Έλεγχος φρένων
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Less
Περισσότερα
16 Χρόνια 6 Μήνες πριν #212
από Magnum
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Έλεγχος φρένων δημιουργήθηκε από Magnum
Είναι απόλυτα φυσιολογικό σε κάθε πάτημα του πεντάλ να αυξάνεται η φθορά των φρένων. Γι’ αυτό, καλό είναι να γνωρίζετε πότε θα πρέπει να κάνετε τον απαραίτητο έλεγχο, προκειμένου να έχετε τη σωστή ασφάλεια και το χαμηλότερο κόστος για την αποκατάστασή τους.
Έλεγχος στα τακάκια κάθε 20.000 με 40.000 km
Τα τακάκια, τα οποία βρίσκονται κολλημένα πάνω σε σιδερένια βάση και αποτελούνται από υλικό τριβής, μπορούν να εξασφαλίσουν αποτελεσματικά φρεναρίσματα για περίπου 40.000 km, ανάλογα πάντα με το στυλ οδήγησης. Αν χρησιμοποιείτε το πεντάλ με σύνεση και προσοχή, τότε η διάρκεια ζωής τους θα είναι η μέγιστη δυνατή, αλλιώς θα χρειαστεί να τα αλλάξετε σε περίπου 15.000 km. Το καλό στην όλη υπόθεση είναι ότι τα τακάκια εξακολουθούν να φρενάρουν καλά είτε είναι καινούργια είτε φθαρμένα. Η ενδεικτική λυχνία στο αυτοκίνητό σας όμως θα σας προειδοποιήσει 3.000 km πριν η αποτελεσματικότητά τους πέσει στο μηδέν. Με λίγα λόγια λοιπόν, όταν το τελευταίο ίχνος του υλικού τριβής εξαφανιστεί και η σιδερένια βάση ακουμπήσει στη δισκόπλακα, το αυτοκίνητο δεν φρενάρει.
Έλεγχος στις δισκόπλακες κάθε 50.000 με 100.000 km
Επειδή τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιο βαριά και πλέον δεν χρησιμοποιείται αμίαντος στα υλικά τριβής, οι δισκόπλακες αλλάζονται πιο συχνά – σε χρήση πόλης μπορεί να χρειαστεί αλλαγή τους μόλις πατήσετε τα 30.000 km. Παρ’ όλα αυτά, οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές που θεσπίστηκαν για την ενίσχυση του φρεναρίσματος είχαν θετική επίδραση στη μακροζωία των δίσκων. Να έχετε όμως υπ’ όψιν σας ότι όταν αντικαταστήσετε τους δίσκους θα πρέπει οπωσδήποτε να αντικατασταθούν και τα τακάκια.
Έλεγχος χειροφρένου κάθε 100.000 με 150.000 km
Σε κανονικές συνθήκες μετράμε 6 κλακ στην καστάνια του χειροφρένου πριν μπλοκάρουν οι τροχοί. Ένα κλακ παραπάνω είναι πιθανό να κρύβει φθαρμένα θερμουί. Αν υπάρχει τέτοιο σύμπτωμα, δεν τεντώνουμε ποτέ το συρματόσχοινο του χειροφρένου, αλλά ρυθμίζουμε πρώτα τις σιαγόνες και ελέγχουμε τα τακάκια. Σε μερικά μοντέλα το συρματόσχοινο περνάει κοντά από το καζανάκι της εξάτμισης, με αποτέλεσμα να λιώνει το πλαστικό περίβλημα και να εμποδίζεται η λειτουργία του. Σε άλλα μοντέλα πάλι υπάρχουν αυτόματοι εντατήρες και τα φρένα παραμένουν σωστά ρυθμισμένα μέχρι το όριο της χρήσης. Τα συστήματα αυτά όμως είναι αναξιόπιστα και πολλές φορές κολλούν ή χαλαρώνουν.
Έλεγχος υγρών και σωληνώσεων κάθε 2 με 3 χρόνια
Το υγρό φρένων έχει την ιδιότητα να απορροφά σταδιακά την υγρασία του περιβάλλοντος και να μειώνεται το σημείο βρασμού του. Σε αυτή την περίπτωση κινδυνεύετε να βρεθείτε χωρίς φρένα σε ένα δυνατό φρενάρισμα. Το σωστό είναι να το αλλάζετε κάθε δύο με τρία χρόνια. Η φθορά στις ελαστικές/μεταλλικές σωληνώσεις του κυκλώματος ή τυχόν διαρροές είναι βλάβες για τις οποίες θα ενημερωθείτε έτσι κι αλλιώς στο τακτικό σέρβις του αυτοκινήτου σας. Το ABS, τέλος, δεν απαιτεί κανενός είδους συντήρηση.
Έλεγχος στα τακάκια κάθε 20.000 με 40.000 km
Τα τακάκια, τα οποία βρίσκονται κολλημένα πάνω σε σιδερένια βάση και αποτελούνται από υλικό τριβής, μπορούν να εξασφαλίσουν αποτελεσματικά φρεναρίσματα για περίπου 40.000 km, ανάλογα πάντα με το στυλ οδήγησης. Αν χρησιμοποιείτε το πεντάλ με σύνεση και προσοχή, τότε η διάρκεια ζωής τους θα είναι η μέγιστη δυνατή, αλλιώς θα χρειαστεί να τα αλλάξετε σε περίπου 15.000 km. Το καλό στην όλη υπόθεση είναι ότι τα τακάκια εξακολουθούν να φρενάρουν καλά είτε είναι καινούργια είτε φθαρμένα. Η ενδεικτική λυχνία στο αυτοκίνητό σας όμως θα σας προειδοποιήσει 3.000 km πριν η αποτελεσματικότητά τους πέσει στο μηδέν. Με λίγα λόγια λοιπόν, όταν το τελευταίο ίχνος του υλικού τριβής εξαφανιστεί και η σιδερένια βάση ακουμπήσει στη δισκόπλακα, το αυτοκίνητο δεν φρενάρει.
Έλεγχος στις δισκόπλακες κάθε 50.000 με 100.000 km
Επειδή τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιο βαριά και πλέον δεν χρησιμοποιείται αμίαντος στα υλικά τριβής, οι δισκόπλακες αλλάζονται πιο συχνά – σε χρήση πόλης μπορεί να χρειαστεί αλλαγή τους μόλις πατήσετε τα 30.000 km. Παρ’ όλα αυτά, οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές που θεσπίστηκαν για την ενίσχυση του φρεναρίσματος είχαν θετική επίδραση στη μακροζωία των δίσκων. Να έχετε όμως υπ’ όψιν σας ότι όταν αντικαταστήσετε τους δίσκους θα πρέπει οπωσδήποτε να αντικατασταθούν και τα τακάκια.
Έλεγχος χειροφρένου κάθε 100.000 με 150.000 km
Σε κανονικές συνθήκες μετράμε 6 κλακ στην καστάνια του χειροφρένου πριν μπλοκάρουν οι τροχοί. Ένα κλακ παραπάνω είναι πιθανό να κρύβει φθαρμένα θερμουί. Αν υπάρχει τέτοιο σύμπτωμα, δεν τεντώνουμε ποτέ το συρματόσχοινο του χειροφρένου, αλλά ρυθμίζουμε πρώτα τις σιαγόνες και ελέγχουμε τα τακάκια. Σε μερικά μοντέλα το συρματόσχοινο περνάει κοντά από το καζανάκι της εξάτμισης, με αποτέλεσμα να λιώνει το πλαστικό περίβλημα και να εμποδίζεται η λειτουργία του. Σε άλλα μοντέλα πάλι υπάρχουν αυτόματοι εντατήρες και τα φρένα παραμένουν σωστά ρυθμισμένα μέχρι το όριο της χρήσης. Τα συστήματα αυτά όμως είναι αναξιόπιστα και πολλές φορές κολλούν ή χαλαρώνουν.
Έλεγχος υγρών και σωληνώσεων κάθε 2 με 3 χρόνια
Το υγρό φρένων έχει την ιδιότητα να απορροφά σταδιακά την υγρασία του περιβάλλοντος και να μειώνεται το σημείο βρασμού του. Σε αυτή την περίπτωση κινδυνεύετε να βρεθείτε χωρίς φρένα σε ένα δυνατό φρενάρισμα. Το σωστό είναι να το αλλάζετε κάθε δύο με τρία χρόνια. Η φθορά στις ελαστικές/μεταλλικές σωληνώσεις του κυκλώματος ή τυχόν διαρροές είναι βλάβες για τις οποίες θα ενημερωθείτε έτσι κι αλλιώς στο τακτικό σέρβις του αυτοκινήτου σας. Το ABS, τέλος, δεν απαιτεί κανενός είδους συντήρηση.
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": angelakis
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #81548
από Captain
Απαντήθηκε από Captain στο θέμα Έλεγχος φρένων
Αν γνωρίζει κάποιος το κόστος αντικαταστασης με τα γνήσια υγρά της κατασκευάστριας?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #81549
από denkar13
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Έλεγχος φρένων
Εμενα μου είχαν πει με μηχανημα αλλαγή (πολυ καλύτερα απο ότι με το πόδι) που τραβάει ολα τα νερα και τον αέρα και με υγρά φρένων Bosch 25€
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #81608
από Captain
Απαντήθηκε από Captain στο θέμα Έλεγχος φρένων
Τα γνήσια υγρά ενός λίτρου 10,24 ευρώ χωρίς την εργασία. Το κύκλωμα πέρνει 0.7 του λίτρου και με κάτι που θα απολεστεί είναι αρκετό το λίτρο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #81616
από denkar13
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Έλεγχος φρένων
Όπως τα λές!
Εγω απο το ιντερνετ ειχα παρει περυσι υγρό DOT4 ή DOT5 (αυτο που κανει για το αυτοκίνητο μας τελος πάντων) 7ευρώ το λίτρο.
Εγω απο το ιντερνετ ειχα παρει περυσι υγρό DOT4 ή DOT5 (αυτο που κανει για το αυτοκίνητο μας τελος πάντων) 7ευρώ το λίτρο.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #81619
από Captain
Απαντήθηκε από Captain στο θέμα Έλεγχος φρένων
Λιγότερα από 10ε?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #81621
από denkar13
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Έλεγχος φρένων
Ναι,όχι της VW όμως.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #81622
από Captain
Απαντήθηκε από Captain στο θέμα Έλεγχος φρένων
Κατανοητόν, ευχαριστώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi