Φιλτροχοανη vs Carbonio

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66139 από mdsars
Φιλτροχοανη vs Carbonio δημιουργήθηκε από mdsars
Το τελευταιο διαστημα εμφανιστηκαν οι εισαγωγες τυπου Carbonio , ξερει κανεις αν υπερτερουν σε κατι της γνωστης μας φιλτροχοανης ?

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66140 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Ρουφάς απευθείας κρύο αέρα από τη μάσκα και με μια καλή μόνωση στη σωλήνα εισαγωγής βάζεις πιο κρύο αέρα που σημαίνει μεγαλύτερος όγκος. Το I/C σου κατεβάζει πιο πολύ τη θερμοκρασία και έχεις ακόμα μεγαλύτερο όγκο αέρα στο κύλινδρο συνεπώς και καλύτερη απόδοση. Μόνο μειονέκτημα το κόστος γιατί πιθανών να χρειαστεί να αλλάξεις ολόκληρη ή μέρος της σωλήνας εισαγωγής καθώς και τη φιλτροχοάνη να ταιριάζει στη νέα εισαγωγή. Αν βάλεις κάτι τέτοιο δε θα φαίνεται κανένα φίλτρο γυμνό στο χώρο του κινητήρα.

Edit: Αν σε ενδιαφέρει μη κοιτάς μόνο τη carbonio υπάρχουν και άλλες επιλογές όπως της VW Racing.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66141 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Δηλαδή είναι μια μετατροπή που σε γενικές γραμμές αξίζει. Στα υπ'οψιν λοιπόν ;-)

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66143 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
αν δεις αλλαγη στην αποδοση μεταξυ μιας καλης εισαγωγης-φιλτροχοανης και μιας εισαγωγης τυπου σκουπας carbonio να μου τρυπησεις τη μυτη(που λεγαμε και στο δημοτικο)... :PPP :friend:

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 2 Μήνες πριν #70875 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Μετά από σχεδόν 3 εβδομάδες συμβίωσης με την νέα εισαγωγή κάνω μια μικρή παρουσιάσει με όλα τα θετικά και αρνητικά που παρατήρησα.
Η εισαγωγή είναι η Apr Carbonio από 2.0 TSI με φιλτροχοανη Κ&Ν και παροχή 350 με 390ΗΡ. Το κόστος της καινούργια έχει γύρω στα 420€ (την πήρα πολύ λιγότερα ελαφρώς μεταχειρισμένη)

Η σύγκριση που κάνω είναι σε σχέση με το φίλτρο- πάνελ Κ&Ν που είχα στο εργοστασιακό φιλτροκουτι που τα πλεονεκτήματα του έχουν ξανά αναφερθεί.

Στα θετικά: Σε ίδιες συνθήκες η θερμοκρασία εισαγωγής έχει μειωθεί 5 έως 7 βαθμούς γιατί τραβαει 100% κρύο αέρα από τη μετώπη. Είδα αισθητή διαφορά στην απόδοση σε στοκ ρύθμιση και ακόμα περισσότερο με το πρόγραμμα. Έχει φοβερό ήχο που ακούγεται όλος από μπροστά χωρίς να είναι καγκουρικος ή ενοχλητικός. Ο καθαρισμός είναι ο εύκολος και γνωστός για όλα τα φίλτρα Κ&Ν. Η κατανάλωση έχει παραμείνει ίδια παρόλη τη μεγάλη ποσότητα αέρα. Κατασκευή από πραγματικό ανθρακωνημα που προστατεύει τη χοάνη από τη θερμοκρασία του κινητήρα (ευτυχώς που ειναι μεσα στον κινητήρα και δε φαίνεται ).

Στα αρνητικά: Το κόστος, με 150€ υπάρχουν στην αγορά διάφορες φιλτροχοανες που τραβούν αέρα από το χώρο του κινητήρα. Επειδή η συγκεκριμένη ήταν από 2.0 TSI έπρεπε να κοπεί μέρος από το καπάκι του κινητήρα και να γίνει τρύπα στο λαιμό της εισαγωγής για να μπει το σωληνάκι από τις αναθυμιάσεις (σύντομα άκουσα ότι θα βγει και για 1.4 TSI 160HP). Δύσκολη προσαρμογή στη μετώπη και στη γωνία της εισαγωγής με αποτέλεσμα να μην ακουμπήσει ακριβώς στη τρύπα της μετώπης (στα scirocco μπαίνει ακριβώς :wacko: :tsantila: )
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 2 Μήνες πριν #70882 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Αρα εν τέλει δεν ειναι απαραίτητο το καπάκι της μηχανής. Μοντιφα και πάλι μοντιφα ;-) Ωραίο αποτέλεσμα Θοδωρή και τελικά έχει διαφορά αν βρεθεί σε λογικά πλαίσια απο τιμη.

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 2 Μήνες πριν #70884 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Για να κόψω το καπάκι είχα ακριβώς τις διαστάσεις απο τα scirocco, οπότε αυτο ήταν το εύκολο, όπως και το τρυπημα στο λαιμό της εισαγωγής ( έγινε σε μηχανουργείο τρυπημα σπειρωμα με ειδικά εργαλεία για ανθρακινημα). Το δύσκολο ήταν ότι δεν έχουμε ίδιο χώρο κινητήρα με το scirocco όπου εκει ήμουν για 3 μέρες μοντιφα στη μοντιφα για να το φέρω όσο πιο κοντά στη τρύπα της μετόπης, να μην άκουμπαει όσο γίνεται το καπό και να είναι καλα στερεωμένη. Το τελικό αποτέλεσμα με ικανοποίησε προσωρινά αν και θέλω να δοκιμάσω κάτι ακόμα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72111 από gumbal
Απαντήθηκε από gumbal στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Επειδή θέλω να βάλω στην εργοστασιακή γωνία εισαγωγής βαρελάκι, γνωρίζει κανείς αν η διάμετρος είναι 70 ή 76 mm??

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72112 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
70 είναι. Πες μας όμως τι ακριβώς θες να κάνεις για να σε κατατοπίσω πλήρως.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72114 από gumbal
Απαντήθηκε από gumbal στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Θα πάρω το βαρελάκι της Simota το οποίο θα βάλω για αρχη πάνω στην μαμα εισαγωγή (την γωνία εννοώ)το οποίο θα καταλήξει στην μετώπη και επειδή το βαρελάκι βγαίνει σε διάμετρο σωλήνα 70 και 76 για αυτό ρώτησα.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72115 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Ενδιαφέρων ακούγεται. Όταν το βάλεις κανε μας μια μικρή παρουσίαση με φωτογραφίες κτλ γιατί θα ήθελα να το δω και θυμήσου να βάλεις το σωληνάκι των αναθυμιάσεων μετά το φίλτρο όπως ήταν και πριν. Συνήθως οι περισσότεροι που προτιμούν βαρελάκια βάζουν ή vw racing ή itg ή forge

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72116 από gumbal
Απαντήθηκε από gumbal στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Έτσι ακριβώς θα γίνει η τοποθέτηση (όπως φαίνεται στις φωτο) αλλά το πρόβλημα που έχω ειναι ότι το Simota είναι 76mm oπότε θα χρειαστώ και αντάπτορα. Για τις αναθυμιάσεις θα βάλω προς το παρών φιλτράκι μέχρι να φτιάξω γωνία αλουμινένια με υποδοχή για το σωληνάκι. Προτίμησα το Simota γιατί είναι σημαντικά φθηνότερο από τις υπόλοιπες επιλογές, το βρήκα 75 ευρώ (χωρίς σωληνώσεις βέβαια-κάτι που δεν με ενδιαφέρει κιόλας μιας και έχω όλα τα κολάρα-βάση στην μετώπη κλπ)και θεωρώ ότι σαν αποτέλεσμα δεν θα υστερεί (τουλάχιστον όχι σημαντικά)

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72117 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Φιλτροχοανη vs Carbonio
Σίγουρα θα δεις διαφορά ακόμα και να είχες φίλτρο πάνελ Κ&Ν είτε έχεις πρόγραμμα είτε οχι. Σαν τιμή μου φαίνονται πολύ λίγα γιατί με τα ίδια σχεδόν παίρνεις σκέτη χοάνη και όχι εισαγωγή. Για γωνιά, αντάπτορα και υποδοχή για τις αναθυμιάσεις πήγαινε σε έναν εξατμισά να στο φτιάξει ακριβώς και να κουμπώσεις απευθείας στο κομπρεσορα, εχω δει κατά καιρούς πολύ ωραίες δουλείες σε TSI 160. Από εκεί που θα τη πάρεις φρόντισε να σε ενημερώσουν και για τα καθαριστικά της ώστε να μη ψάχνεσαι όταν έρθει η ώρα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi