- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Κόψιμο ανάρτησης. Ενδείκνυται;
- Γελάδι
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
Μπορώ να κόψω τα μαμά ελατήρια που έχω ώστε να χαμηλώσω το αυτοκίνητο; Τί κινδύνους μπορεί να εγκυμονεί; Τί άλλες εργασίες - ρυθμίσεις πρέπει να κάνω ώστε να μην έχω πρόβλημα;
Σημειώστε ότι απλά μιλάμε για χαμήλωμα στα πρότυπα της σπορ ανάρτησης που προσφέρεται από την VW που στην ουσία η διαφορά είναι στο 1,5εκ. Δεν εννοώ να κάνω τάπα το αυτοκίνητο!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Πρέπει να αλλάξεις ελατήρια...
Προσωπικά το θεωρώ ημίμετρο μιας και τα μαμά αμορτισέρ δεν είναι ρυθμιζόμενα....
Αν η απόσβεση του αμορτισέρ είναι μεγαλύτερη από αυτή του κομμένου ελατηρίου ποιό το αποτέλεσμα;;;;;;
Μα φυσικά σπασμένα αμορτσέρ...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Να κόψεις γίνεται αλλά δεν ενδύκνειται...
Πρέπει να αλλάξεις ελατήρια...
Προσωπικά το θεωρώ ημίμετρο μιας και τα μαμά αμορτισέρ δεν είναι ρυθμιζόμενα....
Αν η απόσβεση του αμορτισέρ είναι μεγαλύτερη από αυτή του κομμένου ελατηρίου ποιό το αποτέλεσμα;;;;;;
Μα φυσικά σπασμένα αμορτσέρ...
Σπύρο δεν αντιλέγω σε αυτό που λες. Αλλά πώς εξηγείται ότι ο Γιώργος (pr1g1pas) έχει βάλει άλλα χαμηλότερα ελατήρια και δεν έχει πρόβλημα μετά από τόσα χιλιόμετρα (30.000χλμ όπως αναφέρει) ;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Βρε Δημήτρη , άλλο να αλλάξεις ελατήρια και άλλο να κόψεις ελατηρια....αφού αφαιρείς μέρος της ταλάντωσης....
Τί να πω; Μπορεί να λέω και βλακείες!
Αλλά την ίδια ταλάντωση δεν έχει η ανάρτηση που είναι 1,5εκ πιο κοντή από αυτή που θα την κόψεις 1,5εκ για να μοιάζει στην προηγούμενη;;
Ελατήρια είναι και τα δύο και μάλιστα με τις ίδιες διαστάσεις, επομένως την ίδια ταλάντωση!
Όχι;; ????????????
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pr1g1pas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Guardian έγραψε:
Βρε Δημήτρη , άλλο να αλλάξεις ελατήρια και άλλο να κόψεις ελατηρια....αφού αφαιρείς μέρος της ταλάντωσης....
Τί να πω; Μπορεί να λέω και βλακείες!
Αλλά την ίδια ταλάντωση δεν έχει η ανάρτηση που είναι 1,5εκ πιο κοντή από αυτή που θα την κόψεις 1,5εκ για να μοιάζει στην προηγούμενη;;
Ελατήρια είναι και τα δύο και μάλιστα με τις ίδιες διαστάσεις, επομένως την ίδια ταλάντωση!
Όχι;; ????????????
Το κομμένο ελατηριο μονο εμφανισιακα θα μοιαζει στο μαμα-κοντυτερο.Την ταλαντωση-αποσβεση του ελατηριου την επηρρεαζει το παχος του ελατηριου ,το μηκος του ,ο αριθμος των σπειρων ,το υλικό του , η τυχον ανομοιομορφια της κατανομης των σπειρων (πιο πυκνες στα ακρα)και άλλα....
Κοινώς ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ το κοψιμο των ελατηριων!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Οπότε υποθέτουμε ότι σχεδόν όλοι συμφωνούμε ότι το κόψιμο δεν ενδείκνυται γιατί το ελατήριο χάνει την συνοχή του κτλ κτλ κτλ...
Το ζέσταμα και η "μορφοποίηση" του ελατηρίου όπως το θέλουμε είναι πιο ασφαλές; Το ακούω για πρώτη φορά σαν τρόπο οφείλω να ομολογήσω και ήθελα (Πέτρο ή όποιος άλλος γνωρίζει...) να μου πεις.
Εν πάσει περιπτώσει είναι γενικά ένας φθηνός και ασφαλής τρόπος να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο;
(Σημειώστε ότι απλά θέλω να καταλάβω ποιος τρόπος θεωρείται καλύτερος, ώστε να χαμηλώσεις ένα αυτοκίνητο, χωρίς να σημαίνει ότι θα το βγάλεις για drifting, και χωρίς να αλλάξει κάποιος ελατήρια - αμορτισέρ - ψαλίδια - ημιαξόνια - καπό και λεβιέ ταχυτήτων!!!)
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
το ελατηριο ζεσταινεται και συμπιεζεται οσο θελεις .το ιδανικο για χαμηλωμα ειναι να βαλεις ελατηρια που ενδεικνυνται οπως HR η' κατι τετοιο.εγω τη μεθοδο του χαμηλωματος με ζεσταμα τη χρησιμοποιω χρονια και δεν εχω κανενα παραπονο.τα φτιαχνω ακριβως οπως θελω (πχ με διαφορετικο χαμηλωμα μπρος πισω).απο οτι ξερω ,θεμα ασφαλειας δεν υπαρχει.το δικο μου τα εχει για 30000 χλμ τουλαχιστον και μαλλον καταλαβαινετε πως τα παω... δεν ειμαι και απο τους πιο αργους...:whistle:
Τι εννοείς, δεν καταλαβαίνω.....:shades:
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Την ασφάλεια αυτού που περιγράφεις πιο πάνω ποιος την εγγυάται;
προφανως κανενας... για αυτο και ως ιδανικη λυση ανεφερα τα στανταρ ελατηρια καποιας γνωστης μαρκας. παρολα αυτα δεν βρισκω λογω προσωπικα να υπαρχει κινδυνος (αν γινει σωστα) αφου καπως ετσι κατασκευαζονται κιολας (θερμαινονται και παιρνουν σχημα).τα φοραω πολυ καιρο και με αρκετη καταπονηση

Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nissan
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Εκ του vweos.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.