Λάστιχα runflat
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Less
Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #952
από Coo
Δημήτρης
Λάστιχα runflat δημιουργήθηκε από Coo
Από όσο γνωρίζω, και αν κάνω λάθος να με διορθώσει κάποιος, τα flat-run είναι διαφόρων ειδών.
1) Υπάρχουν τα Self-Sealing τα οποία φτιάχνουν την όποια τρύπα τους προκαλέσεις μόνα τους (!). Επειδή η τεχνολογία αυτών είναι να σφραγίζει το λάστιχο την τρύπα άμεσα, ο οδηγός δε θα καταλάβει ποτέ ότι τρύπησε κάποτε το λάστιχο.
(παράδειγμα: Continental ContiSeal)
2) Υπάρχουν τα Self-Supporting τα οποία έχουν μια εσωτερική κατασκευή σαν δεύτερο λάστιχο να το πούμε ώστε όταν σκάσει το λάστιχο η ζάντα στηρίζεται πάνω σε αυτό και μπορείς άνετα να οδηγήσεις μέχρι το βουλκανιζατέρ με μεγίστη ταχύτητα 90χλμ/ώρα - αντέχουν μέχρι 100χλμ απόσταση....
(παράδειγμα: Bridgestone RFT (Run Flat Tire), Dunlop DSST (Dunlop Self-Supporting Technology), Firestone RFT (Run Flat Tire), Goodyear EMT (Extended Mobility Technology), Kumho XRP, Michelin ZP (Zero Pressure), Pirelli RFT (Run Flat Technology),Yokohama Run Flat)
3)Τέλος, υπάρχουν τα Auxiliary Supported Run Flat Systems στα οποία με ελαστική υποκατασκευή προστατεύει τη ζάντα απο τα χτυπήματα σε περίπτωση που σκάσει το λάστιχο. Επιπλέον το εξωτερικό μέρος του ελαστικού είναι ιδιαίτερα σκληρό.
(Παράδειγμα: Michelin's PAX)
Και στις 3 περιπτώσεις μπορείς να οδηγήσεις το αυτοκίνητο μέχρι το βουλκανιζατέρ χωρίς φόβο.
Μεγαλύτερο μειονέκτημα: ΤΙΜΗ (περίπου 400-450 ευρώ το λάστιχο για 16" ζάντα)
1) Υπάρχουν τα Self-Sealing τα οποία φτιάχνουν την όποια τρύπα τους προκαλέσεις μόνα τους (!). Επειδή η τεχνολογία αυτών είναι να σφραγίζει το λάστιχο την τρύπα άμεσα, ο οδηγός δε θα καταλάβει ποτέ ότι τρύπησε κάποτε το λάστιχο.
(παράδειγμα: Continental ContiSeal)
2) Υπάρχουν τα Self-Supporting τα οποία έχουν μια εσωτερική κατασκευή σαν δεύτερο λάστιχο να το πούμε ώστε όταν σκάσει το λάστιχο η ζάντα στηρίζεται πάνω σε αυτό και μπορείς άνετα να οδηγήσεις μέχρι το βουλκανιζατέρ με μεγίστη ταχύτητα 90χλμ/ώρα - αντέχουν μέχρι 100χλμ απόσταση....
(παράδειγμα: Bridgestone RFT (Run Flat Tire), Dunlop DSST (Dunlop Self-Supporting Technology), Firestone RFT (Run Flat Tire), Goodyear EMT (Extended Mobility Technology), Kumho XRP, Michelin ZP (Zero Pressure), Pirelli RFT (Run Flat Technology),Yokohama Run Flat)
3)Τέλος, υπάρχουν τα Auxiliary Supported Run Flat Systems στα οποία με ελαστική υποκατασκευή προστατεύει τη ζάντα απο τα χτυπήματα σε περίπτωση που σκάσει το λάστιχο. Επιπλέον το εξωτερικό μέρος του ελαστικού είναι ιδιαίτερα σκληρό.
(Παράδειγμα: Michelin's PAX)
Και στις 3 περιπτώσεις μπορείς να οδηγήσεις το αυτοκίνητο μέχρι το βουλκανιζατέρ χωρίς φόβο.
Μεγαλύτερο μειονέκτημα: ΤΙΜΗ (περίπου 400-450 ευρώ το λάστιχο για 16" ζάντα)
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #970
από Magnum
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Απαντήθηκε από Magnum στο θέμα Απ:Λάστιχα runflat
Και η ποιότητα κύλισης είναι ένα θέμα. Απλά ακούγεται περισσότερο γιατί έχει πιο σκληρό πέλμα κ προφίλ
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi