- Δημοσιεύσεις: 190
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Αλλαγή Αναρτήσεων
- wdesignergr
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- VW Eos
Επιστρέφω στη δημόσια συζήτησή μας με νέο θέμα.
Προχθές, έβαλα ένα φίλο στα πίσω καθίσματα που γνωρίζει κάποια πράγματα περί αυτοκινήτων.
Τον έβαλα να ακούσει τον τριγμό της οροφής.
Η απάντηση του ήταν, πως ο τριγμός που ακούγεται δεν προέρχεται εξολοκλήρου από την οροφή.
Κάθε φορά που πέφτω σε λακούβα, ακούγεται χαμηλά στην πίσω αριστερή πλευρά ένα μεταλικό χτύπημα.
Από παρόμοια εμπειρία του γνωστού, μάλλον έχω πρόβλημα με το αριστερό αμορτισέρ.
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Να το πάω κτέο (πριν της ώρας του) για να ελέγξω αν όντως φτέει το αμορτισέρ?
- Τι αμορτισέρ φοράνε τα eos μaς?
- Αν αλλάξω αμορτισέρ, να επιλέξω κάποια καλύτερη αftermarket μάρκα? Πιο μαλακά?
- Είναι υποχρεωτικό να τα αλλάξω όλα ή μπορώ να αλλάξω μόνο τα πίσω?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Κωνσταντίνος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ωστόσο σε σχέση με τις ερωτήσεις σου,
προσωπικά δεν θεωρώ την αμορτισερομέτρηση των ΚΤΕΟ αξιόπιστη αλλά φαντάζομαι ότι βλάβη θα φανεί..
Τι εννοείς τι αμορτισέρ? Φυσιολογικά αμορτισέρ είναι..
δεν χρειάζεται πιο μαλακά, ότι ήδη έχει είναι αρκετά αξιόπιστο...
Μπορείς να αλλάξεις μόνο τα΄πίσω αλλά δεν ενδείκνυται...
παρόλα αυτά δεν φταίει η ανάρτηση σου..
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- wdesignergr
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- VW Eos
- Δημοσιεύσεις: 190
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Τον χτύπο τον άκουσα τώρα τελευταία και το διέγραψα από το μυαλό μου ως πρόβλημα οροφής,
αλλά ο χτύπος όντως προέρχεται από χαμηλά.
Ένα ιδιωτικό κτέο πιστεύω να βρεί το πρόβλημα.
Αν το πάω σε κάποια αντιπροσωπεία, μπορούν να το ελέγξουν?
Κωνσταντίνος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Kαντο καμπριο και κανε μια-δυο βολτες,ετσι αποκλειουμε την οροφη και θα φανερωθει αν υπαρχει προβλημα στα αμορτισερ.
Σωστός ο παίχτης. :idea:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- wdesignergr
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- VW Eos
- Δημοσιεύσεις: 190
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1

Κωνσταντίνος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gkioulis
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 149
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Kαλο,μας εκανες και γελασαμε :clap: :clap:
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δεν είναι κάτι τραγικό, θα πάω κάπου αλλού να κάνω, απλά μου έκανε εντύπωση. Σίγουρα είναι στα υπέρ τους ότι δε μου έκαναν αφού θεώρησαν ότι δε θα το έκαναν σωστά.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50

Σε ένα μαγαζί που ρώτησα σήμερα μου είπε περι τα 600 ευρώπουλα το σετ η koni,και 790 eibach..Μου είπε επίσης οτι οι μπροστινές μας είναι ολόιδιες με του Golf,ενώ οι πίσω έχουν μια μικροδιαφορά,και οτι αν ταιριάζουν και οι πίσω του Golf χωρίς πρόβλημα πεφτει το σετ στα 300κατι...
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
απο εκει και περα,αφου δεν ενδιαφερεσαι,οπως λες,για κατι πιο σπορ,δυναμικο η' ιδιαιτερο... δεν υπαρχει και λογος να παρεις κατι ακριβο.παρε μια τετραδα μαμα sachs. :friend:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Goudis έγραψε: Λοιπον,έφτασε η ώρα και των δικών μου αμορτισέρ να παραδώσουν πνεύμα(96000 και κάτι ψιλά κάνανε τα καημένα).Θα ήθελα λοιπόν τη βοήθειά σας στην επιλογή λόγω ασχετοσύνης..
Έχω την κανονική της vw,όχι την σπορ δηλαδή,και προσωπικά ήμουν ικανοποιημένος απόλυτα,μέχρι που άρχισε να χτυπάει στις λακκούβες,όσο πάει και χειρότερα. Τι έχετε να προτείνετε?Δεν με νοιάζει να είναι ούτε ρυθμιζόμενη,ούτε σπορ,ούτε χαμήλωμα,οικονομική ίσως αλλά όχι και φόλα..
Εγώ έχω τα μαμά αμορτισέρ. Τώρα, αν είναι διαφορετικά από αυτά του σπορ πακέτου ποτέ δεν κατάλαβα - δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση. Περίπου στα 30-35,000 αν θυμάμαι καλά άλλαξα μόνο τα ελατήρια (έβαλα πιο σπορ για χαμήλωμα) περιμένοντας να τα φτύσουν "σύντομα" τα μαμά αμορτισέρ. Χαμηλώνοντας τα, τα αμορτισέρ λειτουργούν σε πιο κοντή διαδρομή και ζορίζονται περισσότερο από ότι τα δικά σου που δεν τα πείραξες από τοεργοστάσιο.
Πριν από λίγους μήνες το πέρασα ΚΤΕΟ. Το αυτοκίνητο τώρα έχει γύρω στις 85,000χλμ και γενικότερα δεν έχω κανένα παράπονο ή τουλάχιστον δεν έχω παρατηρήσει κάποια τραγική διαφορά που να με ενοχλεί. Οι μετρησεις που μου έδωσαν από τον έλεγχο με εξέπληξαν. Απόδοση όλων των αμορτισέρ κοντά στο 75% (με την ψυχολογία που είχα πως τα ζορίζω παραπάνω από ότι πρέπει*, περίμενα να με κράξουν και να μου τα δώσουν στο χέρι). Οπότε δε βλέπω το λόγο να τα αλλάξω σύντομα.
Πώς είσαι σίγουρος πως χρειάζεσαι αμορτισέρ; Τα μέτρησες τα δικά σου; Μήπως το κοπάνημα που χειροτερεύει όπως λες έχει ως κύρια αιτία τα λάστιχα που είτε είανι σκληρά (Bridgestone) είτε λόγω καιρού έχουν γίνει ίσως κούτσουρα;
Δε λέω ότι δε χρειάζεσαι, μπορεί το μηχάνημα στο ΚΤΕΟ να λέει παπαριές, μπορεί πράγματι να το έκανες τρακτέρ το αμάξι και να πέσανε γρήγορα, αλλά τσέκαρες την απόδοσή τους όσο θα μπορούσες; Αν ναι και πρέπει, ακολούθησε τη συμβουλή του Πέτρου.
* αν είναι τα ίδια με του σπορ πακέτου τα ζορίζω; οέο;
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Goudis
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 436
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 50
Γιάννης 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Τετοια φοραει και το Εος και παιρνουν μποσικα,εχουν δε ενα συστημα στηριξης με μπαλακια οπως τα ακρομπαρα.
Με το αυτοκινητο σηκωμενο αν το παιξεις στο χερι σου ''ακους'' τον χτυπο αν ειναι χαλασμενα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
nikitas tsi έγραψε: Με το αυτοκινητο σηκωμενο αν το παιξεις στο χερι σου ''ακους'' τον χτυπο αν ειναι χαλασμενα.
Σα δε ντρεπόμαστε λέω γω.. χαχαχα χαχαχα
dragonfighter έγραψε: Ερώτηση: Κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε τα αμορτισέρ;
Μερικές χρήσιμες πληροφορίες...
Κάθε πότε αλλάζουμε τα αμορτισερ αυτοκινητων;
Τα αμορτισερ αυτοκινητων πρέπει να αλλάζονται κάθε 70.000 – 80.000 χλμ ή όταν έχουν ορατή διαρροή λαδιού.
Γιατί πρέπει να αλλαχτεί ένα χαλασμένο αμορτισερ;
Ένα χαλασμένο αμορτισερ πρέπει να αντικατασταθεί διότι επηρεάζει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας ως προς την αλλαγή κατεύθυνσης αλλά και ως προς το φρενάρισμά του με αποτέλεσμα να θέτουμε σε κίνδυνο την ασφάλειά μας
Μπορώ να βάλω σκληρότερα αμορτισερ;
Φυσικά και μπορούμε να βάλουμε σκληρότερα αμορτισερ αλλά και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε ύψος και σκληρότητα οι οποίες ομορφαίνουν το αυτοκίνητό σας χωρίς να επηρεάζουν την αξιοπιστία τους
Γιατί όταν βάλω ελατηρια χαμηλωματος πρέπει να βάλω και αμορτισερ χαμηλωματος;
Γιατί με τα αμορτισερ χαμηλωματος η διαδρομή της συμπίεσης του αμορτισερ είναι κανονική ενώ με τα κανονικά αμορτισερ η διαδρομή τους είναι μικρή με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν σωστά.
Γιατί εάν μου χαλάσει ένα από τα δύο αμορτισερ πορτ μπαγκαζ πρέπει να το αλλάξω;
Γιατί το άλλο αμορτισερ πορτ μπαγκαζ επομίζεται όλο το φορτίο με συνέπεια να χαλάει κι αυτό.
Ποια μάρκα αμορτισερ συνιστάται για άνετη οδήγηση;
Τα αμορτισερ που σας συνιστούμε για άνετη οδήγηση είναι τα αμορτισερ monroe και τα αμορτισερ sachs.
Ποια αμορτισερ συνιστάται για σπορ οδήγηση;
Τα αμορτισερ που το συνεργείο μας συνιστά είναι τα αμορτισερ bilstein και τις ρυθμιζόμενες αναρτησεις σε ύψος ta technix.
Ποια ελατηρια χαμηλωματος είναι σκληρά και ποια ελατήρια είναι πιο μαλακά;
Τα ελατηρια χαμηλωματος που είναι σκληρά είναι τα ελατηρια eibach και τα ελατηρια hr. Τα πιο μαλακά είναι τα ελατηρια mad και τα ελατηρια apex.
www.service4autos.gr...p
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Οπότε θα πρέπει να τα αλλάξω...χθες! Και συγκεκριμένα πριν 16000χλμ! χαχαχα
Οι υπόλοιποι του club που έχουν ξεπεράσει τα χλμ, τα έχουν αλλάξει;
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
οσο για τις μαμα αναρτησεις του eos,ειναι μια χαρα για τετοιου ειδους αυτοκινητο.αρκετα ανθεκτικες για να αντεχουν το βαρος του και αρκετα μαλακες για να μην ξεκανουν την οροφη του. "τρενο" παντως δεν το λες το eos με τις μαμα αναρτησεις για κανενα λογο


Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.