Χαμήλωμα EOS

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #3983 από Coo
Χαμήλωμα EOS δημιουργήθηκε από Coo
Μαζί με τις ζάντες, και μετά από συζήτηση άσχετων με το αντικείμενο της ανάρτησης που είχα με κάποιον, πιστεύω πως αντί για 18" ζάντες που θα 'βαράνε' πιο πολύ, καλύτερα θα ήταν 17" και αν χρειαστεί για εμφανισιακούς λόγους κάποιο χαμήλωμα του αυτοκινήτου. Ξέρω όμως ότι το αυθαίρετο και απρόσεχτο χαμήλωμα του αυτοκινήτου μπορεί να είναι και επικύνδυνο γιατί αλλάζουν όλες οι γωνίες, camber, κλπ που μπορεί να επιφέρει περίεργη και απρόβλεπτη οδική συμπεριφορά, πρόωρη φθορά των ελαστικών, και άλλα. Αλλάζουν μόνο τα ελατήρια ή πάνε πακέτο και αμορτισέρ κλπ; Υπάρχουν κάποια στοιχεία που προτείνει ο κατασκευαστής; Κόστος; :unsure:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4002 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Χωρίς να είμαι ειδήμων, αυτό που ξέρω είναι ότι ίσως η πιο ολοκληρωμένη λύση είναι να αλλάζουν και τα ελατήρια και τα αμορτισέρ. Πολλοί μάλιστα, λένε ότι ίσως μετά από ενα χαμήλωμα πρέπει να γίνεται και μία ρύθμιση του ABS καθώς αλλάζει συμπεριφορά και κέντρο βάρους το αυτοκίνητο με "δυσάρεστα" αποτελέσματα στο φρενάρισμα!

Όχι όμως ότι αυτό είναι απαραίτητα δεσμευτικό! Για παράδειγμα η Volkswagen αλλάζει ελατήρια βάζοντας πιο κοντά κατά 1,5εκ χωρίς να αλλάξει αμορτισέρ! Από την άλλη ξέρω περιπτώσεις, όπως του Κώστα (Halkis_13) ο οποίος έχει αλλάξει τα αμορτισέρ αφήνοντας όμως πάνω τα εργοστασιακά ελατήρια και είναι αρκετά ευχαριστημένος ως προς το αποτέλεσμα!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4010 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
H κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα....;
Οπότε τί είναι καλύτερο; Ελατήρια και όχι αμορτισέρ, αμορτισέρ και όχι ελατήρια, ελατήρια και αμορτισέρ, ή κανένα από όλα;
Μπορώ να πώ ότι έχω μπερδευτεί περισσότερο τώρα...

Νικήταααααα....:unsure:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • EOSis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4013 από EOSis
Απαντήθηκε από EOSis στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
coo έγραψε:

H κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα....;
Οπότε τί είναι καλύτερο; Ελατήρια και όχι αμορτισέρ, αμορτισέρ και όχι ελατήρια, ελατήρια και αμορτισέρ, ή κανένα από όλα;
Μπορώ να πώ ότι έχω μπερδευτεί περισσότερο τώρα...

Νικήταααααα....:unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4019 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Παιδια οπως σας ειπα σε κανενα απο τα αυτοκινητα που ειχα δεν εκανα επεμβασεις στην αναρτηση.
Αλλα δεν θα εκανα με τιποτα σε ενα καμπριο αμαξωμα διοτι κατα την ταπεινη μου γνωμη οταν το χαμηλωνεις μειωνεται και η διαδρομη του αμορτισερ-ελατηριου με αποτελεσμα να γινετε πιο σκληρο.
Αυτες οι καταπονησεις περνανε και στο αμαξωμα.
Εχετε δει πολλα peugeot rallye 106 με εργοστασιακη αναρτηση.
Σιγουρα εχετε δει και χαμηλωμενα που οταν κατεβαινουν ενα πεζοδρομιο σηκωνουν τη πισω ροδα τους.
Μη μου πειτε οτι το αμαξωμα τους δεν καταπονειται ή αν σκασουν σε μια λακουβα δεν την ακουει ο θολος(εκει που βιδωνει το αμορτισερ.(και ζυγιζει 900 κιλα και οχι 1500)
Ισως εμεις να μη θελουμε να το κανουμε κουτσουρο σαν το 106 αλλα οι καταπονησεις ειναι υπαρκτες.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4029 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Θα συμφωνήσω με τον Νικήτα. Κι εγώ είμαι της άποψης να μην "βάζω χέρι" σε αυτοκίνητα που ανήκουν σε "ειδικές" κατηγορίες :agree:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4105 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Οπότε σε αυτή την περίπτωση καλό θα είναι να περιοριστούμε στην 'σπόρ ανάρτηση' της μαμάς vw από ότι κατάλαβα. Αυτή περιλαμβάνει χαμήλωμα ή απλά είναι πιο σκληρή από την κανονική;
Φαντάζομαι ότι θα είναι δυνατή η τοποθέτηση μετά την αγορά αλλά με πιο 'τσιμπημένο' κόστος από ότι αν θα γινόταν στην παραγγελία του αυτοκινήτου. :unsure:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • leftin3d
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4107 από leftin3d
Απαντήθηκε από leftin3d στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
coo έγραψε:

Οπότε σε αυτή την περίπτωση καλό θα είναι να περιοριστούμε στην 'σπόρ ανάρτηση' της μαμάς vw από ότι κατάλαβα. Αυτή περιλαμβάνει χαμήλωμα ή απλά είναι πιο σκληρή από την κανονική;
Φαντάζομαι ότι θα είναι δυνατή η τοποθέτηση μετά την αγορά αλλά με πιο 'τσιμπημένο' κόστος από ότι αν θα γινόταν στην παραγγελία του αυτοκινήτου. :unsure:


Ειναι ποιο χαμηλομενο με την σπορ αναρτηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4114 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
coo έγραψε:

............Αυτή περιλαμβάνει χαμήλωμα ή απλά είναι πιο σκληρή από την κανονική;
Φαντάζομαι ότι θα είναι δυνατή η τοποθέτηση μετά την αγορά αλλά με πιο 'τσιμπημένο' κόστος από ότι αν θα γινόταν στην παραγγελία του αυτοκινήτου. :unsure:


Η σπορ ανάρτηση είναι πιο κοντή και το αυτοκίνητο έχει διαφορά 1,5εκ πιο χαμηλό. Δείχνει ωραία η άτιμη! Εννοείται ότι μπορείς να την βάλεις μετά. Δεν είναι κάτι το οποίο απαιτεί τρελή δουλειά. το κόστος όμως δεν γνωρίζω να στο αναφέρω. Στην παραγγελία πριν 2 χρόνια που το παρήγγειλα ήταν στα 80€. Με βάση το ΕΤΚΑ είναι στα 55€ με VAT, αλλά δεν ξέρω αυτή η τιμή πως διαμορφώνεται στα ελληνικά δεδομένα.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4241 από tomary
Απαντήθηκε από tomary στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Yπαρχουν και οι αναρτήσεις της mtm.
1,4TSI 90 kW (122PS) Front MTM-spring kit about 45 mm lowered 247,00 EUR.
τσιμπανε λίγο αλλά αφού είναι της mtm για eos καλές θα ειναι... κατι παραπάνω θα ξερουν τα παλικάρια. φαντάζομαι τα 45mm χαμηλώματος ειναι σε σχέση με την σπορ αναρτηση της vw.

Θωμάς EOS TSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4242 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Γελάδι έγραψε:

coo έγραψε:

............Αυτή περιλαμβάνει χαμήλωμα ή απλά είναι πιο σκληρή από την κανονική;
Φαντάζομαι ότι θα είναι δυνατή η τοποθέτηση μετά την αγορά αλλά με πιο 'τσιμπημένο' κόστος από ότι αν θα γινόταν στην παραγγελία του αυτοκινήτου. :unsure:


Η σπορ ανάρτηση είναι πιο κοντή και το αυτοκίνητο έχει διαφορά 1,5εκ πιο χαμηλό. Δείχνει ωραία η άτιμη! Εννοείται ότι μπορείς να την βάλεις μετά. Δεν είναι κάτι το οποίο απαιτεί τρελή δουλειά. το κόστος όμως δεν γνωρίζω να στο αναφέρω. Στην παραγγελία πριν 2 χρόνια που το παρήγγειλα ήταν στα 80€. Με βάση το ΕΤΚΑ είναι στα 55€ με VAT, αλλά δεν ξέρω αυτή η τιμή πως διαμορφώνεται στα ελληνικά δεδομένα.


Μόνο 66€ ??? Μήπως εννοείς...ανα ρόδα; :D
Βάλε και την εργασία...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 4 Μήνες πριν #4270 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
coo έγραψε:

Μόνο 66€ ??? Μήπως εννοείς...ανα ρόδα; :D
Βάλε και την εργασία...



Μήτσο τα 55€ με VAT αναφέρεται σε ένα ζεύγος ελατήρια. Ξέχασα να το αναφέρω αυτό. Εννοείται για αγορά των ελατηρίων. Τώρα για την εργασία δεν ξέρω...

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33720 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Το κόστος αλλαγής πακέτου αμορτισέρ-ελατήρια από όσο θυμάμαι μου είχαν δώσει μια τιμή από την αντιπροσωπεία γύρω στα ευρώ 400,00, χωρίς τα εργατικά. Ένα πακέτο π.χ. mtm ή eibach πόσο περίπου κοστίζει;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33721 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Ξέχασα να αναφέρω ότι μιλάμε για την εργοστασιακή σπόρ ανάρτηση.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33722 από Jimmy LarisEOS
Απαντήθηκε από Jimmy LarisEOS στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Συνυπολογίστε την τέλεια ποιότητα των ελληνικών δρόμων. Τι να το κάνω άμα το χαμηλώσω και ακουμπάει το σασι σε κάθε πετραδακι του δρόμου!!!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33753 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Jimmy LarisEOS έγραψε:

Συνυπολογίστε την τέλεια ποιότητα των ελληνικών δρόμων. Τι να το κάνω άμα το χαμηλώσω και ακουμπάει το σασι σε κάθε πετραδακι του δρόμου!!!!


Με μπερδεύεις. Εσύ ρε Μήτσο δεν έχεις τη σπορ ανάρτηση; :unsure:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33774 από halkis_13
Απαντήθηκε από halkis_13 στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Δημήτρη έχω βάλει μόνο ελατήρια χαμηλώματος HR..το κόστος γύρω στα 200-220 eyro.. με την μαμά ανάρτηση έχει κάτσει μια χαρά..από ότι θυμάμαι είχα βάλει των 3,5 πόντων...ουσιαστικά χαμήλωσε 2,5 πόντους γιατί και εγώ είχα την σπορ ανάρτηση(δηλ.ελατήρια..)..

KONSTANTINOS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33782 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
halkis_13 έγραψε:

Δημήτρη έχω βάλει μόνο ελατήρια χαμηλώματος HR..το κόστος γύρω στα 200-220 eyro.. με την μαμά ανάρτηση έχει κάτσει μια χαρά..από ότι θυμάμαι είχα βάλει των 3,5 πόντων...ουσιαστικά χαμήλωσε 2,5 πόντους γιατί και εγώ είχα την σπορ ανάρτηση(δηλ.ελατήρια..)..


Άρα, αφού είχες ήδη τη σπορ ανάρτηση, είχες και διαφορετικά αμορτισέρ από τα "απλά", μάλλον πιο σκληρά. Οπότε πιθανολογώ ότι μια τέτοια αλλαγή να μην κάτσει τόσο καλά, λόγω διαφορετικού εύρους στη διαδρομή. Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33810 από Jimmy LarisEOS
Απαντήθηκε από Jimmy LarisEOS στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
coo έγραψε:

Jimmy LarisEOS έγραψε:

Συνυπολογίστε την τέλεια ποιότητα των ελληνικών δρόμων. Τι να το κάνω άμα το χαμηλώσω και ακουμπάει το σασι σε κάθε πετραδακι του δρόμου!!!!


Με μπερδεύεις. Εσύ ρε Μήτσο δεν έχεις τη σπορ ανάρτηση; :unsure:

Ναι απλά μιλάω για περεταίρω χαμήλωμα :whistle: :whistle: :whistle:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33919 από halkis_13
Απαντήθηκε από halkis_13 στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
δημήτρη απ'ότι υποψιάζομαι η "σπορ" ανάρτηση ειναι ελατήρια χαμηλώματος..και νομίζω 1,5 πόντο πιο χαμηλά απο τα μαμά ελατήρια..αν αναλογιστείς και το κόστος (90 ευρώ)...

KONSTANTINOS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33920 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Κώστα θέλεις να πεις ότι η διαφορά της απλής από τη σπορ ανάρτηση είναι μόνο τα ελατήρια; Τα αμορτισέρ δεν είναι διαφορετικά; Πιστεύω ότι τα αμορτισέρ θα πρέπει -λογικά- να είναι πιο σκληρά, ίσως και με μικρότερη διαδρομή, αλλιώς τα απλά θα "κάτσουν" πιο γρήγορα..
Επειδή έχει ξαναγίνει μια αντίστοιχη κουβέντα πριν απο καιρό, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αν είναι για τον οποιονδήποτε λόγο να γίνει μια αλλαγή σε μια πιο χαμηλή ανάρτηση, είτε αυτή είναι VW είτε eibach, είτε,είτε, καλό θα ήταν αν γίνεται πακέτο ελατήριο-αμορτισέρ. Σε αντίθετη περίπτωση επηρεάζεται η συμπεριφορά στο αντίθετο από το επιθυμητό αφού δε θα υπάρχει σωστή συνεργασία. Αυτό τουλάχιστον έχω καταλάβει εγώ.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33931 από halkis_13
Απαντήθηκε από halkis_13 στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
εγώ πιστεύω δημήτρη,σύμφωνα με το κόστος,έχουμε τα ίδια αμοστισέρ πιο σκληρά και χαμηλωμένα ελατήρια..σχετικά με τα ελατήρια 2 εταιρίες είναι αρκετα καλές και πάνω κάτω τα ίδια είναι:HR,eibac..εγώ έχω αλλάξει τα ελατήρια σχεδόν 2 χρόνια (35.000km) με τα μαμά αμορτισέρ και αυτά που έχω παρατηρήσει είναι τα εξής: το αυτοκίνητο έχει δέσει σε συνάρτηση με τα 18" ζάντες-λαστιχα...το αυτοκίνητο έχει ομορφήνει αρκετά..δεν είναι τρομερά χαμηλωμένο ώστε να βρίσκει σε κάθε "πετραδάκι"..το μόνο μειονέκτημα είναι στο θέμα κραδασμών..όχι τρελά πράγματα...(όπως και με τις 18"-διαφορές δεν είναι τόσο αισθητές-απόδοση αυτοκινήτου-κραδασμών)..επίσης θέλω να πω ότι στο service που έκανα πριν 2 μήνες μετρήσαμε στην αντιπροσωπία με το μηχάνημα τα αμορτισερ (αν φυσικά είναι αξιόπιστο) και ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση..και μου είπαν μετα τα 100.000km αν χρειαστούν αλλαγή...

KONSTANTINOS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33985 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ασφαλής πληροφορία, αλλά όταν ρώταγα κατά την παραγγελία, παντού μου έλεγαν ότι η μόνη διαφορά της σπορ ανάρτησης με την απλή είναι μόνο και μόνο τα ελατήρια. Τότε θυμάμαι η διαφορά κόστιζε 80 ευρώ.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33991 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
•Σπορ ανάρτηση & έλεγχος πίεσης ελαστικών κωδικός WSF 85€

τόσα είχα πληρώσει τον Ιούλιο του 2006 σαν extra για την ανάρτηση η οποία πήγαινε πακέτο με τήν πίσεη ελαστικών

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 11 Μήνες πριν #33993 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Χαμήλωμα EOS
Έχω την εντύπωση πως τόσο (ευρώ 80) είχε και όταν το παρήγγειλα εγώ, με τη διαφορά ότι ο έλεγχος πίεσης ελαστικών (TPMS) ήρθε πακέτο με τις ζάντες Monza. Από όλο τον κατάλογο αν θυμάμαι καλά ήταν οι μόνες ζάντες που έρχονται στάνταρ με το TPMS.
Και για αυτό χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο, διότι το κόστος ήταν γελοίο για να βάλεις σπορ ανάρτηση.
Μήπως τελικά πράγματι είναι μόνο τα ελατήρια διαφορετικά; Γιατί με ευρώ 80 μόνο .... :ooooops

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi