How to/Αναβάθμιση Rxx-300/500 σε Rxx 210/310/510
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Λόγω της αλλαγής της πηγής ήχου που έκανα στο αυτοκίνητο μου, ανακάλυψα μια "ασυμβατότητα" που δεν αναφέρεται πουθενά και θεώρησα σκόπιμο να τη μοιραστώ για να μη βρεθεί κανείς όπως εγώ προ εκπλήξεως.
Το θέμα αφορά τους κατόχους RCD 300/500 (τα λεγόμενα 2nd generation radios) που θα ήθελαν να πάνε σε πηγές RCD-RNS 310/510 (3rd generation radios) διότι υπάρχει μια μικρή ασυμβατότητα ως προς την κεραία του ραδιοφώνου η οποία όμως σχετικά εύκολα αντιμετωπίζεται.
Τα αυτοκίνητα με πηγή RCD-300/500 έχουν δύο βίσματα για τις κεραίες του αυτοκινήτου.
Τα αυτοκίνητα με RNS 310/510,RCD 510 έχουν ένα διπλό βίσμα. Η διαφορά φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
*Εννοείται πως τα αυτοκίνητα που είχαν πάνω ήδη τα Rxx-x10 έχουν το απαιτούμενο βίσμα.
Αφού λοιπόν προς έκπληξη μου είδα ότι δεν υπάρχει συμβατότητα και δεν είναι δυνατό να κουμπώσουν τα βίσματα στην πηγή που είχε διπλό βίσμα, βγήκα προς αναζήτηση της λύσης.
Όπως πάντα, οι αντιπροσωπείες ήταν απογοητευτικές ως προς τις γνώσεις των μηχανικών/ηλκτρολόγων τους (..."έπρεπε να το ψάξεις από πριν",... "δεν υπάρχει τίποτα",... "πρέπει να κόψουμε καλώδιο να κάνουμε μόντα"...) και όλα αυτά τα τραγελαφικά.
Φυσικά και δεν έμεινα στα λόγια τους, και με ψάξιμο, βρήκα το παρακάτω ανταπτοράκι το οποίο είναι της VW και έρχεται με κωδικό 7L6 051 551 (7L6051551) τιμή γύρω στα 35 ευρώ.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Υπάρχει μάλιστα και παρακάτω αντάπτορας από την Kufatec με τιμή 25 ευρώ:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Υπάρχει και η αμεσότερη, γρηγορότερη και εξίσου αποτελεσματική δωρεάν λύση, που είναι και αυτή που ακολούθησα και εγώ, αλλά θέλει και λίγο προσοχή για να μη κάνετε ζημιά στα βισματάκια της κεραίας του αυτοκινήτου.
Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να βγάλετε με προσοχη τα πλαστικά κουμπώματα από τις άκρες των δύο βυσμάτων Rxx-x00 (έχουν ένα δακτύλιο μέσα χάλκινο, τα τραβάτε, φευγει ο δακτύλιος και ελευθερώνεται το πλαστικό από το καλώδιο, τα πλαστικά χρησιμέυουν ως κούμπωμα και μόνο.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφού απομακρυνθούν τα πλαστικά μπορούν εύκολα να κουμπώσουν κανονικά πίσω από την πηγή Rxx-x10. Για περισσότερη σιγουριά έβαλα και λίγο μονωτική ταινία, χωρίς να είναι αναγκαίο.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
* Η όλη διαδικασία είναι εύκολη, ειδικά αν χρησιμοποιηθεί κάποιο από τα ανταπτοράκια. Ουδεμία ευθύνη φέρω αν προακλέσετε ζημιά στο αυτοκίνητο σας από δική σας αμέλια.
:superman:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Το ξέρεις οτι μου εχεις εξελιχθεί σε ένας μικρός Πασχάλης???? χαχαχα
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!Στις μοντιφιές εννοώ για να μη με παρεξηγήσετε
:gun:
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Πολύ χρήσιμο αυτό Μήτσε!! Ομολογώ ότι δεν το ήξερα ότι υπάρχει τέτοια διαφορά. GAMO!!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Και χρήση θερμοσυστελλόμενου θα μπορούσε να γίνει αντί για μονωτική ακόμη και ξεχωριστά στο κάθε βυσματάκι. Με προσοχή όμως μην "πνίξουμε" το τέλος του βύσματος (αρσενικό) και δεν μπαίνει μετά στο φυσσάκι.
Πολύ χρήσιμο αυτό Μήτσε!! Ομολογώ ότι δεν το ήξερα ότι υπάρχει τέτοια διαφορά. GAMO!!!
Και αυτό που λές είναι μια πολύ καλή ιδέα αν θέλει κάποιος να είναι πιο "καθαρός" στη δουλειά του. Για μένα το ζητουμενο ήταν να μην έρχονται σε επαφή τα δύο βύσματα. Δεν ξέρω αν έχει σημασία ή όχι, αλλά καλού-κακού τα απομόνωσα με τη μονωτική. Αν είναι να γίνει με θερμοσυστελλόμενο καλό θα είναι όπως είπες να γίνει ξεχωριστά το κάθε βύσμα, αλλά μετά δεν ξέρω αν το κενό που θα μείνει μεταξύ των βυσμάτων πίσω από τη μονάδα θα είναι αρκετό για να χωρέσουν και τα δύο βύσματα. Έτσι και αλλιώς, το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο όσον αφορά τη λήψη: εξαιρετική.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 163
Ti χρειαζεται για να ενεργοποιηθει μηπως ξερει κανεις?
Θελει καποιο module ή vag-com?
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Υπάρχει κάποιο ανταπτοράκι που να ενώνει τα 2 καλωδιάκια ωστε να συνδέονται σε 1 αρσενικό(Το κινεζάκι μου έχει 1 αρσενικό και εχω συνδεδεμένο μόνο το 1 καλώδιο.)
Το αυτοκίνητο μας έχει δύο κεραίες. Για τα εργοστασιακά δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει κάτι τέτοιο αφού έχουν υποδοχή για κάθε κεραία ξεχωριστά.(Όπως ανέφερα και στο αρχικό ποστ, υπάρχουν δύο αντάπτορες για την κεραία στα 310/510, ένας της Kufatec και ένας εργοστασιακός.)
Αυτό που χρειάζεσαι εσύ είναι αντάπτορας-ενισχυτής κεραίας ώστε να δουλεύουν και οι δύο κεραίες σε ένα βύσμα.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 163
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Μητσάκο δεν με βοηθάς λίγο με το EBAY για αντάπτορα ενισχυτή γιατί αυτά που βρίσκω έχουν ένα τσουτσουνάκι μπροστά;(Με το συμπάθιο)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.