9,56 16,84
Το συμπέρασμα
Περνώντας στο συμπέρασμα της συγκριτικής δοκιμής, και οι τρεις αμόλυβδες βενζίνες υψηλού
αριθμού οκτανίων των Shell, bp και ΕΚΟ παρουσίασαν μικρές, αλλά μετρήσιμες διαφορές σε
ισχύ και ροπή κατά τη δυναμομέτρηση. Στην περισσότερο αντιπροσωπευτική για την απόδοση
των τριών καυσίμων μέτρηση, των επιταχύνσεων εν κινήσει, το συμπέρασμα ήταν ξεκάθαρο. Η
καλύτερη απόδοση, λοιπόν, της δοκιμής ανήκει στην Kinitron 100 της ΕΚΟ, η οποία μάλιστα
παρουσίαζε σαφές πλεονέκτημα όταν ο κινητήρας λειτουργούσε με μεγάλο φορτίο (ρεπρίζ με 6η
σχέση), κάτι που υποδηλώνει καλές αντικροτικές ιδιότητες.
Σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη τιμή, η Kinitron 100 κερδίζει επάξια την πρώτη θέση της
συγκριτικής δοκιμής. Aκολουθεί, με μικρή διαφορά σε επιδόσεις, η Ultimate 100 της bp,
αφήνοντας στην τρίτη θέση τη V-Power Racing 99+ της Shell. Η τελευταία παρουσίασε ελαφρώς
υψηλότερες μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής από την Ultimate, αλλά υστερούσε στις
μετρήσεις ρεπρίζ, κάτι που οφείλεται πιθανότατα σε μικρότερη τάση της 100άρας bp για
προανάφλεξη. Λογικό, αφού η V-Power Racing 99+ βρίσκεται περισσότερο χρονικό διάστημα
στην αγορά από τα άλλα δύο ανταγωνιστικά καύσιμα της δοκιμής, με αποτέλεσμα να έχει κατά
πάσα πιθανότητα ξεπεραστεί σε εξέλιξη από τα πιο πρόσφατα προϊόντα των bp και ΕΚΟ.
Aναμφίβολα, η χρήση αμόλυβδης βενζίνης υψηλού αριθμού οκτανίων σε σχέση με την αμόλυβδη
των 95 οκτανίων προσέφερε βελτιωμένες επιδόσεις, κυρίως σε συνθήκες υψηλού φορτίου
(μεγαλύτερες σχέσεις μετάδοσης), ενώ στις μετρήσεις με 3η και 4η, η διαφορά ήταν
μικρότερη. Αυτό σημαίνει πως το πλεονέκτημα από τη χρήση βενζίνης υψηλού αριθμού οκτανίων
θα είναι περισσότερο εμφανές σε ένα ταξίδι, όπου η αεροδυναμική αντίσταση και η κίνηση με
τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο θέτουν μεγάλο φορτίο στον κινητήρα κατά την
επιτάχυνση.
Ολοκληρώνοντας, να τονίσουμε ότι τα παραπάνω συμπεράσματα ισχύουν για το συγκεκριμένο
τύπο αυτοκινήτου και τις συνθήκες της δοκιμής. Γι? αυτό και δε θα πρέπει να
γενικεύονται._ Π.Γ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Βέβαια πάντα πρέπει να είμαστε κάπως επιφυλακτικοί με αυτές τις έρευνες μιας και μπορεί να υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιας διαφήμισης - προώθησης ενός προιόντος αλλά πρέπει κάπου να υπάρχει και ένα σημείο αναφοράς. Θεωρώ ότι υπάρχει μία δόση αλήθειας σε αυτό το αποτέλεσμα έστω κατά ένα ποσοστό αν όχι 100%.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pr1g1pas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πολύ ενδιαφέρον το τελευταίο δημοσίευμα!
Βέβαια πάντα πρέπει να είμαστε κάπως επιφυλακτικοί με αυτές τις έρευνες μιας και μπορεί να υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιας διαφήμισης - προώθησης ενός προιόντος αλλά πρέπει κάπου να υπάρχει και ένα σημείο αναφοράς. Θεωρώ ότι υπάρχει μία δόση αλήθειας σε αυτό το αποτέλεσμα έστω κατά ένα ποσοστό αν όχι 100%.
Φίλε Γελάδιε συμφωνώ απολύτος για την επιφυλακτικότητα αλλά κιόλας απο την άλλη δεν μπορούμε μα να μην πιστευουμε τίποτα, κάπου στη μέση είναι η αλήθεια νομίζω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.