- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Φρενο στην Ιπποδυναμη του αυτοκινητου.γινεται?
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
αν αυτο γινεται με καποια παρεμβαση στον εκγεφαλο και αν ειναι μονιμη κατασταση η θα εχει την επιλογη το προγραμματισμου ανα πασα στιγμη?
δυστυχως τυχαινει καποιες φορες και οδηγουνε το αυτοκινητο μας και ανθρωποι που δεν το "εχουν" και τοσο
συγκεκριμενα δεν μιλαω για το EOS μου (2.0 FSI) το οποιο δεν σκαβει κιολας...
αλλα για το νεο μου μεταχειρισμενο αποκτημα (VW GOLF GT 170 2008)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Προς τα πάνω σίγουρα - έχει και για κάτω των 170 PS;revo προγραμματάκι με το button το οποίο έχει 2-3 ρυθμίσεις αλλαγής της ιπποδύναμης...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Για τους πιο ‘ανήσυχους’, υπάρχει το χειριστήριο SPS ‘‘Select Plus’’, το οποίο διαθέτει όλες τις λειτουργίες του SPS ‘‘Select’’ (stock, performance 95ron, antithieft), αλλά διαθέτει επιπλέον τη δυνατότητα μικρορύθμισης του προγράμματος, επεμβαίνοντας στην πίεση του τούρμπο και στο χρονισμό της ανάφλεξης, με στόχο είτε τη μέγιστη αύξηση της ιπποδύναμης, είτε την προσαρμογή του προγράμματος στις απαιτήσεις του χρήστη και στο στυλ οδήγησής του.
Επιπλέον, με την επιλογή της ανάλογης ρύθμισης, το πρόγραμμα μπορει να μπει σε κατάσταση "Valet mode", όπου ο κινητήρας λειτουργεί έως 3.000σ.α.λ.
thanks to Rallakias
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Το μονο που πάει το μυαλό μου ειναι να απενεργοποιηθεί το τουρμπο και να δουλεύει το αμαξι ατμοσφαιρικα.Με τι τροπο ,ειναι αλλο θεμα.
Αληθεια μιλάμε για ατομο που δεν εχει κριση/ηλικια/οδηγικη εμπειρια και θα σκοτωθεί ή μιλάμε για ώριμο ατομο που απλα δεν ξερει να οδηγαει και πολυ καλα?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
γνωριζεις κοστος?μηπως ειναι απαγορευτικο?
θα υπαρχει δυνατοτητα αλλαγη οποτε το επιθυμω?
ευχαριστω για τις ππληροφοριες..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Υπαρχει καποιος αποκλειστικος αντιπροσωπος?
αν για λογους διαφημισης δεν μπορειτε να το αναφερετε παρακαλω στειλτε μου προσυπικο μηνυμα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αν παρολα αυτα θελεις να κανεις κατι για μειωση της αποδοσης ,πρεπει να σκεφτεις αν το θελεις μονιμα ή περιστασιακα.Αν το θελεις μονιμα ειναι το ευκολο.Πας και περνας ενα προγραμμα custom και το κανεις οσα αλογα θελεις εσυ (προς τα κατω πάντα)!
Αν το θελεις να το ενεργοποιεις κατα βουληση-τοτε μπλέκει το πραγμα.
2 λύσεις μου ερχονται στο μυαλό:
1)Οτιδηποτε σε λύση hardware για να απενεργοποιειται η τουρμπίνα (δεν ξερω μακροπροθεσμα αν προκαλει καποια βλάβη).Εκει ρωτας εναν μηχανικό.
2)Λυση software που απο οσο ξερω δεν υπαρχει.Οι εταιρειες σαν τη Revo που διαθετουν διακοπτάκια για να αλλαζεις προγραμμα ,εχουν προγραμματα μονο για μεγαλυτερη αποδοση απο την εργοστασιακη.Για μικροτερη προφανως και δεν βγάζουν.
Την λύση του κόφτη στις 3000 και να βγείς στο δρόμο με ενα τετοιο αυτοκινητο μήν τη σκεφτεσαι καθόλου αν θελεις να ζησει ο οδηγός και το αυτοκινητο.Ειναι εντελώς για ειδικες περιπτώσεις αυτη η επιλογή και οχι για να βγεις στο δρομο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gazza307
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Constantinos-vw eos 2.0 FSI
- Δημοσιεύσεις: 112
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
υστερα απο επικοινωνια μου με την revo μου ειπανε οτι για το τον συγκεκριμενο εγκεφαλο δεν γινεται τιποτα προς τα κατω (προς τα πανω μονο και πολλα μεχρι 220 αλογα)
αν για παραδειγμα ειχα GTi του 2008 και οχι GT τοτε θα μπορουσε να γινει αυτο που ζηταω με δυο τουλαχιστον επιλογες
χαρακτηριστικα μου ειπανε οτι θα μπορουσε να ειναι την μια 100 και την αλλη 200 αλογα....
τελοσπαντων θα δουμε τι θα κανουμε...θα του δινω μονο το EOS χα χα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.