- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Χαμήλωμα EOS
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
Τα bilstein όπως έχω ξαναπεί τα θεωρώ πολύ αξιόπιστα και δοκιμασμένα αλλά για το eos νομίζω είναι σκληρά...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Δεν κοτάζω για βελτίωση στο κράτημα, κοιτάζω αρχικά για αλλαγή και δεύτερον για χαμήλωμα..
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αιωρούνται μάρκες από αμορτισέρ και ελατήρια χωρίς να έχω καταλάβει ουσιαστικά τί προσφέρει η καθεμία ή -το κυριότερο- πως θα πρέπει να τα συνδυάσω ώστε να ταιριάζουν στο Eos και να μην το κάνουν καρναβάλι και επικίνδυνο.
Αν εγώ αποφάσιζα αύριο να αλλάξω ανάρτηση για να χαμηλώσω το αυτοκίνητο, πέρα από μάρκες που σίγουρα παίζουν το ρόλο τους, ποιές παραμέτρους θα πρέπει να δώ;
Νομίζω ότι εκεί είναι το σημαντικό του θέματος για αρχή και αργότερα στο τι μάρκα θα καταλήξω να αγοράσω.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
1-αν θελεις να το χαμηλωσεις
2-αν θελεις να το σκληρυνεις
περα απο θεμα εμφανισης,που ειναι υποκειμενικο,και τα δυο σου προσφερουν καλυτερο κρατημα στους ελιγμους,αλλα και καταπονουν περισσοτερο το αμαξωμα κανοντας πιο 'αισθητο' το οδοστρωμα.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Christaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Ο νέος με το EOS είναι ωραίος!
- Δημοσιεύσεις: 254
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Και φυσικά συμφωνώ με το Σπύρο ότι σε Γερμανικό αυτοκίνητο όχι Kayaba.
Ο καλύτερος συνδιασμός που έκανε φίλος μου και ακριβώς τον ίδιο θα κάνω είναι Bilstein αμορτισέρ με ελατήρια H&R.
Είναι ένας συνδιασμός ποιότητας-άνεσης-τιμής.
Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ARTE83MHS
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ARTE83MHS
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
θα το ηθελα πολυ αλλα ρε γαμοτο δουλευω το Σαββατο ,ετσι ειναι αν δουλευεις στο ελ. βενιζελος .....Αρτέμη μάλλον θα με πάς βόλτα το Σαββάτο..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ARTE83MHS
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
αν θυμαμαι καλα γιατι παει και 1 χρονος περιπου στα 800 ευρω πακετο ....Aν θέλω να χαμηλώσω κατα 2cm και υποθέσουμε ότι μιλάμε για αυτό που οι περισσότεροι προτείνετε (Bilstein αμορτισέρ με ελατήρια H&R) για τί τιμές μιλάμε περίπου;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Christaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Ο νέος με το EOS είναι ωραίος!
- Δημοσιεύσεις: 254
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
για ποιοτητα και τιμη συμφωνω,αλλα ανεση οχι... αν μιλαμε βεβαια για τα κιτρινα bilstein.δεν τα αλλαζω με τιποτα,αλλα τις λακουβες τις αισθανομαι σαφως περισσοτερο σε σχεση με τα εργοστασιακα.
Έχεις δίκιο Πέτρο διότι δε διευκρίνισα. Μιλάω για τα μαύρα (τα απλά) και όχι φυσικά για τα (πολύ) σκληρά κίτρινα.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι για τους ελληνικούς δρόμους θέλεις ένα αμορτισέρ που να απορροφά όσο το δυνατόν περισσότερους κραδασμούς αν βέβαια οδηγείς συντηρητικά όπως εγώ.
Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Christaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Ο νέος με το EOS είναι ωραίος!
- Δημοσιεύσεις: 254
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Aν θέλω να χαμηλώσω κατα 2cm και υποθέσουμε ότι μιλάμε για αυτό που οι περισσότεροι προτείνετε (Bilstein αμορτισέρ με ελατήρια H&R) για τί τιμές μιλάμε περίπου;
Δημήτρη χωρίς να γνωρίζω και καλά νομίζω πως τα ελατήρια H&R βγαίνουν σε συγκεκριμένο ύψος. Δηλαδή χαμηλώνουν το αμάξωμα αν θυμάμαι καλά κατά 3-3,5cm. Τώρα δε ξέρω εάν βγαίνουν και ελατήρια H&R για μεγαλύτερο χαμήλωμα πάντως η τιμή τους δε θα έλεγα ότι είναι και τσουχτερή σε σχέση πάντα με παραπλήσια.
Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Όταν αλλάξω κι εγώ τα αμορτισέρ θα ήθελα να το χαμήλωνα 1,5 με 2 εκατοστά! Δείχνει πανέμορφο έτσι το αυτοκίνητο.
Για επιδόσεις δεν με ενδιαφέρει κάτι μιας και σπάνια το μπατιλικώνω...
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Λέγεται ότι καταπονεί περισσότερο τα αμορτισέρ έτσι. Δεν ισχύει;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
χαμηλωμα... τα ζεσταινεις και τα συμπιεζεις οσο θελεις.ιδανικο για οσους δεν θελουν το στανταρ χαμηλωμα των επωνυμων.και στο eos μπορει να γινει γιατι απο μαμα φοραει αρκετα χοντρα ελατηρια.
τα δικα μου ετσι ειναι και σε συνδιασμο με τα bilstein ειμαι πολυ ικανοποιημενος.60000χλμ τωρα και με αρκετη καταπονηση και δεν καταλαβαινουν τιποτα(εννοειται πως δεν το κανεις μονος σου και πως δεν αντιστρεφεται η διαδικασια).
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Έχεις κάποιο κατάστημα κατα νου που μπορεί να το κάνει αυτό, ή κάτι που πρέπει να προσέξω αν ψάξω μόνος μου συνεργείο; Και αν εχεις ιδέα για ένα κόστος κατά προσέγγιση.
Έχω τις μαμά αναρτήσεις, όχι σπορ και θέλω απλά να το χαμηλώσω λίγο στο επίπεδο της σπορ ανάρτησης. Δεν μιλάω για πίτα.
Φαντάζομαι ότι όταν χρειαστεί να αλλάξω αμορτισέρ μπορώ να βάλω πάλι τα ίδια, έτσι;; Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα κάτι το aftermarket με ρύθμιση σε ύψος και τέτοια.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
τοτε(πριν 2 περιπου χρονια) κοστισε 100ευρω η τετραδα και μαλιστα ξαναπηγα αργοτερα για να το χαμηλωσω λιγο ακομα και δεν μου πηρε τιποτα.
μπορει να στο χαμηλωσει οσο θελεις και να βαλεις μετα τα ελατηρια σε οποια αμορτισερ θελεις,αφου δεν πειραζονται καθολου οι ακρες.
αν ομως σκεφτεσαι και για αμορτισερ,καλυτερα βαλε τα και τα δυο μαζι.γιατι να πληρωνεις διπλα 'εργασια' ?
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Επομένως την επόμενη φορά που θα αλλάξω αμορτισέρ (για τα ίδια σκέφτομαι) μπορώ να κάνω και το χαμήλωμα.
Ευχαριστώ Πέτρο! GAMO!!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αλλάζοντας (ή χαμηλώνοντας) τα ελατήρια και κρατώντας τα ίδια αμορτισέρ επιφέρει τελικά αστάθεια/κίνδυνο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή όχι;
Σίγουρα η διαδρομή μικραίνει, το αμορτισέρ "πιέζεται" περισσότερο, άρα η συμπεριφορά του είναι πλέον λανθασμένη ή απλά θα "κλατάρει" πιο γρήγορα από ότι σε φυσιολογικές συνθήκες;
:crazydude:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.