- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Φίλτρο Κ&Ν: Καλό ή κακό για τον κινητήρα;
- doperman
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Less
Περισσότερα
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #57726
από doperman
Φίλτρο Κ&Ν: Καλό ή κακό για τον κινητήρα; δημιουργήθηκε από doperman
Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση που με έχει βάλει σε σκέψεις..
Η δική μου προσωπική εμπειρία από ΚΝ είναι πως μετά την τοποθέτηση του φίλτρου είδα μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση αλλά μια αξιοπρόσεκτη διαφορά στις χαμηλές (ανεβάζει πιο γρήγορα) χωρίς αυτό να σημαίνει αύξηση στην ιπποδύναμη και τέτοιες χαζομάρες. Τοποθέτησα το φίλτρο με τη λογική ότι ο "κινητήρας αναπνέει καλύτερα" μη γνωρίζοντας αν πράγματι αυτό είναι καλύτερο ή χειρότερο.
Καθαρίζω το φίλτρο περίπου κάθε 10,000χλμ (αν και τώρα έχω ξεφύγει κατα 2-3,000... :whistle: ).
Μήπως τελικά κάνει πράγματι κακό στον κινητήρα (έστω και μακροχρόνια) ή όχι; Κατά βάση τί πραγματικά κερδίζουμε από ένα πιο ελεύθερο φίλτρο; :exm
Φυσικά η συζήτηση αφορά όλα τα "ελεύθερα" φίλτρα..
Η δική μου προσωπική εμπειρία από ΚΝ είναι πως μετά την τοποθέτηση του φίλτρου είδα μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση αλλά μια αξιοπρόσεκτη διαφορά στις χαμηλές (ανεβάζει πιο γρήγορα) χωρίς αυτό να σημαίνει αύξηση στην ιπποδύναμη και τέτοιες χαζομάρες. Τοποθέτησα το φίλτρο με τη λογική ότι ο "κινητήρας αναπνέει καλύτερα" μη γνωρίζοντας αν πράγματι αυτό είναι καλύτερο ή χειρότερο.
Καθαρίζω το φίλτρο περίπου κάθε 10,000χλμ (αν και τώρα έχω ξεφύγει κατα 2-3,000... :whistle: ).
Μήπως τελικά κάνει πράγματι κακό στον κινητήρα (έστω και μακροχρόνια) ή όχι; Κατά βάση τί πραγματικά κερδίζουμε από ένα πιο ελεύθερο φίλτρο; :exm
Φυσικά η συζήτηση αφορά όλα τα "ελεύθερα" φίλτρα..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #57767
από vabatzis
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Φίλτρο Κ&Ν: Καλό ή κακό για τον κινητήρα;
Σύμφωνα με τα γραφόμενα, δεν προσφέρει κάτι σημαντικό σε κίνηση εντός πόλης, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η τακτική συντήρηση του, διαφορετικά αναφέρεται ότι μπορεί να κάνει ζημιά. Εγώ προσωπικά δεν έχω δει κάποια διαφορά στη συμπεριφορά πάντως...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
13 Χρόνια 8 Μήνες πριν #57820
από PETROS
Πέτρος
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Φίλτρο Κ&Ν: Καλό ή κακό για τον κινητήρα;
τα περισσοτερα προιοντα tuning εχουν αποτελεσμα οταν δρουν συνδιαστικα.ενα πιο ελευθερο φιλτρο θα ωφελησει το αυτοκινητο οταν αυτο ειναι,εστω και λιγο,πειραγμενο και σε συνδιασμο με ενα επισης πιο ελευθερο συστημα εξαγωγης.ενα αυτοκινητο «μαμα» τραβαει τον αερα που χρειαζεται απο το υπαρχον συστημα εισαγωγης.με μια «καλυτερη» εισαγωγη δεν θα τραβηξει περισσοτερο αερα,απλα γιατι δεν τον χρειαζεται.ενα αυτοκινητο που λογω προγραμματισμου εχει ανεβει 30,40,50 αλογα,εχει προφανως αναγκη απο υψηλοτερη ροη αερα και σαφως θα ωφεληθει πολυ απο ενα πιο ελευθερο φιλτρο.οσον αφορα τη συντηρηση τους,οταν αυτη δεν ειναι σωστη,μπορει να γινουν πολυ επικινδυνα για τον maf και τον κινητηρα γενικοτερα.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi