Νοθευμένη βενζίνη;
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Ενώ μέχρι τότε το αυτοκίνητο πήγαινε κανονικά (80-90χλμ/ω) σε επαρχιακό δρόμο χωρίς προβλήματα, ξαφνικά μόλις μπήκα στην Εγνατία οδό και χρειάστηκε να επιταχύνω το αυτοκίνητο δε μπορούσε να πιάσει πάνω από 100-110χλμ/ω σε κάπως ανηφορικό κομμάτι!!!! Δοκίμασα μέχρι και με 4η ταχύτητα με ανεβασμένες στροφές και ήταν λες και δεν είχε καθόλου δύναμη ο κινητήρας, δεν ανταποκρινόταν καθόλου στο γκάζι όσο και αν ήθελα να επιταχύνω. Κάθε φορά που πατούσα περισσότερο το γκάζι, μία αύξηση (200-300 σ.α.λ.) στις στροφές για 1" χωρίς αύξηση στην ταχύτητα, ένα να στιγμιαίο "πέταγμα" από την τουρμπίνα και μετά "καθόταν" ο κινητήρας, αρνούμενος να καταλάβει ότι ακόμα λίγο και το πόδι μου θα τρυπούσε το πάτωμα του Eos μαζί με το πεντάλ. Μάλιστα δοκίμασα και το cruise control το οποίο στα ανηφορικά κομμάτια του δρόμου δε μπορούσε να κρατήσει την ταχύτητα που του είχα ορίσει (έχανε σταδιακά, αδυνατώντας να αναπληρώσει). Ακόμα και στην κατηφόρα, ενώ πήγαινε πιο γρήγορα (έφτασε μέχρι 125-130) δεν πήγαινε άλλο! Τρελλάθηκα!
Επειδή στις διακοπές μου αναγκάστηκα δυο φορές να ζορίσω πολύ το αυτοκίνητο (σε σημείο που μύρισε ο συμπλέκτης - ναι Θοδωρή, μπορείς να μου την πείς) φοβήθηκα μήπως είχα κάνει ζημιά στο δίσκο και πατινάριζε στα δύσκολα.
Μετά από περίπου 150-200 χιλιόμετρα πορείας με αρκετή δυσκολία κυρίως σε ανηφορικά κομμάτια και λιγότερο στην ευθεία, το αυτοκίνητο σιγά-σιγά άρχισε να ζωντανεύει και να ανταποκρίνεται καλύτερα στις εντολές που έδινα στον κινητήρα. Έχοντας πλέον καταναλώσει σχεδόν όλη τη βενζίνη (έχω ένδειξη για περίπου 90 χιλιόμετρα ακόμα) ο κινητήρας συμπεριφέρεται κανονικότατα, μάλιστα έπιασα (επίτηδες) τα 185χλμ/ω χωρίς κανένα πρόβλημα, ούτε το παραμικρό κόμπιασμα και με το πέταγμα που έχει η τουρμπίνα στα φυσιολογικά της. Στα ελαφρώς ανηφορικά κομμάτια δεν είχα πάλι κανένα πρόβλημα.
Αφού ανέβηκα μια πολύ απότομη ανηφόρα με πρώτη χωρίς προβλήματα, κόμπιασμα ή ρετάρισμα, μου έφυγε λίγο το άγχος του φαγωμένου δίσκου και μου παγιώθηκε η γνώμη ότι τάϊσα το τουτούνι μου νεράκι αντλίας...
Ποιά είναι τα συμπτώματα της νοθευμένης βενζίνης; Υπάρχει περίπτωση να έκαψε κανένα αισθητήρα "λ" ή να χάλασε κανένας καταλύτης;
Νικήτα μου φαίνεται θα καλωδιώσουμε να το δούμε στο λαπιτόπι στην επόμενη συνάντηση..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Στις περιπτώσεις νοθευμένης βενζίνης καλό είναι να τραβηχτεί όλη η βενζίνη απο το ρεζερβουάρ ωστε να καθαρίσει πλήρως, καθώς να αλλαχτεί και το φίλτρο βενζίνης το οποίο θα έχει μαζέψει "κροκόδειλους". Φαντάζομαι ο ίδιος καθαρισμός θα πρέπει να γίνει και στα μπεκ.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Το ..άλλο καλό της υπόθεσης είναι ότι με το σημερινό μου ταξίδι θα τα κάψω και αυτά τα εναπομείναντα lt για να βάλω (ελπίζω) καθαρή βενζίνη.
Πάντως είναι τραγική η ασυδοσία μερικών βενζινοπωλών.. Κανονικά τους χρειάζεται :fart:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Spiros1973
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Πριν προβείς σε οποιαδήποτε αλλαγή φρόντισε να κάψεις όσο έχεις μέσα και να βάλεις από κάπου αλλού. Εκεί θα σου δείξει τι συμβαίνει...Το ιδιο μου ετυχε προχθες... Εκανα περιπου 200 χλμ, εχει ακομη για αλλα τοσα καυσιμο. Το πηγα συνεργειο κ μου ειπαν αλλαγη καταλυτη. Τρελαθηκα γιατι εχω 54.000 χλμ. Με καποιο εξατμισα που μιλησα μου ειπε οτι του φαινεται απιθανο, παει πανω απο 150.000 χλμ. Καμμια ιδεα, γιατι μου ειπανε για κουστουμακι 700 ευρω και βαλε.Δεν ειμαστε τετοιες εποχες για τετοια... HELP!!!
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.