Αλλαγή αμορτισέρ
- dragonfighter
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Σκοπευω να αλλάξω τα εργοστασιακά σπορ αμορτισέρ (ίσως και τα ελατήρια).
Γενικά για αμορτισέρ δεν έχω ιδέα, όποτε αν ξέρει κάποιος μπορεί να βοηθήσει.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Ξέρει κανείς αν η σπορ ανάρτηση εχει διαφορά με την απλή στο αμορτισέρ εκτός απο το ελατήριο;;Φοβάμαι μην μου βάλουν καμιά βλακεία και ψηλώσει-μαλακώσει το αμάξι...
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Δηλαδή λες οτι και εγω με 120χιλιάδες σε επταετίας αμάξι μπορεί να μήν θέλουν άλλαγμα;
EDIT: Κατάλαβα οτι μιλάς για τα αμορτισέρ
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
denkar13 έγραψε: Δηλαδή λες οτι και εγω με 120χιλιάδες σε επταετίας αμάξι μπορεί να μήν θέλουν άλλαγμα;
Εγώ πάντως με 160 χιλιάδες σε 8ετίας αμάξι, και δεν χρειάζομαι αλλαγή. Μάλιστα είναι πρόσφατα ελεγμένα λόγω κτεο. Θεωρώ ότι όλα εξαρτώνται από τη χρήση..
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Ειλικρινά... πολύ αμφιβάλλω!
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Εγω περασα πριν 25.000χλμ και δεν μου είπαν κάτι αλλα φαντάζομαι οτι δεν θα το έλεγξαν αρκετά η οτι μπορεί λόγο σπορτ ανάρτησης να παιζει κάτι...
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- angelakis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 203
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Αν ισχύει αυτο, απο ποιο ποσοστό και κάτω πρεπει να αλλάζουμε αμορτισέρ;
Επιπλέον πρεπει να αλλάζουμε αμορτισέρ και ελατήρια μαζι ή όχι;
Τέλος ξέρουμε κοστος για τα εργοστασιακά ανταλλακτικά , σπορτ και μη;
Αν δεν έχουν σημαντική διαφορα μεταξύ τους γιατί να μην βάλει ο καθένας πχ τα σπορτ;
Έχουμε υπόψη μας κάποιο κατάστημα εκτός αντιπροσωπείας για ερώτηση ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
angelakis έγραψε: Ερώτηση το χαρτί του ΚΤΕΟ λέει απόδοση άξονα εμπρός πιςω αριστερά δεξιά εκφρασμένο σε ποσοστό . Αυτο αναφέρεται στην απόδοση της ανάρτησης, σωστά ;
Αν ισχύει αυτο, απο ποιο ποσοστό και κάτω πρεπει να αλλάζουμε αμορτισέρ;
Επιπλέον πρεπει να αλλάζουμε αμορτισέρ και ελατήρια μαζι ή όχι;
Τέλος ξέρουμε κοστος για τα εργοστασιακά ανταλλακτικά , σπορτ και μη;
Αν δεν έχουν σημαντική διαφορα μεταξύ τους γιατί να μην βάλει ο καθένας πχ τα σπορτ;
Έχουμε υπόψη μας κάποιο κατάστημα εκτός αντιπροσωπείας για ερώτηση ;
Kαλησπέρα.
Σωστά αυτό λέει το χαρτί του ΚΤΕΟ στο πεδίο αποσβεστήρες κραδασμών.
Ελατήρια μαζί 9 στους 10 δέν αλλάζουν λόγο αλλαγής αμορτισέρ αλλα το κάνουν με βελτιωμένα για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά (δεν βάζουν τα μαμά με λίγα λόγια.Σίγουρα αν τα αλλάξεις κακό δεν θα κάνεις.Αλλα επειδη τα αμορτισέρ φθείρονται πιο γρήγορα αλλα και επηρεάζουν περισσότερο θα προτιμούσα να τα αλλάξω μετα απο 70.000χλμ ξανά πχ παρά καθε 100.000 μαζί με τα ελατήρια.
