- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
vw sport ή eibach?
- lefterisp
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
ήθελα τη γνώμη σας. Έχω κοντα στα 80.000 χλμ και μου επιβεβαίωσαν και στο ΚΤΕΟ και στην Καρέντα ότι πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ. Η ανάρτηση που έχω είναι η sport. Η καρέντα μου δίνει τη σπορ με 450 ευρώ. Αξίζει; Αντίστοιχο αμορτισέρ είναι το bilstein b4 ή το b6? Γιατί το B4 είναι πολύ οικονομικότερο. Αλλά επειδή θέλω το καλύτερο κράτημα αν είναι το b4 να είναι πιο πολύ άνεσης παρά sport και να υστερεί σε κράτημα θα καταλήξω στην εργοστασιακή.
Τι λέτε εσείς;
Eos tsi 122
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lefterisp
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Eos tsi 122
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Επίσης τα 450 για αμορτισέρ είναι παρα πολλά.Εγω με 250 έβαλα τα γνήσια πριν 1μιση μήνα αλλα οχι σε αντιπροσωπεία.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Για μένα αν έχεις τα λ7 βάλε πακέτο, αλλιώς μόνο ελατήρια..[/strike]
Μην με ακούτε, το έχω χάσει.. χαχαχα
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- angelakis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 203
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Μπερδεύτηκα τώρα..Coo έγραψε: Το να χρησιμοποιηθεί μια ολοκληρωμένη λύση αμορτισέρ-ελατήριο είναι σίγουρα Ότι καλύτερο, ειδικότερα στα πακέτα που είναι μελετημένα από τον κατασκευαστή τους. Χρησιμοποιώντας χαμηλότερα ελατήρια στα μαμά αμορτισέρ είναι μια εύκολη μεν αλλά λιγότερο αποδοτική λύση από τα πακέτα. Βέβαια εκει παιζει και το θέμα της άνεσης για τον καθένα που πρέπει να βρει τη χρυσή τομή στη σκληρότητα των ελατηριων. Χρησιμοποιώντας σκληρότερα ελατήρια σε μαμά αμορτισέρ θα επιφέρει συντομότερα μεγαλύτερη φθορά λόγω της μόνιμης επιπλέον φόρτισης (κάθισμα) του αμορτισέρ από τα φυσιολογικά του.
Για μένα αν έχεις τα λ7 βάλε πακέτο, αλλιώς μόνο ελατήρια..
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Τα αμορτισέρ του είπαν πως θέλουν αλλαγμα.
Αν αλλάξει μόνο ελατήρια πως θα λυθεί το πρόβλημα?
Μήπως το ανάποδο εννοούσες?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
angelakis έγραψε: Μπερδεύτηκα τώρα..
Τα αμορτισέρ του είπαν πως θέλουν αλλαγμα.
Αν αλλάξει μόνο ελατήρια πως θα λυθεί το πρόβλημα?
Μήπως το ανάποδο εννοούσες?
Έχεις δίκιο. Γέρασα και δεν ξέρω τί λέω μου φαίνεται. Διάβασα για τα αμορτισέρ και μου έμειναν στο μυαλό τα ελατήρια. Κάτσε να το διορθώσω με blanco. Πιο άκυρο ποστ από το προηγούμενο δικό μου δεν υπάρχει.. χαχαχα
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Sinner
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Tsi 122 to 156hp
- Δημοσιεύσεις: 193
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Μην μπερδεύεις τα ελατήρια της Eibach, με τα αμορτισέρ τα Sport της VW, η τα κίτρινα b4,b6,b8 της Bilstein.lefterisp έγραψε: η Eibach η b6 (σπορ) ξέρω ότι είναι κορυφαία γιατί την είχα βάλει και παλιότερα σε άλλο αυτοκίνητο. Αλλά η b4 που κάνει τα μισά λεφτά θεωρείται ισάξια με την εργοστασιακή sport ή με μια απλή ανάρτηση;
Μόλις πέρασα τα Eibach ελατήρια χαμηλώματος 35mm (155€+60€) στα εργοστασιακά αμορτισέρ όπως ο coo, τα οποία μπροστινά είναι στα τελευταία τους. Τα αμορτισέρ που σετάρονται καλύτερα με τα ελατήρια χαμηλώματος είναι τα b8 της Bilstein (500-595€+60€). Τα b4 είναι λέει τα αντίστοιχα εργοστασιακά stock VW, και τα b6 τα αντίστοιχα sport της VW.
Το δικό μου δείχνει να'χει καλύτερο κράτημα, μαζί με τους αποστάτες 15mm εμπρός & 20mm πίσω που 'βαλα 190€.
Για τα αμορτισέρ σκέφτομαι να τα αλλάξω το Πάσχα η μετά το ΚΤΕΟ αν μου πούν ότι χρειάζεται...
Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιώργος
EOS Tsi by Overload 122 to 156 hp stage II
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lefterisp
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Έχω την σπορ ανάρτηση και έβαλα τελικά το bilstein Β4.
Οπτικά τα αμορτισέρ που έβγαλα με αυτά που έβαλα δεν έχουν διαφορές και από ότι είδα και μου είπαν πάρα πολλοί που μίλησα, από εισαγωγείς μέχρι τον μηχανικό που τα έβαλε, η σπορ ανάρτηση από την κανονική η μόνη διαφορά που έχουν από το εργοστάσιο είναι ότι το ελατήριο είναι 15mm πιο κοντό στις sport εκδόσεις, κατά τα άλλα έχουν το ίδιο αμορτισέρ και μάλιστα το πιο πιθανό είναι να είναι κατασκευής sachs.
Άλλωστε τώρα που έβαλα την b4 διαφορά σε αίσθηση σε σχέση με όταν ήταν καλά τα δικά μου αμορτισέρ δεν μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω, ίδιο το νιώθω. Είναι ξανά πολύ καλό το κράτημα του και φιλτράρει πολύ καλύτερα τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου. Ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και χάλια οδόστρωμα όπου πριν έπρεπε να πηγαίνω με 10 για να μην ακούω τριγμούς και χτυπήματα ειδικά τώρα που έχω και 18'' ζάντα. Τώρα σε διάρκεια ζωής, θα δείξει γιατί γενικά έχουμε πολύ χάλια δρόμους, αλλά και λιγότερο να κρατήσει με τα λεφτά που γλυτώνω στις δύο αλλαγές η τρίτη είναι δώρο....
Μετά από πολύ ψάξιμο σε αυτό κατέληξα.
Eos tsi 122
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Sinner
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Tsi 122 to 156hp
- Δημοσιεύσεις: 193
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
Γιώργος
EOS Tsi by Overload 122 to 156 hp stage II
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lefterisp
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
lefterisp έγραψε: Τώρα σε διάρκεια ζωής, θα δείξει γιατί γενικά έχουμε πολύ χάλια δρόμους, αλλά και λιγότερο να κρατήσει με τα λεφτά που γλυτώνω στις δύο αλλαγές η τρίτη είναι δώρο....
Μετά από πολύ ψάξιμο σε αυτό κατέληξα.
Καλορίζικα!
Εγώ με 18", αμορτισέρ εργοασασιακό (όχι σπορ ανάρτηση) και eibach -35mm έχω κάνει περίπου 80,000χλμ και δεν έχω κανένα παράπονο, ούτε προβλήματα (πέρα του ότι λόγω χαμηλώματος βρίσκω κάτω σε περίεργες κλίσεις).
Μην το φοβάσαι, μια χαρά είσαι! :friend:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.