- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Χειροφρενο και κατηφορα
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Αυτο βρισκεται σε ενα δρομο με μεγαλη κλιση.
Συνηθως αφηνω το αυτοκινητο σε ενα οικοπεδο αλλα επειδη ειχε αλλα αυτοκινητα το αφησα μπροστα απο το σπιτι.
Βαζω ταχυτητα,σηκωνω το χειροφρενο τοσο ωστε να κραταει το αυτοκινητο αλλα και τοσο που αν το σηκωνα ακομα λιγο θα το εσπσγα σιγουρα.
Κατεβαινω απο το αυτοκινητο και ακουω να κανει τακ-τακ-τακ και τσουλησε λιγο,αρπαζω μια πετρα και τη βαζω στη ροδα.
Μετα απο κανα μισαωρο μπορεσα και σηκωσα το χειροφρενο πολυ ανετα ακομα ενα κλικ.
Φευγοντας η πετρα που εβαλα ειχε σφηνωσει κατω απο τη ροδα πραγμα που σημαινει οτι το αυτοκινητο ειχε τσουλησει κι'αλλο.
Τι υποψια (βασιμη) εχω περι αυτου.
Θυμαστε στο Δημοτικο στο μαθημα της φυσικης ενα πειραμα που καναμε με μια μεταλλικη μπαλα που επρεπε να περασει μεσα απο ενα μεταλλικο δακτυλιο και οταν ζεσταινονταν η μπαλα με ενα καμινετο τοτε δεν περναγε μεσα απο αυτον λογο διαστολης??
Αυτο εγινε και σε εμενα,απο τη διαδρομη θαλασσα-σπιτι,περιπου 10 χλμ,ζεσταθηκαν οι δισκοπλακες και εκαναν διαστολη,ετσι τα τακακια επιασαν επανω στη διεσταλμενη δισκοπλακα και καθως αυτη κρυωνε (συστελονταν) τα τακακια εχαναν την τελεια επαφη τους με τη δισκοπλακα με αποτελεσμα να ακουγετε αυτο το τακ-τακ-τακ και τελικα το αμαξι να τσουλησει.
Αφου μετα απο μιση ωρα ειχαν κρυωσει σχεδον εντελως μπορεσα και σηκωσα το χειροφρενο πολυ ανετα ακομα μια σκαλα.
Αυτο το επαθε και ενας φιλος με οπελ αστρα,αλλα η ιστορια του δεν ειχε αισιο τελος.
Αν βρω στους 4Τ ενα δημοσιευμα με ενα ΜΙΝΙ,παρομοια ιστορια με τη δικη μου αλλα κατεληξε στη θαλασσα.
Εχετε καποια αλλη αποψη γιατι μπορει να μου συνεβει αυτο??
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Σε αντίστοιχες περιπτώσεις καλό είναι να στρίβεις και το τιμόνι προς ένα σταθερό σημείο (π.χ. φράχτης, τοίχος, πετρα) για να μην έχεις δυσάρεστες εκπλήξεις ακόμα και αν αποτύχουν χειρόφρενο-ταχύτητα.
Αλλά γενικά, καλό θα είναι να αποφεύγουμε τις μεγάλες κλίσεις ακόμα και με ...κεραμικά φρένα!
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Δεν εχει σημασια αν θα βαλουμε 1η ή οπισθεν,δεν θα "προσπαθησουν" γυρισουν αναποδα οι ροδες σε περιπτωση που το αυτοκινητο τσουλησει..
Μαλλον πρεπει να μαθουμε ποια σχεση ειναι πιο κοντη απο τις δυο,η 1η ή η οπισσθεν.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Πρόσφατα κατάφερα να πραγματοποιήσω ένα όνειρό μου, να αποκτήσω το Mini Cooper S, αξίας 30.000 € με πολλά έξτρα.Αυτό συνέβη στις 21/02/08 και την επόμενη ημέρα το αυτοκίνητο καταστράφηκε ολοσχερώς. Λόγω ασυνεννοησίας με την αντιπροσωπεία, κι επειδή το είχα πληρώσει μετρητοίς, παρέλαβα το αυτοκίνητο ανασφάλιστο.Όπως και να έχει , σε περίπτωση απλής ασφάλειας δεν θα καλυπτόμουν από την εξής περίπτωση:
Περιχαρής την επομένη της παραλαβής, πήγα να χαρώ το Mini, με την παρέα μου σε μία διαδρομή μέχρι την Άθυτο. Παρκάρω σε μία κατηφόρα μικρής κλίσης και πάω βόλτα. Στην επιστροφή, μετά λύπης συνειδητοποίησα ότι το αμάξι έλειπε. Πήρα τηλέφωνο την Αστυνομία και δήλωσα κλοπή.Ήρθε ένα περιπολικό στο σημείο που είχα παρκάρει και οι αστυνομικοί βρήκαν το αμάξι στο γκρεμό,40 μέτρα πίσω από το σημείο που είχα παρκάρει.Έντρομος, κατέβηκα με την Αστυνομία κάτω στο γκρεμό για να δούμε αν το χειρόφρενο ήταν τραβηγμένο, όπως και ήταν.Κάλεσα πραγματογνώμονα και όταν το ανασύραμε από τον γκρεμό, είδαμε ότι το χειρόφρενο ήταν στην προτελευταία σκάλα,δηλ. πολύ γερά τραβηγμένο.Υπήρξε μάρτυρας, ο οποίος το είδε να τσουλάει μόνο του ξαφνικά. Μίλησα με Δικηγόρο ειδικό επί τροχαίων, ο οποίος θεώρησε πολύ δύσκολη την υπόθεση, κάτι στο οποίο συμφώνησε και ο πραγματογνώμονας.Το πήγα για έλεγχο ΚΤΕΟ στην Express Service όπου διαπιστώθηκε ότι το χειρόφρενο λειτουργούσε άψογα. Ένας έμπειρος μηχανικός από το ΚΤΕΟ, μου είπε την εξής ευσταθή εκδοχή: Κατά την διαδρομή, οι δίσκοι διαστάλθηκαν ώστε όταν πάρκαρα και ανέβασα το χειρόφρενο,έπιασε στους ζεσταμένους δίσκους και όταν μετά από μισή ώρα κρύωσαν, έγινε συστολή των δίσκων και οι δαγκάνες του χειροφρένου σταμάτησαν να έρχονται σε επαφή με τους δίσκους, με αποτέλεσμα το αμάξι να κυλήσει. Κατόπιν επικοινώνησα μέσω mail με την BMW Ελλάς και την Mini International.Έλαβα απάντηση μόνο από την BMW Ελλάς, η οποία μου είπε ότι εφόσον το χειρόφρενο λειτουργεί κανονικά, η εγγύση δεν μπορεί να με καλύψει. Έτσι απλά, αυτήν την απάντηση έλαβα! Έξαλλος πήρα τηλέφωνο για να μιλήσω με τον αρμόδιο που μου απάντησε στο mail. Τον ρώτησα αν επικοινώνησε με την κατασκευάστρια εταιρεία και μου είπε ότι αρμόδια είναι μόνο η ελληνική αντιπροσωπεία και ότι το mail που έστειλα στο εξωτερικό δεν έφτασε ποτέ, λόγω της δομής του site ,έτσι ώστε όλα να λαμβάνονται από την BMW Ελλάς.Δεν έχω κινηθεί ακόμα δικαστικά. Θα ήθελα την συμβουλή σας και την βοήθειά σας , για το ''επιστημονικό παράδοξο'' που συνέβη, γιατί πιστεύω αξίζω μία πιο δίκαιη και ολοκληρωμένη απάντηση αντί ενός mail 3 γραμμών και γιατί θα ήθελα να μάθω τι θα συνέβαινε σε περίπτωση που ήμουν μέσα στο αμάξι ή σε κάποια άλλη περίπτωση. Θεωρώ πώς τουλάχιστον η μητρική εταιρεία θα έδειχνε περισσότερο ενδιαφέρον στην σπάνια αυτή περίπτωση, η οποία θα μπορούσε να αμαυρώσει την εικόνα της BMW-MINI.
www.4tforum.gr/phpBB...3
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Aπο τοτε που ειχα ενα Φιατ και εσπασε το χειροφρενο ενω ειχα ροδες ισιες,παντα τις στριβω.
Δεν εχει σημασια αν θα βαλουμε 1η ή οπισθεν,δεν θα "προσπαθησουν" γυρισουν αναποδα οι ροδες σε περιπτωση που το αυτοκινητο τσουλησει..
Μαλλον πρεπει να μαθουμε ποια σχεση ειναι πιο κοντη απο τις δυο,η 1η ή η οπισσθεν.
Νικήτα μην μπερδεύεσαι με το τί κάνουν οι ρόδες όταν είναι στον αέρα με το αν πατάνε...
Όταν το αυτοκίνητο είναι στον αέρα όντως οι ρόδες στρέφουν αντίστροφα. Αν έχεις όμως σε κατηφόρα το αυτοκίνητο (με την μούρη προς τα κάτω) και 1η σχέση και του χώσεις ένα καλό σπρώξιμο (π.χ. κάποιος σε χτυπήσει με αυτοκίνητο από πίσω) το αυτοκίνητο θα αρχίσει να τσουλάει. Θα κομπιάζει μεν και θα αντιστέκεται αλλά θα τσουλάει. Αυτό δεν θα συμβεί με την όπισθεν!
Όσο για το ποια σχέση είναι η πιο κοντή, απ' ότι ξέρω η όπισθεν είναι πιο κοντή - αργή από την 1η.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
nikitas tsi έγραψε:
Aπο τοτε που ειχα ενα Φιατ και εσπασε το χειροφρενο ενω ειχα ροδες ισιες,παντα τις στριβω.
Δεν εχει σημασια αν θα βαλουμε 1η ή οπισθεν,δεν θα "προσπαθησουν" γυρισουν αναποδα οι ροδες σε περιπτωση που το αυτοκινητο τσουλησει..
Μαλλον πρεπει να μαθουμε ποια σχεση ειναι πιο κοντη απο τις δυο,η 1η ή η οπισσθεν.
Νικήτα μην μπερδεύεσαι με το τί κάνουν οι ρόδες όταν είναι στον αέρα με το αν πατάνε...
Όταν το αυτοκίνητο είναι στον αέρα όντως οι ρόδες στρέφουν αντίστροφα. Αν έχεις όμως σε κατηφόρα το αυτοκίνητο (με την μούρη προς τα κάτω) και 1η σχέση και του χώσεις ένα καλό σπρώξιμο (π.χ. κάποιος σε χτυπήσει με αυτοκίνητο από πίσω) το αυτοκίνητο θα αρχίσει να τσουλάει. Θα κομπιάζει μεν και θα αντιστέκεται αλλά θα τσουλάει. Αυτό δεν θα συμβεί με την όπισθεν!
Όσο για το ποια σχέση είναι η πιο κοντή, απ' ότι ξέρω η όπισθεν είναι πιο κοντή - αργή από την 1η.
Αυτό ακριβώς εννοούσα... :agree:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Σε αλλα αυτοκινητα που εχουν πιο κοντη τη 1η θα αντιστεκεται με τη πρωτη και οχι με την οπισθεν.
Πιστευεις σε αυτη τη θεωρια με τις ζεστες δισκοπλακες?
Να το πω κι'αλλιως.
Αν με ζεστες δισκοπλακες τραβηξουμε χειροφρενο,τα τακακια θα ασκησουν πιεση 1000 κιλων σε καθε δισκοπλακα,οση χρειαζεται για να μη τσουλαει,οταν ομως κρυωσουν η πιεση θα μειωθει στα 700 κιλα ανα δισκοπλακα(λεω τωρα) με αποτελεσμα το αυτοκινητο να μη κρατιεται πλεον,γι'αυτο και το χειροφρενο μπορει να σηκωθει ανετα ακομη μια σκαλα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Λογικά ναι... Γιατί όχι;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.