Κόστος δεν ξέρω για τα κανονικά αλλα δεν νομίζω οτι έχουν καθόλου διαφορά στην τιμή απο οσο εχω δει σε site ανταλλακτικών.
Εμένα μου έχουν πει 250€ για τα εργοστασιακά σπόρτ και ενισχυμένα κιόλας απο οτι μου παν (τρίχες πιστεύω).
Η εργοστασιακή σπόρτ ανάρτηση λογικα έχει άλλο ελατήριο γιατι ειναι χαμηλωμένη κατα 1.5 πόντο σε σχέση με την άνεσης.Αμορτισερ δεν ξέρω αν εχουν το ίδιο ή όχι.
Και τα ίδια ελατήρια να είχαν δεν είναι θέμα τιμής όμως.
Είναι θέμα τι θέλει ο καθένας.Στην σπόρτ ειναι πιο σφικτό απο οτι στην άνεσης ,κοπανάει δηλαδή πιο πολύ,πρεπει να κόβεις πιο πολυ στις λακούβες και τα σαμαράκια απο όσο με της άνεσης.Κατα τα άλλα στρίβει καλύτερα το αμάξι σε μεγάλες ταχύτητες,σε ταξίδι ή σε ταχύτητα μεγάλη της αντιστοιχης στροφής.
Να πω και κάτι ακόμα.
Απο το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου. (ΚΤΕΟ) με ημερομηνία 21 Απριλίου 2015 που το χα περάσει εγω το αυτοκίνητο 2 μήνες μετά την αγορά του και 92.000χλμ τότε στο κοντέρ είχα στον μπροστά αξονα 74 και 71% αντίστοιχα και στον πίσω 65 και 61% αντίστοιχα.
Καταρχήν με 119.000χλμ (+ 27.000χλμ περίπου) που χω τώρα να φανταστώ οτι δεν χρειάζεται καν ερώτηση για το αν θα θέλουν αλλαγή ούτε υπομονή μεχρι το επόμενο ΚΤΕΟ.Πάω όπως είμαι τις επόμενες μέρες και τα αλλάζω;
Επίσης μήπως για 92.000χλμ σε σχέση με τις μετρήσεις άλλων πάντα θα μπορούσαμε να βγάλουμε συμπέρασμα είτε για άσχημη χρήση έιτε για γυρισμένα χλμ;
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Μπήκαν τα Sachs που χω αναφέρει και πιο πρίν και αλλάξαμε και τα μπαράκια ή μπρατσάκια ζαμφόρ που ήταν στο όριο της μηχανικής αντοχής τους όπως είπε ο μηχανικός και που με την νέα ανάρτηση θα κοπανούσαν...250+60 σύνολο 310€.Νομίζω οτι είναι καλά γιατι είχε δουλεια η αλλαγη ανάρτησης,σχεδόν 2 ώρες με 2 ανθρώπους στο αμάξι.Τα μπαράκια μου φάνηκαν ακριβά,μου είπε και με 45 καποια άλλα αλλά υποτίθεται οτι αυτα που έβαλα ειναι τα original,lemforder τα λένε,τώρα αν ειναι τα εργοστασιακά ο θεός και η ψυχή του.Στο internet που κοίταξα πάντως γυρω στο 40αρι εχουν αγορά και ο μάστορας δεν με χρέωσε εργατικά διότι είχε ανοίξει ετσι και αλλιώς για να λύσει την ανάρτηση.
Εντυπώσεις για να είμαι αντικειμενικός θα πώ μετά απο τα 1000χλμ που θα χει "κάτσει" η ανάρτηση και θα πάω να κάνω την ευθυγράμμιση η οποία είναι μέσα στην τιμή.Προς το παρών πάντως είναι πολύ καλές!και στο γκαράζ μου που έβρισκε αλλα και στην ράμπα στο συνεργείο τώρα δεν βρίσκει και στις στροφές έχει μεγάλη διαφορά.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.