- Δημοσιεύσεις: 29
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Αλλαγή μπεκ
- giorgostd
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
Less
Περισσότερα
2 Χρόνια 2 Μήνες πριν #85831
από giorgostd
Αλλαγή μπεκ δημιουργήθηκε από giorgostd
Χαιρετώ την παρέα!
Τα τελευταία 20-30 χιλ. χιλιόμετρα (τώρα είμαι στα 185 χιλιάδες) είχα προσέξει ότι σε συγκεκριμένο εύρος στροφών νιώθω από το αυτοκίνητο να ρετάρει (όχι πολύ συχνά, και μόνο όταν πιέζεται το αυτοκίνητο). Με το καλώδιο της Vag είδα ότι γίνονται misfires σε όλους τους κυλίνδρους.
Μου πρότεινε ο μηχανικός μου να στείλουμε τα μπεκ για καθαρισμό, κάτι το οποίο κάναμε, αλλά ο αντίστοιχος επαγγελματίας του είπε ότι δεν έχει νόημα να τα καθαρίσουμε γιατί παρουσιάζουν βλάβες (δεν ξέρω πώς και τι, ακόμα δεν έχω μιλήσει από κοντά με τον μηχανικό) και ότι θα πρέπει να τα αντικαταστήσουμε.
Και θέλω να ρωτήσω το εξής: Η αντικατάσταση των μπεκ είναι κάτι που περιμένουμε να χρειαστεί σε αυτούς τους κινητήρες ή κάτι πήγε στραβά στη δική μου περίπτωση; Αν ναι, ειναι φυσιολογικό στα χιλιόμετρα που έχω εγώ; Να προσθέσω (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά το παραθέτω) ότι το αυτοκίνητο έχει Stage 1 προγραμμα και καίει μόνο 100άρα από όταν έληξε η εγγύηση.
Τα τελευταία 20-30 χιλ. χιλιόμετρα (τώρα είμαι στα 185 χιλιάδες) είχα προσέξει ότι σε συγκεκριμένο εύρος στροφών νιώθω από το αυτοκίνητο να ρετάρει (όχι πολύ συχνά, και μόνο όταν πιέζεται το αυτοκίνητο). Με το καλώδιο της Vag είδα ότι γίνονται misfires σε όλους τους κυλίνδρους.
Μου πρότεινε ο μηχανικός μου να στείλουμε τα μπεκ για καθαρισμό, κάτι το οποίο κάναμε, αλλά ο αντίστοιχος επαγγελματίας του είπε ότι δεν έχει νόημα να τα καθαρίσουμε γιατί παρουσιάζουν βλάβες (δεν ξέρω πώς και τι, ακόμα δεν έχω μιλήσει από κοντά με τον μηχανικό) και ότι θα πρέπει να τα αντικαταστήσουμε.
Και θέλω να ρωτήσω το εξής: Η αντικατάσταση των μπεκ είναι κάτι που περιμένουμε να χρειαστεί σε αυτούς τους κινητήρες ή κάτι πήγε στραβά στη δική μου περίπτωση; Αν ναι, ειναι φυσιολογικό στα χιλιόμετρα που έχω εγώ; Να προσθέσω (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά το παραθέτω) ότι το αυτοκίνητο έχει Stage 1 προγραμμα και καίει μόνο 100άρα από όταν έληξε η εγγύηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4438
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
2 Χρόνια 2 Μήνες πριν #85832
από nikitas tsi
Νikitas TSi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Αλλαγή μπεκ
Γιωργο καλημερα,εκανες μετρηση συμπιεσης;
Ξεκινα απο αυτο.
Μπορει τα missfires να οφειλονται σε προβληματικο πιστονι η να εχουν πιασει καρβουνιλα οι βαλβιδες.
Αν ειναι σωστες οι τιμες τους κοιτας τους πολλαπλασιαστες αν φερνουν σωστο ρευμα,αν τα μπουζι ειναι σε καλη κατασταση και τελευταια τα μπεκ.
Ξεκινα απο αυτο.
Μπορει τα missfires να οφειλονται σε προβληματικο πιστονι η να εχουν πιασει καρβουνιλα οι βαλβιδες.
Αν ειναι σωστες οι τιμες τους κοιτας τους πολλαπλασιαστες αν φερνουν σωστο ρευμα,αν τα μπουζι ειναι σε καλη κατασταση και τελευταια τα μπεκ.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Vempire_G4
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 281
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 73
2 Χρόνια 2 Μήνες πριν #85833
από Vempire_G4
Απαντήθηκε από Vempire_G4 στο θέμα Αλλαγή μπεκ
Οι βαλβίδες εισαγωγής, στα GDI τείνουν να πιάνουν πολύ καπνιά μίας και οι αναθυμιάσεις επιστρέφουν στην εισαγωγή, οι οποίες δεν πλένονται από βενζίνη.
Άρα, πιθανότερο, για μένα, τα missfires να είναι από στροβιλισμούς λόγο κακής ροής αέρα.
Κάνε μία έρευνα στο net και θα δεις τι εννοώ και θα αναγνωρίσεις αμέσως τα συμπτώματα του κινητήρα σου.
Άρα, πιθανότερο, για μένα, τα missfires να είναι από στροβιλισμούς λόγο κακής ροής αέρα.
Κάνε μία έρευνα στο net και θα δεις τι εννοώ και θα αναγνωρίσεις αμέσως τα συμπτώματα του κινητήρα σου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi