- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ξαφνικές διακοπές...
- giannis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
έχω ένα θεματάκι! από τότε που άλλαξα μουζί, σε άκυρες στιγμές κ όχι συνέχεια το αμάξι μου κάνει διακοπές...δλδ..εκεί που πάω με δευτέρα κ πατάω το γκάζι ώστε να βάλω τρίτη, κάνει διακοπή στιγμιαία(για δέκατα δευτερολέπτου!) κ μετά μια χαρά...
τι λέτε ότι μπορεί να είναι?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gumbal
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 110
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
σε αυτες τις στροφες ειναι που δινει το αμαξι ωστε να κανω προσπεραση...
αν ήταν πολλαπλασιαστής λογικά θα έκανε συνέχεια διακοπές ή αν ειναι αντλία βενζίνης θα έκανε το ίδιο...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Απο τα πρωτα χιλιομετρα στη Εθνικη οδο,παρατηρησα οτι δεν εχω πολλη πιεση στο τουρμπο,με το ζορι σηκωνε 0,8 οταν παλιοτερα εβλεπα και 1.4 overboost με σταθερη 1.2bar.
Στη πορεια αυτο βελτιωθηκε και ειδα μεχρι 1.1 αλλα δεν κραταγε τη πιεση,δηλαδη δεν φουσκωνε οσο θα ηθελα.
Στα προσπερασματα δε,πολυ νωχελικα οταν παλιοτερα προσπερνουσα τις νταλικες τρεις-τρεις.
Σε πληρη επιταχυνση οταν ανεβαζα πιεση μου εκανε κατι στιγμιαιες μικροδιακοπες.
Επειδη πολλοι θα αναρωτηθειτε πως διαβαζω τη πιεση,εχω ενα μπαρομετρο της Apexi.
Εμενα ο νους μου παει στη σκαστρα η σε καποιο χαλαρο κολαρο.....
Θα το βαλω και στο vagcom αυριο αν και δεν πιστευω να δειξει κατι.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Και λιγο τεχνικη θεωρια,
αν η Ν75 διαγνωσει πιεση ανω του 1.4,θα διοχετευσει τη περισσευουμενη πιεση στη wastegate η οποια ανοιγει στο 0,5 και ο αερας καταληγει στην εξατμιση.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.