- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Πλαστικο καπακι μηχανης και πιθανες δυσλειτουργιες
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Στη Seat που πηγε του ειπανε το εξης,κατα τους καλοκαιρινους μηνες να βγαζεις το πλαστικο καπακι διοτι υπερθερμαινεται ο χωρος του κινητηρα και ειδικοτερα οι πολλαπλασιαστες με αποτελεσμα να μειωνεται το προσδοκιμο ζωης τους.
Επισης το πλαστικο καπακι εγκλωβιζει καυτο αερα οταν παρκαρουμε με αποτελεσμα να κανει υγροποιηση ο αερας καθως κρυωνει η μηχανη και να δημιουργει προβληματα με υγρασια στους πολλαπλασιαστες.
Σαν σκεπτικο και σαν αιτιολογια βλαβης δεν μου φαινεται παραλογη αλλα θα θελα και τις δικες σας αποψεις.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aceoscy
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Επιπλεον το πλαστικο καπακι παιζει ρολο εντυπωσιασμου και εμφανισης.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aceoscy
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Πρώτα από όλα, για μένα είναι πέραν αμφιβολίας σίγουρο ότι όλα αυτά είναι ελεγμένα και σχεδιασμένα από το εργαστήριο σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτου παγκοσμίως. Θα ήταν το λιγότερο αφελές να μην έχουν υπολογίσει τις επιπτώσεις ή μη για το παραμικρό εξάρτημα στη λειτουργία ενός κινητήρα και των περιφερειακών του. ΚΑι η διαφορα χειμώνα με καλοκαίρι να είναι...20-25 βαθμοί; Σιγά τη διαφορά, αν αναλογιστεί κανείς τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στο χώρο της μηχανής. Αντίστοιχα, η υγρασία που αντιμετωπίζει το χειμώνα το αυτοκίνητο είναι πολλαπλάσια από αυτή που πιθανόν να παρουσιάζεται μέσα από το καπάκι.
Πέρα από αυτό, πόσο θερμοκρασία να εγκλωβίζει το καπάκι; Σίγουρα λιγότερη από τη θερμοκρασία που εκπέμπει ένας κινητήρας σε λειτουργία. Πιθανότατα το καπάκι όχι απλά να μην επιβαρύνει, αλλά και να βοηθάει στη μή μετάδοση της ακτινοβολίας της θερμότητας απευθείας πάνω σε ένα εξάρτημα, όπως για παράδειγμα ο πολλαπλασιαστής.
Τώρα αν οι φίλοι στη Seat παρατήρησαν τέτοιου είδους δυσλειτουργία στο συγκεκριμένο σημείο θα πρέπει κατα την ταπεινή μου γνώμη να ανατρεξουν καλύτερα πρώτα στην ποιότητα κατασκευής και αντοχής των πολλαπλασιαστών και ύστερα στις επιπτώσεις που έχει το καπάκι.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aceoscy
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Αλλα αυτοκινητα δεν εχουν καθολου μονωση.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Μιας και λέμε για το καπάκι ξέρει κανείς πως βγαίνει;
www.vweos.gr/eosforu...o
an-115ps#17638
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δε νομίζω Νικήτα οτι ο Βασίλης το εννοεί σοβαρά αυτό που ρωτάει
Οχι παιδια ,σοβαρα το ρώτησα.
Σκέψεις κάνω....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Corbil έγραψε:
Δε νομίζω Νικήτα οτι ο Βασίλης το εννοεί σοβαρά αυτό που ρωτάει
Οχι παιδια ,σοβαρα το ρώτησα.
Σκέψεις κάνω....
Πολύ πιθανό αλλά και πολύ μακροχρόνια. Οι αντοχές που έχει το χρώμα αν είναι πραγματικά ποιοτικό και με τα κατάλληλα υποστρώματα είναι πολύ μεγάλες. Είναι όμως μόνο ένα μέρος της εξίσωσης αφού το χρώμα επηρεάζεται και από άλλους παράγοντες όπως η έκθεση στον ήλιο, υγρασία κλπ.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Παντως η αφαιρεση του πλαστικου δεν βλεπω να προκαλει καποιο κακο,μονο καλο θα'λεγα οπως καλυτερη ψυξη της μηχανης.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Στα fsi παρεπιπτόντως αν βγάλεις το κάπάκι έχεις φόρα παρτίδα την πεταλούδα...
Φαντάζομαι μόνο καλά δεν προκαλεί αυτό...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Απλά μου ήρθε στο νού κάποτε που είμασταν παιδιά (που λέει και το άσμα) που βγάζαμε τις ποδιές από το παπάκι "για να παίρνει αέρα η μηχανή", "να μη μου κόβει χιλιόμετρα" και όλα τα σχετικά.
Με ποδιά ή όχι η μηχανή ήταν μια χαρά είτε στη ζέστη είτε στο κρύο. Αν δεν ήταν να είναι μια χαρα΄θα είχε προβλεφθεί στο σχεδιασμό με κάποιο τρόπο να αερίζεται καλύτερα.
Τόσα χρόνια δεν υπήρχαν καπάκια στις μηχανές (παράδειγμα το Samurai που είχα κάποτε, ή ένα Rover 216 στην οικογένεια) τί έπαθαν; τίποτα.
Εδώ και πολλά χρόνια, είτε για ομορφιά/τακτοποίηση, είτε για προστασία από φθορά σε κάποια σημεία του κινητήρα ή των περιφερειακών του, είτε για λόγο που εμείς δεν το γνωρίζουμε και η τεχνολογιά το επιβάλλει, υπάρχουν τα καπάκια και προσωπικά μου αρέσει που υπάρχουν, από το να βλέπω καλώδια, λάδια και τα λοιπά.
Δε νομίζω ότι βγάζοντας το καπάκι κερδίζει κανείς κάτι. Ίσως περισσότερο ρισκάρει να κάνει κακό στη μηχανή του βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Και πάλι ΑΝ κάνει κακό...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Christaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Ο νέος με το EOS είναι ωραίος!
- Δημοσιεύσεις: 254
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Ίσως υπό προυποθέσεις να έχει μία κάποια λογική αλλά μάλλον θα συμφωνήσω περισσότερο με τον Δημήτρη. Κατά την γνώμη μου δεν μπορεί να επηρεάζει τόσο πολύ.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.