Φρενο στην Ιπποδυναμη του αυτοκινητου.γινεται?

Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34381 από gazza307
θα ηθελα να ρωτησω αν γινεται καποιος που επιθυμει να "κρατησει" απο αποψη αποδοσης-ιπποδυναμης να το επιτυχει?

αν αυτο γινεται με καποια παρεμβαση στον εκγεφαλο και αν ειναι μονιμη κατασταση η θα εχει την επιλογη το προγραμματισμου ανα πασα στιγμη?

δυστυχως τυχαινει καποιες φορες και οδηγουνε το αυτοκινητο μας και ανθρωποι που δεν το "εχουν" και τοσο

συγκεκριμενα δεν μιλαω για το EOS μου (2.0 FSI) το οποιο δεν σκαβει κιολας...
αλλα για το νεο μου μεταχειρισμενο αποκτημα (VW GOLF GT 170 2008)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34382 από Corbil
ηλεκτρονικός κόφτης?

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34384 από Guardian
revo προγραμματάκι με το button το οποίο έχει 2-3 ρυθμίσεις αλλαγής της ιπποδύναμης...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34385 από vabatzis
Guardian έγραψε:

revo προγραμματάκι με το button το οποίο έχει 2-3 ρυθμίσεις αλλαγής της ιπποδύναμης...

Προς τα πάνω σίγουρα - έχει και για κάτω των 170 PS;

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34389 από Guardian
REVO SPS Select Plus

Για τους πιο ‘ανήσυχους’, υπάρχει το χειριστήριο SPS ‘‘Select Plus’’, το οποίο διαθέτει όλες τις λειτουργίες του SPS ‘‘Select’’ (stock, performance 95ron, antithieft), αλλά διαθέτει επιπλέον τη δυνατότητα μικρορύθμισης του προγράμματος, επεμβαίνοντας στην πίεση του τούρμπο και στο χρονισμό της ανάφλεξης, με στόχο είτε τη μέγιστη αύξηση της ιπποδύναμης, είτε την προσαρμογή του προγράμματος στις απαιτήσεις του χρήστη και στο στυλ οδήγησής του.
Επιπλέον, με την επιλογή της ανάλογης ρύθμισης, το πρόγραμμα μπορει να μπει σε κατάσταση "Valet mode", όπου ο κινητήρας λειτουργεί έως 3.000σ.α.λ.

thanks to Rallakias

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34390 από rallakias
Εφοσον το golf εχει εγκεφαλο κινητηρα MED9 και οχι νεοτερης γενιας ,τοτε εχει και valet mode.Πάντως δεν προτεινεται για καθημερινη χρηση να εχει κοφτη στις 3000.Αυτη η λειτουργία ειναι για τιποτα παρκαδορους.
Το μονο που πάει το μυαλό μου ειναι να απενεργοποιηθεί το τουρμπο και να δουλεύει το αμαξι ατμοσφαιρικα.Με τι τροπο ,ειναι αλλο θεμα.

Αληθεια μιλάμε για ατομο που δεν εχει κριση/ηλικια/οδηγικη εμπειρια και θα σκοτωθεί ή μιλάμε για ώριμο ατομο που απλα δεν ξερει να οδηγαει και πολυ καλα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34397 από gazza307
μιλαμε για ωριμο ατομο που απλα δεν εχει ξαναοδηγησει αυτοκινητο με τουρμπο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34398 από gazza307
το αυτοκινητο ειναι μοντελο του 2008 (μαρτιος)μπορω λοιπον να εκγαταστησω κατι τετοιο που περιγραφεις χωρις να δημιουργηθει καποιο προβλημα στον εγκεφαλο?
γνωριζεις κοστος?μηπως ειναι απαγορευτικο?
θα υπαρχει δυνατοτητα αλλαγη οποτε το επιθυμω?

ευχαριστω για τις ππληροφοριες..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34399 από gazza307
επισης ξεχασα να ρωτησω που μπορω να βρω το προγραμμα και πως μπορω να το εγκαταστησω ακομη απο που μπορω να παρω καποιες πιο εξειδικευμενες πληροφοριες?
Υπαρχει καποιος αποκλειστικος αντιπροσωπος?
αν για λογους διαφημισης δεν μπορειτε να το αναφερετε παρακαλω στειλτε μου προσυπικο μηνυμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34410 από rallakias
Κατ αρχην εφοσον το ατομο αυτό ειναι ωριμο ,τοτε δεν χρειαζεται τιποτα απο οσα ψαχνουμε.Το πεταλι του γκαζιού πατιέται οσο το πατας ,οχι οσο θελει εκεινο και ο κινητηρας τουρμπο δεν εχει διαφορα απο εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα με ιδια ιπποδυναμη.

Αν παρολα αυτα θελεις να κανεις κατι για μειωση της αποδοσης ,πρεπει να σκεφτεις αν το θελεις μονιμα ή περιστασιακα.Αν το θελεις μονιμα ειναι το ευκολο.Πας και περνας ενα προγραμμα custom και το κανεις οσα αλογα θελεις εσυ (προς τα κατω πάντα)!

Αν το θελεις να το ενεργοποιεις κατα βουληση-τοτε μπλέκει το πραγμα.
2 λύσεις μου ερχονται στο μυαλό:
1)Οτιδηποτε σε λύση hardware για να απενεργοποιειται η τουρμπίνα (δεν ξερω μακροπροθεσμα αν προκαλει καποια βλάβη).Εκει ρωτας εναν μηχανικό.
2)Λυση software που απο οσο ξερω δεν υπαρχει.Οι εταιρειες σαν τη Revo που διαθετουν διακοπτάκια για να αλλαζεις προγραμμα ,εχουν προγραμματα μονο για μεγαλυτερη αποδοση απο την εργοστασιακη.Για μικροτερη προφανως και δεν βγάζουν.
Την λύση του κόφτη στις 3000 και να βγείς στο δρόμο με ενα τετοιο αυτοκινητο μήν τη σκεφτεσαι καθόλου αν θελεις να ζησει ο οδηγός και το αυτοκινητο.Ειναι εντελώς για ειδικες περιπτώσεις αυτη η επιλογή και οχι για να βγεις στο δρομο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 2 Μήνες πριν #34438 από gazza307
ναι εχεις δικιο η λυση του κοφτη στις 3000 στροφες ειναι πολυ πιο επικινδυνη λυση...

υστερα απο επικοινωνια μου με την revo μου ειπανε οτι για το τον συγκεκριμενο εγκεφαλο δεν γινεται τιποτα προς τα κατω (προς τα πανω μονο και πολλα μεχρι 220 αλογα)

αν για παραδειγμα ειχα GTi του 2008 και οχι GT τοτε θα μπορουσε να γινει αυτο που ζηταω με δυο τουλαχιστον επιλογες

χαρακτηριστικα μου ειπανε οτι θα μπορουσε να ειναι την μια 100 και την αλλη 200 αλογα....

τελοσπαντων θα δουμε τι θα κανουμε...θα του δινω μονο το EOS χα χα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi