Αλλαγή αμορτισέρ

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #81976 από dragonfighter
Αλλαγή αμορτισέρ δημιουργήθηκε από dragonfighter
Έχει κανείς γνώμη για τα bilstein B6;
Σκοπευω να αλλάξω τα εργοστασιακά σπορ αμορτισέρ (ίσως και τα ελατήρια).
Γενικά για αμορτισέρ δεν έχω ιδέα, όποτε αν ξέρει κάποιος μπορεί να βοηθήσει.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81989 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
Και εγω στην ίδια φάση είμαι αλλα επειδή οποια αλλα των εργοστασιακών πανε 2πλάσια+ τιμή στα μαμά θα καταλήξω μάλλον.
Ξέρει κανείς αν η σπορ ανάρτηση εχει διαφορά με την απλή στο αμορτισέρ εκτός απο το ελατήριο;;Φοβάμαι μην μου βάλουν καμιά βλακεία και ψηλώσει-μαλακώσει το αμάξι...

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81994 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
Εγώ είχα την απλή, άλλαξα μόνο τα ελατήρια, μετά από 70000 είναι ακόμα μια χαρά. Φαντάζομαι χρησιμοποιούν τα ίδια.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81996 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
[strike]Τα ίδια ελατήρια σπορ και άνεσης;Δύσκολο...Αφού είναι πιο χαμηλή η σπόρ...[/strike]
Δηλαδή λες οτι και εγω με 120χιλιάδες σε επταετίας αμάξι μπορεί να μήν θέλουν άλλαγμα;

EDIT: Κατάλαβα οτι μιλάς για τα αμορτισέρ

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81997 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ

denkar13 έγραψε: Δηλαδή λες οτι και εγω με 120χιλιάδες σε επταετίας αμάξι μπορεί να μήν θέλουν άλλαγμα;


Εγώ πάντως με 160 χιλιάδες σε 8ετίας αμάξι, και δεν χρειάζομαι αλλαγή. Μάλιστα είναι πρόσφατα ελεγμένα λόγω κτεο. Θεωρώ ότι όλα εξαρτώνται από τη χρήση..

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81998 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
Ούτε εγω εχω αλλάξει ανάρτηση που εχω 230.000 και στο κτεο που πέρασα ήταν μια χαρά οπως και στις στροφές!!!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #81999 από Candlemass
Απαντήθηκε από Candlemass στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
Και εδώ, στο περσυνό ΚΤΕΟ με 65k km και ήταν σε απόδοση 85% (sport ανάρτηση). Και μπαίνει σαν τραίνο στις στροφές.

EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #82000 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
Εντάξει για κάτω από 80, 90 χιλιάδες χλμ. Αλλά θέλετε να μου πείτε ότι ακόμη κ έπειτα από 100.000χλμ στους ελληνικούς δρόμους το αμάξι είναι τρένο όπως όταν το αγοράσατε;
Ειλικρινά... πολύ αμφιβάλλω!

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #82001 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
Τα χλμ που βγάζει η ανάρτηση ειναι σχετικά με τη χρηση. Άλλο να έχουν γίνει σε ΕΟ και αλλο σε πολή

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #82013 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
Στο χαρτί του ΚΤΕΟ το λέει;;
Εγω περασα πριν 25.000χλμ και δεν μου είπαν κάτι αλλα φαντάζομαι οτι δεν θα το έλεγξαν αρκετά η οτι μπορεί λόγο σπορτ ανάρτησης να παιζει κάτι...

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #82031 από angelakis
Απαντήθηκε από angelakis στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
Ερώτηση το χαρτί του ΚΤΕΟ λέει απόδοση άξονα εμπρός πιςω αριστερά δεξιά εκφρασμένο σε ποσοστό . Αυτο αναφέρεται στην απόδοση της ανάρτησης, σωστά ;
Αν ισχύει αυτο, απο ποιο ποσοστό και κάτω πρεπει να αλλάζουμε αμορτισέρ;
Επιπλέον πρεπει να αλλάζουμε αμορτισέρ και ελατήρια μαζι ή όχι;
Τέλος ξέρουμε κοστος για τα εργοστασιακά ανταλλακτικά , σπορτ και μη;
Αν δεν έχουν σημαντική διαφορα μεταξύ τους γιατί να μην βάλει ο καθένας πχ τα σπορτ;
Έχουμε υπόψη μας κάποιο κατάστημα εκτός αντιπροσωπείας για ερώτηση ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #82035 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Re:Αλλαγή αμορτισέρ
Στο 40 με 45% η αναρτηση πλεον κοπαναει. Ακους εναν ξερο ηχο γκντουπ οταν πεφτεις σε λακουβες. Ενας ακομα παραγοντας που παιζει μεγαλο ρολο ειναι η αποκλιση. Μπορει στην αριστερη μπροστα να εχεις 85% και στην δεξια 80%. Αυτο μπορει επισης να στο βγαλει off στο ΚΤΕΟ. Καλο ειναι να αλλαζεις και ελατηρια. Ενα αποδυναμωμενο ελατηριο θα μειωσει τη ζωη του καινουργιου σου αμορτισερ


Sent from my iPhone using Tapatalk

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #82048 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ

angelakis έγραψε: Ερώτηση το χαρτί του ΚΤΕΟ λέει απόδοση άξονα εμπρός πιςω αριστερά δεξιά εκφρασμένο σε ποσοστό . Αυτο αναφέρεται στην απόδοση της ανάρτησης, σωστά ;
Αν ισχύει αυτο, απο ποιο ποσοστό και κάτω πρεπει να αλλάζουμε αμορτισέρ;
Επιπλέον πρεπει να αλλάζουμε αμορτισέρ και ελατήρια μαζι ή όχι;
Τέλος ξέρουμε κοστος για τα εργοστασιακά ανταλλακτικά , σπορτ και μη;
Αν δεν έχουν σημαντική διαφορα μεταξύ τους γιατί να μην βάλει ο καθένας πχ τα σπορτ;
Έχουμε υπόψη μας κάποιο κατάστημα εκτός αντιπροσωπείας για ερώτηση ;


Kαλησπέρα.
Σωστά αυτό λέει το χαρτί του ΚΤΕΟ στο πεδίο αποσβεστήρες κραδασμών.
Ελατήρια μαζί 9 στους 10 δέν αλλάζουν λόγο αλλαγής αμορτισέρ αλλα το κάνουν με βελτιωμένα για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά (δεν βάζουν τα μαμά με λίγα λόγια.Σίγουρα αν τα αλλάξεις κακό δεν θα κάνεις.Αλλα επειδη τα αμορτισέρ φθείρονται πιο γρήγορα αλλα και επηρεάζουν περισσότερο θα προτιμούσα να τα αλλάξω μετα απο 70.000χλμ ξανά πχ παρά καθε 100.000 μαζί με τα ελατήρια.
Κόστος δεν ξέρω για τα κανονικά αλλα δεν νομίζω οτι έχουν καθόλου διαφορά στην τιμή απο οσο εχω δει σε site ανταλλακτικών.
Εμένα μου έχουν πει 250€ για τα εργοστασιακά σπόρτ και ενισχυμένα κιόλας απο οτι μου παν (τρίχες πιστεύω).
Η εργοστασιακή σπόρτ ανάρτηση λογικα έχει άλλο ελατήριο γιατι ειναι χαμηλωμένη κατα 1.5 πόντο σε σχέση με την άνεσης.Αμορτισερ δεν ξέρω αν εχουν το ίδιο ή όχι.
Και τα ίδια ελατήρια να είχαν δεν είναι θέμα τιμής όμως.
Είναι θέμα τι θέλει ο καθένας.Στην σπόρτ ειναι πιο σφικτό απο οτι στην άνεσης ,κοπανάει δηλαδή πιο πολύ,πρεπει να κόβεις πιο πολυ στις λακούβες και τα σαμαράκια απο όσο με της άνεσης.Κατα τα άλλα στρίβει καλύτερα το αμάξι σε μεγάλες ταχύτητες,σε ταξίδι ή σε ταχύτητα μεγάλη της αντιστοιχης στροφής.


Να πω και κάτι ακόμα.
Απο το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου. (ΚΤΕΟ) με ημερομηνία 21 Απριλίου 2015 που το χα περάσει εγω το αυτοκίνητο 2 μήνες μετά την αγορά του και 92.000χλμ τότε στο κοντέρ είχα στον μπροστά αξονα 74 και 71% αντίστοιχα και στον πίσω 65 και 61% αντίστοιχα.
Καταρχήν με 119.000χλμ (+ 27.000χλμ περίπου) που χω τώρα να φανταστώ οτι δεν χρειάζεται καν ερώτηση για το αν θα θέλουν αλλαγή ούτε υπομονή μεχρι το επόμενο ΚΤΕΟ.Πάω όπως είμαι τις επόμενες μέρες και τα αλλάζω;
Επίσης μήπως για 92.000χλμ σε σχέση με τις μετρήσεις άλλων πάντα θα μπορούσαμε να βγάλουμε συμπέρασμα είτε για άσχημη χρήση έιτε για γυρισμένα χλμ;

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #82080 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Αλλαγή αμορτισέρ
Σήμερα αλλάχθηκαν τα αμορτισέρ.
Μπήκαν τα Sachs που χω αναφέρει και πιο πρίν και αλλάξαμε και τα μπαράκια ή μπρατσάκια ζαμφόρ που ήταν στο όριο της μηχανικής αντοχής τους όπως είπε ο μηχανικός και που με την νέα ανάρτηση θα κοπανούσαν...250+60 σύνολο 310€.Νομίζω οτι είναι καλά γιατι είχε δουλεια η αλλαγη ανάρτησης,σχεδόν 2 ώρες με 2 ανθρώπους στο αμάξι.Τα μπαράκια μου φάνηκαν ακριβά,μου είπε και με 45 καποια άλλα αλλά υποτίθεται οτι αυτα που έβαλα ειναι τα original,lemforder τα λένε,τώρα αν ειναι τα εργοστασιακά ο θεός και η ψυχή του.Στο internet που κοίταξα πάντως γυρω στο 40αρι εχουν αγορά και ο μάστορας δεν με χρέωσε εργατικά διότι είχε ανοίξει ετσι και αλλιώς για να λύσει την ανάρτηση.

Εντυπώσεις για να είμαι αντικειμενικός θα πώ μετά απο τα 1000χλμ που θα χει "κάτσει" η ανάρτηση και θα πάω να κάνω την ευθυγράμμιση η οποία είναι μέσα στην τιμή.Προς το παρών πάντως είναι πολύ καλές!και στο γκαράζ μου που έβρισκε αλλα και στην ράμπα στο συνεργείο τώρα δεν βρίσκει και στις στροφές έχει μεγάλη διαφορά.

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi