- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
πτωση αποδοσης
- JIMGS
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Για μένα το σωστό ειναι να γίνει βόλτα με το vag-com ανοιχτό για να δεις μετρήσεις. Για μενα αφού δεν έγινε τίποτα με τη σκαστρα δες τις σωληνώσεις του τούρμπο μη τυχών χάνεις πίεση. Ο άλλος λογος που μπορει να σε πετάει σε safe mode ειναι οι πολλαπλασιαστες αλλά εκει θα έπρεπε να σου κανει έντονα κοψίματα.
Εμένα κάτι τέτοια θεματακια μου τα έλυσε η Cargate στη Μεταμορφωση.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- JIMGS
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Εμένα το κλαπέτο παροχής αέρα η αλλιώς πεταλούδα και η αλλαγή αντλίας μου φαίνονται αρκετά τραβηγμένα. Το πρόβλημα που έχεις είναι ξεκάθαρο, δεν έχεις σωστή πίεση-παροχή αέρα στη εισαγωγή ή αλλιώς άλλη πίεση ζηταει ο κινητήρας και παίρνει μικρότερη με αποτέλεσμα να μη δημιουργείται σωστό μίγμα, για να προστατευτεί ο κινητήρας σε ρίχνει σε safe mode που σημαίνει ότι σου απενεργοποιεί το τουρμο και τον κομπρεσορα και δουλεύεις ατμοσφαιρικά. Το σωστό είναι πριν κάνεις οτιδήποτε να βγεις μια βόλτα με κάποιον που γνωρίζει το vag-com και τις λειτουργίες όσο αφορά τον κινητήρα και εκεί θα φανεί το πρόβλημα και ειδικά αν σε ρίξει σε safe mode.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- JIMGS
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Ρωταω γιατι δεν μπορει εξουσιοδοτημενο συνεργειο να σου αλλαζει τοσα εξαρτηματα,να χρεωνεσαι,αυτοι να κονομανε στην υγεια σου και το προβλημα να σου παραμενει.
Στο διαγνωστικο το βαλανε το αμαξι;Εχεις να μας δωσεις τα dtc error?
Τωρα στην απορια σου για το τι μπορει να φταιει,τηλεδιαγνωση δεν μπορουμε ακομη να κανουμε :clap: :clap: ,ειναι 1002 περιπτωσεις,απο βουλωμενα φιλτρα-μπεκ μεχρι σπασμενη τουρμπινα και τρυπια πιστονια.
Οταν λες κλαπετο παροχης αερα,εννοεις τη πεταλουδα;
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- JIMGS
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Δηλαδη ''ακουει'' το γκαζι οπως πρεπει;
Διπλα μου εχω ενα συνεργειο και ηρθε ενα γκολφ TSI με τα δικα σου συμπτωματα,και χωρις σφαλματα,τελικα ηταν σπασμενο τουρμπο, μπαιναν λαδια στην εισαγωγη με αποτελεσμα να μην αναπνεει οπως πρεπει το αυτοκινητο,να εχει μειωμενη αποδοση,safe mode και να σβηνει εντελως.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- JIMGS
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- JIMGS
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.